Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#4221
Írta 2010. július 31. - 13:20

Kérdésem az volna, hogy kb.: mennyit ér használtan, jó állapotban lévõ 26"-os, 36 lyukas, Xrims by Alex dublafelnivel és jóféle 2mm-es küllõkkel, ipari csapágyas Zoggie aggyal rendelkezõ elsõ kerék?
A választ elõre is kösz!
#4222
Írta 2010. július 31. - 10:31

Engem nem az lep meg, hogy belemart az agyba, hanem, hogy ki rak Alivio sort egy Chris King agyra?:confused:olvasta a neten...
anyagminoseg etc a kazettatestekkel kapcsolatban: feszegettem en mar masfel oran keresztul 8as alivio sort Chris King agyrol ugy be volt marodva. Es azert az elvileg nem SunRace kategoria.
#4223
Írta 2010. július 31. - 00:55

#4224
Írta 2010. július 30. - 17:25

befûzöd 2 mm-es küllõkkel, lehet az sapim vagy dt, vagy bts és ha vigyázol rá, akkor sokáig jó lesz...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4225
Írta 2010. július 30. - 13:03

#4226
Írta 2010. július 30. - 11:08


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4227
Írta 2010. július 30. - 10:55

Tökre anodizált alu. Csak a katetta titán, maga a külsõ bordás cucc, alu a gyári leírás szerint, vagy félreértek valamit?
Lehet félreértesz. A kazetta alatt a szabadonfutót értjük.
Series XTR
Disc Rotor Mount no
Freehub Body 8/9-speed compatible
Freehub Body Material titanium
Axle Type Quick Release
Over Locknut 135mm
Axle Length 146mm
Axle Diameter 10mm
Axle Material aluminum
QR Skewer Length 168/173mm
Stainless Steel Ball Bearings yes
Cone Races super polished
Cup Races super polished
Contact Sealing double
Spoke Holes 32/36 holes
Spoke Hole Circle 44/45mm (L/R)
Hub Shell aluminum/anodized
Center to Flange (Right) 22.1mm
Center to Flange (Left) 35.3mm
Average Weight 270g (62g QR)
A sebesség mindent megold.
#4228
Írta 2010. július 30. - 10:36

anyagminoseg etc a kazettatestekkel kapcsolatban: feszegettem en mar masfel oran keresztul 8as alivio sort Chris King agyrol ugy be volt marodva. Es azert az elvileg nem SunRace kategoria.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4229
Írta 2010. július 30. - 08:52

#4230
Írta 2010. július 30. - 08:35

#4231
Írta 2010. július 30. - 08:33

Az xtr kazetta nem alu hanem titán.
Tökre anodizált alu. Csak a katetta titán, maga a külsõ bordás cucc, alu a gyári leírás szerint, vagy félreértek valamit?
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4232
Írta 2010. július 30. - 03:13

#4233
Írta 2010. július 30. - 02:06

DT vagy Sapim.
3 kereszt
fireproof:
ilyenem van most (EX 325), nehéz, masszív, sok menettapasztalatom még nincs, de súly, szegecselés alapján nem lehet szerintem sok gond vele.
#4234
Írta 2010. július 29. - 23:57

most vettem 2 db 32 lyukas sun intense mag 30 felnit. novatec agyak vannak hozzájuk mind a kettõ 26"-os.
Arra lennék kiváncsi hogy meilyen küllõvel a legjobb befüzni és milyen fûzéssel?
mind tárcsás és dh-fr re lesz! de inkább dh-ra!
köszi
egy felkiáltójel is elég. mod by rob
#4235
Írta 2010. július 29. - 23:26

Szeretnék venni egy új felnit a mostani Mavic EN 321 Disc helyett egy Mavic EX 325 Disc felnit. Az új és a régi felni méretei megegyeznek ugye? Nem tér el egymástól a kettõ ugye? Csak hogy a külsõ jó lesz e az újra is.(csak az EX erõsebb ha jól tudom). Valamint ha ismeritek a Mavic EX 325 DISC felnit akkor mi a véleményetek róla?
Köszi
#4236
Írta 2010. július 29. - 21:14

A legegyszerûbb válasz az, hogy meg kell tanulni biciklizni és akkor nem szeded szét a kazettát.
![]()
Persze nem mindig ilyen egyszerû a történet, mert pl tavaly a sunrace sorom, amin csak a 11-12-14 volt külön, is bemarta rendesen a 12esnél és a 14esnél a sunrace agyam alu kazettáját. Itt egyértelmûen hogy az agy volt gyenge anyagból, mert ezeket a lánckereket szinte csak lejtõn használtam pörgetve. Idén a novatec light agyon (szintén alu kazettás) van xt sor és semmi bemarás nincs rajta. Szóval alu és alu között is van különbség, persze ezt pont neked mondom, tudod te. A shimano pl montin nem erõlteti az alu kazettát (van ennek oka), a dt meg igen (millió elég rondán bemart dt kazettát lehet látni a neten).
Elvileg a kis lánckerekeket pörgetve kéne használni, a meredek hegyeken csökken a fordulat, nagyobb a teljesítmény ingadozás (+ a nagyobb lánckereken nagyobb az erõkar) és így azok jobban be tudnák marni, de ezért vannak tartóbakon.
Összefoglalva, függ a stílustól és az anyagtól.
Még valami. Országútikon jobban lehet haználni alu kazettát, mert eleve kisebbek a lánckerekek, plusz sokkal jobban lehet pörgetni, mint terepen, szerintem itt így nem is kell alu tartóbak.
Akkor ehhez így igazából nem is tennék hozzá semmit, mindent leírtál amire gondoltam, meg még azt is amire nem

#4237
Írta 2010. július 29. - 20:11

Én egyrészt gyengevagyok
másrészt acél kazettám van (ultegra sorral) a mavicon is, meg a shimano-n is. De hogyha a kicsi is szétszedi, akkor mi a teendõ? Mert oké hogy tartóbakos sorokat ajánlanak, de csak a felsõ x lánckerék a tartóbakos...
A legegyszerûbb válasz az, hogy meg kell tanulni biciklizni és akkor nem szeded szét a kazettát.

Persze nem mindig ilyen egyszerû a történet, mert pl tavaly a sunrace sorom, amin csak a 11-12-14 volt külön, is bemarta rendesen a 12esnél és a 14esnél a sunrace agyam alu kazettáját. Itt egyértelmûen hogy az agy volt gyenge anyagból, mert ezeket a lánckereket szinte csak lejtõn használtam pörgetve. Idén a novatec light agyon (szintén alu kazettás) van xt sor és semmi bemarás nincs rajta. Szóval alu és alu között is van különbség, persze ezt pont neked mondom, tudod te

Elvileg a kis lánckerekeket pörgetve kéne használni, a meredek hegyeken csökken a fordulat, nagyobb a teljesítmény ingadozás (+ a nagyobb lánckereken nagyobb az erõkar) és így azok jobban be tudnák marni, de ezért vannak tartóbakon.
Összefoglalva, függ a stílustól és az anyagtól.
Még valami. Országútikon jobban lehet haználni alu kazettát, mert eleve kisebbek a lánckerekek, plusz sokkal jobban lehet pörgetni, mint terepen, szerintem itt így nem is kell alu tartóbak.
A sebesség mindent megold.
#4238
Írta 2010. július 29. - 18:52


#4239
Írta 2010. július 29. - 18:17


A sebesség mindent megold.
#4240
Írta 2010. július 29. - 18:02

...a Deore pedig nem.