Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Keréképítés

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
12596 hozzászólás a témában

#4401
külföldi

külföldi

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás
Értem, kösz a segítséget.

#4402
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás
Nem tudod alátéttel középre rakni, mert a jobb oldali papucs és a sor közötti távolságnak fixnek kellene maradni. Az egész kereket át kell centrírozni 2,5 mm-rel balra.

#4403
külföldi

külföldi

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás
Értem, köszi a választ, majd valahogy alátéttel/távtartóval középre rakom, de akkor megoldható?

#4404
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás
A tengely cseréje mellett a bal oldalra be kell tenni egy 5 mm-es távtartót, és így a kerék nem lesz középen. Balra kell korrigálni 2,5 mm-t.

#4405
külföldi

külföldi

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás
Ok, de a 2 tengely között csak hosszban van eltérés, és össze is lehet házasítani valahogy a kettõt? (egy deore agynak a tengelyét gondoltam, hogy beleteszem) Vagy meg se próbáljam, mert halott ügy?:)

#4406
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás
alu vázat ne feszegess.
ha tudod akkor a tengelyt cseréld.

#4407
külföldi

külföldi

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás
Ha én egy rs20-as hátsó keréknek kicserélném a tengelyét egy 135mm szélesre, az úgy mûködne, vagy felejtsem el, mert hülye ötlet:D? Vagy erõszakoljam meg a vázat, és rakjam be gyári állapotban?:) (egy alu "trekking" váz)

#4408
zaqrack

zaqrack

    vendég

  • fórumtag
  • 226 hozzászólás
nekem ugyan csak 150/0 a gép, de már 3 éve bírja és használtan vettem.
megj: agresszív a stílus de csak 60kg vagyok. Szerintem nyugodtan vedd meg.

#4409
psico

psico

    vendég

  • fórumtag
  • 20 hozzászólás
Üdv,

Hosszas internetes keresés után sem jöttem rá, hogy vajon itthon van az Easton kerekeknek importõre, illetve T3 Twin Thread Technology nevû küllõket hol tudnám beszerezni (Tempest 2 alu kerék), van egy olyan megérzésem, hogy ez Easton specifikus...

#4410
Sakic

Sakic

    vendég

  • fórumtag
  • 203 hozzászólás
Egy Mavic XM 819 bírná az agresszív all mountain-t egy 130/130 gépen?
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.

#4411
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

a gyari fuzesu kullok elbirnak kb +1.5mmt? egy novateket neztem, de annak 2mmel kisebb a lyukkore.


erre vki?

#4412
csaba8

csaba8

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 955 hozzászólás

Be lehet. Mindkét agyperemen kihagysz 2 lyukat, célszerûen egymással szemben. Gánynak persze gány... (Fordított esetben, 36 lyukú felnivel és 32-es aggyal nem menne.)


Kösz...mondjuk nem akarom megcsinálni...csak lett ingyen 2 db 36-os alig használt xt agyam ..a mavic felnim meg 32-es

"just chillin killin"


#4413
Exile

Exile

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 hozzászólás

Ha van 32 küllõs felnim és 36 lukas agyam föl lelet füzi...haszlálhatóra,esetleg csak átmenetileg...vagy hülyeség


Be lehet. Mindkét agyperemen kihagysz 2 lyukat, célszerûen egymással szemben. Gánynak persze gány... (Fordított esetben, 36 lyukú felnivel és 32-es aggyal nem menne.)
Nyekereg a láncom, mint egy részeg kórus, nem segíthet rajta, csak a tribológus!

#4414
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Huh, a reggeli féliglátás eredménye.. >.< Kerék(pár)építésnek olvastam. Most már mind1, köszi a választ.

#4415
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Hali!


Vennék egy régi bringát alapnak, amire építeném az outimat, (ktm, favorit, csepel, puch) nem tudom még pontosan milyen, de a lényeg, hogy alapból a váltó a vázon van. Vennék ehhez kormányra outi fékváltókarokat (láttam egy szetet, 30 ezerbe Tiagra félváltókarok és tiagra elsõ-hátsó váltók 3x9 rendszer). Ilyenkor a bovdenezést hogy oldom meg? Hogyan rögzítem a váltók bovdenházát, stb.-t a vázon? szigszalag? csõbilincs? Valahogy fel kell vezetni a kormányig.


Bár nem tudom miért a keréképítés topikot válaszottad, de a váltó helyére kell egy ilyen

Feltöltött kép

#4416
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Hali!


Vennék egy régi bringát alapnak, amire építeném az outimat, (ktm, favorit, csepel, puch) nem tudom még pontosan milyen, de a lényeg, hogy alapból a váltó a vázon van. Vennék ehhez kormányra outi fékváltókarokat (láttam egy szetet, 30 ezerbe Tiagra félváltókarok és tiagra elsõ-hátsó váltók 3x9 rendszer). Ilyenkor a bovdenezést hogy oldom meg? Hogyan rögzítem a váltók bovdenházát, stb.-t a vázon? szigszalag? csõbilincs? Valahogy fel kell vezetni a kormányig.

#4417
madve

madve

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 537 hozzászólás
off
Tamaska, olyan gonosz vagy CJ-vel! semmi rosszat nem írt.
on

#4418
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
hat ha meg miskolci is volna. es trialos.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4419
hatragyi

hatragyi

    vendég

  • fórumtag
  • 143 hozzászólás
Nekem, nagyon szimpatikus az alábbi videósorozat a kerékfûzésrõl:

How to build a bicycle wheel - Part 1 36 Spoke
How to build a bicycle wheel - Part 2.1, 36 Spoke
How to build a bicycle wheel - Part 2.2, 36 spoke
How to build a bicycle wheel - Part 3.1 36 spoke truing
How to build a bicycle wheel - Part 3.2 36 Spoke truing

#4420
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás

de akkoris miskolci trial video.


Elnézést, nem tehetek róla, hogy onnan tanultam meg fûzni, ráadásul nem csak én...

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960