Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Keréképítés

- - - - -

  • Please log in to reply
12596 replies to this topic

#5561
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
szerintem nem er meg 4ezer forint kulonbseget, foleg ha elso agyrol beszelunk. ami egyszeru mint a lejto. darab alu kimarva, ket csapagy, tengely es kesz vagyunk. ha az egyik jelentosen konnyebb mint a masik akkor ertem az arkulonbseget, vagy ha mondjuk mint a hope pro2 at lehet alakitani hogy kulonbozo tengelyeket fogadjon. de alapvetoen ket sima QR elso agy kozott egetvero kulonbseg nincs ha nagyjabol egy arkategoriaban vannak. ha fizetni akarsz a markanevert, az mas, vegulis en is azt csinalom, de gyakorlatiasan gondolkodva nem hinnem hogy elonyod szarmazik ha megveszed az onyx-ot.

off: Fox - RS nem jo analogia, az RS egyik-masik villaja legalabb olyan draga mint egy Fox.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5562
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 posts
Elsõ agyat néztem, hátsót nem - ott nyilván jobban elõjön a név megfizetésének analógiája.
Ebike-on keresgéltem, és mivel gyakorlatilag érdemben csak a tömeget adják meg, az alapján tudom összehasonlítani õket (felteszem XC-re ha adott két agy, az egyik fele annyiba kerül, mint a másik, és kétszer olyan nehéz, akkor nem egy kategóriáról van szó - ez sarkosított ,de jól szemlélteni, hogy két tényezõ alapján mik a lehetõseg két termék összevetésénél a marketingmaszlag figyelmen kívül hagyása mellett). Ezek alapján legkevésbé sem kerül kétszer annyira egyik, mint a másik.
Jelzem, ezek egyelõre elsõ agyak, hátsóknál én is biztos vagyok benne, hogy nagyobb haszonnal dolgoznak mind a gyártók, mind a kereskedõk.

OFF:
Külföldi fórumokon számtalanszor kerül elõ az, hogy a Fox teleszkópok miért drágábbak annyival, amennyivel az RS nem tud kevesebbet. Hasonló a dolog, mint az agyaknál, már csak azért is, mert ez esetben is a puding próbája az evés.

#5563
Ðave89

Ðave89

    vendég

  • fórumtag
  • 206 posts
Sziasztok! Remélem jó helyen kérdezem, hogy meik felnit érdemesebb megvenni egy mtx-et vagy egy s-type-ot? Ha vki segít annak thx elõre is ;)

#5564
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Ha valóban ez a helyzet (és miért ne fordulhatna elõ, ld. Fox - RS) akkor ez tényleg nem más, mint a Veblen-hatás, de mégis, 4e Ft többletet megér az, hogy DT és nem B+, mikor egy nagyobb cég nevével fémjelzett alu kormány 10e Ft (ami aztán biztosan nem nyújt nagyobb teljesítményt, mint egy B+ fele annyiért, egyezõ tömeggel és falvastagsággal).
Ezért (is) érdeklõdtem, mert az agyaknál nem ennyire nyilvánvaló a helyzet, kipróbálni pedig sajnos nem áll módomban az összeset. :-)

Mondjuk azt inkább, hogy majdnem 2szer annyiba kerül az onyx, mint egy hasonló tudású novatec.
És mi van a fox-szal meg az rs-sel?


A sebesség mindent megold.

 


#5565
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 posts
Ha valóban ez a helyzet (és miért ne fordulhatna elõ, ld. Fox - RS) akkor ez tényleg nem más, mint a Veblen-hatás, de mégis, 4e Ft többletet megér az, hogy DT és nem B+, mikor egy nagyobb cég nevével fémjelzett alu kormány 10e Ft (ami aztán biztosan nem nyújt nagyobb teljesítményt, mint egy B+ fele annyiért, egyezõ tömeggel és falvastagsággal).
Ezért (is) érdeklõdtem, mert az agyaknál nem ennyire nyilvánvaló a helyzet, kipróbálni pedig sajnos nem áll módomban az összeset. :-)

#5566
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
nem tudom arban hogy all egy BikePositive vagy Novatec-hez kepest, de hogy tudasban nem tobb naluk csak nevben az tuti. csak ezt akartam sugallni
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5567
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 posts
Onyx tûnik optimálisnak. Amennyiben van ennél jobb tulajdonságú agy (ami árban nem haladja meg túlzottan ezt) akkor kérlek okíts (tekintve, hogy nem rágtam át magam az összes agy összes paraméterén)! :-)

#5568
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
igen. miert pont Onyx?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5569
Irritum

Irritum

    vendég

  • fórumtag
  • 201 posts
Érdeklõdnék, hogy a következõ összeállítás életképes-e?
DT Onyx agyak Mavic XC 717-es felnikkel, amikre Nobby Nic külsõk kerülnének.

#5570
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,505 posts
szerintem hátra kell az erõsebb kerék, mert ott van a tömeged nagyobb része. én aszfaltra is csak szegecselt felnit vennék. legalább nem a küllõanyáktól elinduló repedéstõl fog meghalni a felni.

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#5571
Economist

Economist

    újonc

  • fórumtag
  • 6 posts

én ekkora súly alá inkább valami szegecselt felnit vennék, az kicsivel erõsebbé teszi a felnit, illetve csökkenti a repedés veszélyét. ha jól sejtem ez cross-ra lesz. bár ha nem mész terepen akkor elvileg bírnia kéne a nem szegecselt felninek is.


Nagyon ritka a terep az is lájtos de nagyon....
Eddig egy Jelco 220 atb van/volt, abban van már egy kis tojás 8, aztán minden kátyu ill. repedés után centíroznom kell a kereket, vagy hagyom szarul fogni a h. féket, ami nem túl biztonságos, hogy az elsõre ha rá nézek már esek elõre vele:-D Úgy fog...

Elõre már van egy B+ Acrobat Pro szegecselt...
Hátra kell a tuti:-D

Boltban ajánlottak egy Rigidát 5 ropiért 36 lyukasat szegecselve...
Lehet hogy azt veszem meg, mert tartósabbnak tûnik...

Köszi a válaszod akkor leteszek a gyors vásárlásról és inkább várok keddig, hogy milyen más cucc lesz az általam kiszemelt boltban.:-D

#5572
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,505 posts
én ekkora súly alá inkább valami szegecselt felnit vennék, az kicsivel erõsebbé teszi a felnit, illetve csökkenti a repedés veszélyét. ha jól sejtem ez cross-ra lesz. bár ha nem mész terepen akkor elvileg bírnia kéne a nem szegecselt felninek is.

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#5573
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,280 posts
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
Csak most már szóljon hozzá valaki érdemben is. :) :X

#5574
loser66

loser66

    vendég

  • fórumtag
  • 100 posts
Xian ez jó volt, nekem is ez ugrott be "elsõnek" :)

#5575
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,280 posts
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
Elsõ kerék nem lesz jó hátulra :D

#5576
Economist

Economist

    újonc

  • fórumtag
  • 6 posts
Sziasztok!

Szeretnék életem elsõ kerekét hátulra megfûzni!!!
622 mm Felni.: Argon Pro/Cross
Cross: 5.700 Ft nem szegecselt.
DT Champ küllõkkel 32 Lyukszámmal
Kerékagy.:AUTHOR Xenon disc iparicsapágyas, 32 lyuk.

Ezeket tervezem 125 kiló alá, heti 200-250 kilométerre tervezem vele.

Ha esetleg tudtok küllõben vagy felniben jobbat, akkor kérlek segítsetek.

#5577
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

mach1 510es felni amugy, es a kullok par mm-el lognak tul az anyakon. de akkor ez valoszinuleg nem gaz..

2mm-nél nem tud többet kilógni, az meg belefér.


A sebesség mindent megold.

 


#5578
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,280 posts
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
azér' nem is egészséges. anno én lereszeltem. volt vagy 5 perc. De az anno volt, noname küllõvel, szimpla országúti felnivel.

#5579
sanker

sanker

    vendég

  • fórumtag
  • 244 posts
mach1 510es felni amugy, es a kullok par mm-el lognak tul az anyakon. de akkor ez valoszinuleg nem gaz..

#5580
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

sziasztok

a kulloanyabol kilogo kulloveg okozhat defektet? ha igen, mekkora "kilogas" veszelyes mar szerintetek?

Normál esetben annyira nem tud kilógni, hogy veszélyes legyen, meg ott van köztük a felniszalag.


A sebesség mindent megold.