"Tartozom" a vázam ügyével. Volt egy éppen 4 éves AL SLX vázam, a nyeregcső és a felsőcső találkozásánál a hegesztésen keresztbe futott egy repedésnek tűnő vonal mindkét oldalon. Nagyon vékonyak, 3-4 centisek, belül nem lehetett kitapintani.
08.20-án jeleztem képekkel a netes felületükön keresztül. 10 nap után a chat-en érdeklődtem, hogy mi a helyzet. Ott azt írták foglalkoznak vele, sok a munka, de a chat előtt ülő ember szerint sima karc. Közben már megrendeltem az új Canyon bringám mert akcióban volt, ekkor a feleségem azt mondta hülye vagyok, hogy bizalmat szavaztam nekik
.
09.04-én írtak először, hogy repedés lehet, de kérnek közelebbi képeket és totált is. Jó sok képet készítettem közelről is a kerékpárról mert tényleg hibátlan volt, tehát esélyét sem láttam a karcnak ugyan azon a helyen mindkét oldalon.
09.13-án írtak, hogy cserélik egy ugyan olyan feketére csak a felirat rajta kék (tehát egy 4 éves, álló vázra), de küldjek jól láthatóan szétfűrészelt képeket. Az új kerékpáromat a 2. levelemben megemlítettem (nyal-nyal
), most kérdeztem, hogy le tudom-e vásárolni mondjuk egy Garmin GPS-re.
09.25-én véglegesítették a dolgot, pénzre vagy bármi másra nem lehet cserélni SAP rendszer és garanciális ügy....
09.27-én kaptam egy új levelet, hogy a legújabb AL SLX vázat kapom feketében ami most is futó modell
.
10.03-án megérkezett a váz, de a Canyon specifikus kiegészítők nélkül (tengely, váltófül, takarók a kivezetésekhez). Írtam nekik.
10.04-én elnézést kértek, és küldenek minden kis pöcköt. Ekkor a feleségem már azt mondta, hogy korrekt cég és jól választottam.
Ennyi nálam belefér, rengeteg munkájuk lehet, de korrektek. A 4 éve valahol álló váznak nem örültem volna ennyire. Nem tudom itthon mennyi ideig tart egy hasonló ügyintézés (vagy esetleg mi van ha egy online shop-ban rendelt vázzal történik hasonló) de ez rendben van a részemről.
karakoram módosította - 2017. október 05. - 13:12