Jelentkezz be Regisztrálj

Canyon
#2701
Írta 2012. augusztus 13. - 13:51

#2702
Írta 2012. június 24. - 22:24

Miért nem nyerõ?Amúgy nem csapágyhoz fogatottakkal szerel a canyon,hanem E-type rendszerrel,konzolra!
Canyon | Mountainbikes | Grand Canyon CF Frameset
már meg oldotam!
meg vetem és jöt vele váltó is és igy már jó
de azért elég nagy kicseszés hogy direkt ovál a csõ hogy csak E-type mehessen rá
#2703
Írta 2012. június 15. - 11:47

hali
Canyon Grand Canyon F8 vázra fel lehet tenni normál bilincses elsõ váltót is?
mert képeken a csapágyhoz fogatottak vannak az meg nem nyerõ
Miért nem nyerõ?Amúgy nem csapágyhoz fogatottakkal szerel a canyon,hanem E-type rendszerrel,konzolra!
Canyon | Mountainbikes | Grand Canyon CF Frameset
#2704
Írta 2012. június 15. - 09:38

#2705
Írta 2012. június 15. - 09:07

ezt ertem, de egy sulyorientalt bringanal nekem eleg felesleges kiegeszitonek tunik - lehetne meg ilyesmiket a bringara aggatni par helyen, de megsem teszik.
egy karbonvázat nagyobb erõhatásra adott esetben simán ki tud lyukasztani, nem beszélve csak a sima mélyebb sérülésekrõl. egyáltalán nem nevezném felesleges kiegészítõnek.
#2706
Írta 2012. június 15. - 09:01

#2707
Írta 2012. június 15. - 08:24

2. cserébe vázba nem üt bele a vék- és/vagy váltókar
(3. ha szállításnál beljebb kell mégis forgatni a kormányt, maximum lecsavarozod)
#2708
Írta 2012. június 15. - 08:20

De miert nem lehet a kormanyt tovabb forgatni?
Azért, hogy ne verje szét a felsõcsövet a váltókar vagy a fékkar bizonyos vázméreteknél.
#2710
Írta 2012. június 15. - 07:19

#2711
Írta 2012. június 14. - 21:13

120-at mozgó am/xc trail-be mindegy minek hívjuk, a crossmax slr elég karcsú lesz. vagy megint el lehet mondani hogy az enyém 12 centi, csak kihasználni nem tudom..
Az alap verziót Crosstraillel szerelik, aztán Crossmax ST és a 2 db SLR-el szerelt jön. A 2 db SLR-es szerintem is meredek... Az viszont komoly, hogy az induló modell is gyakorlatilag tubeless-es. A hátsó felfüggesztés nekem elég fura, ahogy a Cannondale-nél is.
Bõvebben: Canyon 2013: flexende Carbon-Sitzstreben beim neuen Nerve CF

Oh, egy fotó lemaradt (karbon 29er hardtail):

#2712
Írta 2012. június 07. - 21:15

Canyon Grand Canyon F8 vázra fel lehet tenni normál bilincses elsõ váltót is?
mert képeken a csapágyhoz fogatottak vannak az meg nem nyerõ
#2713
Írta 2012. május 17. - 17:53

120-at mozgó am/xc trail-be mindegy minek hívjuk, a crossmax slr elég karcsú lesz. vagy megint el lehet mondani hogy az enyém 12 centi, csak kihasználni nem tudom..
Kérdés, hogyan megy az illetõ, mennyire tud hatékonyan landolni, ugrálgatni, stb. Ne feledjük, anno SID telóval is nyomták egyesek a four crosst versenyszerûen, pedg a SID sem éppen a merevségérõl híres.
#2714
Írta 2012. május 17. - 17:00

Új verzió a 29esbõl, a 7.9, 1299 EUR árért átütõs (és lehet, hogy 2013-as???) Fox CTD (CTD = Climb, Trail, Descend) teleszkóppal és egész jó kiegészítõkkel: (!)
Canyon | MTB | Grand Canyon AL 29 7.9
Na végre. Alakul ez. De nekem jöhetne egy 6.9-es inkább 1000 euro alatt.



#2715
Írta 2012. május 17. - 13:19

én 185 vagyok, de nem igen vennék M-eset. Írtam nekik külön, leírva minden adatom és õk is azt mondták, hogy az L-es szerencsésebb lenne. De hát ki kell próbálni...Én 190cm vagyok, szerintem neked az M-es reális lehet. Megnézheted a canyont valamikor, írj pm-et.
#2716
Írta 2012. május 17. - 10:16

Pontosan, a CTD-vel csak feltalálták azt a spanyolviaszt, amit a Specinél már egyszer rákentek a népre. Arról amiket olvastam, nos, remélhetõleg megbízhatóbb lesz! ;-)
.
itt ugyan off
de a történeti hûség kedvéért ezt a sponyol viaszt már 2005-ben feltalálták, RP3 nak hívták, más kérdés hogy nem igazán sikerült (nem volt igazán érezhetõ különbség a 3 állás között, cserébe sokkal szebben mozogtak mint a mostani rp2(3)). azok voltak az elsõ lokolva is picit (elvileg, igazából nagyon) mozgó tagok. (bizonyos vélemények szrint azért mert sokan ferlejtették zúzás elõtt zárva a tagot, amit nm feltétlen viseltek jól). aztán a 2010-es (?) rpl is tudta ugyanezt, (következõ évben már kemény lock volt) olyat nem próbáltam szal nem tudom hogy sikerült. ebbe a ct-be meg még berakták azt a -sztem felesleges- ficsõrt hogy valamelyik pp állás még további 3 állásal rendelkezik.
1ébként alapban jó megoldásnak tartom (írtam már sok éve hogy szvsz az rp3 lenne e legjobb ha mûködne. azért egy köves emelkedõn hasznos tud lenni egy ilyen köztes állás amikor nem kell hintáznia, de a minimál mozgásnál picit több jól jön)
on
120-at mozgó am/xc trail-be mindegy minek hívjuk, a crossmax slr elég karcsú lesz. vagy megint el lehet mondani hogy az enyém 12 centi, csak kihasználni nem tudom..

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2717
Írta 2012. május 17. - 06:28

Nyeregcsõ az a Reverb stealth, csövön belül fut itt is a kábel, amit a többi gyártóhoz hasonlóan, akik támogatják ezt, a BB alatt/mellett/(felett?) vezetnek be, mint a Treknél és Scott Genius LT-nél.
Vaskos fejcsõ, alsócsõ csatlakozás fel sem tûnt eddig, biztos sok Ghostot meg Haibike-ot láttam mostnanában! :-) Elõbbiek még az aluvázakat is ilyesmire csinálják. Azért megszoknánk ezt sokan, ha nagyon muszáj, maradjunk abban... ;-) Egybéként meg 69-rõl 69.5 fokra változott, azaz meredekebb lett egy kissé a fejcsõ szöge, ami kicsit a mosta trendek ellen megy (laposabb fejcsõszögek).
Aztán a hátsó felfüggesztésre nem is érkezett komment? Megérne egy misét pedig a Trek-féle floating/ABP-koppintós, kicsit Felt-es, kicsit Cannondale-es hátsó forgáspont nélküli rendszer, amilyet eddig maximum 100mm-t mozgós bicajon láttunk. Na nekem ez a legfurább rajta. Az összkép mondjuk elég jó, igaz, az árát is megkérik majd, még ha olcsóbb is lesz úgy egy jó ezressel, mint a többi nagy gyártó karbon csúcsgépe. ~4500 EUR így, ahogy a képen látható.
#2718
Írta 2012. május 17. - 06:09


a carbonos csodarol: a nyeregcsonel is belul fut a kabel? masnal nem nagyon erdekel, de itt par csak praktikum szempontjabol is szep.
#2719
Írta 2012. május 16. - 23:20

CTD az, amit írtam, egy tekerentyûvel 3 módot választhatsz vele: Climb, Trail és Descend, attól függõen, hogy haladsz. Felfelé Climb, síkon, ösvényen Trail, lefelé Descendbe tekered. Igen, ez a 29-es piszkosul jó áron van!
...és íme, a karbon csoda: [Canyon Nerve CF 2013]
Hadd engedjek magamnak egy rendkívül szubjektív hozzászólást: ez a homlokcsõ-alsócsõ csatlakozás rondább nem is lehetne. Ott a kecses, szép, vékony támvilla, láncvilla, felsõcsõ, s ehhez hozzácsapnak egy ilyen rondaságot? Hát tervezõ az ilyen?
#2720
Írta 2012. május 16. - 22:26

hu ez tenyleg eleg jo vetel
a hatso resz is atutos. 29er crossriderol nem is hallottam... nem lehet tul konnyu, lehet vagy 2100g.
ez a ctd mi? olyan mint a propedal? a youtubeon kormanyrol allithato tagok meg villak vannak.
CTD az, amit írtam, egy tekerentyûvel 3 módot választhatsz vele: Climb, Trail és Descend, attól függõen, hogy haladsz. Felfelé Climb, síkon, ösvényen Trail, lefelé Descendbe tekered. Igen, ez a 29-es piszkosul jó áron van!
...és íme, a karbon csoda: Live vom Canyon Launch: Canyon Nerve CF 2013
Mégsem 29-es volt talán, amit láttam, "csak" egy sima 26-os. :-)

Azért akad itt 29er is persze, "csak" merev:
