off milyen kerekek/gumik vannak a Lokin?
Most éppen Nobby Nic, elöl trail star 3,0 hátul pace star 2,80, a másik kerékszettemen meg G-One 2,80. Mindegyik kerékszetten 40-es belsô szélességû a felni.
off milyen kerekek/gumik vannak a Lokin?
Most éppen Nobby Nic, elöl trail star 3,0 hátul pace star 2,80, a másik kerékszettemen meg G-One 2,80. Mindegyik kerékszetten 40-es belsô szélességû a felni.
Canyonnál a 30 DAY RIGHT OF RETURN azt foglalja magában, hogy 30 napon belül bármilyen indok nélkül visszaküldhető a kerékpár és állják a szállítást is?
Tehát ha mégis valamiért nősített lenne a váz, akkor visszaküldhetném gyakorlatilag indoklás nélkül?
hat nemtom... a kozepso tanyer tipikusan senki foldje nekem, haladni nem lehet vele temposan, felfele meg sok. kozben meg valtogattam egy csomot. aszfalton pl csak a nagytanyert hasznaltam, felfele meg szinte csak a kicsit, akkora atfedes van kozottuk.
tehat nem a ket szelsovel van bajom, hanem a felesleges kozepsovel. mar megszoktam ket tanyernal, hogy van egy maszo fokozat meg egy halados. es jo, hogy nagy kozottuk a kulonbseg.
ha valasztani lehetne: 2x, 1x, 3x sorrendben. 1x hajtomunel konnyu eltolni az attetelezest, ha nem fekszik a dolog.
Kinek a pap kinek a papné, attól függ ki hol és hogyan teker. A 27,5+-on szerintem sosem használnám a nagytányért a malomkerék súlyú kerekekkel úgyhogy azon az új 24/34 SLX hajtókar van 11-40 Sunrace 10seb. kazettával. A Strive-on Sram X1 a 10-42-vel 30 vagy 32-es lánctányérral, az elôzôn 1x10 volt 30/11-40-el. Valószínû ezért van az hogy mászáshoz nekem nagyrészt jó a középsô 30-as a 3x-en, meg 90-es pedálfordulatnál a 30/11az 36km/h és terepen ritkán megyek ennél haladósabban, max lefelé. Ahogy mondtam, azt hittem a 3x egy gyenge pontja lesz a Nerve-nek és úgy gondoltam le fogom cserélni, de 1000+ km után egyszerûen nem látom értelmét mert csak olyanra tudnám ami ezen a bicajon amire használom csak értelmetlen kompromisszum lenne...
ez semmi, csak kerj toluk egy stucnit
Talán még azt se cserélném le, mert picit lehet hosszú is lenne a férfi vázas. Ahogy írtam a határon vagyok pont, így ennyi rövidítés még pont beleférhet
Egyedül a sötétebb színnel kéne valahogy kibékülnöm, a világos kék sokkal-sokkal jobban bejön.
Na megjött a hivatalos válasz is a Canyontól.
Ezek alapján akkor csak a szélsőséges méretekben van eltérés, de L-ben amit én akarok venni ott pont nincsen. Alszok rá még 1-2-t és reménykedek, hogy addig nem fogy el. Azért ez a kék szín se olyan csúnya, na...
ez semmi, csak kerj toluk egy stucnit
Na megjött a hivatalos válasz is a Canyontól.
Aside from the saddle, there are no component differences between the two bikes. A few differences to note regarding the geometry - the WMN model has no XL frame version, the stem lengths for the WMN version are as follows: XS, S and M - 70 and L - 80 and for the Standard version - XS - 70, S and M - 80, L - 90 and XL - 100. Lastly the handlebar widths for the WMN version are as follows: XS and S - 680, M and L - 700 and for the Standard version - 720.
Of course it is not a problem to ride the WMN version if you think that the geometry will be satisfactory to you and of course, if you are not satisfied with the saddle (the WMN version has a wider saddle), you can always replace it later on.
Ezek alapján akkor csak a szélsőséges méretekben van eltérés, de L-ben amit én akarok venni ott pont nincsen. Alszok rá még 1-2-t és reménykedek, hogy addig nem fogy el. Azért ez a kék szín se olyan csúnya, na...
Szerinem erösen használat függô hogy kinek melyik a legjobb. Amikor én a Nerve-vel a hegyekben túrázok akkor örülök hogy tudok viszonylag pihentetôen mászni akármennyit a 22/36-al, de amikor felrakom az aszfaltos kerékszettet akkor nagyon jól jön a 40-es nagytányér. Tavaly nyáron nyomtam 200km-es aszfaltos túrát az 1x-es Strive-val mert nem volt más, és az élmény abban segített hogy megvegyem a Nerve-et.
Ha szükség van a 600-660%-os átfogásra - átfedés ide vagy oda - 3x10/11 kell, ha elég az ~500 akkor 2x vagy Eagle...
hat nemtom... a kozepso tanyer tipikusan senki foldje nekem, haladni nem lehet vele temposan, felfele meg sok. kozben meg valtogattam egy csomot. aszfalton pl csak a nagytanyert hasznaltam, felfele meg szinte csak a kicsit, akkora atfedes van kozottuk.
tehat nem a ket szelsovel van bajom, hanem a felesleges kozepsovel. mar megszoktam ket tanyernal, hogy van egy maszo fokozat meg egy halados. es jo, hogy nagy kozottuk a kulonbseg.
ha valasztani lehetne: 2x, 1x, 3x sorrendben. 1x hajtomunel konnyu eltolni az attetelezest, ha nem fekszik a dolog.
arn módosította - 2017. március 29. - 13:02
Szerinem erösen használat függô hogy kinek melyik a legjobb. Amikor én a Nerve-vel a hegyekben túrázok akkor örülök hogy tudok viszonylag pihentetôen mászni akármennyit a 22/36-al, de amikor felrakom az aszfaltos kerékszettet akkor nagyon jól jön a 40-es nagytányér. Tavaly nyáron nyomtam 200km-es aszfaltos túrát az 1x-es Strive-val mert nem volt más, és az élmény abban segített hogy megvegyem a Nerve-et.
Ha szükség van a 600-660%-os átfogásra - átfedés ide vagy oda - 3x10/11 kell, ha elég az ~500 akkor 2x vagy Eagle...
A tempóhoz csak pörgetni kell és kész! Nem értsetek félre, nem kötekedésképp, de 32-es első tányérom és 32 - 10-es áttételen alig 94-95-ös pedálfordulattal, ami oútisoknál kábé a normál fordulat, kereken 40 km/h-val haladok. Példa, 98-as átlag pedálfordulattal mentem itt 42+ -os átlagot. https://www.strava.c...706#17014975612
(Valószínűleg pofaszelem lehetett egyébként, így a 400+ Watt alapján. Villavállat fogva, előre hajolva szerintem menne ez sub-300 Watton is, szélcsendben)
zscs módosította - 2017. március 29. - 12:58
ez a kimerevitett lancfeszito a 11es xtn valoban darabosabb, mint a korabbi 10es. talan ritkabban esik le a lanc, bar ez nalam sose volt problema. sajnos egy ultregratol fenyevekre van a valtasteljesitmeny.
es tenyleg feleslegesen tul sok a 3x11 rendszereknel az atfedes... a regi 8, 9es rendszereknel nagyobb volt a tanyerok kozotti differencia. 44-32-22, a 11esnel meg 40-30-22, amit nagyon erezni. a ket tanyer az arany kozeput, bar az egy tanyernak megvan az az elonye, hogy konnyu eltolni az atteteleket a lanckerek cserevel, atdobos rendszernel problemas lehet, ha nem egymashoz tervezett tanyerok, es atdobo van.
Szerinem erösen használat függô hogy kinek melyik a legjobb. Amikor én a Nerve-vel a hegyekben túrázok akkor örülök hogy tudok viszonylag pihentetôen mászni akármennyit a 22/36-al, de amikor felrakom az aszfaltos kerékszettet akkor nagyon jól jön a 40-es nagytányér. Tavaly nyáron nyomtam 200km-es aszfaltos túrát az 1x-es Strive-val mert nem volt más, és az élmény abban segített hogy megvegyem a Nerve-et.
Ha szükség van a 600-660%-os átfogásra - átfedés ide vagy oda - 3x10/11 kell, ha elég az ~500 akkor 2x vagy Eagle...
Biztos, hogy nem az XL-est nezted? Mert annak 877 mm az atlepesi magassaga. A 2017-es ferfi 6.9 es a 7.9-nek csak 841 mm, ami egy centivel magadsabb, mint az L-es noi 6.9-nek a 830 mm. Ne a jobb szelso oszlopot nezd, mer van XL-es meret is. Elhanyagolhato ennyi meretbeli elteres.
emiatt nem szednem szet (:
És tényleg, véletlenül az XL-eset néztem ott, így azért egyáltalán nem vészes a különbség: 830 vs 841. 1 centit szerintem senki nem fog megérezni Kérdés, hogy a 16-os 6.9-nél is ez a helyzet, vagy sem.
Akkor megint egyben válaszolnék így mindenkinek.
2x10 vagy 3x10-es, ez kevésbé releváns számomra. Amivel jön, olyan lesz.
Ami fontosabb az az ár, kinézet és átütőtengely...
Most jobban megnéztem a 2017-es 7.9-es női és férfi kerékpárok közötti különbséget és geometriában az átlépő magasság közel 5 cm-rel alacsonyabb a női váznál (830 vs 877mm) és a sokat említett kormányszár is rövidebb 1 centivel. Ezen kívül ugye csak az ülés a különbség. Utóbbi kettő könnyen cserélhető, de az alacsonyabb átlépőmagasság kicsit aggaszt...
Ebből nekem az következik, hogy nem azért tűnt "triálosabbnak" a képen az a bicikli váza, mert kisebb méretű volt, hanem azért mert valóban alacsonyabban megy a felső cső.
+1 különbség a Reba 100 vs 110 mm-es útja, de ez könnyen visszaalakítható azért.
Természetesen ugyanúgy L-es méretet néztem mindkettőnél.
Vélemény?
Látom az SL-nél valóban ír különbséget az átlépési magasságban (szerintem a 100-110 Reba miatt) de nem 5cm az L-L között (te a férfi XL-t nézted a nôi L-hez) hanem 11mm aminél nem fogod észrevenni a "triálosságot", ha nem egymás mellett állnak azt sem fogod megmondani hogy melyik melyik.
950sm07 módosította - 2017. március 29. - 10:19
Biztos, hogy nem az XL-est nezted? Mert annak 877 mm az atlepesi magassaga. A 2017-es ferfi 6.9 es a 7.9-nek csak 841 mm, ami egy centivel magadsabb, mint az L-es noi 6.9-nek a 830 mm. Ne a jobb szelso oszlopot nezd, mer van XL-es meret is. Elhanyagolhato ennyi meretbeli elteres.Most jobban megnéztem a 2017-es 7.9-es női és férfi kerékpárok közötti különbséget és geometriában az átlépő magasság közel 5 cm-rel alacsonyabb a női váznál (830 vs 877mm) és a sokat említett kormányszár is rövidebb 1 centivel. Ezen kívül ugye csak az ülés a különbség. Utóbbi kettő könnyen cserélhető, de az alacsonyabb átlépőmagasság kicsit aggaszt...
Ebből nekem az következik, hogy nem azért tűnt "triálosabbnak" a képen az a bicikli váza, mert kisebb méretű volt, hanem azért mert valóban alacsonyabban megy a felső cső.
Természetesen ugyanúgy L-es méretet néztem mindkettőnél.
emiatt nem szednem szet (:+1 különbség a Reba 100 vs 110 mm-es útja, de ez könnyen visszaalakítható azért.
blash módosította - 2017. március 29. - 10:15
ez a kimerevitett lancfeszito a 11es xtn valoban darabosabb, mint a korabbi 10es. talan ritkabban esik le a lanc, bar ez nalam sose volt problema. sajnos egy ultregratol fenyevekre van a valtasteljesitmeny.
es tenyleg feleslegesen tul sok a 3x11 rendszereknel az atfedes... a regi 8, 9es rendszereknel nagyobb volt a tanyerok kozotti differencia. 44-32-22, a 11esnel meg 40-30-22, amit nagyon erezni. a ket tanyer az arany kozeput, bar az egy tanyernak megvan az az elonye, hogy konnyu eltolni az atteteleket a lanckerek cserevel, atdobos rendszernel problemas lehet, ha nem egymashoz tervezett tanyerok, es atdobo van.
Akkor megint egyben válaszolnék így mindenkinek.
2x10 vagy 3x10-es, ez kevésbé releváns számomra. Amivel jön, olyan lesz.
Ami fontosabb az az ár, kinézet és átütőtengely...
Most jobban megnéztem a 2017-es 7.9-es női és férfi kerékpárok közötti különbséget és geometriában az átlépő magasság közel 5 cm-rel alacsonyabb a női váznál (830 vs 877mm) és a sokat említett kormányszár is rövidebb 1 centivel. Ezen kívül ugye csak az ülés a különbség. Utóbbi kettő könnyen cserélhető, de az alacsonyabb átlépőmagasság kicsit aggaszt...
Ebből nekem az következik, hogy nem azért tűnt "triálosabbnak" a képen az a bicikli váza, mert kisebb méretű volt, hanem azért mert valóban alacsonyabban megy a felső cső.
+1 különbség a Reba 100 vs 110 mm-es útja, de ez könnyen visszaalakítható azért.
Természetesen ugyanúgy L-es méretet néztem mindkettőnél.
Vélemény?
Háromszor tíznél, nagyon sok az átfedés az áttételek között, a végeket nézve pedig nincs nagy eltérés, 22/36 1.63, 24/36 1.5 ez utóbbi egy állagos 2x10, 40/11 3.63, 38/11 3.45. Egy 2x10-re is tehetsz simán 22-es kistányért vagy nagyobb nagytányért, az enyémen speciel 39/24 van.
Nincs nagy eltérés de mégis van annyi hogy van akinek számít. Nekem pont annyi, hogy amikor a bicaj 3x10-el jött akkor az égvilágon semmi értelme ne volt lecserélni. Az átfedés engem egyátalán nem zavar, ez leginkább az emberek fejében okoz problémát mert "nem optimális" és eggyel (vagy kettôvel) több lánctányért kell cipelni, cserében 70-80%-ban középsô tányéron használva az optimálisabb a láncvonal tartósabb hajtásláncot eredményez.
A Shimano szokásos 2x10 hajtásai 22/36, 24/38, 28/40 az új 2x11 meg 24/34, 26/36 - nem álltam neki vadászgatni másikat mert értelmetlennek találtam - és átfedés ide vagy oda, egyik sem nyújtja azt amit a 22/30/40. Nekem kellemes meglepetés volt mert már el is felejtettem hogy létezik 3x. Három montim van - kettô Canyon - 1x, 2x és 3x hajtással. Mindegyiket másra használom és mindegyikhez pont az a hajtás illik a legjobban ami van rajta. Amúgy az elsô váltó létjogosultságának a megôrzésén a Shimano "side swing" váltója sokat segített, gyors, pontos, kis erôvel mûködik.
2x10 nagyon pöpec volt, annál több, jobb nem kell. Már 1 éve használok 1x11-et, amit már megszoktam. Ennek ellenére +1 a 2x10-re.
3x10 átfogása verhetetlen, nekem tökéletes vele a 29-es Nerve. 22/36-al a falon is felmegyek, 40/11-el meg elég tempósan lehet haladni - fôleg ha van egy kis lejtô.
Enduróra csakis 1x de az más célra van, 50-es malomkereket meg sosem fogok rátenni...
Háromszor tíznél, nagyon sok az átfedés az áttételek között, a végeket nézve pedig nincs nagy eltérés, 22/36 1.63, 24/36 1.5 ez utóbbi egy állagos 2x10, 40/11 3.63, 38/11 3.45. Egy 2x10-re is tehetsz simán 22-es kistányért vagy nagyobb nagytányért, az enyémen speciel 39/24 van.
gaboca1 módosította - 2017. március 29. - 08:17
Tobb ismeros is 3x10-et hasznal, s eszuk agaban sincs lecserelni. Nem is ertik ezt a lanctanyer csokkentos maniamat. Ja, micsoda hir, a Suntour csinalt 11 fokozatu 11-50-es fogsort, 100-110 euroba fog kerulni, a fekete dragabb, mint az ezust. Olyan a fogkiosztasa, mintha a 7-es 11-28-as sorhoz hozzapakoltak volna me'g negy lanckereket: 11-13-15-18-21-24-28-32-36-42-50, amit soha sem kedveltem, mert a kisebb lanckerekek kozt tul nagy volt az ugras.
3x10 átfogása verhetetlen, nekem tökéletes vele a 29-es Nerve. 22/36-al a falon is felmegyek, 40/11-el meg elég tempósan lehet haladni - fôleg ha van egy kis lejtô.
Enduróra csakis 1x de az más célra van, 50-es malomkereket meg sosem fogok rátenni...