Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#841
Posted 2015. January 19. - 22:19
Az normális, ha a gyorszárat meghúzom (nem agyontépve), akkor a váltókanál a kerék felé mozdul?
Üdv.[e/quote]
Igen.
#842
Posted 2015. January 19. - 14:10
Sziasztok.
Az normális, ha a gyorszárat meghúzom (nem agyontépve), akkor a váltókanál a kerék felé mozdul?
Üdv.
#843
Posted 2014. September 21. - 16:55
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Első kereket szeretnék építeni, triatlon edzésekre használom a bringát, ezt az agyat+felnit néztem ki:
http://ebike.hu/term...xcursion-felni/
http://ebike.hu/term...-elso-kerekagy/
Ti mit gondoltok ezekről?
#844
Posted 2014. September 19. - 15:40
kicsit nehezebb
Súly nem gond nem indulok versenyen csak hobby tekergés. Kónuszos vagy iparis legyen amúgy a rodi ? Mondjuk nekem a kónusszal sincs semmi bajom
#845
Posted 2014. September 19. - 15:34
Helló igen disces . 6 csavaros. De nem gond ha center lockos az agy max veszek két új tárcsát.
Mennyivel lenne rosszabb Rodi gyári szett ?
kicsit nehezebb
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#846
Posted 2014. September 19. - 14:17
gondolom disc-es
mavic xm 319, novatec vagy xt, esetleg slx agy, 2-es dt küllők.
ha kevesebb macera kisebb büdzsé akkor meg rodi excalibur fr gyári keréxett
Helló igen disces . 6 csavaros. De nem gond ha center lockos az agy max veszek két új tárcsát.
Mennyivel lenne rosszabb Rodi gyári szett ?
Edited by Sleek, 2014. September 19. - 14:17.
#847
Posted 2014. September 19. - 14:10
Sziasztok tudnátok tanácsot adni milyen felnit agyat és küllőt lenne érdemes venni ?
Első hátsó agy is kellene.
A teleszkópom egy 2009es Rs recon solo air.
A bringa Kross level A2 2011
Vegyes használat lenne ami azt takarja ,hogy erdei ösvények ,köves utak ,néha egy kis száguldás lejtőnek de nem ugratás meg ilyenek.
Valamint aszfaltos úton is használnám
80-82kg vagyok plusz a hátizsák.
Mennyiből lehetne ezt kihozni ? Vagyis inkább úgy kérdem mik az ajánlott felnik agyak és küllők ? Ami nem a csillagos ég de használható.
Segítségeteket köszi
gondolom disc-es
mavic xm 319, novatec vagy xt, esetleg slx agy, 2-es dt küllők.
ha kevesebb macera kisebb büdzsé akkor meg rodi excalibur fr gyári keréxett
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#848
Posted 2014. September 19. - 12:58
nb, outis pocs vagyok, ezek csak tippek
#849
Posted 2014. September 19. - 12:47
Sziasztok tudnátok tanácsot adni milyen felnit agyat és küllőt lenne érdemes venni ?
Első hátsó agy is kellene.
A teleszkópom egy 2009es Rs recon solo air.
A bringa Kross level A2 2011
Vegyes használat lenne ami azt takarja ,hogy erdei ösvények ,köves utak ,néha egy kis száguldás lejtőnek de nem ugratás meg ilyenek.
Valamint aszfaltos úton is használnám
80-82kg vagyok plusz a hátizsák.
Mennyiből lehetne ezt kihozni ? Vagyis inkább úgy kérdem mik az ajánlott felnik agyak és küllők ? Ami nem a csillagos ég de használható.
Segítségeteket köszi
Edited by Sleek, 2014. September 19. - 12:48.
#850
Posted 2014. September 14. - 08:51
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Ipari csapágyas Author első agyat milyen módon lehetne átalakítani átütőtengelyesre?
Hidraulikus tárcsaféket használok, 160mm-es tárcsával és sajnos megcsavarja a villát...
Edited by road76, 2014. September 14. - 08:52.
#851
Posted 2014. September 12. - 17:07
Sziasztok!
Lehet érdekel valakit,hogy van kettő eladó fekete Ambrosio Fcs-25 felni párom. Megmaradt.. totál új,nem volt fűzve,egyiken még fólia is rajta van.
622-15 méretű,32 lyukas mind a kettő.mérve 550-560g. Nyugta szerint 17800ft-ért vettem a kettő, 15000ft-ért lehet vinni! érd. Privátban
Edited by smokk, 2014. September 12. - 17:12.
#852
Posted 2014. September 09. - 01:07
Az Easton nem tudom miért ír ekkora kamut a manualba, amikor sehol nem lehet beszerezni a szerszámot. Csak az M1-es hubokhoz van ilyen.
Ezen a fórumon ugyanilyen hubbal, ugyanez a problémája (reccsen, kihagy) volt valakinek. Azt írja először a bolt kapott egy teljesen új szabadonfutót az Eastontól, de ez nem segített, végül az egész kerék el lett küldve az Easton-nak, újraépítették a hubot és azóta jó.
Értelmetlen szétszednem. Az Easton válaszra sem méltat, ez volt az utolsó Easton amit vettem (bringával jött, eredetileg 0km-esen el akartam adni, már bánom, hogy nem így lett). A CRC-vel nem tudom mire fogok jutni, ez az utolsó reményem.
Edited by freddyke, 2014. September 09. - 01:12.
#853
Posted 2014. September 09. - 00:19
Többnapos túrában gondolkodom aszfalton monitival, 26x1.5"-os slick gumikkal. Hátulra csomagtartót és nehéz pakkot tennék. A kérdés a kerék, főleg a hátsó. Hope Pro 2 / Mavic 819 UST / 32 küllős hátsó kerék elfogadható lenne teherbírásra?
Gondolom, hogy az Eason EA70 24 küllős kerékkel meg se próbáljam. Pár száz kilométert mentem vele eddig és rendszeresen szalajt a szabadonfutó hatalmas kattanások kíséretében. Nem tudom, hogy ennek ez a specialitása és el kell fogadni vagy előbb utóbb meglesz a böjtje.
Hope-s kerék szereti az 1.5"-os gumit, a túrára kiváló volt és még sokat mentem utána is. Sokkal nehezebb, ezért visszatenném az Easton-t. Sajnos még azóta sem lett megjavítva.
Július végén írtam az Easton-nak, hogy melyik az a célszerszám a használati útmutatójukban, amivel a csapágyat vissza lehet húzni (a szabadonfutóhoz való hozzáférés sajnos ezzel jár), de azóta sem válaszoltak. Más agyakhoz találtam szerszámot az oldalukon, más helyeken is, de nem tudom, hogy az való-e az enyémhez is (Easton EA70 XCT kerék) vagy valami más. Ha valaki tudja, legyen szíves írja meg.
#854
Posted 2014. August 20. - 21:59
Sugár irányú ütés a tojás, tök mindegy mekkora. Ha nincs síkra ütve a felni, akkor jó eséllyel ki lehet húzni, 1-2mm-t nem túl bonyolult.
Köszi! Szerintem 1 mm-en belül van..lehet nem is piszkálom/piszkáltatom....
#855
Posted 2014. August 20. - 21:49
Sugár irányú ütés a tojás, tök mindegy mekkora. Ha nincs síkra ütve a felni, akkor jó eséllyel ki lehet húzni, 1-2mm-t nem túl bonyolult.
#856
Posted 2014. August 20. - 20:50
Mekkora ütéstől tojás egyáltalán a tojás? Tized miliméter? Miliméter? 4 kereket forgattam meg és szemre mindegyikben van... Lehet addig nem is érdemes foglalkozni vele amig nem ugrálok a nyeregben...
#857
Posted 2014. August 20. - 16:04
#858
Posted 2014. August 06. - 12:17
Köszönöm, jó ötleteket adtál ezzel, hogy a 29er felniknél is érdemes nézelődni.
rodi excalibur xc is korrekt darab
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#859
Posted 2014. August 06. - 11:38
Rigida Flyer majdnem grammra megegyezik a Mavic TN719-essel, csak árban a harmada. Nekem volt tárcsafékes cx gépben, nem kellett centíroznom.
Köszönöm, jó ötleteket adtál ezzel, hogy a 29er felniknél is érdemes nézelődni.
Edited by Aske, 2014. August 06. - 11:38.