Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#12321
Posted 2006. April 04. - 07:14
most látom(képtárad), hogy Neked is amclassic elsõ agyad van (Zoogie) . Nekem is az lett. 0 km-es és kotyog. Most egy naiv kérdés jön: lehet ezzel csinálni vmit is? Tegnap mentem el a kerékért a szervízbe, elsõ pofon az volt, hogy a dt revo 140-rõl 180 ft lett (felburult a havi költségvetés) , majd a mélyütés az volt, mikor mondta az ember, hogy centírozás közben úgy érezte, kotyog az agy.Megnéztem,kotyog!
#12322
Posted 2006. April 04. - 07:07
most hirtelen ennyi, de ha jól sejtem, akkor ezek mind 75000 Ft környékén vannak...
:scared: ... módosítom : mennyünk lejjebb, max 20-30 köré
#12323
Posted 2006. April 04. - 06:49
Nekem pedig mondjatok könnyû hátsóagyakat! Ár most nem számít !
Chris King Universal Disc 283 gr
DT Swiss 240 disc 268 gr
Tune Kong 230 gr
most hirtelen ennyi, de ha jól sejtem, akkor ezek mind 75000 Ft környékén vannak...
(tune-król Cruxos tudna mondani több infót, õ szokta hirdetni az tune cuccokat, szerintem tudan is neked szerezni)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12324
Posted 2006. April 04. - 01:02
Na akkor most olyan felnit ajánljatok, ami durvulósabb cc-re okés, és Rhyno kategóriájú felniknél könnyebb. Ja, és 5 ezer alatt szeretnék maradni mindenképpen.
ha tárcsafék : sun ds2xc - 5 ezer alatt van, de hogy jó-e durvulósabb cc-re, az attól függ , mennyire durvulós. én ezzel cc-zek, bajom még nem volt vele.könnyû-> 410 gr
#12325
Posted 2006. April 04. - 00:12
DT tudom, hogy nagyon jó, de annyira nem könnyû... vagy igen ?
ja és az lemaradt , hogy disces, és lehetõleg iparis
#12326
Posted 2006. April 03. - 23:09
#12327
Posted 2006. April 03. - 20:29
#12328
Posted 2006. April 03. - 16:14
#12329
Posted 2006. April 03. - 16:00
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12330
Posted 2006. April 03. - 15:11
rég jártam erre, igaz az idõ is rég volt igazán alkalmas a bringázásra. új hátsó kereket kell, hogy vegyek és érdekelne, hogy a Mars agyak azok milyenek? lehet, hogy az én szegénységem, de még nem hallottam róluk semmit.
elõre is köszi az infókat.
newbiker
#12331
Posted 2006. April 02. - 11:45
#12332
Posted 2006. April 02. - 09:33
Mert a fenti felni meg a mavic 729 között civódok, de az utóbbi 2x annyiba kerül. Nekem kell, szal tudjátok a felhasználást...
"Amint az utolsó fát kivágtuk, az utolsó halat kifogtuk és az utolsó folyót is megmérgeztük, rájövünk majd, hogy a pénz nem ehetõ" - GREENPEACE
#12333
Posted 2006. April 01. - 22:36
Tudni te angol?
sheldonbrown.com/wheelbuild
jó az oldal, de tényleg :bananadan
#12334
Posted 2006. March 29. - 09:02
De jó példa erre a duble wide-om. Rohadtul nem tudok rá biztonságos üzemmódba vékony 2.2 -es sárgumit feltenni, mert ugyanolyan öblösen áll rajta, mint egy normál gumi. Pedig annak nagyon nem úgy kell.
Ezek szélsõségek tudom, én csak segíteni próbáltam!
#12335
Posted 2006. March 29. - 08:41
Áhá akkor márt kezdem érteni mért volt a bicom kicsit „ferde” mikor más gumikat kezdtem használni az eredeti helyett.
Jut exembe nem egy hurrikán lesz rajta mert az hátul van hanem egy Conti Explorer pro.2,0
#12336
Posted 2006. March 28. - 19:03
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12337
Posted 2006. March 28. - 18:50
#12338
Posted 2006. March 28. - 18:09
„gumik sem feltétlenül úgy állnak” hogy álnak ezt most nem értem.
nem tudom ki irta, de úgy értette, hogy 2.0-ás a gumi futófelülete valószínûleg el lesz csúszva és nem fog megfelelõen tapadni,stb a single tracken...mivel a single track egy durvulósabb, 4x felni, ezért arra 2.2-es gumi sztem minimum kell..
#12339
Posted 2006. March 28. - 16:58
#12340
Posted 2006. March 28. - 16:31
Üdv! abban kérném a segítségeteket , hogy rászánnám magam kerekeim átfûzésére ,és kérdezném , hogy nem tudtok-e valamilyen linket adni ezzel kapcsolatban , vagy valami alap hasznos infókat elmondani hogy kezdjek neki:D
Elõre is köszi
Tudni te angol?
sheldonbrown.com/wheelbuild
Ha ugyanazt az agyat használod majd, akkor ugyanúgy told bele a küllõket, ahogy most vannak. Ugyanarról az oldalról, és ugyanarra álljon. Küllõt reciklálni nemigen érdemes, legföljebb ha ugyanolyan lesz az új felni (de akkor ki se vedd az agyból a küllõket, csak egyesével tedd át az új felnibe)