Feedback Sports is gyart ilyet (premium ar, de jo cuccaik vannak)
https://www.bike-com...taender-p61714/
Feedback Sports is gyart ilyet (premium ar, de jo cuccaik vannak)
https://www.bike-com...taender-p61714/
Nincs ráírva semmi, egy haverom adta oda mert neki nem tetszett, ô valhol németben vette.
Köszi!
Közben találtam egyet, valószínűleg akkor ez lesz az: https://www.bike-com...ufnahme-p53255/
Pontosan milyen márka/típus?
Nincs ráírva semmi, egy haverom adta oda mert neki nem tetszett, ô valhol németben vette.
OFF:
A képeken az miféle bringatartó? A hajtókar tengelyébe kell dugni valamit és rögzíteni? Köszi!
ON.
Csak be kell dugni, nem kell rögzíteni
Ha valakit érdekel vagy tud valakit akit érdekel van egy tökéletes állapotú eladó Nerve 29"-em:
http://apro.bikemag....16-l417284.html
OFF:
A képeken az miféle bringatartó? A hajtókar tengelyébe kell dugni valamit és rögzíteni? Köszi!
ON.
Majdnem eltaláltam. De nem igazán értem hogy miért csináltak gyakorlatilag mégegy endurót, és így nincs egy normális mindenesük...
Új Torque...
https://www.bikerumo...-mountain-bike/
https://www.canyon.c...cf-9-0-ltd.html
Edited by zscs, 2017. December 11. - 13:56.
Ha valakit érdekel vagy tud valakit akit érdekel van egy tökéletes állapotú eladó Nerve 29"-em:
http://apro.bikemag....16-l417284.html
Szerintem semennyire nem kell óvni, pl. nem rozsdásodik. Egy acél vázért sokkal jobban aggódnék.
Használod ahogy akarod, mosod ha kedved tartja.
Abban kérném a véleményeteket, hogy egy karbon vázat mennyire kell óvni télen?
Direkt nem vonulok fel sós hólében, de a sózás utáni szárazabb időszakban már megyek (nyilván ekkor is kap a jóból) és pl. ma reggel is felmentem a hegyekbe mikor a ködtől elég vizes volt minden. Csak mert a hajtást/váltást/fékeket elég rendszeresen szoktam ápolgatni, de a váz tisztogatását el tudom hanyagolni mert az ősz és tavasz között mindig koszos lesz
No kinek milyen furcsaság tűnik fel az alábbi fotón?
mi baja lehet a beteteknek? tisztitas utan kozvetlenul "harapnak". mivel garis, nem szandekozom ra kolteni (ami nincs tervben :) ).
Lehet folyik rá a fékfolyadék, mert elrepedt valamelyik dugattyú. Letisztogathatod, beszórhatod hintőporral, majd figyelheted, hogy szivárog-e valahol, de ha a dugattyúnál, akkor úgy sem látni a fékbetéttől. Azért nézd meg a fékcsövet is, az is kilyukadhat... Ó, milyen jó is a rejtett bovdenezés, főleg hidraulikus tárcsaféknél :DD
Vegyél Formula Curát, passz, hogy milyen, de legalább ásványi fékfolyadék kell bele: bike24.com/p2223366.html
www.imbikemag.com/reviews/components/brakes/formula-cura-brakes-2017/
Amúgy a mai napig bánom, hogy 785-ös XT vettem, nem pedig 640-es zeét, de azért jó, hogy csak feleannyi dugattyú tud megszorulni, de a nagyobb fékpofa felület azért csak csábító.
Edited by blash, 2017. November 18. - 00:32.
mi baja lehet a beteteknek? tisztitas utan kozvetlenul "harapnak". mivel garis, nem szandekozom ra kolteni (ami nincs tervben ).
Ha szivárog akkor nincs kérdés, de ha nem és a betét kapott valamit (amire pont az a jellemzô amit írsz) akkor az csere... Ha a szivárgás kizárva akkor spórolás képpen megforgathatod a hátsóval is kipróbálni.
Ha nem látszik szivárgás én megpróbálnám új betétekkel.
mi baja lehet a beteteknek? tisztitas utan kozvetlenul "harapnak". mivel garis, nem szandekozom ra kolteni (ami nincs tervben ).
Edited by arn, 2017. November 17. - 21:46.
lehet jobb lenne egy slx fektesttel
Ha nem látszik szivárgás én megpróbálnám új betétekkel.
Lehet ôket keverni, EWS-ben van aki a servo wave nélküli XTR Race karral használ Saint nyergeket, a Zee fékkarja meg gyakorlatilag SLX.
lehet jobb lenne egy slx fektesttel