Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#11981
Posted 2006. June 27. - 14:37
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#11982
Posted 2006. June 27. - 00:57
elõre és hátra (hobby xc-re, meg városba):
Agyak: B+ Country Disc
Felni: Mach1 MX Disc (elõre) + Mach1 MX (hátra)
DT (2mm) küllõk.
fûzéssel együtt lenne 23e
jó vétel?
#11983
Posted 2006. June 27. - 00:31
#11984
Posted 2006. June 26. - 10:16
#11985
vendég_nhunor_*
Posted 2006. June 26. - 10:13
#11986
Posted 2006. June 22. - 22:37
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#11987
Posted 2006. June 22. - 21:53
#11988
Posted 2006. June 22. - 21:50
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#11989
Posted 2006. June 22. - 21:25
Novatec D362SB - http://www.neuzer.hu...oryID=65#prod_0Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy 12/135 hátsó agyat hogyan tudnám bepréselni a 10 mm-es hátsó papucsba? A tengelyvégek 10 mm-re esztergálása + menetmetszés után nem veszít sokat a tengely a merevségébõl?
Vagy egyetlen megoldás a 10/135 mm-es félig gyorszáras megoldás?
Vagy ennyit nem ér az egész, jobban járok ha hagyományos gyorszáras agyat használok. Ilyenben létezik 4 kalapácsos?
Köszi a válaszokat, elég kezdõ vagyok a témában, bár jócskán utánaolvastam itt a fórumon, mégis elkél a segítség
Többen is nagy elégedettséggel használjuk.
#11990
Posted 2006. June 22. - 20:34
Kérdésem lenne, hogy 12/135 hátsó agyat hogyan tudnám bepréselni a 10 mm-es hátsó papucsba? A tengelyvégek 10 mm-re esztergálása + menetmetszés után nem veszít sokat a tengely a merevségébõl?
Vagy egyetlen megoldás a 10/135 mm-es félig gyorszáras megoldás?
Vagy ennyit nem ér az egész, jobban járok ha hagyományos gyorszáras agyat használok. Ilyenben létezik 4 kalapácsos?
Köszi a válaszokat, elég kezdõ vagyok a témában, bár jócskán utánaolvastam itt a fórumon, mégis elkél a segítség
#11991
Posted 2006. June 15. - 23:50
#11992
Posted 2006. June 15. - 23:28
luongo kerékpár bp 13 ker raul wallenberg 1Halo!
Bp-en hol érdemes kereket fûzetni? Pontosabban már be van fûzve, kb. 1/3-ig húzott küllökkel áll már pár hónapja, mert nincs idõm befejezni, meg az állványom sose készül el, viszont nagyon szeretném már használni. (mondjuk arra sincs idõm :chin:)
Na, mindegy, egy frankó helyet/fickót tudtok nekem ajánlani? Olyat, ahol egy tárcsás, kazettás hátsó kereket faszán befejeznének. Köszi!!!
DMR Revolver, 321, DT 2.0
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11993
Posted 2006. June 15. - 23:27
pedig nem nehéz: linkennél jobb ajánlatot cc-re nem tudok elképzelni se...
http://www.actionspo...329fd183c8a8611
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11994
Posted 2006. June 15. - 23:12
Bp-en hol érdemes kereket fûzetni? Pontosabban már be van fûzve, kb. 1/3-ig húzott küllökkel áll már pár hónapja, mert nincs idõm befejezni, meg az állványom sose készül el, viszont nagyon szeretném már használni. (mondjuk arra sincs idõm :chin:)
Na, mindegy, egy frankó helyet/fickót tudtok nekem ajánlani? Olyat, ahol egy tárcsás, kazettás hátsó kereket faszán befejeznének. Köszi!!!
DMR Revolver, 321, DT 2.0
#11995
Posted 2006. June 15. - 22:19
szal jobbak elvileg
#11996
Posted 2006. June 15. - 20:07
#11997
Posted 2006. June 15. - 16:10
#11998
Posted 2006. June 15. - 15:46
Mivel a "gyorszár nem egy erõviselõ szempont"...
Na viccet félretéve, szerintem a gyorszár szerepe arra korlátozódik, hogy jól összeszorítsa a papucsokat, meg hogy jól nézzen ki persze. Innentõl a terhelést értelemszerûen a rendes tengely kapja.
Szerintem egyedül a Shimanyó féle szakadós gyorszár nem erõviselõ szempot, a többi nyugodtan maradhat.
a gyorszáron nem azt értettem, ami a tengely két végén van, és rá van írva pl., hogy "zoogie" . arra gondoltam hogy a különbözõ gyorszárak tengelyét más anyagból gyárthatják, ennek következtében az egyik merevebb, mint a másik. van köztük ilyen különbség, van jobb, vagy rosszabb gyorszár?
#11999
Posted 2006. June 15. - 15:09
Na viccet félretéve, szerintem a gyorszár szerepe arra korlátozódik, hogy jól összeszorítsa a papucsokat, meg hogy jól nézzen ki persze. Innentõl a terhelést értelemszerûen a rendes tengely kapja.
Szerintem egyedül a Shimanyó féle szakadós gyorszár nem erõviselõ szempot, a többi nyugodtan maradhat.
#12000
Posted 2006. June 15. - 15:03
vége is az akciónak...ennél jobb ajánlatot cc-re nem tudok elképzelni se...
http://www.actionspo...329fd183c8a8611