Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#4401
Írta 2010. június 16. - 11:17

#4402
Írta 2010. június 16. - 09:26

#4403
Írta 2010. június 15. - 22:00

#4404
Írta 2010. június 15. - 21:44

#4405
Írta 2010. június 15. - 21:41


#4406
Írta 2010. június 14. - 21:05

#4407
Írta 2010. június 14. - 20:47


#4408
Írta 2010. június 14. - 14:59

megj: agresszív a stílus de csak 60kg vagyok. Szerintem nyugodtan vedd meg.
#4409
Írta 2010. június 14. - 13:29

Hosszas internetes keresés után sem jöttem rá, hogy vajon itthon van az Easton kerekeknek importõre, illetve T3 Twin Thread Technology nevû küllõket hol tudnám beszerezni (Tempest 2 alu kerék), van egy olyan megérzésem, hogy ez Easton specifikus...
#4410
Írta 2010. június 12. - 16:59

Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#4411
Írta 2010. június 11. - 06:40

a gyari fuzesu kullok elbirnak kb +1.5mmt? egy novateket neztem, de annak 2mmel kisebb a lyukkore.
erre vki?
#4412
Írta 2010. június 10. - 23:16

Be lehet. Mindkét agyperemen kihagysz 2 lyukat, célszerûen egymással szemben. Gánynak persze gány... (Fordított esetben, 36 lyukú felnivel és 32-es aggyal nem menne.)
Kösz...mondjuk nem akarom megcsinálni...csak lett ingyen 2 db 36-os alig használt xt agyam ..a mavic felnim meg 32-es
"just chillin killin"
#4413
Írta 2010. június 10. - 20:19

Ha van 32 küllõs felnim és 36 lukas agyam föl lelet füzi...haszlálhatóra,esetleg csak átmenetileg...vagy hülyeség
Be lehet. Mindkét agyperemen kihagysz 2 lyukat, célszerûen egymással szemben. Gánynak persze gány... (Fordított esetben, 36 lyukú felnivel és 32-es aggyal nem menne.)
#4414
Írta 2010. június 10. - 12:28

#4415
Írta 2010. június 10. - 11:51

Hali!
Vennék egy régi bringát alapnak, amire építeném az outimat, (ktm, favorit, csepel, puch) nem tudom még pontosan milyen, de a lényeg, hogy alapból a váltó a vázon van. Vennék ehhez kormányra outi fékváltókarokat (láttam egy szetet, 30 ezerbe Tiagra félváltókarok és tiagra elsõ-hátsó váltók 3x9 rendszer). Ilyenkor a bovdenezést hogy oldom meg? Hogyan rögzítem a váltók bovdenházát, stb.-t a vázon? szigszalag? csõbilincs? Valahogy fel kell vezetni a kormányig.
Bár nem tudom miért a keréképítés topikot válaszottad, de a váltó helyére kell egy ilyen

#4416
Írta 2010. június 10. - 11:43

Vennék egy régi bringát alapnak, amire építeném az outimat, (ktm, favorit, csepel, puch) nem tudom még pontosan milyen, de a lényeg, hogy alapból a váltó a vázon van. Vennék ehhez kormányra outi fékváltókarokat (láttam egy szetet, 30 ezerbe Tiagra félváltókarok és tiagra elsõ-hátsó váltók 3x9 rendszer). Ilyenkor a bovdenezést hogy oldom meg? Hogyan rögzítem a váltók bovdenházát, stb.-t a vázon? szigszalag? csõbilincs? Valahogy fel kell vezetni a kormányig.
#4417
Írta 2010. június 10. - 09:05

#4418
Írta 2010. június 09. - 23:52

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4419
Írta 2010. június 09. - 23:29

How to build a bicycle wheel - Part 1 36 Spoke
How to build a bicycle wheel - Part 2.1, 36 Spoke
How to build a bicycle wheel - Part 2.2, 36 spoke
How to build a bicycle wheel - Part 3.1 36 spoke truing
How to build a bicycle wheel - Part 3.2 36 Spoke truing
#4420
Írta 2010. június 09. - 23:01

de akkoris miskolci trial video.
Elnézést, nem tehetek róla, hogy onnan tanultam meg fûzni, ráadásul nem csak én...
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960