Létezik olyan adapter, amivel 15mm-es átütős villába hagyományos 9mm-es agyat lehet tenni?
Fordított átalakítót többet is találtam, de ilyet nem.
Létezik olyan adapter, amivel 15mm-es átütős villába hagyományos 9mm-es agyat lehet tenni?
Fordított átalakítót többet is találtam, de ilyet nem.
Nem tudjátok, hogy a DT X-392-es felnije az tubeless kompatibilis? Az érdekel hogy a felni profilja támogatja-e vagy ezzel a felnivel is egy parttalan szívás felfújni a gumit. A mostani mavic crossone felnimnél kb egy félnapos mutatvány volt. Trutyi nélkül nem tartotta meg a levegőt, így azt se tudtam eljátszani, hogy szelepmag nélkül felfújatom, majd ha a helyére pattant a gumi akkor utólag töltök bele és újra felfújom már az üzemi nyomásra. Egyszerűen a felni profilja nem tartotta meg bepattant állapotban a gumit.
Sima XC-re szeretnék DT350 agyakra X-392 felniket fűzetni. Maximum 2,25-ös gumiban gondolkodok, így a 20mm-es belső szélesség is elég lenne számomra.
Sziasztok.
Uj vagyok a forumon. Van egy Norco Aline-om gyari kerekekkel, amit szeretnek lecserelni, mert ezek az equalizerek nem nagyon birjak a gyotrest, ami nem csoda, mert egy kb 8000 ft-os felnirol van szo. Adatai:
RimsSun EQ31
TiresKenda Nevegal 26x2.5
Front HubSun Ringle Demon 20mm
Rear HubSun Ringle Demon 150x12
SpokesStainless 2.0 spokes
A kerdes az az, hogy eleg, ha felnit cserelek, vagy inkabb komplett kereket? kb 70 ezret szanok a mutatvanyra. 100 kg vagyok, es szeretek agresszivan bringazni, a felnik 1 szezon utan eleg hullan vannak, nem birtak a kokerteket... Nukeproof generator-ra gondoltam, vagy e13-ra(csak felni). mas velemeny?
Valakinek véleménye van?
Sziasztok.
Uj vagyok a forumon. Van egy Norco Aline-om gyari kerekekkel, amit szeretnek lecserelni, mert ezek az equalizerek nem nagyon birjak a gyotrest, ami nem csoda, mert egy kb 8000 ft-os felnirol van szo. Adatai:
Sun EQ31
Kenda Nevegal 26x2.5
Sun Ringle Demon 20mm
Sun Ringle Demon 150x12
Stainless 2.0 spokes
A kerdes az az, hogy eleg, ha felnit cserelek, vagy inkabb komplett kereket? kb 70 ezret szanok a mutatvanyra. 100 kg vagyok, es szeretek agresszivan bringazni, a felnik 1 szezon utan eleg hullan vannak, nem birtak a kokerteket... Nukeproof generator-ra gondoltam, vagy e13-ra(csak felni). mas velemeny?
halihó!
ztr agyakat szedett már szét valaki? van vele valami extra tudnivaló?
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
Még lenne egy kérdésem, okoks módon mind3 agy amit néztem alu kazetta teste, nekem meg Sram 970-es fogaskeréksorom van. Mennyi idő amíg kikezdi az alut ha nem nagyon durvulok a bringával? Csak kazetatest kapható rájuk külön? A fogas sor elég új, még legalább 1 évig használni fogom.
Balie módosította - 2015. március 10. - 00:36
Köszönöm a hozzászólásokat, sajna úgy néz ki nem úszom meg kerék átfűzés nélkül.
Viszont ha már át kell fűzetni, akkor nagy a dilemma bennem, hogy megtartsam arégi felnit is, vagy akkor már azt is cseréltessem.
Most egy DS2XC felni van benne, 26 colos, szerintetek érdemes 27,5-es kerekekre váltanom? A váz új, bár asszem csak 26 colosra van tervezve ez is.
Novatec ipari csapágyas agyat szeretnék, ebikeon ezt a hármat néztem ki ami jó lehet, melyik a kerülendő vagy melyikre éri meg jobban cserélni most?
- http://ebike.hu/termekek/kerek/agy-hatso/disc/15073_novatec-d712sb-light-hatso-kerekagy/
- http://ebike.hu/term...hatso-kerekagy/
- meg van még ez, de a 8e-es felárat el nem tudom képzelni mi okozhatja http://ebike.hu/term...hatso-kerekagy/
Balie módosította - 2015. március 09. - 13:42
a bts általában quando volt, uccsó években tárgyalgattak a joytech-el, de szerintem abból már nem lett semmi.
Sziasztok,
A bringámon egy 6-7 éves hátsó agy van, egy B+ Travel Disc. Ilyen: http://ebike.hu/term...hatso-kerekagy/
Semmi bajom nincs vele azon kívül hogy néha a racsni rakoncátlankodik.
A kérdésem az lenne, hogy vajon lecserélhető az agynak a "kazettás" része amibe a racsini is benne van? Ha igen tudtok olyan helyet ahol kapni ilyet, vagy agyat amiről simán át lehet tenni? (ha nem muszáj nem bajlódnék az egész kerék újrafűzésével)
Sajnos már eltűnt a B+, ha jól emlékszem anno a Novotec csinált megszólalásig hasonlító ipari csapágyas agyakat.
Köszönöm előre is a segítséget.
Ha jól értem szabadonfutót keresel az agyhoz. Az ebike-on van még jópár Novatec, írj nekik egy emailt, hogy melyik jó neked, az talán a legegyszerűbb.
Sziasztok,
A bringámon egy 6-7 éves hátsó agy van, egy B+ Travel Disc. Ilyen: http://ebike.hu/term...hatso-kerekagy/
Semmi bajom nincs vele azon kívül hogy néha a racsni rakoncátlankodik.
A kérdésem az lenne, hogy vajon lecserélhető az agynak a "kazettás" része amibe a racsini is benne van? Ha igen tudtok olyan helyet ahol kapni ilyet, vagy agyat amiről simán át lehet tenni? (ha nem muszáj nem bajlódnék az egész kerék újrafűzésével)
Sajnos már eltűnt a B+, ha jól emlékszem anno a Novotec csinált megszólalásig hasonlító ipari csapágyas agyakat.
Köszönöm előre is a segítséget.
Balie módosította - 2015. március 07. - 18:22
Még tegnap este visszabontottam. Köszi a válaszod. Egyébként DT X450 a felni. Üdv!
Én nem hagynám így a helyedben.
Egyrészt a felnit jobban hajlítja, nyírja oldalra ez a fűzési minta, másrészt a felnin jó eséllyel irányított furatok vannak, amik meghatározzák, hogy az adott furatba melyik oldali küllő csatlakozzon. Ezek egyesével felváltva kerülnek a felnikre, nem pedig kettesével. Ebben az esetben itt a küllőanyák rosszul fekszenek fel a felnin.
Nem tudom mennyire ismered a kerékfűzés, és centrírozás műveleteit, de ilyen hiba alapján sejtem, annyira nem. Javaslom mindenképp olvass utána a dolognak, mert a fűzés még az egyszerűbb része a keréképítésnek. Centrírozásnál sok hibát el lehet követni úgy, hogy ránézésre jónak tűnik az eredmény, pedig nem az.
The Professional Guide to Wheel Building egy nagyon jó könyv a témában.
Sziasztok!
Megfűztem első kerekemet. Kis is centríroztam szépen. 3 keresztre fűztem, 32 küllővel.
A szépséghiba csak annyi, h. nem minden második küllő csatlakozik azonos agy oldalra, hanem kettesével váltanak oldalt, kettő balra, kettő jobbra. Remélem érthető így.
Maradhat így szerintetek, vagy fűzzem újra?
Csak én tudom úgy hogy a hátsó agynak 135mm-nek kellene lennie?
ha monti
országúti 130 (má nem újabb fajta tárcsás)
Csak én tudom úgy hogy a hátsó agynak 135mm-nek kellene lennie?Akkor szervíz.
Egyébként egy gepida vázról van szó, amik állítólag pontatlanok.
A gyári menetes agyat cseréltem kazettásra és akkor tűnt fel. Az agy 130mm-es, viszont tolómérővel megmérve a hátsó villa papucstávolságát 132mm. A váltót is elég nehéz beállítani, hogy ne érjen a küllőkhöz.
Akkor szervíz.
Egyébként egy gepida vázról van szó, amik állítólag pontatlanok.
A gyári menetes agyat cseréltem kazettásra és akkor tűnt fel. Az agy 130mm-es, viszont tolómérővel megmérve a hátsó villa papucstávolságát 132mm. A váltót is elég nehéz beállítani, hogy ne érjen a küllőkhöz.
Akkor szervíz.
Egyébként egy gepida vázról van szó, amik állítólag pontatlanok.
A gyári menetes agyat cseréltem kazettásra és akkor tűnt fel. Az agy 130mm-es, viszont tolómérővel megmérve a hátsó villa papucstávolságát 132mm. A váltót is elég nehéz beállítani, hogy ne érjen a küllőkhöz.