Vajon mikor érkeznek a 2020-as Neuron AL modellek?
A CF-ek már kaphatóak egy ideje.
Vajon mikor érkeznek a 2020-as Neuron AL modellek?
A CF-ek már kaphatóak egy ideje.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Kb. 3 perccel gyorsabb voltam a porn topicban
Meg Canyonhoz kepest is egesz korrekt az ara
Évek óta tart náluk, hogy minél drágábban vásárol az ember annál többet kap a pénzéért a konkurenciához viszonyítva. Ami jó is meg nem is.
Meg Canyonhoz kepest is egesz korrekt az ara
Canyon a DT Swiss-szel közösen ma jelent be valamit, gondolom egy közös projekt. Talán a felfüggesztéssel kapcsolatos, új teló+taggal, majd kiderül.
Ez a srac piszok jo bike reviewkat ir... vegre vki, aki nem a felszereltsegen akad le, hanem hogy az alkatreszek, es a kialakitas hogy befolyasolja az iranyithatosagot, kezelhetoseget, hogy mukodnek a felfuggesztesek, stb. Ez alapjan tenyleg el tudom kepzelni, hogy milyen lehet (es hogy siman a foxos shimano a jo valasztas )
Ugyanitt eladó egy egyszer használt MT400 fékszett 180-as tárcsákkal
paarv módosította - 2019. december 05. - 20:06
Furcsa, amiket írsz, egy alap Deore fék már nagyon szépen teljesít, ahogy emítették előttem. Mindenesetre az a feltevésem, aki hasonló problémát tapasztal, olcsóbb és egyszerűbb egy SLX szintű tárcsát vásárolnia és a fékbe fémes betéteket, szerintem már attól komolyan javulhat a fékteljesítmény.
Vagy ha olyan megszállott bolond, mint én, akkor Trickstuff Piccola
Azért érdekes ez, mert ennek előtte én is használtam deore féket, és az nemkevéssé volt satu mondjuk egy slx-nél. Pont ezért azt gondoltam az elején, hogy jó lesz ez, ha kell, kicserélem a tárcsát, valamint pakolok be fémes betétet, és az majd meghozza a kellő eredményt. De aztán nem így lett. Nem tudom, hogy min múlik a dolog, én a féktestben például nem sok különbséget látok a deore-val szemben, persze ettől még biztosan van. Ugyanakkor a fékkar tekintetében minden szempontból nagy a különbség. Már ránézésre is nagyon más, illetve a húzásának az érzete, és az ergonomiája is nagyon más. A nyomáspont nem vándorol egyébként, szóval műszakilag nálam rendben van, de ettől még például nincs meg az a határozott koppanós kontakt, mint amit a shimanotol megszoktam. Ez ugye önmagában nem lenne baj, ha fogna, de bármennyire is húztam nem volt megnyugtató a fékerő. Se nem vagyok nehéz, se nem vagyok gyors, bár tény, hogy a bringa 13,5 kiló. Igaz, a bringa XL-es, én meg 85kg körül mozgok, és magamhoz képest az xc karbon monti után jelentőset gyorsultam mindenhol. Szóval, lehet, hogy sok kicsi sokra megy alapon mégiscsak sok már ez.
Egy trekking bringán, ami ennél tuti nem könnyebb, sőt azért lehet maximum érzésem szerint jobb ez a fék, mert azzal azért se nem megy gyorsan az ember se nem fékez intenzíveket.
Na, a piccola... rajta van a bakancslistámon, szimpatikus a hozzáállásuk.
Furcsa, amiket írsz, egy alap Deore fék már nagyon szépen teljesít, ahogy emítették előttem. Mindenesetre az a feltevésem, aki hasonló problémát tapasztal, olcsóbb és egyszerűbb egy SLX szintű tárcsát vásárolnia és a fékbe fémes betéteket, szerintem már attól komolyan javulhat a fékteljesítmény.
Vagy ha olyan megszállott bolond, mint én, akkor Trickstuff Piccola
Nekem egyetlen alkalom bőven elég volt. Mindenféle túlzás nélkül, nagyságrendileg dupla akkora fékúttal kellett az első meglepődés után számolni, mint a merevfarúmon levő XT fékekkel.
Lehet hogy lenne még kicsit jobb, de az még mindig nagyon messze lenne az ilyen felhasználás során elvárt minimumtól. De ez nem panasz, igen kedvező volt a bringa ára és ennyi belefér.
én is megadtam az esélyt, mentem vele 1000 km-t. Tárcsát is cseréltem, de a fékerő sehol sincs. Pedig tárcsából is 180 mm van elől-hátúul.
Minekután okozott pár kellemetlen pillanatot néhány féktávon, letettem róla. Volt már tektro és xtr között mindenféle fékem, és ennyire gyenge teljesítményt még a tektro sem adott egy 15 kilós bringán... Mindegy is, kíváncsian várom az M8120-at, sokat várok, remélem bejön!
érdekes
nem mondom hogy nincs szabad szemmel érzékelhető különbség egy slx/xt meg ezek között az alap fékek közt de azért nem érzem ennyire vállalhatatlannak.
biztos nem várták meg amíg bekopik
barátnőm tavalyi grand canyon 6.0 bringáján van ilyesmi, imádom
illetve még 2 éve egy bérelt full alap cube-on mentem hasonló fékkel, iszonyatosan jól fogott az is (simán hozta az akkori xt fékem erejét)
én is megadtam az esélyt, mentem vele 1000 km-t. Tárcsát is cseréltem, de a fékerő sehol sincs. Pedig tárcsából is 180 mm van elől-hátúul.
Minekután okozott pár kellemetlen pillanatot néhány féktávon, letettem róla. Volt már tektro és xtr között mindenféle fékem, és ennyire gyenge teljesítményt még a tektro sem adott egy 15 kilós bringán... Mindegy is, kíváncsian várom az M8120-at, sokat várok, remélem bejön!
Ez soha nem fog annyira bekopni hogy minimálisan megfelelő fékhatása legyen ilyen felhasználási területen. Egy cross trekkingen minden további nélkül el tudom képzeni a használatát, de ez konkrétan majdnem "megölt" vasárnap. Ez van, sejthető volt előre, de adtam neki egy esélyt. Volt már néhány fék a kezeim közt, Sram Level TL, Deore, SLX, XT. Ezek közül a Sram volt ami a legkevésbé fogott újonnan, és bekopás után sem volt nagy ász, de ez fényévekkel van még a Sram mögött is.
Itt ugye egy Neuron 7.0 bringa Shimano MT401-es fékjéről beszélünk ? És ez tényleg ilyen fos lenne ??
biztos nem várták meg amíg bekopik
barátnőm tavalyi grand canyon 6.0 bringáján van ilyesmi, imádom
illetve még 2 éve egy bérelt full alap cube-on mentem hasonló fékkel, iszonyatosan jól fogott az is (simán hozta az akkori xt fékem erejét)
Megérkezett. Ez a fék valóban csak jelzésértékű, egy ipari hulladék, a többi viszont nagyon rendben van. Egyszer próbáltam, hazajöttem és rendeltem a 4 dugattyús SLX szettet
Itt ugye egy Neuron 7.0 bringa Shimano MT401-es fékjéről beszélünk ? És ez tényleg ilyen fos lenne ??
Megérkezett. Ez a fék valóban csak jelzésértékű, egy ipari hulladék, a többi viszont nagyon rendben van. Egyszer próbáltam, hazajöttem és rendeltem a 4 dugattyús SLX szettet
Idén vettem én is egy ilyet, azóta majdnem pontosan ezer kilométert tettem bele. A tapasztalataim tisztán pozitívak, bár pár dolgon változtattam.
Nagyon jól viselkedik a bringa, a hátsó tag és a teló szépen szinkronba hozható. Az alkatrészlista kiegyensúlyozott, csak az a fránya fékszett nem tudom, hogy hogy került rá. Illetve igen, így maradt olcsó. A kerekeivel kifejezetten elégedett vagyok, mert ebben a szélesség kategóriában ez a súly még éppen elfogadható, és egyelőre semmilyen egyébként jellemző mavic-os betegséget (agy kotyogás, rotor beszorulás) nem tapasztalok, bár igaz, ennek már kb. DT koppintás racsnimechanikája van, és végre maga az agy-tengelyrögzítés is fa ék egyszerűségű benne. Pozitívuma továbbá, hogy gyárilag ugyan belső gumikkal érkezik, de mindkét kerék fel van gyárilag tubeless szalagozva. Furcsa volt kicsit, hogy csak egy mavic szelepet küldtek, mondván csak elől szerelik tubeless ready gumival, hátul sima performance van. Nem túl elegáns megoldás, külön kellett venni egy szelepet hozzá. A dropperpost, a stucni és a kormány nekem nagyon beváltak, jól működnek, és eddig a dropperrel is minden rendben. A gyári nyerget cseréltem, de ez egyéni ízlés kérdése, nekem nem volt kényelmes. A markolat nekem szintén nem jött be, de ettől még nem rossz, stabilan fent van, jól tapad, nem forog el. A féktárcsák nagyon hitványak a bringán, első körben ezt cseréltem RT66-os shimano-ra, de ez nem hozta meg a várt eredményt, bár sokkal határozottabb lett a fék, de igazán jól nem fog. Vagy inkább maradjunk annyiban, hogy egyáltalán nem fog, szóval egy rendes fék kell rá. Most a shimano m7100/m8100 négy dugattyús megoldásait nézegetem, szerintem valamelyik lesz erre a problémára a megoldás.
A váz kialakítása nagyon szép, nálam minden pontos, méretes, vonalban van. A kormánycsapágy kifejezetten ígéretes darab. A váltás hajtás teljesen jók, a stylo hajtóművön acél lánckerék van, ami olcsó, és egyelőre úgy tűnik, hogy tartós. A 12-es 1x rendszer a vártnál lassabban kopik, most, 1000 km után 0,25-ös láncnyúlást mérek, ami gyakorlatilag a gyári új érték. A dub rendszerű PF középrész egyelőre nagyon szépen működik, ettől tartottam az elején, de úgy tűnik, feleslegesen. Mentem már sárban, áztam már el, de még mindig jól működik, mint új korában. Ez mondjuk a shimano-ról nem volt mindig elmondható, főleg a HT2 külső csapágyas rendszernél. A sor és a hátsó váltó Sram eagle GX, ez főleg a sornál nagyon lényeges, mert ez már xd rotoron fut szemben az NX-el, ami még shimano szabványos. Ez a későbbi cserénél/fejlesztésnél nagyon fontos tényező lehet. A gumikat lecseréltem Maxxis-okra, elsősorban a súlyuk miatt, mert az én tempómhoz nekem elég az IKON mintája. A gyári NN gumik nagyon jók, jól tartanak, de érezhetően nehezek. A bringa össztömege 14 kiló (XL-es, könnyítések után: gumik, nyereg), ez nem tűnik kevésnek, de meglepően nem érezhető menet közben, pedig előtte egy 10 kiló alatti karbon scale-hez voltam szokva. A geometria nagyon bevált nekem, végre egy olyan XL-es bringa, amin a 195 cm-es magasságom ellenére is tökéletesen ülök.
Ha felmerül még kérdésed, szívesen válaszolok.
nah vmi ilyesmirol beszeltem https://youtu.be/IP90fFtO94c?t=441
https://www.instagra...N1ytdauBN6sFI0/
...országúti, patkófék, tükörradiál országúti külsők, Enve carbon kerekek és Sopron XCO pálya tavaly. Gergőnél "kicsit" van skill!
Én ezen NEM MERTEM lemenni (!) montival...
zscs módosította - 2019. november 27. - 10:28