Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#4421
Posted 2010. June 08. - 10:43

#4422
Posted 2010. June 07. - 23:47

"just chillin killin"
#4423
Posted 2010. June 07. - 22:59

Sziasztok!
Mit jelent a kerék agyaknál a szám után az L és a H? Mi a különbség?
Még egy kérdés: berágódott az elsõ agyam, újra lehet fûzni a kereket a régi küllõkkel, küllõ anyákkal, vagy illik kicserélni õket?
Low és High, alacsony és magas perem? Küllõrõl azt mondják, hogy ha az új kerékben ugyanazt a pozíciót foglalja el, mint a régiben, akkor nincs probléma (ember legyen a talpán, akinek van még ehhez külön türelme egy kerékfûzés során)
#4424
Posted 2010. June 07. - 22:51

#4425
Posted 2010. June 07. - 20:22

Mit jelent a kerék agyaknál a szám után az L és a H? Mi a különbség?
Még egy kérdés: berágódott az elsõ agyam, újra lehet fûzni a kereket a régi küllõkkel, küllõ anyákkal, vagy illik kicserélni õket?
#4426
Posted 2010. June 07. - 08:24

#4427
Posted 2010. June 07. - 06:51

nekem egyszer fosott be a racsniszerk. , kicserélték gariba, visszakaptam szarul összerakva, szervízbe jól összerakták, most semmi baj vele
ha szorul akkor valsz a kónusz szar, vagy golyó, vagy berágódott, de akkor kukka....
hat gyari allapotaban total sz*r volt: az egyik oldalon alig volt zsir, a masikon meg femforgacs volt a csapagyhazban. mivel feltunoen ratyin forgott (eloszor azt hittem az ujdonsag "varazsa", aztan majd "bekopik"), szetszedtem es osszeraktam. ranezesre minden resze rendben, robbantott abrat is csekkoltam (hatha vmit rosszul raktak ossze), ezert tartok attol hogy total feleslegesen futok egy kort vele.
nem nagyon erdekelne a dolog, ha menet kozben nem ereznem, hogy vmi nem koser - tekerek, es gyorsan veszt a bringa a lenduletbol. sokfele cangam volt mar, de ezt igy egyiknel sem tapasztaltam - lassan 500eben van a canga, es bar lassan bringacseren gondolkodom, annyira elment a kedvem az egesztol, ugy erzem "csont" van a rendszerben valahol.
#4428
Posted 2010. June 07. - 03:07

nem tudtam leszedni azt a rohadt fogaskoszorut... teljes sulyommal ratehenkedtem mindkettore, de semmi. ez a 756os xt agy szvsz egy ipari hulladek - iszonyat csalodas
csak az a gond, ha visszaviszem a boltba, mit csinalnak vele? minden mukodik rajta, csak eppen szvsz nem ugy, ahogy kellene.
harom fura dolgot vettem eszre:
* szerintem nem ugy porog a kerek, ahogy egy ilyen szintu agynal illene (sot egy sokkal szarabbnal sem). siman forog, csak mintha szorulna. pedig a total hataron allitottam be - ha kicsit lazabb a gyorsszar, akkor mar kotyog.
* jobban megporgeve a kereket, a fogaskoszoru ugy mozog, mitha kis nyollcas lenne benne (ut)
* minden tarcsa ferde rajta kicsiit - ha belegondolok, hogy lehet ezert csereltem potom 60eert tarcsafeket (a gyari 180asat keptelen voltam beallitani), akkor szet tudnam tepni.
de a legidegesitobb az egeszben, hogy gurulas kozben mindig ugy erzem, mintha fekeznek nemileg. haladni sem lehet vele ugy, ahogy illene. osszefoglalva teli a tokom, az egesz nap ezzel idegeskedtem.
1 lehet azért forog szarul, mert jól tömített agy. valamit valamiért
2 az imbolygásnak az égvilágon semmi jelentõsége
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4429
Posted 2010. June 06. - 23:55

ma átzsíroztam a hátsó kereket is, némileg könnyebben pördül, de ez sem olyan hogyha rászáll a küllõre a légy akkor elfordul a kerék, de azért könnyen forog.
kónuszos elsõ agynál a gyorszárat milyen merevebb rögzítési móddal lehetne kiváltani?
#4430
Posted 2010. June 06. - 23:54

A 28 küllõs kereket is úgy kell fûzni, mint a 32 és 36 küllõset? Miskolci triál videó alapján tanultam az elõzõ kettõt.
28-asat már 2x szokás fûzni.
#4431
Posted 2010. June 06. - 23:54

Köszi! Ebike valamiért kiment a fejembõl. És ezek közül szerintetek melyiket? Volt már WTB felnim (Dual Duty XC)... két évig használtam, és nem volt vele bajom.
szétverted a ritchey felnit?
Háát... bírná még egy darabig, de fõ a biztonság.

#4432
Posted 2010. June 06. - 23:33

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4433
Posted 2010. June 06. - 22:56

adok egy utolso eselyt ennek az xt hatso agynak, es ripityomra szedem. szvsz meg mindig nem ugy mukodik, ahogy kellene... lenne par kerdesem:
1. a racsnit kell zsirozni?
2. elvileg egy 10es imbusz kell hozza... ha a kazettatestet leszedem (asszem igy hivjak, ami a fogaskoszoru alatt van), akkor hozzaferek a kalapacshoz es rugohoz?
Válasz
1 :a szabadonfutót is karban lehet tartani, az egy másik dolog, hogy a shimanó szerint ezt az alkatrészt csak cseréled.
2: NEM! A 10es imbusszal csak a szabadonfutót szeded le az agyról. A szabadonfutóhoz speciális szerszámra lesz szükséged....

#4434
Posted 2010. June 06. - 22:48

ha szorul akkor valsz a kónusz szar, vagy golyó, vagy berágódott, de akkor kukka....
#4435
Posted 2010. June 06. - 22:38


harom fura dolgot vettem eszre:
* szerintem nem ugy porog a kerek, ahogy egy ilyen szintu agynal illene (sot egy sokkal szarabbnal sem). siman forog, csak mintha szorulna. pedig a total hataron allitottam be - ha kicsit lazabb a gyorsszar, akkor mar kotyog.
* jobban megporgeve a kereket, a fogaskoszoru ugy mozog, mitha kis nyollcas lenne benne (ut)
* minden tarcsa ferde rajta kicsiit - ha belegondolok, hogy lehet ezert csereltem potom 60eert tarcsafeket (a gyari 180asat keptelen voltam beallitani), akkor szet tudnam tepni.
de a legidegesitobb az egeszben, hogy gurulas kozben mindig ugy erzem, mintha fekeznek nemileg. haladni sem lehet vele ugy, ahogy illene. osszefoglalva teli a tokom, az egesz nap ezzel idegeskedtem.
#4436
Posted 2010. June 06. - 19:52

#4437
Posted 2010. June 06. - 18:52

#4438
Posted 2010. June 06. - 18:50

adok egy utolso eselyt ennek az xt hatso agynak, es ripityomra szedem. szvsz meg mindig nem ugy mukodik, ahogy kellene... lenne par kerdesem:
1. a racsnit kell zsirozni?
2. elvileg egy 10es imbusz kell hozza... ha a kazettatestet leszedem (asszem igy hivjak, ami a fogaskoszoru alatt van), akkor hozzaferek a kalapacshoz es rugohoz?
Park Tool Website
#4439
Posted 2010. June 06. - 18:46

1. a racsnit kell zsirozni?
2. elvileg egy 10es imbusz kell hozza... ha a kazettatestet leszedem (asszem igy hivjak, ami a fogaskoszoru alatt van), akkor hozzaferek a kalapacshoz es rugohoz?
#4440
Posted 2010. June 06. - 15:11

szétverted a ritchey felnit?Milyen 28 küllõs tárcsafékes felnit ajánlanátok? Ha nincs nagyon ilyen, akkor Sun Ufo lesz.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu