Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#11981
Írta 2006. június 27. - 20:12
2., Nem, nem kéne imbolyognia. Ott valami nem okés.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#11982
Írta 2006. június 27. - 20:01
Újként lenne pár kérdésem.
1.) Mindig is a DT onyx agy mavic felniben (kb. 717-es) fûzve volt a vágyálmom, most megtehetném, de azért megkérdezem, hogy ez jó lenne-e cross country-ra?
2.) Szabad-e "imbolyognia" a hátsó fogaskeréksornak az agyon? Forgatom a kereket, abbahagyom a pedálozást, hagyom, hogy pörögjön, és a fogassor a kazettán, vagy már a kazetta is -mintha nyolcas lenne benne- tengelyirányban mászkál. A fogaskeréksort totál ráhúztam a kazettára.
Azt hittük, hogy a keréktengely görbe, de nem, mindhárom próbált tengellyel produkálta ugyanezt a szitut.
Köszi a válaszokat!
#11983
Írta 2006. június 27. - 19:51
1:Minõségben jobb a machnál .
2:most akciós a neuzernél!(is)
3:Kedves barátom KKrisz is ezzel nyomja már több mint egy éve igaz õ 95 kg kb. 32 küllõ alu nipli meg ilyenek.
#11984
Írta 2006. június 27. - 19:51
az sajnosn nemsun cr18 sem éppen egy ideális megoldás, lehet nem létezik felnibõl az olcsó, könnyû jó kategória? (valószínû...)
amugy sztem semmi gond a mach1-gyel....nem könnyû de sztem nem is gyenge....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11985
Írta 2006. június 27. - 19:37
esetleg más ötletek?
mert lassan megveszem a mach1-et
#11986
Írta 2006. június 27. - 19:34
#11987
Írta 2006. június 27. - 18:51
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#11988
Írta 2006. június 27. - 17:28
de nem vágom oda a bringát sosem...
szal cr18-at jobban ajánlanátok?
mach1 mx disc 3900ft
mach1 mx 2900ft
ezek nem jó árak?
vagy tudtok jobbat (ár/érték) ?
#11989
Írta 2006. június 27. - 14:45
#11990
Írta 2006. június 27. - 14:37
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#11991
Írta 2006. június 27. - 00:57
elõre és hátra (hobby xc-re, meg városba):
Agyak: B+ Country Disc
Felni: Mach1 MX Disc (elõre) + Mach1 MX (hátra)
DT (2mm) küllõk.
fûzéssel együtt lenne 23e
jó vétel?
#11992
Írta 2006. június 27. - 00:31
#11993
Írta 2006. június 26. - 10:16
#11994
vendég_nhunor_*
Írta 2006. június 26. - 10:13
#11995
Írta 2006. június 22. - 22:37
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#11996
Írta 2006. június 22. - 21:53
#11997
Írta 2006. június 22. - 21:50
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#11998
Írta 2006. június 22. - 21:25
Novatec D362SB - http://www.neuzer.hu...oryID=65#prod_0Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy 12/135 hátsó agyat hogyan tudnám bepréselni a 10 mm-es hátsó papucsba? A tengelyvégek 10 mm-re esztergálása + menetmetszés után nem veszít sokat a tengely a merevségébõl?
Vagy egyetlen megoldás a 10/135 mm-es félig gyorszáras megoldás?
Vagy ennyit nem ér az egész, jobban járok ha hagyományos gyorszáras agyat használok. Ilyenben létezik 4 kalapácsos?
Köszi a válaszokat, elég kezdõ vagyok a témában, bár jócskán utánaolvastam itt a fórumon, mégis elkél a segítség
Többen is nagy elégedettséggel használjuk.
#11999
Írta 2006. június 22. - 20:34
Kérdésem lenne, hogy 12/135 hátsó agyat hogyan tudnám bepréselni a 10 mm-es hátsó papucsba? A tengelyvégek 10 mm-re esztergálása + menetmetszés után nem veszít sokat a tengely a merevségébõl?
Vagy egyetlen megoldás a 10/135 mm-es félig gyorszáras megoldás?
Vagy ennyit nem ér az egész, jobban járok ha hagyományos gyorszáras agyat használok. Ilyenben létezik 4 kalapácsos?
Köszi a válaszokat, elég kezdõ vagyok a témában, bár jócskán utánaolvastam itt a fórumon, mégis elkél a segítség