Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#1201
Posted 2013. September 15. - 21:46
#1202
Posted 2013. September 14. - 13:54
#1203
Posted 2013. September 14. - 13:42
#1204
Posted 2013. September 09. - 20:55
#1205
Posted 2013. September 09. - 20:34
Enyémben sajnos fogalmam sincs hogy milyen küllõ van mert használtan vettem. Leviszem majd akkor a bringáshoz hogy meglesse hogy milyen küllõ van benne de lehet hogy egy vastagabb gumi sem ártana neki nem? Vagy a külsõ nem számít annyit?
Számít az is.
#1206
Posted 2013. September 09. - 19:34
#1207
Posted 2013. September 09. - 19:32
Sziasztok. Ti mit tennétek a helyemben? A problémám az hogy van egy országútim amin Mavic MA2 700C felnik vannak 23-as gumikkal és mindig sikerül a hátsóba 8 ast tennem mivel igencsak nagy darab vagyok és egy közepesebb úrhibánál már benne is van a nyolcas.
Na most a lehetõségek az új szélesebb gumi, az új felni de ugyan ezzel a gumival? Szerintetek melyikkel járnék jobban? Esetleg van már jól bevált felnitek nagyobb termetû embereknek?
Nekem ilyen, csak régebbi felnim van több mint tíz éve DT 2.0-ás küllõkkel, igen sokat kibírt már, egyszer lett centírozva úgy tíz éves korában.
#1208
Posted 2013. September 09. - 17:34
Na most a lehetõségek az új szélesebb gumi, az új felni de ugyan ezzel a gumival? Szerintetek melyikkel járnék jobban? Esetleg van már jól bevált felnitek nagyobb termetû embereknek?
#1209
Posted 2013. September 09. - 16:31
#1210
Posted 2013. September 09. - 14:53
Reynolds: német fórumon olvastam róla, nem írtak róla rosszat, asszem egy valakinek volt az aggyal problémája (gyári hibás), a többieknek nem.
egyébként a napokban az ebayen kelt el egy szett valami 700 eurórt, a gyári szett 1500 eur.
ha jól rémlik még talán súlykorlátozás nincs rájuk, vagy csak valami 125 kg...(nem tuti)
ha neked nem teccik valami nevetséges árun beszélhetünk róla, jó lesz a scalpelembe
#1211
Posted 2013. September 05. - 09:57
A hátsó agy 24 lyukas és amúgy sem túl jókat irnak a kerékröl...Holnap mennék megnézni egy bringát és ez van benne.
Érdemes megvenni vagy csak a bajom lesz vele?
#1212
Posted 2013. September 03. - 19:09
Én nem pont kerék építésen gondolkodom, hanem egyben venném, mivel majdnem 90 kg körüli vagyok így inkább megbízom a gyártókban, mint hogy magam építsem és ne bírjon el. Abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy szerintetek melyik a jobb kerékszett:
I. Campagnolo Zonda (Bikeexpress.hu)
II. Mavic Ksyrium Elite (Bikeexpress.hu)
III. DT Swiss R1900 (»» boneshaker «« ; »» boneshaker ««)
Az ár nagyjából ugyan az, de a Campáról eddig csk jó véleményem van, a Mavic állítólag nehezebb mint amit testbike.hu-n írnak(1550g) a Dt swiss nehéz a többihez képest.
Elõre is köszönöm.
#1213
Posted 2013. September 01. - 15:18
nekem 2-1,5-2-esek vannak, azok is bírják 5 éve.
Sziasztok!
Épp keréképítés elõtt állok, és a következõk lennének a hozzávalók.
E+H agy: Bts xc elite
Abroncs: Ztr Crest vagy Dt 350
küllõ: Dt competition
Niplik: BTS alu
Így ez 1500 gramm fölött van egy kicsivel gyorsszár nélkül.
Ha valakinek van tapasztalata, esetleg tippje hogy min lenne érdemes változtatni ezek közül, szívesen fogadom.
Sima xc felhasználásra kellene a 75 kilómhoz
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1214
Posted 2013. August 31. - 15:49
Épp keréképítés elõtt állok, és a következõk lennének a hozzávalók.
E+H agy: Bts xc elite
Abroncs: Ztr Crest vagy Dt 350
küllõ: Dt competition
Niplik: BTS alu
Így ez 1500 gramm fölött van egy kicsivel gyorsszár nélkül.
Ha valakinek van tapasztalata, esetleg tippje hogy min lenne érdemes változtatni ezek közül, szívesen fogadom.
Sima xc felhasználásra kellene a 75 kilómhoz
#1215
Posted 2013. August 30. - 22:56
#1216
Posted 2013. August 29. - 21:55
Azt szeretném kérdezni hogy az Ambrosio Excursion elöl radiálisan, hátul aszimmetrikusan fûzve(hajtás oldal 3 kereszt, túloldal radiál) bírná e a 90kilómat? Valamint az ilyen fûzésminta mennyivel gyengébb mint a hagyományos 3 keresztes? Pályaagyra lenne fûzve tehát középpontosan. Alu anyákkal fûzve mennyivel lenne gyengébb, vagy érdemesebb lenne réz niplikkel összehozni?
Én azért hátul kerülném a radiált.Elöl még csak-csak.Fûzd 3 kereszt-2 keresztre , ha már asszimetrikusat akarsz.90 kiló ezeken a tiranai utakon...(elnézést a tiranaiaktól)
Nipli szempontjából mindegy.Rézzel kicsit könnyebb fûzni , az alu meg könnyebb végeredményt szül.
#1217
Posted 2013. August 29. - 21:37
#1218
Posted 2013. August 29. - 21:21
#1219
Posted 2013. August 29. - 21:17
Talán egy tolómérõ mélységmérõ része lenne a legegyszerûbb de szinte bármi jó.
#1220
Posted 2013. August 29. - 21:12
Honnan tudom megállapítani hogy megérett a cserére a 25ezer km futott felnim?