Nekem a gép M-eset adott ki. De majdnem S-eset. Egy centin múlt a kalkulátorban. Az M-es nekem megfelel. 185 vagyok hosszú lábakkal.
Tehát használatban is 185 centihez jó a 18.5" akkor.
Nekem a gép M-eset adott ki. De majdnem S-eset. Egy centin múlt a kalkulátorban. Az M-es nekem megfelel. 185 vagyok hosszú lábakkal.
Az a 2011 elõtti évjárat? Nekem a 18-at mozog,de ebben 240-es van.
A 16-ot mozgó Torque vázakban mekkora a tag?
olyan nem lesz
nehezen erthetik ezt a keleteuropai helyzetet, hogy lehet 10%al tobbe kerul vmi par nap alatt
Vásároltatok már a canyontól? Mit jelent, hogy a szállítás elõtt kell csak fizetni? Elvileg rendelés során bekéri a kártya adatokat, nem? Akkor azokat eltárolja, vagy esetleg e-mailben értesít arról, amikor fizetni kell? (a szállítás csak 1-2 hónap múlva lenne...)
Érdekes módon a 2012es DT katalógusban 1845 gramm (+- 5%) az X1800as (gondolom ez a 26-os), sajnos a 29esrõl semmi infót nem találtam, de gondolom igazad lehet és 1900+ körül van. A súly eléggé számít, de inkább csak maratonkonál, így elõbb-utóbb valószínûleg két felniszettet szereznék be, egy edzõs és egy maraton szettet.
Egyébként a 8.9 és 9.9 is elöl-hátul átütõs tengellyel van szerelve.
Én azt gondolom, ha már ennyit beruháznék, akkor legyen 9.9, így talán megéri a jobb teló, kicsit jobb váltás és fék, mint esetlegesen utólag fejlesztgetni még ezeket.
A 36/22 mennyire szuperál jól nálad? Elég az áttétel? Mennyire más a váltás? Láttam a blogbejegyzésed, edzés után elolvasom a linkelt cikket is.
Nah nem tudom mennyire vagy az elitben hogy egy kerékszettnél észre veszel 150gr különbséget. Ez egy középtávnál jelenthet 5-10mp-et talán, feltéve ha a start elõtt nem marad benned ennyi húgy. Persze ha bele vesszük hogy forgó alkatrész akkor lehet hogy rosszul saccoltam és van az 200-250gr pisi is.
Nah nem tudom mennyire vagy az elitben hogy egy kerékszettnél észre veszel 150gr különbséget. Ez egy középtávnál jelenthet 5-10mp-et talán, feltéve ha a start elõtt nem marad benned ennyi húgy. Persze ha bele vesszük hogy forgó alkatrész akkor lehet hogy rosszul saccoltam és van az 200-250gr pisi is.Érdekes módon a 2012es DT katalógusban 1845 gramm (+- 5%) az X1800as (gondolom ez a 26-os), sajnos a 29esrõl semmi infót nem találtam, de gondolom igazad lehet és 1900+ körül van. A súly eléggé számít, de inkább csak maratonkonál, így elõbb-utóbb valószínûleg két felniszettet szereznék be, egy edzõs és egy maraton szettet.
Egyébként a 8.9 és 9.9 is elöl-hátul átütõs tengellyel van szerelve.
Én azt gondolom, ha már ennyit beruháznék, akkor legyen 9.9, így talán megéri a jobb teló, kicsit jobb váltás és fék, mint esetlegesen utólag fejlesztgetni még ezeket.
A 36/22 mennyire szuperál jól nálad? Elég az áttétel? Mennyire más a váltás? Láttam a blogbejegyzésed, edzés után elolvasom a linkelt cikket is.