Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#2981
Posted 2011. January 29. - 14:54
Canyon | Bike Tools | Perfect Position System
#2982
Posted 2011. January 29. - 14:42
Kérdeztem már a Canyon ügyfélszolgálatát is, de egyenlõre még nem válaszoltak, pedig csütörtökön küldtem el..
#2983
Posted 2011. January 29. - 13:37
Tig merevfarú-ból az M-es 595, én 181-el egyértelmûen azt választanám, de 176 centivel elég határeset lehet.
az konából pl 19 (régiekbõl, ideibõl meg 16-os kell a 175 höz, de az meg egy másik beteg méretezés) nekem volt a 175-höz 19-es konám (itt ugye 18,5 az M) 1 értelmûen q. nagy volt minden tekintetben.
specibõl a 17-es 585 (canyon meg 16,5 az S és 575) az abszolut jó
de a legtöbb normális geóju cuccból (fullik fõleg) 17-es 570-585 köróli felsõcsõhosszú az M-es,
ahoz képest itt az S 16,5 " 575 felsõcsõhossz. az a fél " nyergcsõ meg kb nem oszt nem szoroz
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2984
Posted 2011. January 29. - 13:36
#2985
Posted 2011. January 29. - 13:26
#2986
Posted 2011. January 29. - 13:26
#2987
Posted 2011. January 29. - 13:20
Biztos, hogy az S-es neked jó döntés? Bár függ attól is, hogy melyik modellt választod, de szerintem M-es megfelelõbb lenne neked. Kivéve, ha extrém rövid lábad van ehhez a magassághoz:-)
Az anodizált fekete kifejezetten igénytelen felület. A többihez még nem volt szerencsém.
a montijaikból 176-hoz bõven nagy az m-es, átlag testakathoz
virsliket nem néztem, gondolom kolléga ott kersgél
szerk.
akkor mégis monti ?
outijakból meg 52-est vennék. (175)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2988
Posted 2011. January 29. - 13:17
Az anodizált fekete kifejezetten igénytelen felület. A többihez még nem volt szerencsém.
#2989
Posted 2011. January 29. - 13:09
Tavaly én nem raktáron levõt rendeltem. Ha azt írja, hogy kw 11 akkor valószínû addigra lesz kész(nekem pl hamarabb lett kész). Most lefoglalod kapsz egy visszaigazolást, majd miután kész a bringa kapsz egy újabb levelet, hogy utald a pénzt és amint megérkezett küldik a csomagot.
#2990
Posted 2011. January 29. - 09:51
Valami olyasmit hámoztam ki az oldalukról, hogy megrendelem a bringát, õk értesítenek kb egy héttel a beérkezés elõtt, én fizetek és küldik. Jól gondolom? Sajnos a kinézett gépbõl nincs nekik Ses raktáron azt írják a Lieferzeit nél hogy most tartunk KW 4nél, KW 11re lenne meg a bringa. (ez azt jelenti hogy az év 4. hetében vagyunk és a 11. hétre lenne kész, ha most megrendelem?
Mennyire van ez alkatrészekre bontva, nekem kell mindent összerakni vagy a fõ elemek (hajtókar, villa) be vannak már szerelve? Az utolsó: azt olvastam róluk, hogy a festés elég érzékeny. Errõl van tapasztalata valakinek?
#2991
Posted 2010. October 20. - 21:13
#2992
Posted 2010. October 20. - 08:54
1. Akkor mondom azt, hogy mi lenne ha hosszú lenne neked a pitch és 40es stucnit kéne használnod.
2. Nem. A nyeregvázcsõszögtõl és az egyéni adottságoktól függ. Pl az egyik bringámon teljesen elõre van tolva a nyereg a másikon meg teljesen hátra.
akkor egyszerubb ha azt irod, hogy ugy jo, ahogy kitalaltak de tenyleg vissza a canyonhoz.
#2993
Posted 2010. October 19. - 18:16
az oké hogy a gyárak minél kevesebb vázméretet akarnak gyártani, de szvsz a cc - am bringákon a 90-100 mm stucni az igazi. de pl a stumpi már a 90-essel is elég idegbeteg tudott lenni nagy tempónál.
beszéljünk canyonról is ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2994
Posted 2010. October 19. - 18:01
1. a pitchem 70es, a stumpin 90es stucni van es nem mondhato, hogy szar lenne a geojuk
2. es ez alapjan csak kozepen van az idealis megoldas?
1. Akkor mondom azt, hogy mi lenne ha hosszú lenne neked a pitch és 40es stucnit kéne használnod.
2. Nem. A nyeregvázcsõszögtõl és az egyéni adottságoktól függ. Pl az egyik bringámon teljesen elõre van tolva a nyereg a másikon meg teljesen hátra.
A sebesség mindent megold.
#2995
Posted 2010. October 19. - 17:51
2. es ez alapjan csak kozepen van az idealis megoldas?
#2996
Posted 2010. October 19. - 17:42
1. nagyobb vaznal nem lehet rovidebbet? nem mindenutt elonyos a kis vaz. ezert kell kiprobalni, en mar futottam bele ilyenbe.
2. nem errol beszeltunk?
3. ha a bringast konstansnak tekintjuk, akkor sem tudsz feltekerni ugyanoda az ilyen szempontbol elonytelenebb bringaval, mert elobb elkezdi emelgetni az elejet. ha vki hanyattesik, az mar eleg gaz...
1. Nem, mert a rövidebb stucni sokkal rosszabb mint a hosszú. Fõleg hogy elég idétlenül néz ki pl egy 60as stucni.
2. Nem errõl. Arról beszéltünk, hogy ha hosszú a váz majd elõrébb toljuk a nyerget, hogy ne legyen hosszú, ami hülyeség.
3. Még mindig tartom azt amit elõször írtam. Természetesen egy xc gép jobban mászik mint egy am, de itt ugyanaz a váz két különbözõ méretérõl volt szó, és nem azon a 2cm tengelytávkülönbségen fog múlni.
A sebesség mindent megold.
#2997
Posted 2010. October 19. - 16:29
1. A kormány a stucnival állítható.
2. Ahhoz hogy egyszer megtaláld az optimális beállítást, ami mindenkinek más.
3. Akkor is, legtöbbször nem a bringa a gyenge keresztmetszett hanyatt esésénél.
1. nagyobb vaznal nem lehet rovidebbet? nem mindenutt elonyos a kis vaz. ezert kell kiprobalni, en mar futottam bele ilyenbe.
2. nem errol beszeltunk?
3. ha a bringast konstansnak tekintjuk, akkor sem tudsz feltekerni ugyanoda az ilyen szempontbol elonytelenebb bringaval, mert elobb elkezdi emelgetni az elejet. ha vki hanyattesik, az mar eleg gaz...
#2998
Posted 2010. October 19. - 15:05
Biztos nem kerül hátrébb a nyereg, mert ugyanolyan magasan ülsz ugyanolyan nyeregvázcsõszög mellett, mindkét vázon. A rövidebb nyeregvázcsövet kompenzálod a jobban kihúzott nyeregcsõvel, de összességben a távolság nem változik.Folyamatosan tanul az ember, és ne kímélj! :-> Köszi a hsz-t.
1-2. Ülést életemben nem tologattam még egyik bicajon sem elõre és hátra (így aztán pláne elég valószínû tényleg, hogy hülyeséget írtam), csak a következõbõl indultam ki: sokáig használtam a megfelelõnél 1.5 cm-rel kevésbé kihúzott nyerget fullyn és hardtailen meg rendesen, mert így lefelé jobban ki tudtam ülni a fullyn, felfelé meg így is maradt elég erõm tekerni. Aztán egyre inkább kényelmesebbnek éreztem a hardtailes beállítást, hát kihúztam rendesen a fully ülését is - még ha így alig-alig ér is le a cipõm orra. Azóta sokkal jobban emelgeti az orrát a bicaj meredek emelkedõn (a meredek nálam is 20-22%-nál kezdõdik), nem olyan jó mászó már, pedig a rugóstagot is keményebbre fújtam kissé... Lejjebb húzom az ülést és ismét jó. HHH oldalában a Szuszogón, mellette fel a "trail" pályákon, vagy fel az Újlaki-hegyre a sárgán azért eléggé észreveszem és persze zavar... (De biztos, hogy nem kerül hátrébb az ülés jobban kihúzott üléssel? Nálam 72 fokos a nyeregcsõ dõlése, vagyis valamivel - pár mm-rel, egész pontosan 4.64mm-gyel (éljen Pitagorasz-bátyó!:->) - biztosan hátrébb kerül a súlypontom. Meredek felfelén sajnos érzésre meg elég sokkal.)
3. Bizony meglehet. Elõzött már le több helyen felfelé singlespeedes, terepen... :->
Lehet, hogy csak a 20mm seatback-es nyeregcsõ helyett egy 0mm-eset kéne feltennem, stucniból meg fel egy 20mm-rel hosszabbat? (Esetleg a hézagoló gyûrûket a stucni alól a stucni fõlé tenni? Ha jól rémlik egy db 10mm-es és egy 2 vagy 3mm-es van alatta.
De ez már nem annyira a Canyon-hoz tartozó téma.
1. a nyereg az igen, csak pl a kormany nem meg ugy altalaban eleg sokminden mas is valtozik. ki kell probalni.
2. akkor miert lehet?
3. ez azert erosen bringafuggo. total mashogy ulsz egy rovid am meg meg egy hosszu maratonbringan. ha leengedem a telot, akkor nem erosodtem meg, csak elorebb kerult a sulypontom.
1. A kormány a stucnival állítható.
2. Ahhoz hogy egyszer megtaláld az optimális beállítást, ami mindenkinek más.
3. Akkor is, legtöbbször nem a bringa a gyenge keresztmetszett hanyatt esésénél.
A sebesség mindent megold.
#2999
Posted 2010. October 19. - 15:04
Bocs, de ez hülyeség.
1. A jobban kihúzott nyeregcsõ mellett is ugyanott lesz a nyereg mint a nagyobb vázon.
2. A nyerget nem tologatjuk elõre-hátra. Egy dolog ami fix egy bringán, a nyereg helyzete a hajtõmûhöz képest.
3. A bicaj nagyrészt azért emelgeti az elejét, mert gyenge a bringás vagy nem tud mászni.
Mindig a kisebb vázat vesszük, ha a határon vagyunk! A canyon bringákra ez még inkább igaz.
1. a nyereg az igen, csak pl a kormany nem meg ugy altalaban eleg sokminden mas is valtozik. ki kell probalni.
2. akkor miert lehet?
3. ez azert erosen bringafuggo. total mashogy ulsz egy rovid am meg meg egy hosszu maratonbringan. ha leengedem a telot, akkor nem erosodtem meg, csak elorebb kerult a sulypontom.
#3000
Posted 2010. October 19. - 14:44
Bocs, de ez hülyeség.
1. A jobban kihúzott nyeregcsõ mellett is ugyanott lesz a nyereg mint a nagyobb vázon.
2. A nyerget nem tologatjuk elõre-hátra. Egy dolog ami fix egy bringán, a nyereg helyzete a hajtõmûhöz képest.
3. A bicaj nagyrészt azért emelgeti az elejét, mert gyenge a bringás vagy nem tud mászni.
Mindig a kisebb vázat vesszük, ha a határon vagyunk! A canyon bringákra ez még inkább igaz.
Folyamatosan tanul az ember, és ne kímélj! :-> Köszi a hsz-t.
1-2. Ülést életemben nem tologattam még egyik bicajon sem elõre és hátra (így aztán pláne elég valószínû tényleg, hogy hülyeséget írtam), csak a következõbõl indultam ki: sokáig használtam a megfelelõnél 1.5 cm-rel kevésbé kihúzott nyerget fullyn és hardtailen meg rendesen, mert így lefelé jobban ki tudtam ülni a fullyn, felfelé meg így is maradt elég erõm tekerni. Aztán egyre inkább kényelmesebbnek éreztem a hardtailes beállítást, hát kihúztam rendesen a fully ülését is - még ha így alig-alig ér is le a cipõm orra. Azóta sokkal jobban emelgeti az orrát a bicaj meredek emelkedõn (a meredek nálam is 20-22%-nál kezdõdik), nem olyan jó mászó már, pedig a rugóstagot is keményebbre fújtam kissé... Lejjebb húzom az ülést és ismét jó. HHH oldalában a Szuszogón, mellette fel a "trail" pályákon, vagy fel az Újlaki-hegyre a sárgán azért eléggé észreveszem és persze zavar... (De biztos, hogy nem kerül hátrébb az ülés jobban kihúzott üléssel? Nálam 72 fokos a nyeregcsõ dõlése, vagyis valamivel - pár mm-rel, egész pontosan 4.64mm-gyel (éljen Pitagorasz-bátyó!:->) - biztosan hátrébb kerül a súlypontom. Meredek felfelén sajnos érzésre meg elég sokkal.)
3. Bizony meglehet. Elõzött már le több helyen felfelé singlespeedes, terepen... :->
Lehet, hogy csak a 20mm seatback-es nyeregcsõ helyett egy 0mm-eset kéne feltennem, stucniból meg fel egy 20mm-rel hosszabbat? (Esetleg a hézagoló gyûrûket a stucni alól a stucni fõlé tenni? Ha jól rémlik egy db 10mm-es és egy 2 vagy 3mm-es van alatta.
De ez már nem annyira a Canyon-hoz tartozó téma.