Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#2801
Írta 2011. november 07. - 10:14
#2802
Írta 2011. november 07. - 10:10
(az a baj, hogy múlthét csütörtökén már elküldték a PDF file-t is, ami tartalmazza a részletes költséget. Természetesen a magasabb áron.)
#2803
Írta 2011. november 07. - 09:58
Lenne egy fontos kérdésem. Megrendeltem múlt héten a Nerve 7.0-t. Kártyás fizetést választottam. Úgy látom még nem húzták le az összeget.
Viszont a mai nap ~70ezer forinttal olcsóbb lett a bringa. Szerintetek melyik áron kapom meg??? Érdemes lenne gyorsan visszamondanom, és újra megrendelni???
(Valahol olvastam, hogy ha megrendelés során olcsóbb lesz, akkor a kedvezõbb áron adják. De nem vagyok biztos benne, hogy ezt a canyon oldalán olvastam. Most meg nem is találom ezt a beírást. Nem emlékeztek ilyen esetre??)
#2804
Írta 2011. november 03. - 21:15
milyen szépen kiexponált ellenfényes fotó! a bringa is pöpec!
köszi, igyekeztem a bringa szintjén megfotózni
van a képen egy kis utómunka is , de nem ebben rejlik a titok
A morcos.
#2805
Írta 2011. november 03. - 20:38
Pár héten belül én is csatlakozom a "Canyon táborhoz". A mai nap folyamán rendeltem egy Nerve XC 7.0-t. A kártyás fizetéssel remélem nem lesz gond.. (valamelyikõtök írta, hogy nem fogadta el a rendszer)
#2806
Írta 2011. november 03. - 20:27
még egy kép
Na most ez az összeállítás fog menni egy ideig (pontosabban ma feltettem egy 1.1-es slick gumit , de csak kipróbálni) , a megvett szetthez képest cserélõdött:
kormány (Iridium 620 -> xlc comp 645mm)
stucni (syntace f130 -> FSA OS-150)
nyereg (Selle Italia -> Velo Prolite)
markolat (bõr velo-ra)
nyeregcsõ (Iridium ->Ritchey)
és cserélõdtek a gumik is míg nincs kész az aszfaltozós bringa (Schwalbe Nobby Nic 2.25 -> Specialized Captain 2.0 ; Continental Race King 2.0)
Felkerült rá egy Pro SL szarv , Author nyeregtáska , km óra stb. , valamint megfordult a Fox RP2 és kapott egy Magura távirányítót picit homemade megoldással , de prímán mûködik. A tag megfordítására a kallantyú minél inkább fix helyen tartása miatt volt szükség.
Még fel fogok próbálni egy shadow hátsó váltót , az talán nem ér majd hozzá a vázhoz (ennél a váznál jöttem rá mire való a gumi védõburkolat a váltón ) , és bár gondot ez sem okoz , de féltem a technikát. A többi elem viszont valószínûleg csak akkor cserélõdik ha szükséges , mivel így is nagyon jól mûködik minden.
...és igen , le fogom venni a mûanyagot a sor mögül , de majd csak akkor ha le kell épp venni a sort is , addig meg nem zavar annyira , hogy ezért szétszedjem.
milyen szépen kiexponált ellenfényes fotó! a bringa is pöpec!
#2807
Írta 2011. november 03. - 13:02
A hátsó váltóval én is így jártam,de pár nap kemény DH után nekem átlukadt a gumi védõ és a kopogástól a festék megpattogzott a váltón is és a láncvillán is. Szóval én is shadow-ra váltottam.
#2808
Írta 2011. november 03. - 01:24
még egy kép
Na most ez az összeállítás fog menni egy ideig (pontosabban ma feltettem egy 1.1-es slick gumit , de csak kipróbálni) , a megvett szetthez képest cserélõdött:
kormány (Iridium 620 -> xlc comp 645mm)
stucni (syntace f130 -> FSA OS-150)
nyereg (Selle Italia -> Velo Prolite)
markolat (bõr velo-ra)
nyeregcsõ (Iridium ->Ritchey)
és cserélõdtek a gumik is míg nincs kész az aszfaltozós bringa (Schwalbe Nobby Nic 2.25 -> Specialized Captain 2.0 ; Continental Race King 2.0)
Felkerült rá egy Pro SL szarv , Author nyeregtáska , km óra stb. , valamint megfordult a Fox RP2 és kapott egy Magura távirányítót picit homemade megoldással , de prímán mûködik. A tag megfordítására a kallantyú minél inkább fix helyen tartása miatt volt szükség.
Még fel fogok próbálni egy shadow hátsó váltót , az talán nem ér majd hozzá a vázhoz (ennél a váznál jöttem rá mire való a gumi védõburkolat a váltón ) , és bár gondot ez sem okoz , de féltem a technikát. A többi elem viszont valószínûleg csak akkor cserélõdik ha szükséges , mivel így is nagyon jól mûködik minden.
...és igen , le fogom venni a mûanyagot a sor mögül , de majd csak akkor ha le kell épp venni a sort is , addig meg nem zavar annyira , hogy ezért szétszedjem.
A morcos.
#2809
Írta 2011. október 15. - 23:18
Másfél hetes szerzeményem , azóta a nyeregcsõ még megvariálódott. A megvételhez képest a stucni , kormány , kormányszarv és nyereg már itt sem eredeti. Nagyon klassz!
A morcos.
#2810
Írta 2011. október 15. - 20:31
ha a giant megkapja a kerekszettjet, akkor sem leszek rossz helyzetben arban - kb a canyon felett picivel, es a felszereltsege is hasonlo szintu lesz, csak jobban passzol az izlesemhez.
#2811
Írta 2011. október 15. - 17:20
sokat "olcsosodtak" a 29erek, de a 400es meridat ha odaallitom az 1500 euros canyon melle, hat nem tul rozsas a helyzet. a 2011es araikhoz kepest epiteni is olcsobb lett volna, a vaz viszont jo arban volt. igy mar nem is banom, hogy giant lett, annak par ev mulva is van vmifele respektje.
Ezt nem teljesen értem! Milyen tekintetben nem rózsás a helyzet? Mit lett volna érdemesebb építeni? Bocsi,de nekem nem egyértelmû az írásodból,h mire is gondolsz.
Egyébb:
Új tapasztalatok:
A 2011-es torque-ben nem fér el középsõ tányérnak a 40-es,de a 38 is csak neccesen. A 26-os kistányér esetén a lánc beleér a váltókonzolba.
Most felraktam egy 24-est,de így meg a láncterelõbe ér bele egy kicsit a lánc. Bár ezen még lehet,h lehet állítani,de nem volt kedvem(se idõm) mégegyszer leszedni a hajtómûvet.
#2812
Írta 2011. október 14. - 15:40
#2813
Írta 2011. október 14. - 15:20
A legolcsóbb canyon 630 euro. De mondjuk egy 900-1000 euro közötti 29er jó lenne!
160-ért láttam az új meridákat.
BikeFun - MERIDA - A KERÉKPÁROK - 2012
az 1000 euros lepcso a nemet piacon fontos, meg ugy keresik a bringakat gyakran, hogy "xt" (bulls, redrose, etc). egy ket eve meg belefert, most mar szvsz 1200-1300 alatt nem kapnak ilyesmit.
sokat "olcsosodtak" a 29erek, de a 400es meridat ha odaallitom az 1500 euros canyon melle, hat nem tul rozsas a helyzet. a 2011es araikhoz kepest epiteni is olcsobb lett volna, a vaz viszont jo arban volt. igy mar nem is banom, hogy giant lett, annak par ev mulva is van vmifele respektje.
#2814
Írta 2011. október 14. - 13:49
160-ért láttam az új meridákat.
BikeFun - MERIDA - A KERÉKPÁROK - 2012
#2815
Írta 2011. október 14. - 10:59
#2816
Írta 2011. október 14. - 10:49
Meg tudná valaki mondani, hogy miért elég itt középen a 24-es tányér? Mert nem nagyon vágom, hogy lefelé hogyan fog tudni vele rátekerni. (Vagy akár sík terepen, ha haladni akar.)
#2817
Írta 2011. október 14. - 10:21
#2818
Írta 2011. október 14. - 09:27
Jó! Én is látom,h marha jó a felszereltség és nagyon tetszik,h a vázba is ennyi okosságot raktak. X12-es agy,PM tárcsakonzol, konzolos elsõváltó......
Csupa nyalánkság,de ha akarnék venni egyet,akkor max 200-am lenne rá és az 1500 euro-s ár,sajnos ennek a duplája. Bár a meridának van nekem való árkategóriában gépe. Valszeg õ fog nekem jutni.
Kivéve,ha kijönnének egy olcsóbb géppel is. Biztos,h a dt villánál nincs belépõbb szint szerintük?
#2819
Írta 2011. október 14. - 08:06
Ma hajnalban végre megbírtam nézni a gépeket!
Fantasztikusak! Kicsit szomorkodok,h miért nem vártam egy évet......
Bár a 29-es gépükbõl nem értem,h miért nem hoztak ki egy "olcsóbb" fapadosabb verziót is. És a váz külön miért nincs? Remélem lesz.
ez tuti ilyen tapogatozo dolog reszukrol, illetve a hypeos dolgoknal mindig kihasznaljak, hogy dragabban eladhato. ok legalabb adnak is vmit melleje messze a legjobb ar/ertek aranyu bringa.