Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#2142
Posted 2011. November 23. - 23:15
köszi, akkor így csinálom, végül is eddig is így volt, és nem volt gond.
az agyakat átgondolnám.
és a 180-as tárcsa elõre elfér. nekem elég volt a 160 is amig az volt, de azért a 180-as biztosabb.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2143
Posted 2011. November 23. - 16:55
Hetven kiló alatt vagyok, felöltözve camelbakes hátizsákkal már 72-73, nekem a százhatvanas elég, de nyolcvan kiló feletti testtömeggel én tuti nem százhatvanas tárcsát égetnék, elõre mehet a száznyolcvanas. Hátul bõven elég a százhatvanas.
köszi, akkor így csinálom, végül is eddig is így volt, és nem volt gond.
#2144
Posted 2011. November 23. - 15:10
na megszületett a kerékrõl a döntés. mavic xm719 felnik lesznek, deore xt agyakkal, dt swiss competiton küllõkkel. a külsõk egyelõre maradnak, arra már nem lesz keret.
még annyit segítsetek már légyszi, hogy 160-as vagy 180-as tárcsákat kérjek-e? érezhetõen nagyobb a fékerõ 180-as tárcsákkal?
Hetven kiló alatt vagyok, felöltözve camelbakes hátizsákkal már 72-73, nekem a százhatvanas elég, de nyolcvan kiló feletti testtömeggel én tuti nem százhatvanas tárcsát égetnék, elõre mehet a száznyolcvanas. Hátul bõven elég a százhatvanas.
#2145
Posted 2011. November 23. - 14:25
#2146
Posted 2011. November 23. - 14:11
még annyit segítsetek már légyszi, hogy 160-as vagy 180-as tárcsákat kérjek-e? érezhetõen nagyobb a fékerõ 180-as tárcsákkal?
#2147
Posted 2011. November 23. - 10:35
#2148
Posted 2011. November 23. - 09:14
#2149
Posted 2011. November 22. - 23:23
Érdeklõdve olvasgatom az elõzõ pár hozzászólást... Lenne egy kérdésem. Miért jobb a DT Competition mint a sima 2 mm-es? A súlyán kívül milyen elõnye van még?
#2150
Posted 2011. November 22. - 22:58
Tojást és nyolcast kiszedni sem nagy szám,bár ha már kicsit nagyobbacska,akkor már kihívás!De én szeretem csinálni.
Küllõhossz számításra is van már képlet...Neten van minden,mint a búcsúban!
#2151
Posted 2011. November 22. - 22:31
amugy annak a szerelonek aki a kereket fuzi is volt elso alkalom. es azert is ugyanugy munkadijat fizet valaki. meg kell tanulni nyilvan, de ez nem jelenti azt hogy csak az tud jo kereket epiteni aki mar 100at megcsinalt.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2152
Posted 2011. November 22. - 21:51
#2153
Posted 2011. November 22. - 21:33
#2154
Posted 2011. November 22. - 21:26
#2155
Posted 2011. November 22. - 20:36
Amúgy,hogy ellenörzöd, hogy középen van a kerék amit fûztél?
#2156
Posted 2011. November 22. - 20:13
#2157
Posted 2011. November 22. - 19:12
Nekem nemrég sikerült vennem két sárga hügi agyat, régi v fékes bringámhoz.
Mivel fekete sárga a bringa nem is volt kérdés, hogy fekete küllõ és felnivel lessz összefûzve. Körbenézve a piacon két felnit néztem ki. az egyik dt swiss x 450 , a másik a mavic 719 volt.
Végül is dt lett, az ára miatt. A küllõ is dt lett, a minõsége miatt, sima kettest néztem ki, de az egyik hosszban nem volt itthon csak 2-1.8-2-es, így az lett befûzve. Mivel sokat szeretnék vele terepezni így az elsõ kerék radiális fûzése ugrott, s maradt a 3 kereszt.Hátul szintén.
Én is egy szerelõ barátommal csináltattam, mert szerintem a jó keréképítés mûvészet, s nem tudod otthon összetaknyolni bármilyen ügyes vagy. Én arany alu niplivel fûzettem. Nekem soha nem volt vele gondom, még centírozásnál sem, mert összerakásnál zsírt tett bele a barátom.
S érdekes az, hogy egy 1800 gramm alatti kerékszettet sikerült összehozni belõle. Mondjuk a hügi agy is megért egy misét úgy össze volt rohadva belülrõl. Lehet ezért is adta el a tulaja 18 pénzért a két agyat.
Vicc az, hogy 10 perc kalapálás után az agyat atomjaira szétszedve tökéletesen ki lehetett takarítani. Kár, hogy nem csináltam képeket róla....
Egy biztos, hogy fûzetni kereket csak boltban szerintem....
Sziasztok.
#2158
Posted 2011. November 22. - 16:31
#2159
Posted 2011. November 22. - 11:11
Ez szerinem hintõpor. Lehetne hosszasan elmélkedni a felni és küllõ rugalmassága/tömege - kerék rugalmassága közti összefüggésrõl, feleslegesen.
XC- túrára, 84 kg alatt ha labilisnak érzed a küllõ miatt a leendõ kereked, akkor az szimplán rosszul van centrírozva. Elõbb vehetnéd észre a tengelyrögzítés rugalmasságát, ha már itt tartunk.
Nem akarok rosszindulatú lenni, de lehet, hogy nincs "kedve" Competitiont rendelni, sima 2mm-es küllõ van minden rendes boltnak raktáron a gyakori méretekbõl.
Egyetértek.
nektek hiszek. az a gond, hogy én annyira nem értek hozzá, hogy kénytelen vagyok még kisebb problémákkal is szervízbe menni. pl váltóbeállítás, ilyesmi. ezeket gyönyörûen megcsinálják, és minden mást is, de cserébe elvárják, hogy tõlük vegyem meg a cuccokat. ez így rendben is lenne, és szívesen fizetek többet, ha egy kis pluszt is kapok a cucc mellé, pl rugalmas és precíz szervízhátteret, de azért ne akarjanak már ötezret rátenni egy felnire, mert az elég durva lehúzás...
#2160
Posted 2011. November 22. - 11:01
anyák: alu anyákat használok és semmi különösebb hátulütõt nem érzékelek. centrírozásnál jobban kell figyelni, más "gond" nincs velük.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"