Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#2781
Posted 2012. January 12. - 22:51
#2782
Posted 2012. January 11. - 23:41
Érdekes módon a 2012es DT katalógusban 1845 gramm (+- 5%) az X1800as (gondolom ez a 26-os), sajnos a 29esrõl semmi infót nem találtam, de gondolom igazad lehet és 1900+ körül van. A súly eléggé számít, de inkább csak maratonkonál, így elõbb-utóbb valószínûleg két felniszettet szereznék be, egy edzõs és egy maraton szettet.
Egyébként a 8.9 és 9.9 is elöl-hátul átütõs tengellyel van szerelve.
Én azt gondolom, ha már ennyit beruháznék, akkor legyen 9.9, így talán megéri a jobb teló, kicsit jobb váltás és fék, mint esetlegesen utólag fejlesztgetni még ezeket.
A 36/22 mennyire szuperál jól nálad? Elég az áttétel? Mennyire más a váltás? Láttam a blogbejegyzésed, edzés után elolvasom a linkelt cikket is.
az m1800 26osban 1727g, 29esben 1925g. a terralogicnak olvass utana (vagy probald ki, ha van lehetoseg), mert utaljak vagy szeretik kategoria.
a 36/22el eddig egyszer mentem osszesen, de szerintem jo lesz... a kaptatok kivetelevel csak egy tanyert hasznaltam vegig, 10-40km/h kozotti tartomanyban megfelel.
#2783
Posted 2012. January 11. - 21:54
#2784
Posted 2012. January 11. - 20:53
Nah nem tudom mennyire vagy az elitben hogy egy kerékszettnél észre veszel 150gr különbséget. Ez egy középtávnál jelenthet 5-10mp-et talán, feltéve ha a start elõtt nem marad benned ennyi húgy. Persze ha bele vesszük hogy forgó alkatrész akkor lehet hogy rosszul saccoltam és van az 200-250gr pisi is.
Bizony-bizony, jól beszélsz! ;-)
#2785
Posted 2012. January 11. - 20:15
Nah nem tudom mennyire vagy az elitben hogy egy kerékszettnél észre veszel 150gr különbséget. Ez egy középtávnál jelenthet 5-10mp-et talán, feltéve ha a start elõtt nem marad benned ennyi húgy. Persze ha bele vesszük hogy forgó alkatrész akkor lehet hogy rosszul saccoltam és van az 200-250gr pisi is.Érdekes módon a 2012es DT katalógusban 1845 gramm (+- 5%) az X1800as (gondolom ez a 26-os), sajnos a 29esrõl semmi infót nem találtam, de gondolom igazad lehet és 1900+ körül van. A súly eléggé számít, de inkább csak maratonkonál, így elõbb-utóbb valószínûleg két felniszettet szereznék be, egy edzõs és egy maraton szettet.
Egyébként a 8.9 és 9.9 is elöl-hátul átütõs tengellyel van szerelve.
Én azt gondolom, ha már ennyit beruháznék, akkor legyen 9.9, így talán megéri a jobb teló, kicsit jobb váltás és fék, mint esetlegesen utólag fejlesztgetni még ezeket.
A 36/22 mennyire szuperál jól nálad? Elég az áttétel? Mennyire más a váltás? Láttam a blogbejegyzésed, edzés után elolvasom a linkelt cikket is.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2786
Posted 2012. January 11. - 19:38
Egyébként a 8.9 és 9.9 is elöl-hátul átütõs tengellyel van szerelve.
Én azt gondolom, ha már ennyit beruháznék, akkor legyen 9.9, így talán megéri a jobb teló, kicsit jobb váltás és fék, mint esetlegesen utólag fejlesztgetni még ezeket.
A 36/22 mennyire szuperál jól nálad? Elég az áttétel? Mennyire más a váltás? Láttam a blogbejegyzésed, edzés után elolvasom a linkelt cikket is.
#2787
Posted 2012. January 11. - 19:11
#2788
Posted 2012. January 11. - 16:10
#2789
Posted 2012. January 11. - 12:30
az x1800 29er verzioja szerintem nem 1800g, hanem olyan ~1950 lehet (mar ha szamit). bevett trukk, hogy a 26os tipusjeloleset hasznaljak 29er kereknel.
amugy 1500 euroert szvsz nincs jobb... en meg 350ert vettem a giantet (nem volt 1300 euro), de annak is az origi ara vmi 1700 euro korul volt, igy nem kerdes, hogy a canyon a jobb valasztas, es az idei xtc 1 sem az a szint, mint a tavalyi.
#2790
Posted 2012. January 10. - 21:29
Köszönöm a választ. Pont a Giant XTC 29'ert néztem ki, de sajnos 2011es nincs a méretemben, a 2012es modelleket mindenképp megnézem, de nem tudom mikor érkeznek, talán ez lesz az: Giant XTC 29er 1 ennek viszont nem olyan jó a felszereltsége...
Az a 9.9-es Grand Canyon AL 29 ár-érték arányban még a pokoli EUR-HUF árfolyam mellett is szinte ver mindent, ami idehaza kapható. A váz future-proof, elõl-hátul átütõs, geometria olyan, hogy a stucnit nem kell lefelé szerelni, hogy versenyzõs legyen a pozíció, 2x10-es hajtáslánc, jó fékek, Terralogic-os Fox teleszkóp és viszonylag alacsony tömeg, jó és viszonylag könnyû kerékszett (~1800g), mi kell még!?
#2791
Posted 2012. January 10. - 20:39
Igen, kérdés kinek lesz jó a 15" -os méretHa a Canyon tetszik, akkor az tetszik, de hogy én nem adnék érte ennyit, az fix. Fõleg így nem: Giant XTC 29'er és ez egyk jó kis bringa, szvsz esetleg a féket kell cserélni rajta, de azt is inkább csak a bling miatt, mert elég egyébként itthonra bõven jó
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2792
Posted 2012. January 10. - 20:25
#2793
Posted 2012. January 10. - 10:27
#2794
Posted 2012. January 10. - 00:42
29-es gép vásárlásán gondolkodom, nézem egy ideje az árakat, felszereltségeket (Giant xtc, Merida lite 1800), de aztán megláttam a Grand Canyon 8.9 és 9.9-es bicókat. Bár kicsit magaslom az árukat, de ezeken olyan felszereltség van, amit nem kezdenék el rögtön lecserélni. Plusz, ha elpasszolom a mostani dolgaimat, le is jön valamennyi az új árából...
Van valakinek grand canyon gépe? Mennyire éri meg ilyet venni? Ár / érték arányban elég jónak tûnnek. XC célra kellene, hobbi szinten maratonokon is indulok.
Azt nem teljesen értem, hogy csak akkor kell fizetni a bankkártyával, ha tényleg jön a gép. De addig tárolják az adatokat, vagy újra be kell adni azokat késõbb? Mostani rendelésnél valahogy március-áprilisra érkezne meg a gép, bár amit kinéztem, arról pont nincs infó (fekete-fehér L-es 9.9), írtam nekik, remélem ilyen is lesz legkésõbb tavaszra.
#2795
Posted 2011. December 20. - 07:37
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2796
Posted 2011. December 19. - 23:18
Nem vagyok nagy fórumozó,de ezt most muszáj "kiírnom" magamból...
Három héttel ezelõtt rendeltem egy Ultimate AL vázat a Canyontól. Körülbelül fél év keresgélés,méricskélés után döntöttem el,hogy ez lesz a megfelelõ,
60cm-es méretben. Minden olajozottan mûködött,elõreutalással fizettem,a UPS oldalán végig tudtam követni,merre jár a csomag. Ma estére ígérték,de már délután megérkezett. Alig vártam,hogy hazaérjek a munkából és végre a kezemben tartsam új "szerelmemet". Rég nem voltak ilyen izgalommal és örömmel telt perceim,miközben bontottam a csomagot. Gyönyörû! Csodaszép! Ezek voltam az elsõ szavak,amik eszembe jutottak,mikor megláttam. Sajnos ez az öröm egy pillanat múlva el is szállt,amikor megláttam,hogy egy 64-es vázat küldtek a 60-as helyett.
Csalódott vagyok,nem erre számítottam egy ekkora cégtõl. Minden esetre ma éjjel termõföldben alszom,hátha reggelre növök még 20 centit.
Ha mégsem sikerülne ez a trükk,akkor reggel megpróbálom felvenni velük a kapcsolatot,hátha megyek valamire...
Ha érdekel valakit a történet folytatása,akkor még jelentkezem.
Ha nem érdekel senkit,lehet,hogy akkor is...
#2797
Posted 2011. November 22. - 11:30
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2798
Posted 2011. November 22. - 11:11
El tudná nekem valaki magyarázni mit jelent a Canyon esetében az alábbi kialakítás??:
"Asymmetric seat stays"