csak a szemléletesség kedvéért voltam pongyola, de elnézéstaz a csavar is csak 10-es
nem a laptavot adjuk meg hanem a menet meretet.
Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#12441
Írta 2006. március 17. - 22:13
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12442
Írta 2006. március 17. - 18:44
legjobb megoldás. mondjuk le is kellett vennem, mert másik oldalra nem tettem váltót, lévén SS bringa, így a másik oldalra már rendes csavaranya került... de ilyet kéne valahonnan szerezni. mellesleg defektet kerék kiszedése nélkül is lehet ragasztani, sõt! ha meg cserélni kell, akkor úgyis ott a pumpa, és az új belsõ mellé pedig elfér a 15ös villáskulcs.
emellett ismerek olyat aki egyszerüen csak menetet vágott az agy tengelyébe, és imbuszcsavart beletekerte. mûködik a mai napig, és nem gyenge. ezt e megoldást viszont csak ejtõpapucsos vázba tenném személy szerint.
#12443
Írta 2006. március 17. - 15:57
de szerintem súlyt nem fogsz tudni ilyesmivel spórolni. ahoz meg hogy tényleg merevebb legyen új tengely is kell. nem elég csak megfúrni az eredetit, menetet vágni bele és imbuszt beletekerni. ha meg a gyorszárat akarod cserélni imbuszosra akkor van gyári megoldás, azért kár gányolni:
#12444
Írta 2006. március 17. - 15:50
nem a laptavot adjuk meg hanem a menet meretet.
ez is megoldhato imbuszol oldassal.
azon kivul nem fontos kivenni a kereket defekt javitas miatt.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12445
Írta 2006. március 17. - 13:10
A sebesség mindent megold.
#12446
Írta 2006. március 17. - 13:02
#12447
Írta 2006. március 17. - 12:59
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#12448
Írta 2006. március 17. - 12:54
Ugyanez a 10mm-es gyorszárnál szerintetek müködik úgy, hogy a gyorszár helyére egy 10mm-es alutengelyt teszünk, amibe mindkét oldalról egy 6-os imbusz megy be(a shamanracing headlock pont ilyen, ha vágunk belõle egy kicsit). A gyorszárnál biztos könnyebb lesz.
A másodiknál nem vagyok meggyõzõdve hogy jobb megoldás, szerintetek?
A sebesség mindent megold.
#12449
Írta 2006. március 14. - 09:42
milyen UST-s felniket lehet most kapni bolti/nembolti forgalmazásban, és ezeknek kb milyen áruk van?
nagy bringába kéne, dh-ra.
köszi.
UST-be csak ezek:
kicsit lájtosabb:
XM 819: 19.400 Ft 465g
legdurvább:
EX 823 22.000Ft 580g
bolti árak, a súlyok nem mért adatok, sztem mindkettõ több ennél.
Sun-t szerintem se!
#12450
Írta 2006. március 14. - 09:05
#12451
Írta 2006. március 13. - 23:51
#12452
Írta 2006. március 13. - 20:37
nagy bringába kéne, dh-ra.
köszi.
#12453
Írta 2006. március 11. - 15:47
#12454
Írta 2006. március 11. - 15:18
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12455
Írta 2006. március 11. - 15:16
lenne egy kérdésem. Minden DT swiss küllöben benne kell lennie a DT jelnek vagy van olyan amelyikben esetleg nincs?
Köszönöm a segítségeteket.
Miki
#12456
Írta 2006. március 08. - 20:52
#12457
Írta 2006. március 08. - 20:47
#12458
Írta 2006. március 08. - 20:34
Tudna valaki nekem információval szolgálni kerékfûzéssel kapcsolatban például küllök berakási sorrendje, küllõméretek meghatározása. Szívesen vennék akár egy részletes leírást is vagy web címet ahol ilyennel foglalkoznak :bananadan .
Elõre is köszi a segítséget!
Üdv: Peti
#12459
Írta 2006. március 05. - 20:24
Ismerve a magyar importõr hozzáállását a dolgokhoz , ezen nem kell csodálkozni.Én egy angliai oldalon néztem az árakat, van ahol 2 font (720 ft), van ahol a 20-as csomag 9030 ft körüli, átszámítva. De, hogy nálunk mennyi, az senki nem tudja.