xc bringahoz az rt66 tok olcso, es teljesen jo... semmi elonyet nem erzem az icetech tarcsaknak. max annyi, hogy jobban nez ki
Jelentkezz be Regisztrálj

Canyon
#1021
Írta 2017. november 13. - 12:32

- zscs kedveli ezt
#1022
Írta 2017. november 13. - 12:17

Köszi a tapasztalatokat!
Ezek szerint XC/maraton/túra felhasználásra sokkal ésszerűbb jó tárcsát és alumínium tengelyes hátsó agyat választani (a jelenlegi deore helyett), mintsem vázcserében gondolkodni a nagyobb fékerő és a pontosabb beállítás érdekében?
Manapság 6 csavaros vagy CL tárcsában/agyban érdemes gondolkodni? (A canyon egy időben shimano/sram/mavic mixel árulta olcsóbb bringáit, így nem is olyan egyszerű az egységesítés, elég sok féle-fajta alkatrész sorakozik a bringán)
Szerintem mindegy hogy 6 csavaros vagy CL a tárcsa. Én régen nem szerettem a CL-t, de megszoktam és elônyének tartom hogy két kerékszett használatánál nem kell mindegyiket feltárcsázni, pillanatok alatt át tudom rakni a másikra, ami a 6 csavarossal eszembe sem jutna... emiatt már a CL-t preferálom, de egy kerékszettel tökmindegy.
#1023
Írta 2017. november 13. - 12:12

Tapasztalatotok szerint egy merev váznál lehet érezni a 135/QR és a 142/12 közötti különbséget? Ha igen, mi lenne az?
Teszem azt, egy nagyon olcsó, csak gyantás pofával használható féktárcsa lecserélésével, mondjuk egy xt/xtr szintűre, többet nyer fékerőben az ember mintha átmenőtengelyes vázra cseréli a régit, a merevség és így a vélhető fékerő növekedése érdekében?
Átütô tengely éjjel nappal... de ha amúgy OK vagy a gyorsszárassal és csak a fékerôt akarod növelni akkor csak tárcsa csere. Ha azt a gagyi gyantásat lecseréred akár csak egy Deore/SLX RT64/66-ra ég és föld lesz a különbség. Az XT/XTR ice-tech tárcsák elônyét nem tudom kihasználnád-e, nekem több a gondom velük - szinte állandóan nyolcas van bennük - de hegyekben a Strive Saint fékjeibôl azok hozzák ki a legtöbbet így eggyütt tudok velük élni. A merevhátúmon SLX fék és tárcsák vannak, itthonra fantasztikusak. Az is "gyantás" RT54 tárcsákkal jött, de egy métert sem mentem velük azonnal lecseréltem ôket.
#1024
Írta 2017. november 13. - 12:11

Köszi a tapasztalatokat!
Ezek szerint XC/maraton/túra felhasználásra sokkal ésszerűbb jó tárcsát és alumínium tengelyes hátsó agyat választani (a jelenlegi deore helyett), mintsem vázcserében gondolkodni a nagyobb fékerő és a pontosabb beállítás érdekében?
Manapság 6 csavaros vagy CL tárcsában/agyban érdemes gondolkodni? (A canyon egy időben shimano/sram/mavic mixel árulta olcsóbb bringáit, így nem is olyan egyszerű az egységesítés, elég sok féle-fajta alkatrész sorakozik a bringán)
Átmenőtengely-különbségről nincsen tapasztalatom, de a Grand Canyon SL 6.9 gyári minősíthetetlenül szar alsópolcos Shimano féktárcsáját XT-re cserélve hirtelen lett fékem. Nem is értem, hogy az alapmodellre miért pazarolnak egy gramm acélt is. Konkrétan a hátsó kereket nem bírta aszfalton állóra sem fékezni, gyerekkel a hátulján meg pláne szart sem értek azok a fékek. Ugyanaz a fékbetét, ugyanaz a féknyereg és szerint simán 2* erősebb, ha nem még jobb XT tárcsával. Kétlem, hogy a tengely cserével lenne ennyi difi.
XC felhasználásnál kizárt, hogy átlag bringás érezné. Egy bike parkban vagy komolyabb és kanyargós, "beülős" ösvényen, döntött kanyarokba rendesen terhelve, főleg dropper posttal ellenben már tuti, nincs értelme a gyorszárnak.
Átütős előnye inkább praktikus: elég 1x beállítani a hátsó féknyerget, a kerék mindig ugyanúgy kerül vissza és nincsen az, hogy kerék kivesz, visszatesz és beleér a fékpofába tárcsa.
#1025
Írta 2017. november 13. - 11:11

Tapasztalatotok szerint egy merev váznál lehet érezni a 135/QR és a 142/12 közötti különbséget? Ha igen, mi lenne az?
Teszem azt, egy nagyon olcsó, csak gyantás pofával használható féktárcsa lecserélésével, mondjuk egy xt/xtr szintűre, többet nyer fékerőben az ember mintha átmenőtengelyes vázra cseréli a régit, a merevség és így a vélhető fékerő növekedése érdekében?
XC felhasználásnál kizárt, hogy átlag bringás érezné. Egy bike parkban vagy komolyabb és kanyargós, "beülős" ösvényen, döntött kanyarokba rendesen terhelve, főleg dropper posttal ellenben már tuti, nincs értelme a gyorszárnak.
Átütős előnye inkább praktikus: elég 1x beállítani a hátsó féknyerget, a kerék mindig ugyanúgy kerül vissza és nincsen az, hogy kerék kivesz, visszatesz és beleér a fékpofába tárcsa.
- mgy kedveli ezt
#1026
Írta 2017. november 13. - 10:41

Tapasztalatotok szerint egy merev váznál lehet érezni a 135/QR és a 142/12 közötti különbséget? Ha igen, mi lenne az?
Teszem azt, egy nagyon olcsó, csak gyantás pofával használható féktárcsa lecserélésével, mondjuk egy xt/xtr szintűre, többet nyer fékerőben az ember mintha átmenőtengelyes vázra cseréli a régit, a merevség és így a vélhető fékerő növekedése érdekében?
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
#1027
Írta 2017. november 13. - 10:28

Tapasztalatotok szerint egy merev váznál lehet érezni a 135/QR és a 142/12 közötti különbséget? Ha igen, mi lenne az?
Teszem azt, egy nagyon olcsó, csak gyantás pofával használható féktárcsa lecserélésével, mondjuk egy xt/xtr szintűre, többet nyer fékerőben az ember mintha átmenőtengelyes vázra cseréli a régit, a merevség és így a vélhető fékerő növekedése érdekében?
#1028
Írta 2017. november 10. - 10:56

ez egesz izgalmas bringa lett...
SRAM X01 Eagle, 12s
Rim width: 25mm FW / 22,5mm RW
Kind Shock LEV SI
https://www.canyon.c...0-pro-race.html
#1029
Írta 2017. október 25. - 07:18

#1030
Írta 2017. október 24. - 21:34

Nekem se, de még hagyom egy kicsit. Két napja sz@rrá törtem a bal kulcscsontomat, ma műtöttek, szóval annyira nem sürgős
Jobbulást innen is!
#1031
Írta 2017. október 24. - 19:57


A szezonnak sosincs vege, max szarabbak a korulmenyek

- marton kedveli ezt
#1032
Írta 2017. október 24. - 19:01

Igen, szerencsere a nerve-vel voltam. Telibe kaptam egy fat a baloldalammal. Bringa karcmentes, én már nem annyira
Mielôbbi jobbulást, "szerencsére" vége a szezonnak így van idôd felépülni...
#1033
Írta 2017. október 24. - 18:29

Igen, szerencsere a nerve-vel voltam. Telibe kaptam egy fat a baloldalammal. Bringa karcmentes, én már nem annyira😃hogy "sikerult"? bringaval?
kivancsisag keppen megkerdeztem a h20 karbon kormanyt a canyonnal (szeretem, ha egyseges a bringa) - 130 euro. ennyert azert mar lehet venni ezt azt
#1034
Írta 2017. október 24. - 17:58

Mar azon csodalkoznek, ha a hazai paul langenal foglalkoznanak kulfoldrol vasarolt dolgokkal. Inkabb kuldenem a kanyonhoz. Kerjel csomagfelvetelt toluk, s akkor nem kell baszkodni a postazasi dij visszakeresevel, mivel csak sepa utalasra hajlandoak, paypalra nem. Raiffeisennel ez rogton 1800 ft plusz me'g valamennyi apro...
Paul-Lange a Fox magyarországi garanciális szervize és a villa az ô termékük, gondolom nem véletelnül ajánlotta a Canyon opcióként. Elvileg az EU sem kellene hogy külföld legyen, fórumokat olvasva ez eléggé bevett szokás mindenhol és a legtöbb helyen gördülékenyen mennek a dolgok.
950sm07 módosította - 2017. október 24. - 17:59
#1035
Írta 2017. október 24. - 17:52

Van valakinek tapasztalata (kontaktja) a Paul Lange-val (-hoz)? A Nerve Fox32 Fit4 villájában a rebound állítója meg van szorulva (ahogy utána olvastam nem egyedi probléma) és a Canyon gariban két opciót ajánlott, vagy Paul-Lange vagy kiküldeni hozzájuk.
Mar azon csodalkoznek, ha a hazai paul langenal foglalkoznanak kulfoldrol vasarolt dolgokkal. Inkabb kuldenem a kanyonhoz. Kerjel csomagfelvetelt toluk, s akkor nem kell baszkodni a postazasi dij visszakeresevel, mivel csak sepa utalasra hajlandoak, paypalra nem. Raiffeisennel ez rogton 1800 ft plusz me'g valamennyi apro...
#1036
Írta 2017. október 24. - 17:34

eredendoen is ilyen volt, vagy ez "uj ficsor"? mert a sc fele fit4 uj koraban se mukodott rendesen. errol jut eszembe, hogy a foxek supportja nem nagyon valaszol...
Nyár óta ilyen, illetve akkor próbáltam állítani rajta és egy kattanást tudtam és úgy maradt, onnan semerre nem megy. Szerencsére pont olyan állásban akadt meg hogy így teljesen jó ezért szezon közben nem foglalkoztam vele mert néha használtam, de most el akarom adni és elôtte gariban megcsináltatnám. Közben körbekérdeztem és többen is azt javasolták hogy küldjem ki mert itt az sem biztos hogy van alkatrész ha valamit cserélni kell...
#1037
Írta 2017. október 24. - 17:25

hogy "sikerult"? bringaval?
kivancsisag keppen megkerdeztem a h20 karbon kormanyt a canyonnal (szeretem, ha egyseges a bringa) - 130 euro. ennyert azert mar lehet venni ezt azt
#1038
Írta 2017. október 24. - 15:05

Nekem se, de még hagyom egy kicsit. Két napja sz@rrá törtem a bal kulcscsontomat, ma műtöttek, szóval annyira nem sürgős😃eredendoen is ilyen volt, vagy ez "uj ficsor"? mert a sc fele fit4 uj koraban se mukodott rendesen. errol jut eszembe, hogy a foxek supportja nem nagyon valaszol...
#1039
Írta 2017. október 24. - 12:49

eredendoen is ilyen volt, vagy ez "uj ficsor"? mert a sc fele fit4 uj koraban se mukodott rendesen. errol jut eszembe, hogy a foxek supportja nem nagyon valaszol...
#1040
Írta 2017. október 24. - 11:37

Van valakinek tapasztalata (kontaktja) a Paul-Lage-val (-hoz)? A Nerve Fox32 Fit4 villájában a rebound állítója meg van szorulva (ahogy utána olvastam nem egyedi probléma) és a Canyon gariban két opciót ajánlott, vagy Paul-Lange vagy kiküldeni hozzájuk. Mivel vidéki vagyok és Bp-en ritkán járok így majdnem mindegy lenne, bár a gyorsabb jobb lenne mert meghirdetném a gépet.