Hátha másokat is érdekel, írhatnál tapasztalatot a Squorx anyákról, nekem az eddigiek alapján NEM tűnik ellenjavalltnak, ráadásul ugye jár a felnihez...
reméljük, a tulaj elégedett lesz vele.
Hátha másokat is érdekel, írhatnál tapasztalatot a Squorx anyákról, nekem az eddigiek alapján NEM tűnik ellenjavalltnak, ráadásul ugye jár a felnihez...
reméljük, a tulaj elégedett lesz vele.
A grammániásba talán nem fér bele, de mezei könnyű kerekek között szerintem eléggé rendben van
Előtaláltam a Funcrumom súlyát, az 935g, de 21mm, és nem boost.
(ez meg 25mm és boost, ha nem lenne leolvasható a képről)
Nahát, olyan magabiztosan forgatja a flexet, mint más a körömollót.
https://m.youtube.co...h?v=2pvlrky1BS0
Hát ez tetszett! Vajon ő találta ki ezt az íjat? Nagyon ötletes szerkezet.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
nekem csak rossz van a Sun Ringle felnikkel, befüzve nekem túl "ideges", inkább DT, más dimenzió
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
nekem csak rossz van a Sun Ringle felnikkel, befüzve nekem túl "ideges", inkább DT, más dimenzió
sun ringle düroc felnivel van esetleg tapasztalata valakinek, amit megosztana?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Ha van felesleges küllőd, amiről nem sajnálod levágni a fejét és jó a fűzendő küllőanyához, akkor Roger Musson: Professional guide to wheel building című könyvében ismertetett módszer alkalmas a méréshez.
kis gonoszkodás:
Kell oda az a PHR alátét? Nem csak felesleges súly az?
Az a gyanúm, hogy ez a menő névvel marketingelt PHR alátét úgy készült, hogy elkezdtek ötletelni, hogy miként lehetne spórolni a keréken és kitalálták, hogy a szegecselést el kéne hagyni, mert drága vagy mert nehéz. A speckó fejű küllőanyát valószínűleg a gépesített kerékfűzés miatt találták ki.
kell, közben meglett. ez egyben válasz (megerősítés) az erd-s kérdésre is.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ha van felesleges küllőd, amiről nem sajnálod levágni a fejét és jó a fűzendő küllőanyához, akkor Roger Musson: Professional guide to wheel building című könyvében ismertetett módszer alkalmas a méréshez.
kis gonoszkodás:
Kell oda az a PHR alátét? Nem csak felesleges súly az?
Az a gyanúm, hogy ez a menő névvel marketingelt PHR alátét úgy készült, hogy elkezdtek ötletelni, hogy miként lehetne spórolni a keréken és kitalálták, hogy a szegecselést el kéne hagyni, mert drága vagy mert nehéz. A speckó fejű küllőanyát valószínűleg a gépesített kerékfűzés miatt találták ki.
olvastam azt a könyvet, itt van kinyomtatva, fűzve. tetszik, mert nagyon gyakorlatias módon közelít a témához, semmi hókuszpókusz. viszont a küllőket nem én fogom venni, szóval jó volna nem melléválasztani...
az a helyzet, hogy ilyen phr (vagy akármilyen) alátétes felnit még nem fűztem, mindig gyűrűzött felnijeim vannak/voltak. mivel a "megrendelő" választotta a felnit és fizetett érte, szerintem majd eldönti, akarja-e. én a magam részéről inkább használnám, baj csak nem lesz belőle...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ha van felesleges küllőd, amiről nem sajnálod levágni a fejét és jó a fűzendő küllőanyához, akkor Roger Musson: Professional guide to wheel building című könyvében ismertetett módszer alkalmas a méréshez.
kis gonoszkodás:
Kell oda az a PHR alátét? Nem csak felesleges súly az?
Az a gyanúm, hogy ez a menő névvel marketingelt PHR alátét úgy készült, hogy elkezdtek ötletelni, hogy miként lehetne spórolni a keréken és kitalálták, hogy a szegecselést el kéne hagyni, mert drága vagy mert nehéz. A speckó fejű küllőanyát valószínűleg a gépesített kerékfűzés miatt találták ki.
Nyilván. Úgy értettem, hogy a megszokottnál feljebb...
Öreg vagyok én már ehhez a modern dolgokhoz, de régen akkor alátéteztünk, ha két méret közt volt a helyes küllőhossz, így el lehetett csalni vele egy-két fordulatot. (Meg persze a szegecselés hiányát pótolta úgy-ahogy).
Ebből kiindulva jól gondolod szerintem is, beleszámít a hosszba legalább egy kerekítésnyit az alátét is.
Edited by Rabbit, 2021. January 20. - 13:51.
tegnap nem indultam el megkeresni, de ha megtalálom a Squorxszokat, belenézek a likukba, addig is találtam ilyen rajzot (lapozni kell hozzá) :
https://www.bike24.com/p281937.html
https://www.bike24.c...menu=1000,2,304
egyik kedves fórumtársunk könnyelmű módon rávett (nagyon nem kellett erőlködnie ), hogy fűzzem össze a szép új, csicsás kerekét. mivel flancos dt swiss xr 391 felnit választott, adják hozzá a PHR alátéteket és a sqourx anyákat is. a küllőhosszak kapcsán felmerült egy-két kérdés:
1, a dt által megadott erd gondolom az alátétekkel együtt értendő? (nyilván sehol sem találtam nyomát...)
2 ,a dt küllőhossz kalkulátora nem ad eltérő eredményt a sqourx és hagyományos (12mm) anyák esetében. ez fura, mivel "a net" szerint a sqourx anyákban "feljebb van a menet", így 1-2mm-rel hosszabb küllő lenne szükséges. (tehát jelen építésnél az eddigi gyakorlattal ellentétben felfelé kerekítenék) valakinek volna ezzel tapasztalata, ötlete?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Tőlem aztán mindenki azt vesz amit akar. Én csak azt írtam le amit tapasztaltam.
Az első keréken semmi baj az 1900as szériával, a hátsó agy lett gyenge. Én hátra vettem egy 1700as kereket, 3,5 év és több 10ezer km óta semmi gond vele.
Nekem a 785ös XT agyakkal is csak bajom volt, első-hátsó tengely törések, több szabadonfutó test szétrepedése után nem tudok rá jót mondani. Biztosan én vagyok a béna (vagy túl erős ) de ez van.
Ne vegyél ilyen kereket. Nagy esélyed van hogy hamar kipusztul a racsni mechanikája. Főleg az ebike terhelését nem fogja bírni.
Ne tévesszen meg a DT név, ez az alap fos hulladék szériájuk. Nálam fél év alatt kuka lett.
A jó kerekeik az 1700as szériától indulnak.
Mikor láttam, mit szeretne, majdnem beírtam, hogy erről téged kérdezzenek.
Ne vegyél ilyen kereket. Nagy esélyed van hogy hamar kipusztul a racsni mechanikája. Főleg az ebike terhelését nem fogja bírni.
Ne tévesszen meg a DT név, ez az alap fos hulladék szériájuk. Nálam fél év alatt kuka lett.
A jó kerekeik az 1700as szériától indulnak.