Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#1301
Írta 2017. június 24. - 14:49
Fék is rendben.
Ha nem ülök a bicajon és óvatosan tekerej, akkor is hallom. Olyan, mint a racsni hangja, mintha bizonyos időközönként hallanám.
Lánc, fogaskeréksor tiszta, rendben lévőnek tűnik.
Vajon mi lehet ez? Azt se zárom ki, hogy üzemszerű hang.
11-es rendszer, ugye a hátra tekerem és ugrik a lánc is megszokott dolog itt, lehet ez a hang is.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#1302
Írta 2017. június 24. - 12:15
#1303
Írta 2017. június 24. - 10:22
Mennyi a Sram Guide R fék féknyergének meghúzási nyomatéka?
6nmel nyugodtan huzhatod.
#1304
Írta 2017. június 23. - 23:37
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#1305
Írta 2017. június 14. - 12:06
menet kozben siman en inkabb csak kettot hasznalok belole.
***
Ok, köszi.
A Firm állásban én se nagyon használom a tagot, Medium nekem elég aszfalton is.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#1306
Írta 2017. június 13. - 12:55
A teleszkópot és a tagot lehet menet közben állítani vagy érdemes megállni es úgy?
A tagnak 3 állása van pl, kattan állításkor.
A teló fokozatmentesen állítható.
menet kozben siman en inkabb csak kettot hasznalok belole.
***
megjott a koryak nyeregcso, majd talan csutortokon lesz ra idom... akkor visszarakom asszem a rocket ronokat is, mert szarazon nem erzek akkora kulonbseget tapadasban a mk2hoz kepest, nedves kornyezetben eleg mas volt a helyzet. ranezesre amolyan tisztesseges iparosmunka, nem gagyi, de nem is tul kidolgozott.
arn módosította - 2017. június 13. - 12:57
#1307
Írta 2017. június 11. - 21:03
A tagnak 3 állása van pl, kattan állításkor.
A teló fokozatmentesen állítható.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#1308
Írta 2017. június 09. - 21:57
Lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. Általánosságban csapágyra mint kopó alkatrész nincs garancia - a kattogás annak a hibája lehet - de meg kell próbálni. Amúgy egy szétszedés/tisztítás/zsírzás lehet hogy gyorsabb megoldás lenne mint kb egy hónapot várni amíg a pedál megfordul németbôl...
Köszi, már megtettem ezt, csak kíváncsi voltam, hogy volt akinek kellett-e már garanciáztatni itt alkatrészt amit a kerékpáron kívül vett.
#1309
Írta 2017. június 09. - 14:17
Strive-ra 15-20Nm írva, a Nerve meg karos nem imbuszos és kétlem hogy 6 centis karral két ujjal tudnék annyit húzni rajta...
Igaz, jogos, én emlékeztem nagyon rosszul. 20Nm max, ez van a végén.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
#1310
Írta 2017. június 09. - 14:16
hat ha ra van irva, akkor nincs mirol beszelni az szamit... itt azok a pontok lehetnek erdekesek, ahol nincs feltuntetve.
Ebben a Canyon szerencsére elég jó, eddig még nem kellett utána keresnem de szemüveg már kellett hozzá hogy le tudjam olvasni...
#1311
Írta 2017. június 09. - 14:10
hat ha ra van irva, akkor nincs mirol beszelni az szamit... itt azok a pontok lehetnek erdekesek, ahol nincs feltuntetve.
#1312
Írta 2017. június 09. - 14:09
82 kg vagyok menetkészen és nem karbon se a cső, se a váz.
És tényleg visszacsúszott.
Lazítok akkor a csavaron és meglátom, mi lesz.
Vedd ki, pucold meg féktisztítóval a csövet meg a vázat is és próbáld újra...
#1313
Írta 2017. június 09. - 14:06
Ezt ellenőrzöm, mert nekem úgy rémlik, hogy 10-12nm van a végén írva.
Strive-ra 15-20Nm írva, a Nerve meg karos nem imbuszos és kétlem hogy 6 centis karral két ujjal tudnék annyit húzni rajta...
#1314
Írta 2017. június 09. - 13:51
Szintén 4-5Nm és semmi gond nem volt még 100kg felett sem, paszta nélkül aluval.
A karbon hajlamosabb csúszni, de pasztával a karbon váz-karbon cső kombóhoz is elég max. 5Nm a mostani 90kg körüli súlyomhoz.
82 kg vagyok menetkészen és nem karbon se a cső, se a váz.
És tényleg visszacsúszott.
Lazítok akkor a csavaron és meglátom, mi lesz.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#1315
Írta 2017. június 09. - 13:44
Ezt ellenőrzöm, mert nekem úgy rémlik, hogy 10-12nm van a végén írva.
A Canyon féle (a Canyon esetében gyári) nyomatékkulccsal ne tekerj ki csavarokat mert "elállítódik". Szerintem nem is jó érzés azt erre használni mert nyeklik-nyaklik. Az csak arra való, hogy befelé tekerjünk vele (bármennyire is hülyén hangzik)
Az X12-es tengelyen 20 Nm van, azt azért meg kell húzni rendesen.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
#1316
Írta 2017. június 09. - 13:42
Igen, az.
Nem tudom miért csúszott, nekem a 4-5Nm simán megtartja a ~80 kilómat.
Szintén 4-5Nm és semmi gond nem volt még 100kg felett sem, paszta nélkül aluval.
A karbon hajlamosabb csúszni, de pasztával a karbon váz-karbon cső kombóhoz is elég max. 5Nm a mostani 90kg körüli súlyomhoz.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
#1317
Írta 2017. június 09. - 13:34
Ahha.
Akkor konkrétan ez lehet a Canyon ajánlása a nyeregcső bilincs meghúzási nyomtékára:
Canyon seat post clamp - 3-5 Nm?
Egyébként azért kérdeztem ezt meg, mert összerakáskor bekentem a csövet a kapott pasztával és kb. 5 Nm-el húztam meg a bilincset, de lassan csúszott lefelé. Közben emelni is kellett a nyergen, így már jobban meghúztam, 6-7-re, de nagyon lassan és nagyon keveset, de ment lentebb.
Most 8-9 körül lehet.
Igen, az.
Nem tudom miért csúszott, nekem a 4-5Nm simán megtartja a ~80 kilómat.
#1318
Írta 2017. június 09. - 13:03
"seat clamp at seat post head" - nyereg bilincs/befogó az ülécsô fején/tetején. Amire te gondolsz az "seat post clamp at top of seat tube" lenne.
Ahha.
Akkor konkrétan ez lehet a Canyon ajánlása a nyeregcső bilincs meghúzási nyomtékára:
Canyon seat post clamp - 3-5 Nm?
Egyébként azért kérdeztem ezt meg, mert összerakáskor bekentem a csövet a kapott pasztával és kb. 5 Nm-el húztam meg a bilincset, de lassan csúszott lefelé. Közben emelni is kellett a nyergen, így már jobban meghúztam, 6-7-re, de nagyon lassan és nagyon keveset, de ment lentebb.
Most 8-9 körül lehet.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#1319
Írta 2017. június 09. - 12:55
A nyeregcső bilincsre írtam a sok Nm-t.
A Canyon könyvében ez van:
Seat post - Fixing bolt of seat clamp at seat post head - 20-29 Nm
Ez nem a nyeregcső bilincsre vonatkozik?
"seat clamp at seat post head" - nyereg bilincs/befogó az ülécsô fején/tetején. Amire te gondolsz az "seat post clamp at top of seat tube" lenne.
950sm07 módosította - 2017. június 09. - 12:57
#1320
Írta 2017. június 09. - 12:53
ha nem tudod a nyomatekot, a 4-5os csavarokra altalaban az 5-6nm jo szokott lenni. azt a sok nmt, szvsz a nyereg rogzitesre irtak, altalaban egycsavaros rendszereknel szokott ennyi lenni. az a canyonos nyomatekkulcs max vesz eseten jo, ha nincs mas. draga bringahoz kellenek a normalis szerszamok (vagyis minden valamirevalo bringahoz, mert megis csak a kozepkategoriarol beszelunk).
A nyeregcső bilincsre írtam a sok Nm-t.
A Canyon könyvében ez van:
Seat post - Fixing bolt of seat clamp at seat post head - 20-29 Nm
Ez nem a nyeregcső bilincsre vonatkozik?
124. oldaltól vannak a nyomatékos táblázatok.
ultio módosította - 2017. június 09. - 12:54
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti