mi a baj a mostanival?
Igazából semmi, csak most lépte át az ingerküszöbömet a karbon felni/kerék téma + egyre több embert látok ilyenekkel közlekedni.
mi a baj a mostanival?
Igazából semmi, csak most lépte át az ingerküszöbömet a karbon felni/kerék téma + egyre több embert látok ilyenekkel közlekedni.
A Tune agyakkal van esetleg tapasztalatotok?
Ez egy elég érdekes kombináció:
Tune agyakról nincs információm.
Karbon felni kérdésköre. Duke felniim 340 gramm körül vannak. Viszont
(Érdekesség. Duke-ból is van egy SLS verzió már, igaz az súlylimites, de csak 299 grammos.)
Az 1400 grammos szettekkel sincs nagy gond, a 25mm körüli belső felniszélesség szerintem sokkal fontosabb, mint hogy 1200 grammos legyen és ne 1400. DT-ből például külön tudsz rendelni előre BOOST verziót és hátra 12x142-t külön. Érdemes a 25-ös szélességűt venni a fentebb írtak miatt. Sőt, az a könnyebb...
https://www.bike-dis...ontwheel-665934
https://www.bike-dis...earwheel-665977
Másik opció a Newmen, külön tudsz előre BOOST verziót, hátra normált venni.
https://r2-bike.com/...d-SL-X22-Carbon
https://r2-bike.com/...d-SL-X22-Carbon
Ez már nagyon grammozós és bár a felniszélesség "csak" 22.5-ös, de megbízható konstrukció, 120 kg-os súlylimittel.
Remélem tudtam segíteni valamennyire. ...egyébként offtopic a téma itt már kicsit.
Hjah, amúgy egy erőmérő vásárlásával és előfizetre egy jó edzőnél edzéstervezésre *sokkal* jobban járnál.
Jelenleg az exceedben a "gyári" xr1501 van, a felni valahol 380g körül lehet (xr331?), az acros/duke lucy-ra írnak 330g-ot, az sls verzióra ~300g-ot. A súlyhatárral vigyáznom kell, mert gyomorgyűrűvel tudnék csak lemenni tartósan 85kg környékére (+bringa). A súlyhatárokra mindenhol mást írnak, de nekem valószínű hogy csak a 32lyukas felnivel épített verziók jöhetnek szóba, azok meg közelebb vannak az 1400g-hoz mint az 1200g-hoz. Egy ~1400g-os karbon szettért miért adnak az emberek ugyanennyi eurót, ha 600-700euroért lehet venni/építettni ugyanolyat aluból? Van ennek egyáltalán értelme? Ha 200g lenne a felni, akkor még megérteném, de így hogy szinte egy súlyban vannak...
Canyonra haragszom egy kissé a felemás boost miatt, ez mindenképpen nagy ötlet volt tőlük. Az Acros meg igazán lehetne egy kicsit rugalmasabb.
mi a baj a mostanival?
jaja, tudsz konfigurálni olyat, mint az Acros.
Pajesz:
Extralite agyakat helyedben kerülném. Reteszelés is valami alu-ötvözet, érzékeny cucc nagyon, az a kompromisszummentes, khm, azaz pont a mindennapi bringások számára a kompromisszumokkal teli grammozáshoz való. DT 240s vagy Newmen agyak nagyon jók, utóbbi grammok tekintetében is szuper.
A Tune agyakkal van esetleg tapasztalatotok?
Ez egy elég érdekes kombináció:
https://r2-bike.com/...im-CX-Ray-XC-MA
jaja, tudsz konfigurálni olyat, mint az Acros.
Pajesz:
Extralite agyakat helyedben kerülném. Reteszelés is valami alu-ötvözet, érzékeny cucc nagyon, az a kompromisszummentes, khm, azaz pont a mindennapi bringások számára a kompromisszumokkal teli grammozáshoz való. DT 240s vagy Newmen agyak nagyon jók, utóbbi grammok tekintetében is szuper.
Egyébként nekem van egy szettem olyan Acros, amit írtál, már 1 éve használom, van tapasztalatom vele bőven.
Írtam a gyártónak, lehet-e rendelni elől boost, hátul 12x142-t, sajnos nem. Gondoltam hasznos infó lehet...
Az Acros szett maga egyszerűen SZUPER JÓ!
Lehetőség még, hogy a boost villát el-/lecseréled egy 15x100 mm-es ugyanolyanra.
Jelenleg az exceedben a "gyári" xr1501 van, a felni valahol 380g körül lehet (xr331?), az acros/duke lucy-ra írnak 330g-ot, az sls verzióra ~300g-ot. A súlyhatárral vigyáznom kell, mert gyomorgyűrűvel tudnék csak lemenni tartósan 85kg környékére (+bringa). A súlyhatárokra mindenhol mást írnak, de nekem valószínű hogy csak a 32lyukas felnivel épített verziók jöhetnek szóba, azok meg közelebb vannak az 1400g-hoz mint az 1200g-hoz. Egy ~1400g-os karbon szettért miért adnak az emberek ugyanennyi eurót, ha 600-700euroért lehet venni/építettni ugyanolyat aluból? Van ennek egyáltalán értelme? Ha 200g lenne a felni, akkor még megérteném, de így hogy szinte egy súlyban vannak...
Canyonra haragszom egy kissé a felemás boost miatt, ez mindenképpen nagy ötlet volt tőlük. Az Acros meg igazán lehetne egy kicsit rugalmasabb.
egyébként mi baj azzal a markolattal ? (a színét leszámítva)
r2-bike oldalon ~1300 eurótol van duke lucky jack felnire (ez van az acros kerékben is) épített kerékszett akármilyen tengelykombinációban
jaja, tudsz konfigurálni olyat, mint az Acros.
Pajesz:
Extralite agyakat helyedben kerülném. Reteszelés is valami alu-ötvözet, érzékeny cucc nagyon, az a kompromisszummentes, khm, azaz pont a mindennapi bringások számára a kompromisszumokkal teli grammozáshoz való. DT 240s vagy Newmen agyak nagyon jók, utóbbi grammok tekintetében is szuper.
Egyébként nekem van egy szettem olyan Acros, amit írtál, már 1 éve használom, van tapasztalatom vele bőven. Írtam a gyártónak, lehet-e rendelni elől boost, hátul 12x142-t, sajnos nem. Gondoltam hasznos infó lehet...
Az Acros szett maga egyszerűen SZUPER JÓ!
Lehetőség még, hogy a boost villát el-/lecseréled egy 15x100 mm-es ugyanolyanra.
zscs módosította - 2018. június 27. - 19:16
Sziasztok,
igazából csak töprengés + érdekelne a véleményetek, hogy egy mostani Exceedhez, ami elől boost - hátul X12, mekkora ötlet karbon kerékszettre elverni a lóvét? Acros XC Race -t néztem, de az nincs "felemás" felállásban, viszont nagyon jó ár/érték arányú (állítólag). A többi "custom build" megoldás viszont horror árban van, pl:
http://www.dream-bik...yperlite.html#/
https://r2-bike.com/...im-CX-Ray-XC-MA
Az is érdekes, hogy a felni az mfck.de-n 125kg maxos, az olaszoknál a szett unlimited weight, az r2-n meg 100kg. És nekem ez sajnos nagyon nem mindegy
Üdv.,
megj.: vagy várjak és jövőre lesz elől-hátul boost Exceed végre...
r2-bike oldalon ~1300 eurótol van duke lucky jack felnire (ez van az acros kerékben is) épített kerékszett akármilyen tengelykombinációban
Sziasztok,
igazából csak töprengés + érdekelne a véleményetek, hogy egy mostani Exceedhez, ami elől boost - hátul X12, mekkora ötlet karbon kerékszettre elverni a lóvét? Acros XC Race -t néztem, de az nincs "felemás" felállásban, viszont nagyon jó ár/érték arányú (állítólag). A többi "custom build" megoldás viszont horror árban van, pl:
http://www.dream-bik...yperlite.html#/
https://r2-bike.com/...im-CX-Ray-XC-MA
Az is érdekes, hogy a felni az mfck.de-n 125kg maxos, az olaszoknál a szett unlimited weight, az r2-n meg 100kg. És nekem ez sajnos nagyon nem mindegy
Üdv.,
megj.: vagy várjak és jövőre lesz elől-hátul boost Exceed végre...
Szerintem egész jó lett ez az új Lux. Színválaszték nekem nem a szívem csücske, túl fekete lett, kivéve a piros vázat, de az a szín meg nekem... (Ízlések és pofonok, ugye) A sajátom jobban tetszik.
Élőben a cajga szuper jól nézett ki fekete-fehérben is, a narancssárga markolattal és villával.
A váz tömege is viszonylag jó lett, bár nem egy Scott Spark RC 900. M-es méretben: The top-end Lux CF SLX claims a medium frame weigh of 1662g including all its metal parts/hardware
...igaz, tag nélkül. Remote lockouttal, taggal együtt ~1985 gramm az SLX. Az SL +190 gramm. Ami kicsit vicces, mert az enyém is durván annyi, a régi Lux váz, ~2.15-2.2 kg körül
A két kulacstartó nagyon pöpec, ráadásul 2 db 800ml-es kulacsnak van hely.
@karakoram: Lakatával a közös fotót nem akartam feltölteni sehová, párom töltötte fel a facséra.
zscs módosította - 2018. június 27. - 10:54
új Lux CF: https://www.canyon.com/mtb/lux/
Érdekes, hogy az slx modellek 100-as villával vannak szerelve, és így 1,5cm-el rövidebb az effektív felső cső hosszuk valamint hegyesebb a fejcsőszögük, mint az sl modelleknek, ahol 110-es villákat használnak. Az is elég masszív, hogy ma már egy ilyen xco verseny fully-ba is 34-es villák kerülnek. Egyébként nagyon tetszenek. Mindig drágábbak a vázaik külön, de durva, hogy az slx váz sl bringa áron van gyakorlatilag
Köszi a saját képeket!
A közös fotót miért nem tetted fel? Nem hiszem el
Ebben az utoljára posztolt full fekete felállásban tetszik nagyon.
egyébként mi baj azzal a markolattal ? (a színét leszámítva)
Új Inflite nekem sem tetszik, mégis, az olcsóbb alu igáslónak tökéletes lehet. Sokat cipelem a cajgákat a lépcsőn a lépcsőházban, valószínűleg még kényelmesebben is tudnám cipelni.
Markolat. Lakatának az Exceedjén ugyanilyen markolat van, évek óta ilyet használ. Szombaton az Exceedjét is lefotóztam, íme:
zscs módosította - 2018. június 26. - 07:58
Sziasztok,
nekem már ezt mutogatja a face tegnap óta:
26.06.2018:
https://www.facebook...59339624099380/
Üdv.,
Kár, hogy a "Dongó" lemaradt a képekről, a érdekelt volna.
Vagy inkább köszi Zsolt a képeket, ezek kb. az első olyan fotók, ahol van némi design is a vázon, és (szerintem) máris nem néz ki olyan bután a fejcső környékén.
Mondjuk, ránézésre 70 fok felett lehet a fejcsőszög, ami azért elég hegyes, de lehet, hogy tévedek, no meg egy élversenyzőnek biztos többet számít a precíz irányíthatóság a szűk kanyarokban, mint a nagyobb stabilitás nagy tempónál.
Ma láttam élőben az új Lux CF-et - és már nem csupa feketében!
Osztrák OB-n ott volt Lakata a Canyon csapatfurgonnal, szépen le is fotóztam a bicajt pár szögből, ha lesz rá lehetőségem, majd teszek fel fotót.
(egyébként beszéltem Lakatával is + van közös fotóm vele:D)