Ezek közül valamelyik?
http://apro.bikemag....tt-l336921.html
http://apro.bikemag....an-l336668.html
Ezek közül valamelyik?
http://apro.bikemag....tt-l336921.html
http://apro.bikemag....an-l336668.html
A közeljövőben szeretnék venni egy kerékszetet max 30 000Ft -ért. Ezt néztem ki újonnan: https://www.rosebike...-set/aid:100100
Találhatok ennél jobbat, új állapotban az aprón? Tudtok linkelni párat?
Mavic Aksiumnál ha elkopott a fékfelület és cserélni akarom a felnit akkor kompatibilis másik Mavic felnivel vagy csak Aksium jöhet szóba?
Mavic Aksiumnál ha elkopott a fékfelület és cserélni akarom a felnit akkor kompatibilis másik Mavic felnivel vagy csak Aksium jöhet szóba?
@arn: Minden tekeréshez viszek magammal nyomatékkulcsot.
Normalisabb bringahoz kell nyomatekkulcs.
sosem láttam még lbs-ben sem, pedig ott mindennapos a 9000-es da, 11s chorus, xtr, hidros tárcsás di2-es gépbe is belefutottam (speci)
mondjuk én miliárdszor leírtam: nekem inkább az alul, mint túlhúzásból szoktak problémáim lenni
Ahhoz nem art nyomatekkulcs
hülyeség.
veszel a kínai zsibin olcsó imbuszt. Meghúzod.
A kulcs feje hamarabb nyalódik kerekre, mint ahogy megszakadna a zár
használtam xlc-t (vagy valami hasonlóan neves darabot) tárcsafékes montiban. nem volt vele gond amíg ügyesen túl nem húztam, el is pattant. bizony, ilyen erős vagyok! amit nem törtem el, az köszöni, jól van.
Hmm, egy szép pár dura ace 7700-es gyorszárat hol keressek?
Kéne valami normális a bringámra a campag helyett. :$
hasznal vki konnyitett gyorsszarat (tune, xlc, etc)? mennyire megbizhatoak?
a tune 19g, az xlc olyan 24g lehet (45g a szett) - a montis verziokat neztem (igaz cx bringaba kell).
használtam xlc-t (vagy valami hasonlóan neves darabot) tárcsafékes montiban. nem volt vele gond amíg ügyesen túl nem húztam, el is pattant. bizony, ilyen erős vagyok! amit nem törtem el, az köszöni, jól van.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ebayes AEST 46 grammos párt lőttem 1600 ft-ért, kipróbáltam, de inkább kétezerbe továbbadtam.
Nem volt vele probléma, de valahogy, jobban megbízok a gyári campában. nem forgó tömegről van szó, és szerintem felesleges ezen grammozni. CX-re meg végképp.
Nekem ilyen volt csak acél tengelyes, merev villás montiban használtam gond nélkül. Ez szerintem erősebb, mint a szuper könnyű karos gyorszárak.
http://www.ebay.com/...sd=201438503271
ebayes AEST 46 grammos párt lőttem 1600 ft-ért, kipróbáltam, de inkább kétezerbe továbbadtam.
Nem volt vele probléma, de valahogy, jobban megbízok a gyári campában. nem forgó tömegről van szó, és szerintem felesleges ezen grammozni. CX-re meg végképp.
konnyitett gyorsszarban csak olyat vennek, aminek van vmi neve amugy annyit nyerhetek vele, mint pl egy kormanycserevel, vagy egy hajtomucserevel. azokhoz kepest meg olcso.
de nem vagyok hive en sem annak, hogy a sulycsokkentes oltaran felaldozom a funkcionalitast, ezert kerdem. nincsenek erre meresek?
az elejeben marad a dt atuto, mert vmi egyedi meretnek tunik, azzal inkabb nem rizikozok.
arn módosította - 2016. március 10. - 18:03
hasznal vki konnyitett gyorsszarat (tune, xlc, etc)? mennyire megbizhatoak?
a tune 19g, az xlc olyan 24g lehet (45g a szett) - a montis verziokat neztem (igaz cx bringaba kell).
ebayes AEST 46 grammos párt lőttem 1600 ft-ért, kipróbáltam, de inkább kétezerbe továbbadtam.
Nem volt vele probléma, de valahogy, jobban megbízok a gyári campában. nem forgó tömegről van szó, és szerintem felesleges ezen grammozni. CX-re meg végképp.
hasznal vki konnyitett gyorsszarat (tune, xlc, etc)? mennyire megbizhatoak?
a tune 19g, az xlc olyan 24g lehet (45g a szett) - a montis verziokat neztem (igaz cx bringaba kell).
arn módosította - 2016. március 10. - 16:35
újrafűzték a hátsó kerekem a városiban, sapim leader 286mm végig (agyváltó)
az első kerekem meg kapott egy teherautót két hete, egyik oldalt a perem behajlott-lecsúszott, és természetesen az egész felni szépen elferdült. DE, a szerelő a boltban olyan szépen kitaposta, kihúzta a beferdült peremet, a fékfelületet meg elcsiszolta, hogy most se menet közben nem érezni, hogy üt, se fékezéskor.
Minden esetre vettem egy első kereket is, mert szvsz az az első kerék így taposva-húzva nem biztonságos.
csillagos ötös az a javítás, még akkor is, ha kissé 'nyers'