Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Keréképítés

- - - - -

  • Please log in to reply
12596 replies to this topic

#4221
Balias

Balias

    vendég

  • fórumtag
  • 42 posts
Hello!

Kérdésem az volna, hogy kb.: mennyit ér használtan, jó állapotban lévõ 26"-os, 36 lyukas, Xrims by Alex dublafelnivel és jóféle 2mm-es küllõkkel, ipari csapágyas Zoggie aggyal rendelkezõ elsõ kerék?

A választ elõre is kösz!

#4222
labidani

labidani

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,124 posts

olvasta a neten...

anyagminoseg etc a kazettatestekkel kapcsolatban: feszegettem en mar masfel oran keresztul 8as alivio sort Chris King agyrol ugy be volt marodva. Es azert az elvileg nem SunRace kategoria.

Engem nem az lep meg, hogy belemart az agyba, hanem, hogy ki rak Alivio sort egy Chris King agyra?:confused:

#4223
gabor88

gabor88

    vendég

  • fórumtag
  • 61 posts
Igen, az alu kazetta a Dt-nél valóban elnyíródik. Én is csalódottan vettem észre, hogy 340-es Dt agyam alu kazettája még ha kicsit is, de bemaródott kb. 500 km után. Aztán nézegettem a neten és hál' Istennek lehet kapni hozzá acél rotort is. Az 540-es agyé ilyen, itt gondoltak a többletterhelésre, mert ezt elvileg tandemekre ajánlja a gyártó. Ez a rotor kompatibilis a 340-essel is.-)

#4224
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
stex
befûzöd 2 mm-es küllõkkel, lehet az sapim vagy dt, vagy bts és ha vigyázol rá, akkor sokáig jó lesz...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#4225
fireproof

fireproof

    vendég

  • fórumtag
  • 60 posts
Köszi. Nekem a súja nem igazán számít. Az a lényeg hogy a külsõm arra is jó legyen.

#4226
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,199 posts
Igen, valószínûleg félreértettem. Hát akkor ezért bírja ilyen jól. :D
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#4227
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Tökre anodizált alu. Csak a katetta titán, maga a külsõ bordás cucc, alu a gyári leírás szerint, vagy félreértek valamit?


Lehet félreértesz. A kazetta alatt a szabadonfutót értjük.

Series XTR
Disc Rotor Mount no
Freehub Body 8/9-speed compatible
Freehub Body Material titanium
Axle Type Quick Release
Over Locknut 135mm
Axle Length 146mm
Axle Diameter 10mm
Axle Material aluminum
QR Skewer Length 168/173mm
Stainless Steel Ball Bearings yes
Cone Races super polished
Cup Races super polished
Contact Sealing double
Spoke Holes 32/36 holes
Spoke Hole Circle 44/45mm (L/R)
Hub Shell aluminum/anodized
Center to Flange (Right) 22.1mm
Center to Flange (Left) 35.3mm
Average Weight 270g (62g QR)


A sebesség mindent megold.

 


#4228
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
olvasta a neten...

anyagminoseg etc a kazettatestekkel kapcsolatban: feszegettem en mar masfel oran keresztul 8as alivio sort Chris King agyrol ugy be volt marodva. Es azert az elvileg nem SunRace kategoria.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4229
dirobi

dirobi

    vendég

  • fórumtag
  • 139 posts

mi a baj a dt-vel?


Igen, ez engem is érdekelne.

#4230
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,649 posts

Nem dt, sapim! Mindenképp!

mi a baj a dt-vel?

#4231
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,199 posts

Az xtr kazetta nem alu hanem titán.


Tökre anodizált alu. Csak a katetta titán, maga a külsõ bordás cucc, alu a gyári leírás szerint, vagy félreértek valamit?
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#4232
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2,353 posts
Nem dt, sapim! Mindenképp!

Ride everywhere.

.


#4233
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,283 posts
stex:

DT vagy Sapim.
3 kereszt


fireproof:

ilyenem van most (EX 325), nehéz, masszív, sok menettapasztalatom még nincs, de súly, szegecselés alapján nem lehet szerintem sok gond vele.

#4234
stex

stex

    vendég

  • fórumtag
  • 19 posts
sziasztok!!

most vettem 2 db 32 lyukas sun intense mag 30 felnit. novatec agyak vannak hozzájuk mind a kettõ 26"-os.
Arra lennék kiváncsi hogy meilyen küllõvel a legjobb befüzni és milyen fûzéssel?
mind tárcsás és dh-fr re lesz! de inkább dh-ra!

köszi

egy felkiáltójel is elég. mod by rob

#4235
fireproof

fireproof

    vendég

  • fórumtag
  • 60 posts
Sziasztok.

Szeretnék venni egy új felnit a mostani Mavic EN 321 Disc helyett egy Mavic EX 325 Disc felnit. Az új és a régi felni méretei megegyeznek ugye? Nem tér el egymástól a kettõ ugye? Csak hogy a külsõ jó lesz e az újra is.(csak az EX erõsebb ha jól tudom). Valamint ha ismeritek a Mavic EX 325 DISC felnit akkor mi a véleményetek róla?

Köszi

#4236
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

A legegyszerûbb válasz az, hogy meg kell tanulni biciklizni és akkor nem szeded szét a kazettát. :)
Persze nem mindig ilyen egyszerû a történet, mert pl tavaly a sunrace sorom, amin csak a 11-12-14 volt külön, is bemarta rendesen a 12esnél és a 14esnél a sunrace agyam alu kazettáját. Itt egyértelmûen hogy az agy volt gyenge anyagból, mert ezeket a lánckereket szinte csak lejtõn használtam pörgetve. Idén a novatec light agyon (szintén alu kazettás) van xt sor és semmi bemarás nincs rajta. Szóval alu és alu között is van különbség, persze ezt pont neked mondom, tudod te :) . A shimano pl montin nem erõlteti az alu kazettát (van ennek oka), a dt meg igen (millió elég rondán bemart dt kazettát lehet látni a neten).
Elvileg a kis lánckerekeket pörgetve kéne használni, a meredek hegyeken csökken a fordulat, nagyobb a teljesítmény ingadozás (+ a nagyobb lánckereken nagyobb az erõkar) és így azok jobban be tudnák marni, de ezért vannak tartóbakon.
Összefoglalva, függ a stílustól és az anyagtól.

Még valami. Országútikon jobban lehet haználni alu kazettát, mert eleve kisebbek a lánckerekek, plusz sokkal jobban lehet pörgetni, mint terepen, szerintem itt így nem is kell alu tartóbak.


Akkor ehhez így igazából nem is tennék hozzá semmit, mindent leírtál amire gondoltam, meg még azt is amire nem :)

#4237
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Én egyrészt gyengevagyok :) másrészt acél kazettám van (ultegra sorral) a mavicon is, meg a shimano-n is. De hogyha a kicsi is szétszedi, akkor mi a teendõ? Mert oké hogy tartóbakos sorokat ajánlanak, de csak a felsõ x lánckerék a tartóbakos...


A legegyszerûbb válasz az, hogy meg kell tanulni biciklizni és akkor nem szeded szét a kazettát. :)
Persze nem mindig ilyen egyszerû a történet, mert pl tavaly a sunrace sorom, amin csak a 11-12-14 volt külön, is bemarta rendesen a 12esnél és a 14esnél a sunrace agyam alu kazettáját. Itt egyértelmûen hogy az agy volt gyenge anyagból, mert ezeket a lánckereket szinte csak lejtõn használtam pörgetve. Idén a novatec light agyon (szintén alu kazettás) van xt sor és semmi bemarás nincs rajta. Szóval alu és alu között is van különbség, persze ezt pont neked mondom, tudod te :) . A shimano pl montin nem erõlteti az alu kazettát (van ennek oka), a dt meg igen (millió elég rondán bemart dt kazettát lehet látni a neten).
Elvileg a kis lánckerekeket pörgetve kéne használni, a meredek hegyeken csökken a fordulat, nagyobb a teljesítmény ingadozás (+ a nagyobb lánckereken nagyobb az erõkar) és így azok jobban be tudnák marni, de ezért vannak tartóbakon.
Összefoglalva, függ a stílustól és az anyagtól.

Még valami. Országútikon jobban lehet haználni alu kazettát, mert eleve kisebbek a lánckerekek, plusz sokkal jobban lehet pörgetni, mint terepen, szerintem itt így nem is kell alu tartóbak.


A sebesség mindent megold.

 


#4238
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts
Én egyrészt gyengevagyok :) másrészt acél kazettám van (ultegra sorral) a mavicon is, meg a shimano-n is. De hogyha a kicsi is szétszedi, akkor mi a teendõ? Mert oké hogy tartóbakos sorokat ajánlanak, de csak a felsõ x lánckerék a tartóbakos...

#4239
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
A kicsi is bemarja láthatóan. Danténél már rég szétszedte volna a kis lánckerék is a kazettát ha alu lenne :) .


A sebesség mindent megold.

 


#4240
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts
Egyrészt, másrészt ez a jelenség fõleg a nagyobb lánckerekeknél szokott fellépni, mert ott általában nagyobb nyomatékot kap a rendszer. De a te mostani XT sorod teteje ugyebár tartóbakos...

...a Deore pedig nem.