Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#11461
Posted 2006. August 26. - 13:12

Köszönöm mindenkinek aki komolyan segíteni akart és segített is a választásban...
Üdv, rihi
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#11462
Posted 2006. August 26. - 13:06

2. nem értem hogy már megint miért kell kötekeni és gúnyolódni!
még most is azon vagyok hogy egy pehelysúlyú CC gépen felesleges a tárcsa... és szerintem nem volt jogos a kitiltás...
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#11463
Posted 2006. August 26. - 12:51

gondolom rihit nem kell bemutatnom neked. olvass vissza egy kicsit. és te is csak a fejed fogod majd. vagy a hasad.

#11464
Posted 2006. August 26. - 12:42

#11465
Posted 2006. August 26. - 12:35

#11466
Posted 2006. August 26. - 11:50

__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#11467
Posted 2006. August 26. - 11:35

60-63 kg vagyok...
Akkor Rhyno Lite, 2.0 DT küllõkkel bõven elég.
Igaz, én csak túrázrásra használom a kereket, de azért volt jópár benézett helyzetem, és 80 kg alatt nem volt vele gond.
#11468
Posted 2006. August 26. - 11:31

60-63 kg vagyok...
Építsed csak túl...
#11469
Posted 2006. August 26. - 11:25

szabad megtudni a súlyodat?
60-63 kg vagyok...
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#11470
Posted 2006. August 26. - 11:20

szabad megtudni a súlyodat? mert így a leírások alapján minimum 90nek kell lenned, legalábbis úgy válogatod össze az alkatrészeket hogy síkraugrás, és minimum 90 kiló.
nekem a 2mmes sapim és singletrack felni is megölhetetlen párost alkot, egy fullosan atommerev merevvázban.
#11471
Posted 2006. August 26. - 11:17

szerintem egy kicsit nehezebb XC felni is bírná alattam!
régen az 1.8-as küllõvel fûzött Mavic X138 is bírta, pedig annak is adtam rendesen. ráadásul tök vékony és állatkönnyû, még a mai kerekek között is a toppon van...
az a lényeg hogy szeretem tudni a biztosat. nembeszélve arról hogy ez a b+ 2,35mm-es küllõ csak 2 ft-al drágább a 2mm-es társánál...
szeretném ha a kerék nagyon "kövér" lenne... ...nem lesz gond...
miért írtad azt hogy v-fékhez Rhyno Lite-t válasszak?
olyan szar a fékfelülete a Mammoth-nak?
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#11472
Posted 2006. August 26. - 11:03

xt agy-dt 2.0-sun rhino - szólj ha kinyírtad..akkro vagy nemtudsz bicózni vagy naon jól tudsz....
#11473
Posted 2006. August 26. - 11:02

Jó helyen kell fûzetni, meg nem kell odabaszni a létezõ összes dologhoz..
#11474
Posted 2006. August 26. - 10:53

CC-s felnik alapján [tapasztalat] én mindenképpen Mavic-ot vennék, de minden durvulós felhasználású ismerõsöm a Sun-t isteníti!
Így most erõsen a Sun felé hajlok.
Mindenképpen 36 lyukú lesz és fékezõfelületet is szeretnék rá, mert néha átkerülne egy olyan bringába ahol v-fékekkel találkozna!
XT agyakkal lesz fûzve.
Elõreláthatólag valami könnyû CC-s tárcsa lesz rajta 180-as méretben...
Én azért kerék téren nagyon a biztosra akarok menni, 2,35 alá nem szívesen mennék. igazából 150/db lenne a megnyugtató ár, de 200 fölé semmiképpen sem akarok menni!
Mégis nincs valami tapasztalat hogy melyik cég gyárt erõsebb küllõket?
DT? Ritchey? Bike+?
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#11475
Posted 2006. August 26. - 10:48

#11476
Posted 2006. August 26. - 10:28

#11477
Posted 2006. August 26. - 10:25

Egy durvulós, nehéz kereket akarok összerakni, így a küllõk súlya nem számít! a cél az hogy minél erõsebb és tartósabb legyen!
milyet ajánlotok? márka? méret?
néztem 2,35-ös Bike+ küllõket, olyan 120-ért.
de az sem lenne gond ha 2,5-ösek lennének, csak tényleg erõsen tartsa a kereket!
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#11478
Posted 2006. August 25. - 22:14


ja, és nagyon szép hangja van a szabadonfutónak...

#11479
Posted 2006. August 25. - 21:49

#11480
Posted 2006. August 25. - 19:38

http://www.sheldonbrown.com/wheelbuild.htmlHali!
Elõre is bocs, de alap kérdésem lenne.
Végignyálaztam egy jó részt a fórumból, de nem akadtam arra amit keresek...
szóval idecopyznátok egy linket, vagy valamit, amibõl megtudhatom, hogy kezdjek neki egy kerék fûzésének? és hogy folytassam... :-/
van egy kukaérett hátsó kerekem, de gondoltam azzal csak nyerhetek, ha belekóstolok általa ebbe is.. szóval szétszedném, és megpróbálnám összerakni, hátha megy. aztán késõbb ez a tapasztalat még jól jöhet..
mégvalami: a kerék karbantartása mit jelent a küllõkre vonatkoztatva?
írjátok, hogy fõleg a fûzött kerekeknek van beállási idejük, meg hogy odafigyeltek a küllõfeszességre... de mi alapján huzigáljátok õket? csak ami meglazult? vagy ha nincs nyolcas, akkor mindet egyformán és kész?
köszi a választ!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.