Jelentkezz be Regisztrálj

Canyon
#2841
Posted 2011. October 01. - 17:54

a videoban... milyen okosak - pm vaz, menetmegszakadas ellen egy belecsavart betet van. ezt alkalmazzak villaknal meg vazaknal mashol is?
#2842
Posted 2011. September 25. - 10:39

ha alacsonyabb lennek, nem hiszem, hogy 29ert valasztanek, es 100mm rugout felett sem.
#2843
Posted 2011. September 25. - 08:42

Olvastam, hogy 29er-bõl kb. 1 számmal kisebb a jó.
Nekem most egy 16.5"-os 26-os van amit a 174es magasságomhoz egy picit kicsinek érzek. Mondjuk így a "falon" is felmegyek vele, lefelé viszont -kis túlzással- folyton át akarok esni a kormányon. Egy szó mint száz, remélem megtartják a mostani méreteket és akkor lehet pont jó lenne a 16.5"-es méretû 29er.

#2844
Posted 2011. September 24. - 20:27

#2845
Posted 2011. September 24. - 15:41

#2846
Posted 2011. September 23. - 07:11

#2847
Posted 2011. September 22. - 21:46

Más. Nerve AM úgy látom, még nem kap X-12-t. Tibor Simai speckó gépérõl került fel a pár kép a pofakönyvre.
#2848
Posted 2011. September 22. - 21:34

26osbol a 8as 1500, a 9es 1800. gyanitom ennel lesz egyket szaz euroval dragabb.
#2849
Posted 2011. September 22. - 21:22

"Very soon into the ride it became clear: This bike is built for maximum propulsion and speed. With the slightly long effective top tube, the low front and the steep seating angle, the bike simply begged to be ridden all out fast … very fast. Among all the bikes of that day, the Grand Canyon for me has been the fastest accelerating and speed loving bike of them all."
Can(y)on. You can. :-)
#2850
Posted 2011. September 19. - 08:52

Ha sok a strive,akkor a nerve am is jó választás lehet,ráadásul az 500 euroval olcsóbb is,mint a strive. Hamarosan jönnek a jövõ évi gépek,mert már szinte mindent eladtak. A jövõ évit hátha már x12-es tengellyel adják.

A Juicy 7 pedig elég erõs kéne,h legyen. Ha nem,akkor a tárcsa kicsi a súlyodhoz,v a fékpofával van gáz. Szerintem.
#2851
Posted 2011. September 18. - 14:55

Lett volna olyan felszereltségû torque,amin nem változtattam volna,csak arra nem volt elég a pénzem. Anyagi megfontolásból lett ez az építkezéses játék(mondjuk imádok én is építeni!!!!
).
Úgy cakk-pakk kb 4-500 ba lehetett a gép.
Tudom ajánlani ezt. Szerintem ennek is rendben van az ára is és a felszereltsége is. De nézni kell a kiárúsítást is,mert az én torque-met is 200 euroval olcsóbban árulták a múlt héten.
Canyon | Mountainbikes | Strive ES 7.0
Mik az elvárások és mennyit szánsz rá?
Igen, nálam is elsõsorban anyagi oka van.


Ha a mászás is fontos, az egyszerûbb Nerve XC tökéletes lehet, útállítás nélküli teleszkóppal és fix nyeregcsõvel. Esetleg Nerve AM a 150mm rugóúttal, állítható utas villával. Kõkemény AM-géphez pedig a Strive dukál, állítható nyeregcsõvel és állítható utas villával.
Forest gépe már inkább Enduro/Park ride/Freeride vonal, azaz igazi lejtõzõs masina. (De elég jóféle!:-)
(Ha még a 2011-es modellek közül szeretnél vásárolni, akkor érdemes sietni, mert jópár modellbõl alig-alig, vagy egyáltalán nincs már készleten és nem rendelhetõ.)
Reggel tekertünk egy barátommal a környéken, neki 2009-es Nerve AM vázra építgetett gépe van, egy élmény azzal is menni.


#2852
Posted 2011. September 17. - 19:56

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2853
Posted 2011. September 17. - 18:18

Úgy mindent egybevetve a komplett gépre gondoltam.
Én vmi trail\AM masinát próbálok összeboltolni éppen, lehetõleg minnél olcsóbban. Mennyivel egyszerûbb és gyorsabb lenne, ha besétálhatna az ember a boltba, rábökne egyre, aztán kompletten vinné... bár akkor meg elveszítené ezt az építgetõs, seftelõs varázsát az egész.
Ha a mászás is fontos, az egyszerûbb Nerve XC tökéletes lehet, útállítás nélküli teleszkóppal és fix nyeregcsõvel. Esetleg Nerve AM a 150mm rugóúttal, állítható utas villával. Kõkemény AM-géphez pedig a Strive dukál, állítható nyeregcsõvel és állítható utas villával.
Forest gépe már inkább Enduro/Park ride/Freeride vonal, azaz igazi lejtõzõs masina. (De elég jóféle!:-)
(Ha még a 2011-es modellek közül szeretnél vásárolni, akkor érdemes sietni, mert jópár modellbõl alig-alig, vagy egyáltalán nincs már készleten és nem rendelhetõ.)
#2854
Posted 2011. September 17. - 18:00


Úgy cakk-pakk kb 4-500 ba lehetett a gép.
Tudom ajánlani ezt. Szerintem ennek is rendben van az ára is és a felszereltsége is. De nézni kell a kiárúsítást is,mert az én torque-met is 200 euroval olcsóbban árulták a múlt héten.
Canyon | Mountainbikes | Strive ES 7.0
Mik az elvárások és mennyit szánsz rá?

#2855
Posted 2011. September 17. - 17:25

Én vmi trail\AM masinát próbálok összeboltolni éppen, lehetõleg minnél olcsóbban. Mennyivel egyszerûbb és gyorsabb lenne, ha besétálhatna az ember a boltba, rábökne egyre, aztán kompletten vinné... bár akkor meg elveszítené ezt az építgetõs, seftelõs varázsát az egész.

#2856
Posted 2011. September 17. - 14:32


A kerékszettre gondolsz vagy a komplett gépre?
A gép korábbi adatait és költségeit leírtam egy oldallal korábban a 262-es hozzászólásban.
http://forum.bikemag...tml#post1114550
Annyi változott ehhez képest,hogy a nyerget is eladtam még egy tizesért. A gyári kerekeket meg kicentírozom és utána eladom.
A többi kiegészítõ már megvolt. Az elsõ agyat használtan vettem 7 vagy 8 ezerért,a hátsót újonnan vettem webshopból, a küllõket apróhírdetésben találtam újonnan 180/db áron, a felniket, a küllõanyákat és a fûzést meg még nem fizettem ki és nem tudom,h mennyibe fog nekem kerülni.

#2857
Posted 2011. September 17. - 12:07

16,4 kg az új kerékszettel.
Szépséges.

Meg szabad kérdezni, mennyibõl sikerült kigazdálkodni?
#2858
Posted 2011. September 16. - 22:21

#2859
Posted 2011. September 11. - 07:58

off, de az intense is csinált 29est a tracerból. és tetszetõs.
az lehet, de nekem nem kene

#2860
Posted 2011. September 10. - 20:48

en nem raknek 100mm feletti bringaba 29ert - jo vele baromira tekerni, de azert megiscsak egy nagyobb es nehezebben kezelheto konstrukcio. pl specinel az epicnel siman el tudnam kepzelni, de a stumpinal mar nem.
off, de az intense is csinált 29est a tracerból. és tetszetõs.