Lakata 2019-es Lux CF-e.




Lakata 2019-es Lux CF-e.




Ma láttam élőben az új Lux CF-et - és már nem csupa feketében! ![]()
Osztrák OB-n ott volt Lakata a Canyon csapatfurgonnal, szépen le is fotóztam a bicajt pár szögből, ha lesz rá lehetőségem, majd teszek fel fotót.
(egyébként beszéltem Lakatával is + van közös fotóm vele:D)
zscs módosította - 2018. június 23. - 17:29
most már valóban érkezik az új Lux CF. Újságírók társaságában, akik mind az új bringán ülnek, erről postolt Alban Lakata: https://www.instagram.com/albanlakata/
nem akarom szetoffolni a topikot, de mar kivancsi voltam... visszaneztem az elmult egy evet stravan. kiexportaltam a google sheetbe, es megneztem a tendenciakat. szoval:
az atlagos mozgassal toltott ido es tav 13.3%al nott
az atlagos pulzus 14.4%al csokkent
leadott atlagos watt 1%al csokkent
szoval hasonlo erokifejtessel tekerek alacsonyabb pulzussal messzebbre
Bevallom, sokkal inkább valami ilyesmire számítottam ![]()
nem akarom szetoffolni a topikot, de mar kivancsi voltam... visszaneztem az elmult egy evet stravan. kiexportaltam a google sheetbe, es megneztem a tendenciakat. szoval:
az atlagos mozgassal toltott ido es tav 13.3%al nott
az atlagos pulzus 14.4%al csokkent
leadott atlagos watt 1%al csokkent
szoval hasonlo erokifejtessel tekerek alacsonyabb pulzussal messzebbre ![]()
arn módosította - 2018. május 29. - 17:58
Meghíztál és a menetidő lett hosszabb, vagy ténylegesen a Watt alacsonyabb?
Ilyen mértékű visszaesés egyébként közel sem szokványos. Vérképed rendben van, nincs valamilyen vitaminhiányod vagy vashiányod?
nem hiztam en mar evek ota
azt sajnos nem tudom, hogy vmi hianyom van e, mert meg sose neztek. evek ota konstans ennyit "tudok" ezen a kornyeken.
igaz a terep nem ua, igy nem tudom mennyire osszevetheto (gyor vs becs), a strava wattkalkulacioja sem az igazi, nem veszi figyelembe, hogy fuj e a szel, milyen a terep, milyen gumi, az xc monti nem lassabb annyival, amennyivel tobb pontot ad, stb.
de talan a legnagyobb kulonbseget az adja, hogy akkor nyelgazon tekertem gyakran, most meg erosen limitalom a max pulzust, hosszutavon meg kimondottan alacsonyabb pulzussal tekerek. anyai agon sajnos nem tul jo szivet orokoltem, igy inkabb csak annyira megyek, amennyire jol esik, a csalad var otthon.
Egy xtr fc-m9000-2 -ről van szó, erre 158mm-et írnak. Már megrendeltem (most jött meg ebben a pillanatban), mire láttam, hogy gyárilag az fc-m9020 -at szerelik canyonéknál. Igazából eszembe sem jutott, hogy egy xc race hajtómű egy xc bringához nem lesz jó
Vajon miért nem ajánlják a kis q-faktort? Ha beleér a vázba akkor értem, de ha van hely?
Megj.: meggyőztem magam és nem kisérletezem, cseréltetem m9020-ra...
Pedig alapvetően ha elfér a váztól, akkor jónak kell lennie. Ez csak a karok távolságát variálja, a lánctányérok helyzetét nem, szóval az tuti nem fog emiatt beleérni a vázba. Nekem is volt xtr karom, és az xt-hez képest sokkal jobb (keskenyebb) q-faktorral rendelkezik , és nekem pl az sokkal jobb volt érzésre is. Szerintem, ha érzékeny a szélességre a térded, és már amúgy is Nálad a keskeny kar, akkor megérné bedugni a vázba, és ha elfér, akkor jól jársz vele.
en is azt hittem, hogy most kicsit jobban megy a tekeres, aztan visszaneztem 5-7 eves stravas logokat, es hasonloan szamolva 30%al kevesebb wattot tudok atlagban
kb most a hosszabb emelkedonel megy annyi, mint korabban az egesz tekeresen.
Meghíztál és a menetidő lett hosszabb, vagy ténylegesen a Watt alacsonyabb?
Ilyen mértékű visszaesés egyébként közel sem szokványos. Vérképed rendben van, nincs valamilyen vitaminhiányod vagy vashiányod?
en is azt hittem, hogy most kicsit jobban megy a tekeres, aztan visszaneztem 5-7 eves stravas logokat, es hasonloan szamolva 30%al kevesebb wattot tudok atlagban
kb most a hosszabb emelkedonel megy annyi, mint korabban az egesz tekeresen.
arn módosította - 2018. május 29. - 10:45
Régen nem is fájt a térdem...
Ezt a “terpeszben” tekerést biztos meg lehet szokni, de outiról átülve elég nagy a difi. Na majd a boost ezt is megoldja
es fiatalabb is voltal ![]()
Régen nem is fájt a térdem...Bizony ! Ezzel a radikális változtatással perceket fog javulni mindenki teljesítménye !
![]()
(és ezt nem neked írtam, Zsolti)
Agyalunk itt fél mm-eken, miközben a régi, négyszögtengelyes bringákon centikkel volt rövidebb a Q-faktor. (csak úgy mondom)
Tipp: egy kis ügyeskedéssel a SPD stoplik oldalra tologatásával lehet nyerni 0.6mm - 0.8mm-t, ha nagyon ragaszkodsz a jobb Q-faktorhoz. Pedálból az XTR vagy a csúcs XPedo-k minimálisan jobb Q-faktort adnak, de ennek nézz utána, lehet, rosszul emlékezem!
Bizony ! Ezzel a radikális változtatással perceket fog javulni mindenki teljesítménye !
![]()
(és ezt nem neked írtam, Zsolti)
Agyalunk itt fél mm-eken, miközben a régi, négyszögtengelyes bringákon centikkel volt rövidebb a Q-faktor. (csak úgy mondom)
marton módosította - 2018. május 28. - 23:31
Valószínűleg 156-ot akartál írni. Canyon nem ajánlja, 168-as a jó.
Tipp: egy kis ügyeskedéssel a SPD stoplik oldalra tologatásával lehet nyerni 0.6mm - 0.8mm-t, ha nagyon ragaszkodsz a jobb Q-faktorhoz. Pedálból az XTR vagy a csúcs XPedo-k minimálisan jobb Q-faktort adnak, de ennek nézz utána, lehet, rosszul emlékezem!
Egy xtr fc-m9000-2 -ről van szó, erre 158mm-et írnak. Már megrendeltem (most jött meg ebben a pillanatban), mire láttam, hogy gyárilag az fc-m9020 -at szerelik canyonéknál. Igazából eszembe sem jutott, hogy egy xc race hajtómű egy xc bringához nem lesz jó ![]()
Vajon miért nem ajánlják a kis q-faktort? Ha beleér a vázba akkor értem, de ha van hely?
Megj.: meggyőztem magam és nem kisérletezem, cseréltetem m9020-ra...
Sziasztok!
Használtok Exceed-en rövid q-faktoros hajtókart, 158mm környékén? Ahogy nézem "gyárilag" vagy 176mm fc-m8000 -el vagy 168mm fc-m9020 -al szerelik. Megmértem, elvileg elfér a 158mm is, csak nem tudom, hogy mekkora ötlet...
Köszi!
Üdv.,
Valószínűleg 156-ot akartál írni. Canyon nem ajánlja, 168-as a jó.
Tipp: egy kis ügyeskedéssel a SPD stoplik oldalra tologatásával lehet nyerni 0.6mm - 0.8mm-t, ha nagyon ragaszkodsz a jobb Q-faktorhoz. Pedálból az XTR vagy a csúcs XPedo-k minimálisan jobb Q-faktort adnak, de ennek nézz utána, lehet, rosszul emlékezem!
Sziasztok!
Használtok Exceed-en rövid q-faktoros hajtókart, 158mm környékén? Ahogy nézem "gyárilag" vagy 176mm fc-m8000 -el vagy 168mm fc-m9020 -al szerelik. Megmértem, elvileg elfér a 158mm is, csak nem tudom, hogy mekkora ötlet...
Köszi!
Üdv.,
Uj kepek (MvdP Canyonja + uj XTR szett)
wow... vegre 12es?
mar csak a bugs tarcsafekeket kellene megoldani (remelem megtortent)... jovore talan lesz uj xt.
erdemesebb lesz az egesz bringat cserelni, annyi valtozast hoz magaval.
arn módosította - 2018. május 28. - 10:18
Valószínű, hogy szálszakadt lett a hátsó gumim (Maxxis), nagy 8-as van benne.
Ma hoztam el az új külsőt (Schwalbe), a boltban megemlítették, hogy egy év garancia van rá, szálszakadásra is.
A Maxxisra is van vajon? Ha igen, a Canyon hogy intézi az ilyen ügyeket? Van valakinek ilyenben tapasztalata?