fogod a dropboxos képlinket: https://photos-1.dro...n8KS0nQBkwoz68g (de nem ezt: https://www.dropbox....SL-69.JPG?dl=0) és berakod [ img ] [/ img ] tagek közé. amire van egy 'Image' feliratú gyorsgomb is.
Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#2061
Posted 2015. May 03. - 23:18
#2062
Posted 2015. May 03. - 23:07
#2063
Posted 2015. May 03. - 23:02
Hidd el nagyon nem olyan mint egy ösztelós xc 29-es próbálj ki egyet technikás terepen és rájössz hogy nagyon-nagyon más mint egy merevfarú.
Inkább nem. Ezzel most nagyon boldog vagyok, és inkább megmaradok a boldog tudatlanság állapotában, mintsem hogy olyan után vágyakozzam, amit nem érhetek el.
Egyébként 1x próbáltam egy karbon Specialized Epic össztelósat, méghozzá a Crosskovácsi maraton befutó szakaszán. Sajnos csak 10-15 perc volt rá, és kicsi is volt a gép. Tetszett, hogy fölfelé nem éreztem, hogy bármi energiám kárba menne (bár jobb lett volna jobban nyújtani a térdem), lefelé pedig a köveken valóban simán suhantam - de összességében nem volt katartikus a hatás. Jó, jó, de nem akkora durranás gondoltam. Arra emlékszem, hogy viszonylag keskenyek voltak a gumik, de azt nem tudom, mennyire voltak fújva.
1x próbáltam egy alu Giant össztelósat - valamelyik all-mountain gép volt, azzal bő egy órát tekerhettem. Az is tetszett, de attól sem voltam elájulva.
Most ez az új gép tömény élvezet. Persze lehet, hogy bemagyarázom magamnak (ha már ennyi pénzt elköltöttem), de akár bemagyarázom, akár nem, ilyen jól bringázás még nem esett, mint ez a 4 tekerés péntek óta.
Edited by mephisoft, 2015. May 03. - 23:03.
#2065
Posted 2015. May 03. - 22:02
Raksz fel képet a bicajról, kíváncsi vagyok hogy valóban olyan jól néz-e ki, mint a prospektus képeken. Én a saját grand canyon al 29-emet tavaly vettem és nem sokkal utána jelent meg a CF29, sajnáltam is hogy nem korábban, kifizettem volna az 500€ felárat érte.
Itt egy kép:
(Bocs, hogy bénázok, még nem tettem föl ide képet. és nem tudok rájönni, hogyan kéne )
Edited by mephisoft, 2015. May 03. - 22:10.
- zscs likes this
#2066
Posted 2015. May 03. - 19:29
Uff, elírtam, bocs. 11.3 volt eredetileg és szinte hajszálra 11.3 most is a nehezebb külsővel, markolattal, viszont belső nélkül.
OK, nem olyan, mint egy össztelós, mert nem is tudom, az milyen, hanem sokkal sokkal finomabban fut, mint belsővel, illetve finomabban, mint a régi - szinte olyan, mint amilyennek az össztelóst képzelem.
Hidd el nagyon nem olyan mint egy ösztelós xc 29-es próbálj ki egyet technikás terepen és rájössz hogy nagyon-nagyon más mint egy merevfarú.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2067
Posted 2015. May 03. - 16:25
Uff, elírtam, bocs. 11.3 volt eredetileg és szinte hajszálra 11.3 most is a nehezebb külsővel, markolattal, viszont belső nélkül.
OK, nem olyan, mint egy össztelós, mert nem is tudom, az milyen, hanem sokkal sokkal finomabban fut, mint belsővel, illetve finomabban, mint a régi - szinte olyan, mint amilyennek az össztelóst képzelem.
11.3 már jobban hangzik.
Én a magam részéről semmit nem vettem észre azonos nyomásnál a tubeless futásával kapcsolatban, csak annyit hogy kissebb nyomással tudok menni "snake bite" veszélye nélkül.
#2068
Posted 2015. May 03. - 16:19
Raksz fel képet a bicajról, kíváncsi vagyok hogy valóban olyan jól néz-e ki, mint a prospektus képeken. Én a saját grand canyon al 29-emet tavaly vettem és nem sokkal utána jelent meg a CF29, sajnáltam is hogy nem korábban, kifizettem volna az 500€ felárat érte.
Arra készültem, hogy nagyon szar lesz - de nem vészes. Alacsony sebességnél furán (nem hangosan) nyikorog. Talán erősebben kell húzni mint a régi bringán az XT-t, de így két hét távlatából nem vagyok magabiztos az összehasonlítást illetően. Eredetileg - az olvasmányaim alapján - azt gondoltam, le fogom cserélni, de egyelőre nincs vele semmi gond, ha ez így marad, akkor a fék is marad.
#2069
Posted 2015. May 03. - 16:07
Neztem korabban a Schwalbe Procross rendszerek arat, de csak az maradt meg, hogy jo draga. Most ujra megneztem, s me'g mindig az...
A nagyobb baj az, hogy még mindig nem lehet kapni. Eredetileg az év elejére ígérték, de még mindig nincs a piacon.
#2070
Posted 2015. May 03. - 16:04
Es hogy tetszik a Formula C1 fek?
Arra készültem, hogy nagyon szar lesz - de nem vészes. Alacsony sebességnél furán (nem hangosan) nyikorog. Talán erősebben kell húzni mint a régi bringán az XT-t, de így két hét távlatából nem vagyok magabiztos az összehasonlítást illetően. Eredetileg - az olvasmányaim alapján - azt gondoltam, le fogom cserélni, de egyelőre nincs vele semmi gond, ha ez így marad, akkor a fék is marad.
#2071
Posted 2015. May 03. - 15:58
Uff, elírtam, bocs. 11.3 volt eredetileg és szinte hajszálra 11.3 most is a nehezebb külsővel, markolattal, viszont belső nélkül.
OK, nem olyan, mint egy össztelós, mert nem is tudom, az milyen, hanem sokkal sokkal finomabban fut, mint belsővel, illetve finomabban, mint a régi - szinte olyan, mint amilyennek az össztelóst képzelem.
#2072
Posted 2015. May 03. - 10:17
H
Nem is latok kozepkanalas hatsovaltoval szerelt bringakat, mintha nem is ismernek a gyartok, vagy csak olcsobb megvenni tipusonkent az egyfajta hatsovaltot, meg mert a hosszukanalas az jo ugyis minden hajtomu variaciohoz...
meg gondolom számítanak a nagy lánctányér - hátul vége, keresztbeváltós uerekre is.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2073
Posted 2015. May 03. - 10:11
Shimano 520-as pedállal és egy kulacstartóval 11.3 kg - vagyis ők is csalnak. (Vagy a mérlegem nem jó.)
Időközben került rá egy nehezebb Ergon GP1 markolat, elől-hátul tubeless lett, viszont hátul egy erősebb külsőt kapott (X-King ProTection) - és most is 13.3 kg
13.3kg hogyan sikerült, mivel mérted? Az én 29-es fully-m 13.7kg Shimano Saint taposó pedálokkal, tubeless Rocket Ron-al és ráadásul az alu.
#2074
Posted 2015. May 03. - 09:48
Ezen jot mosolyogtam, par evvel ezelott, a nagy huszonkilences elterjedeskor voltak ilyen velemenyek, hogy az mar majdnem olyan, mint egy ossztelos es itthonra eleg mindenre. Akik ilyesmit mondtak, azok vagy nem mentek merevvazas 29-essel, vagy nem mentek ossztelossal, vagy egyikkel sem, csak olvastak, hallottak errol. Van olyan terep, ahol megerezni, hogy hatul is van csillapitas, peldaul megszaradt traktor nyom. Mas kerdes, hogy azert nem ez a jellemzo az osvenyekre, illetve, hogy valaki merevvazzal is joval jobban megy lefele (:
Igen, az volt a monda hogy a 29 merev az olyan mint egy 26 össztelós. Nekem volt mindegyik és nagyon nem olyan. A 29 merev volt előbb és amikor ráültem először az össztelósra olyan volt mintha repülő szőnyegen ülnék. Később lett egy 29 össztelósom és nálam az visz mindent. A merevet meg akartam tartani aszfaltra de hosszabb távokon a jó magyar utakon a fully ott is sokkal kényelmesebb - az öreg csontjaimnak legalábbis.
#2075
Posted 2015. May 03. - 01:36
Shimano 520-as pedállal és egy kulacstartóval 11.3 kg - vagyis ők is csalnak. (Vagy a mérlegem nem jó.)
Időközben került rá egy nehezebb Ergon GP1 markolat, elől-hátul tubeless lett, viszont hátul egy erősebb külsőt kapott (X-King ProTection) - és most is 13.3 kg
Az elöl meghagyott Conti RaceSport külső elvben nem igazán tubeless-nek van kitalálva, kicsit tartok is tőle. Műhelypumpával szárazon nem tudtam fölfújni, de szappanos vízzel pillanatok alatt sikerült. Az oldalfal mindenütt buborékolt (még rajta volt a szappanhab), de miután betöltöttem a lötyit, 1-2 perc után abbahagyta, és a mai tekerés során teljesen rendben volt, nem eresztett semmit. Nagyon kíváncsi vagyok, bejön-e ez, vagy hülyeséget csináltam.
Hogy sikerult ket egesz kiloval nehezitened? Ilyen nehez a lotty es a durvabb kulso?
Es hogy tetszik a Formula C1 fek?
Meglepett tavaly osszel, hogy osszedobtak ezt az 1500 euros CF 5.9-et, ezzel kisse alakinalva a konkurencianak (Radon es tarsai). Raadasul egesz normalis alkatreszekkel, tetszett, hogy nem kotyogos Fox kerult bele, hanem Reba, bar ezt a harom tanyeros hajtomuvet elfelejthetnek, vagy kinalhatnak opcioban a kettanyerost, meg akkor mar a kozepkanalas hatsovaltot is (:
Nem is latok kozepkanalas hatsovaltoval szerelt bringakat, mintha nem is ismernek a gyartok, vagy csak olcsobb megvenni tipusonkent az egyfajta hatsovaltot, meg mert a hosszukanalas az jo ugyis minden hajtomu variaciohoz...
Ezen jot mosolyogtam, par evvel ezelott, a nagy huszonkilences elterjedeskor voltak ilyen velemenyek, hogy az mar majdnem olyan, mint egy ossztelos es itthonra eleg mindenre. Akik ilyesmit mondtak, azok vagy nem mentek merevvazas 29-essel, vagy nem mentek ossztelossal, vagy egyikkel sem, csak olvastak, hallottak errol. Van olyan terep, ahol megerezni, hogy hatul is van csillapitas, peldaul megszaradt traktor nyom. Mas kerdes, hogy azert nem ez a jellemzo az osvenyekre, illetve, hogy valaki merevvazzal is joval jobban megy lefele (:Bár ma még (a biztonság kedvéért) keményre fújva mentem vele, de még így is érződik, a járásán a tubeless-ség. Eleve a bringa finomabban, puhábban jár, de így már szinte mintha egy össztelós lenne.
Neztem korabban a Schwalbe Procross rendszerek arat, de csak az maradt meg, hogy jo draga. Most ujra megneztem, s me'g mindig az... Sot, ha tubelessitenek, akkor majd inkabb gorilla tape-pel ragasztom korbe a felnit, es belsobol vagom ki a szelepet :DDMilyen lesz ProCore-ral? Mármint ha lesz olyan egyáltalán?
schwalbe.com/en/schwalbe-procore.html
- SET 29" Art-No. 16610003, € 179,-
- Procore Inner tire, 29" Art-No. 11600761, € 59,90
- Procore tube, 29" Art-No. 10400233, € 19,90
- AirGuide Art-No. 3671, € 2,90
Edited by blash, 2015. May 03. - 01:48.
#2076
Posted 2015. May 03. - 00:29
Shimano 520-as pedállal és egy kulacstartóval 11.3 kg - vagyis ők is csalnak. (Vagy a mérlegem nem jó.)
Időközben került rá egy nehezebb Ergon GP1 markolat, elől-hátul tubeless lett, viszont hátul egy erősebb külsőt kapott (X-King ProTection) - és most is 13.3 kg
Az elöl meghagyott Conti RaceSport külső elvben nem igazán tubeless-nek van kitalálva, kicsit tartok is tőle. Műhelypumpával szárazon nem tudtam fölfújni, de szappanos vízzel pillanatok alatt sikerült. Az oldalfal mindenütt buborékolt (még rajta volt a szappanhab), de miután betöltöttem a lötyit, 1-2 perc után abbahagyta, és a mai tekerés során teljesen rendben volt, nem eresztett semmit. Nagyon kíváncsi vagyok, bejön-e ez, vagy hülyeséget csináltam.
Bár ma még (a biztonság kedvéért) keményre fújva mentem vele, de még így is érződik, a járásán a tubeless-ség. Eleve a bringa finomabban, puhábban jár, de így már szinte mintha egy össztelós lenne. - Milyen lesz ProCore-ral? Mármint ha lesz olyan egyáltalán?
#2077
Posted 2015. May 01. - 07:43
Megjött, kipróbáltam és ... NAGYON JÓ!!!!!!!
Új helyen tekertem, így nehéz a régihez hasonlítani, de egy dolgot ki merek jelenteni: sokkal csendesebb a gép, mint a régi aluvázas. Nem csörömpöl, hanem suhan.
Még egy, amiben elég biztos vagyok: kicsit idegesebb az eleje. Talán szűkebb íven tudok fordulni, mint korábban. Azt még nem tudom, milyen lesz egy gyors lefelén, ezen az úton nem volt olyasmi. Holnap ez is kiderül.
Ne csodálkozz Trek ahogy nézem 72 fokos, a Canyon 70 fokos fejcső szöggel rendelkezik, ez bizony nagyon érezhető különbség. A súlyát le tudod mérni, nagyon kíváncsi volnék mennyire reális a megadott súly.
#2078
Posted 2015. April 30. - 22:24
Megjött, kipróbáltam és ... NAGYON JÓ!!!!!!!
Új helyen tekertem, így nehéz a régihez hasonlítani, de egy dolgot ki merek jelenteni: sokkal csendesebb a gép, mint a régi aluvázas. Nem csörömpöl, hanem suhan.
Még egy, amiben elég biztos vagyok: kicsit idegesebb az eleje. Talán szűkebb íven tudok fordulni, mint korábban. Azt még nem tudom, milyen lesz egy gyors lefelén, ezen az úton nem volt olyasmi. Holnap ez is kiderül.
#2079
Posted 2015. April 30. - 00:25
Jó lesz meglátod!
Nem igen fogsz alu vázra vissza kívánkozni.
Szerintem is, én is ezért javasoltam az alu helyett.
Ezt mindig félve mondom a haverjaimnak, mert nagyon sznobnak hangzik de mikor fölültem a karbon vázamra, az első percben éreztem, hogy idáig egy tévedés volt az életem az alu vázon. (és az acélon + a titánon is ) Szóval hogy merev a középrész mint a barom, belelépek a pedálba és kilő a gép. A rezgéseket meg úgy nyeli mint kacsa a nokedlit, leveszi a rezgések élét. Plusz még könnyű is.
Na jó, újonnan nem olcsó de pl. az enyém is használt volt.
#2080
Posted 2015. April 29. - 09:28
Azt tudjátok esetleg, Grand Canyon CF SL és/vagy SLX váz bírhatja-e a merev villát? Erre nem találtam infót eddig.
Meg kell kérdezni tőlük de lehet hogy a váz garija ugrana. (Nálam ez nem volt probléma, én nem bírtam a merev villát egy jó hónapnál tovább.)