A legolcsóbb (2800€) CF SLX 8.0 Pro Race, 2018-as cyclocross:
ha az asszony is örül, hogy hamarabb otthon vagy, akkor tényleg megérte.
Hu az exceed felfele nagyon mas dimenzio... vegre megdontottem a cxes idoimet vhol sikerult bekerulni a felso negyedbe (200+ ember), pedig terepen mentem, nem a terep mellett futo aszfaltos uton. Az ember nyomja, mint suket a csengot, mert baromi jo erezni, hogy at is kerul a kerekekre az ero.
ha az asszony is örül, hogy hamarabb otthon vagy, akkor tényleg megérte.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Edited by arn, 2017. July 06. - 20:56.
Arn, ez az Iridium is karbon cső alu fejjel?
Nekünk az Exceed nem ilyen Iridiummal jött, hanem egy másik Canyon saját márkás csővel, nekem is utóbbi van a GC CF SL-ben. Mint ebben a doksiban az S23 kódjelű, csak nem 27.2-es, hanem 30.9-es. https://www.canyon.c...nts_2015_EN.PDF
A kérdésedre a válasz igen. Selle Italia slr kit carboniot használok vagy másfél éve a kb. ugyanilyen fejű nyeregcsövemmel, bírja szépen a kiképzést.
nem ilyen, csak errol talaltam fotot... de szvsz valszeg csak a cso reszet csereltek, mert a fejre ilyesmi remlik.
olyan van benne, mint a bringa leirasaban (279g).
Edited by arn, 2017. July 06. - 11:32.
Arn, ez az Iridium is karbon cső alu fejjel?
Nekünk az Exceed nem ilyen Iridiummal jött, hanem egy másik Canyon saját márkás csővel, nekem is utóbbi van a GC CF SL-ben. Mint ebben a doksiban az S23 kódjelű, csak nem 27.2-es, hanem 30.9-es. https://www.canyon.c...nts_2015_EN.PDF
A kérdésedre a válasz igen. Selle Italia slr kit carboniot használok vagy másfél éve a kb. ugyanilyen fejű nyeregcsövemmel, bírja szépen a kiképzést.
canyon nyeregcsovek fogadnak karbon palcas nyerget? a szerkezetbol ugy gondolnam igen... asszem a mostani karbonnak is ilyesmi feje van.
Értem. Én csak 29-esen találkoztam vele, könnyen lehet, hogy más kerékmérettel nem működik annyira.
A RoRo egy öreg darab ráadásul, a 2013-as Yellowstone első gumija volt, de megtartottam amikor gumit cseréltem rajta, mert alig kopott. A Nerve-en az XKing (szintén 2013-as) kb. 1200km-t futott összesen, sok bajom nem volt vele, de most a téli időszakban a hóban és az utána következő homokos-iszapos túrásban már eléggé gyengén muzsikált. Volt, hogy alig 3-4%-os emelkedőn már csak helyben forgott a kerék ahogy tekertem, persze alatta homokos iszap. A jég/hó és szépen szétvagdosta az oldalát.
Mivel ismerősök jókat mondtak róla - és megtaláltam a régit garázsban eldugva miután rendeltem egy szett újat belőle - feldobtam tavasszal a régi használt RoRo-t. Ég és föld volt, bár az iszap is csökkent, de homokban és erdei utakon is sokkal stabilabbnak éreztem vele a vasat.
Ráadásul EVO, így most a tubelesszesítést is megléphettem vele. Az mondjuk komoly szopó volt a 2013-ban Canyonokkal adott Mavic Crossride-okkal (19mm belméret), de most végre úgy néz ki, hogy sikerült...
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
29eren az en emlekezetemben is nagyon jo gumi volt (alap volt a rara-roro kombo evekig), igy a 27.5os nervere is azt vettem elore-hatra. Ott csalodas volt, szarazon elment, mert jol gurult, de eso utan csuszott mindenen. A tiszta sar meg ok, de kicsit gyokeres koves reszeken, bordakon, nedves kemenyebb feluleteken nagyon bizonytalannak ereztem. Nem tudom, hogy varialtak e vmit az anyagokkal. Az xkinget csak szarazon probaltam eddig, mk2 teljesen mas szint volt volt nedves korulmenyek kozott, mint a rocket ron. Az xking elso kereken volt szembetuno, hatul nem feszegettem annyira a dolgot, hogy barhol hataron legyen, fekezni jol lehetett, kaptatokon nem kapart el.Érdekes, nekem éppen fordítva van. A nerve-en gyárilag Xking volt hátul, miután lecseréltem egy már használt (kb. 80%-os) Evo RoRo-ra, mintha új lenne a hajtás. Homokon és sárban egyaránt sokkal jobbnak érzem.
Az elején még MountainKing van, mert az szinte semmit nem kopott, de most, hogy a RoRo-t úgy néz ki sikerült tubelessesíteni, lehet ,hogy új RoRo megy fel az elejére is tubeless...
Edited by arn, 2017. July 04. - 18:38.
Az m8000 fekeken modositottak vmit? Aktualisan nem fog meg ugy, mint az slx, de nem talaltam furcsasagot a mukodeseben.
Haverék idén vettek egy bringát és ez az új XT van rajta + másik haver vett egy ilyen féket.
Én is mondtam neki, hogy sok panasz volt rá de szerencsére úgy tűnik, tényleg megcsinálták a kezdeti gyermekbetegségeket. Mind a két fék hibátlanul működik hónapok óta.
Mar vettem egy boostert... Vegigsakkozom a schwalbe-conti variaciokat. Biztos voltam a schwalbeban, de a rocket ron tapadasa nem volt tul pozitiv az xkinggel ellentetben. A protection kulsok eleg nehezek a snakeskinhez kepest.
Ki se probaltad az xkingeket? Akarmilyen verziot.
Érdekes, nekem éppen fordítva van. A nerve-en gyárilag Xking volt hátul, miután lecseréltem egy már használt (kb. 80%-os) Evo RoRo-ra, mintha új lenne a hajtás. Homokon és sárban egyaránt sokkal jobbnak érzem.
Az elején még MountainKing van, mert az szinte semmit nem kopott, de most, hogy a RoRo-t úgy néz ki sikerült tubelessesíteni, lehet ,hogy új RoRo megy fel az elejére is tubeless...
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Elég nehezek? A RaceKing Protection ~45 grammal nehezebb a RoRo-nál. És ez legalább nem ereszti ki magából a tömítőanyagot..
Mar vettem egy boostert... Vegigsakkozom a schwalbe-conti variaciokat. Biztos voltam a schwalbeban, de a rocket ron tapadasa nem volt tul pozitiv az xkinggel ellentetben. A protection kulsok eleg nehezek a snakeskinhez kepest.
Ki se probaltad az xkingeket? Akarmilyen verziot.
Elég nehezek? A RaceKing Protection ~45 grammal nehezebb a RoRo-nál. És ez legalább nem ereszti ki magából a tömítőanyagot..
Edited by arn, 2017. July 04. - 13:59.
Racesportot nem probaltam, vadiújként leszedtem és eladtam őket, mikor tavaly vettem a montit. ProTection a jó csak, ismerősök közt próbálták páran tubeless-ként, defektelt mindenki, volt oldalfal-kiszakadás, minden.
Conti ProTection + DT felninél érdemes egy napra belsővel feltenni a külsőt, utána álomkönnyen megy fel a leggagyibb műhelypumpával is.
M8000 passz, de hallottam mástól is, hogy amit idén vett bringát, nincsen már a vándorló nyomáspont. Szóval lehetséges, javítottak rajta valamit.
Ket kerdesem lenne hozzad:
Az m8000 fekeken modositottak vmit? Aktualisan nem fog meg ugy, mint az slx, de nem talaltam furcsasagot a mukodeseben.
Xking racesport - probaltad tubeless? A mk2ot probaltam, eloszor felfujtam lotty nelkul, latszolag tartotta a levegot. Raktam bele lottyot lelkesen, de akarhogy lotykoltem utana, leeresztett par nap utan.
Racesport nem fogja tartani max a Protection. Contival gyötrelem a tubeless...
Haha, én már attól jól érzem magamat, ha pár Wattal több megy adott pulzuson vagy épp nem recseg a középcsapágy
baromi jo a lejtozes, de osszessegeben en akkor megyek haza vigyorogva, ha ugy erzem, hogy felfele is haladtam.
Haha, én már attól jól érzem magamat, ha pár Wattal több megy adott pulzuson vagy épp nem recseg a középcsapágy
Nekem délután esett le, hogy ez a tiéd, Arn! Hiába, ilyen, mikor csak néha téved ide az ember és akkor is felületesen olvasgat...
Lehet, azért van, mert síkon automatikusan 92-96 közt pörgetek, de a 32x10-est nem érzem úgy, hogy elfogyna. Ezt már kifejtettem korábban, tudom. Ahol 40-nel megyek, ami még mindig csak 98-as pedálfordulat, onnan már úgyis jobban megéri aero pózban gurulni lefelé, vagy egyensúlyozni és az ideális nyomot keresni, síkon meg ritkán megy ennyivel az ember MTB-vel. Ettől eltekintve a 2x10, 2x11 a nagy többségnek a jó, nem az 1x11. Az 1x12 más tészta, de az ára és a karbantartási ktg.-e is, ugyebár...
Tour miatt idén is jó kis akciók vannak most Canyonéknál, érdemes szétnézni!
lehet nekem is megfelelo lenne, sot amennyire nyomatjak, jo esellyel a kov bringan az lesz, de probaltam a 30 + 11-40et a nerven. vegulis mindenhol elmentem vele, de volt nemi hianyerzetem. felfele kistanyer, mashol nagy - bevalt recept
fura is volt, hogy mennyire konnyu hajtani erobol, a 42es tanyert szinte nem is hasznaltam (28 elol). osszteloson meg akaratlanul is elmentem a 22/40ig, ott meg mar majdnem le is szallhattam volna a bringarol, mert tolva gyorsabb. teljesen mas a tekeres dinamikaja - visszajottek a 29er ht reflexek, nem valtok, erobol, vagy kiallva "lenditem" at a nehezebb szakaszokon. ez a nerven nem mukodott.
baromi jo a lejtozes, de osszessegeben en akkor megyek haza vigyorogva, ha ugy erzem, hogy felfele is haladtam.