Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

KTM Bikes

* * * * * 1 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
222 hozzászólás a témában

#161
faazer

faazer

    vendég

  • fórumtag
  • 10 hozzászólás
Hali!
Köszi a választ. Én igazából túrázgatásra vettem, meg városba betekerni néha. Erre a célra nekem is jónak tûnik, a telóval lehet hogy lesznek gondok:)
Azt látom te is cserélted egy komolyabbra. A fék eddig tetszett, nem kell sûrûn állítgatni, mert tom hogy automata, de én már visszavittem mert súrolt kicsit.

#162
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás

Hali!
Nekem egy ilyen termett hétvégn:
http://pix.bikemag.h...&what=allfields
Valakinek van már esetleg vmi tapasztalata a bringával kapcs?


Szia! Nekem is ilyen bringám van, meg vagyok vele elégedve. Igazából én túrázni vettem és arra igy ahogy van tökéletes. Viszont elkapott a gépszíj és elkezdtem komolyabban terepen bringázni, ezért azóta átépitettem,csak a váz, a fék és a kormány maradt az eredeti felállásból. A vázat szeretem mert szerintem nagyon szép, brutálisan túlépített és nagyon jól lehet vele mászni. Nem egy grammániás, sörösdoboz váz, viszont a több súlyt remélem hoszabb élettartammal hálálja meg. Ja! És kevés fut belõle! A fékkel abszolut semmi baj nem volt, bárhol megállított egy ujjal. Van aki fikázza, nekem bejött.
Ihun a paci: http://kep.tar.hu/krimih/50466892#2

#163
faazer

faazer

    vendég

  • fórumtag
  • 10 hozzászólás
Hali!
Nekem egy ilyen termett hétvégn:
http://pix.bikemag.h...&what=allfields
Valakinek van már esetleg vmi tapasztalata a bringával kapcs?

#164
semmiho

semmiho

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 637 hozzászólás
Az LC Prime tesztgyõztes a BIKE France magazinban!
http://www.ktm-bikes...7&iPageBack=120

Csak mint érdekesség. :)

#165
Rappi

Rappi

    újonc

  • fórumtag
  • 1 hozzászólás
Üdv Mindenkinek!
Tegnap vettem egy Ultra Sportot. Délután mindjárt ereszkedtem is vele és eddig nagyon jónak tûnik. Mondjuk elõtte 2 hétig egy - ne tessék kiröhögni - Genesis Theseus-t használtam. Dúrva a különbség. Mondjuk árban nem nagyon, mert a Theseus-t az InterSportban vettem 2db-ot 115-k ért. Abból az egyiket megtartottam a feleségemnek, a másikra pedig fizettem 80k-t a KTM-ért. Megérte!!

#166
semmiho

semmiho

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 637 hozzászólás
Jogos, igen, és köszönöm! Tegnap túra (és persze menet:)) közben sajnos szerszám hiányában csak a fékkaron tudtam tekergetni, és este 9-kor, sötétben hazaérve már nem volt sok humorom vacakolni ezzel, de finomhangolom, megfogadom tanácsod!
Valami olyasmire gyanakszom, hogy mivel tényleg nagyon közel van a felnihez a bal fékpofa, és tuti kavics mehetett a fékbetét három barázdájának egyikébe, s persze amikor néztem, nem láthattam - egyszer csak kiesett, és ismét minden rendbe jött.

Módosítás, 15:13-kor: ja, ez a tünet tegnapi túrámon jött elõ elõ ízben, de akkor mindjárt háromszor is. Remélem többször nem fog! :)

#167
mizie

mizie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 813 hozzászólás

Meglehet, nem ebben a topikban kellene feltennem e kérdést, de ha már KTM (Ultraline'06) a bicajom... :) Szóval, két hét és kb. 250 km használat után lassan aktuális a váltók és egyebek finomhangolása, és semmi probléma eddig nem adódott bicajommal - egy furcsaságot leszámítva. Az elsõ V-fékem valamikor gondol egyet és a bal felén folyton hozzáér a felnihez, és még akkor is, ha a fékkar állítócsavarján lazítok vagy három fordulatot. Ha menet közben kézzel megigazírom (eltolom az egész V-féket balra), akkor egy darabig abbamarad, s aztán kezdni elölrõl. Majd 10 km után hirtelen megszûnik; sõt vissza tudom állítani feszesebbre a bowdent, nem ér hozzá. Arra gondoltam, talán valami kavics mehetett a fékpofa bordáiba, mert néha olyan érzés volt fékezni, mintha marná fel a felnit valami, de amikor megálltam, persze sehol semmi kõ (a felnin mégis látható egy kis bemaródás).
Szóval, ez nem tudom, mi a fene lehet. Vagy csak egyszerûen a por okozhatja?


ne a fékkart állítgasd hanem a kis csavart a féken, az
szabályozza, hogy milyen messze legyen a fékpofa a felnitõl.

próbáld úgy belõni hogy minél kisebb távolság maradjon a pofák
és a felni között és hogy mindkét pofa ugyanolyan távolságba legyen
A Paripa (Magellan Serpens): Blau - http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=3077

#168
semmiho

semmiho

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 637 hozzászólás
Meglehet, nem ebben a topikban kellene feltennem e kérdést, de ha már KTM (Ultraline'06) a bicajom... :) Szóval, két hét és kb. 250 km használat után lassan aktuális a váltók és egyebek finomhangolása, és semmi probléma eddig nem adódott bicajommal - egy furcsaságot leszámítva. Az elsõ V-fékem valamikor gondol egyet és a bal felén folyton hozzáér a felnihez, és még akkor is, ha a fékkar állítócsavarján lazítok vagy három fordulatot. Ha menet közben kézzel megigazírom (eltolom az egész V-féket balra), akkor egy darabig abbamarad, s aztán kezdni elölrõl. Majd 10 km után hirtelen megszûnik; sõt vissza tudom állítani feszesebbre a bowdent, nem ér hozzá. Arra gondoltam, talán valami kavics mehetett a fékpofa bordáiba, mert néha olyan érzés volt fékezni, mintha marná fel a felnit valami, de amikor megálltam, persze sehol semmi kõ (a felnin mégis látható egy kis bemaródás).
Szóval, ez nem tudom, mi a fene lehet. Vagy csak egyszerûen a por okozhatja?

#169
Csory

Csory

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
Szerintem jó :) Csak vizuális itélet, a Csiki-Begében és a Wilkerben is van belõle kiállítási darab...
...Öööö... És hogy veszem LE a lábam a pedálról?...

#170
Windos

Windos

    vendég

  • fórumtag
  • 16 hozzászólás
Helo szerintetek a ktm soul jó vagy nem ???
viny:beer:[IMG]http://tbn0.google.com/images?q=tbn:mudug95XdKldmM:http://www.mongoose.com/bikes/displaybike.php%3Ffilename%3D21.29.M7_INTL_HARDBALL_WHT.jpg[/IMG]

#171
semmiho

semmiho

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 637 hozzászólás
Most már 3 napja nyúzom a Suntour XCR-t az Ultra Line-omban. Kicsit puhácskának éreztem; maximum keménységre tekerve érzem, hogy nekem ideális - de hát eddig merevvillás bicajom volt, nyilván szoknom kell még ezt:)
No mindegy, a lényeg, hogy ezt a villa "le lesz tesztelve", rendesen. A hétvégén adtam neki bemelegítésképp úgy 90-100 km rossz minõségû aszfaltozott bicajutat bitangsok kátyúval, földes erdei utat gödrökkel és néhány járdaszegélyre fel-le szökkenést (persze csak ésszel:)), kisebb ugratásokkal. Különben baromira tetszik ez az Ultra Line! A 2006-os modellt vettem meg, valamivel kedvezõbb ára miatt; na meg azért, mert szinte csak a színe más a 2007-esnek, ahogy néztem.

#172
Eerie

Eerie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 514 hozzászólás

A Suntour XCR már egy elég jó kis villa.


Körbenézve a fórumon én arról sem vagyok meggyõzõdve, hogy jobb lenne, mint a Dart.

#173
szjani

szjani

    vendég

  • fórumtag
  • 23 hozzászólás
Király! Köszi!:bananadan
modjuk én nem ilyen versenyzõsre, hanem inkább egy baráti társaságra gondoltam

#174
vendég_Berger_*

vendég_Berger_*
  • vendég
www.ktmteam.hu

#175
szjani

szjani

    vendég

  • fórumtag
  • 23 hozzászólás
véletlenül nem ismertek egy bringa-ktmklub-ot?? :)
motorosból van bõven, de biciklist nem találtam :(

#176
Csory

Csory

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
Na közben sikerült kiderítenem a témában ezt-azt...

1. Leszurkoltam 2 ojrót és megvettem a teljes tesztet (ingyé' csak a pontozást lehet elolvasni a neten...) Mondhatnám a hír igaz, csak nem Jerevánban hanem Moszkvában... Tehát: a tesztelt Prowler nem is 2006-os volt hanem egy elõszéria, gyakorlatilag fényezetlenül, és nem a végleges felszereltséggel. Ezek után lepontozták a fényezését (is)... Azért becsületesebb lett volna feltüntetni a pontozásban hogy mi a helyzet, így a szerencsétlen ember aki rákeres a Prowlerre úgy jár mint én.

2. A 2007-es modell vázgeometriája és felszereltsége megváltozott (link), nem is kicsit. A 06-ost már szinte sehol nem találtam, egy (link) osztrák kereskedõ visszamaradó készletébõl sikerült kibogarászni a tavalyi speckót. Hogy ezt miért nem kommunikálja a nyomorult gyártó?!

Konklúzió: a 07-es Prowler egyáltalán nem az a gép (és vszleg nem olyan rossz) mint a németek által kiadott "befriedigend" osztályzat alapján gondolni lehet...
...Öööö... És hogy veszem LE a lábam a pedálról?...

#177
Csory

Csory

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
Üdvözletem mindenkinek!

Végigfutottam a topikon, sõt szétgugliztam az agyam, de semmi értékelhetõt nem találtam a 07-es Prowler(ek)rõl. Eltekintve egy naggggyon lehúzó teszttõl a bikemag.de tavaly márciusi számában (szidják a vázgeometriát, nem tudom hogy a 07-esben változott-e...) Ezek tényleg ennyire vacak / népszerûtlen gépek vagy csak kevés van belõlük?! (Esetleg a kettõ összefügg...?)
...Öööö... És hogy veszem LE a lábam a pedálról?...

#178
semmiho

semmiho

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 637 hozzászólás
Ezen gondokoztam én is, mi a fenének rughózás a nyeregcsõben; mert hát túl sok lenne így már nekem a jóból, hiszen az utóbbi 15 év alatt "elfogyasztott" két montenbikámban még a villa se rugózott, mégis jó vót - sõt! :)
Ezúton is köszönöm szépen a választ. Az Ultra Line mellett döntöttem, és lehet, hogy a hétvégére már meg is lesz!
(Remélem, hétvégén nem lesz esõ.:))

#179
vendég_Berger_*

vendég_Berger_*
  • vendég
A Suntour XCR már egy elég jó kis villa. A rugós nyeregcsõ meg mire is jó egy montiban? LX - XT hátsó váltó között nincs semmi érdemi különbség!
Szerintem Ultra Line.

#180
semmiho

semmiho

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 637 hozzászólás
Köszönöm a válaszokat, akkor megnyugodtam:)
Azzal kapcsolatban tudtok valamit javasolni; szóval, szerintetek barátkozzam a gondolattal, hogy plusz 30ezer egy:
- Rock Shox Dart 3 LO villa
- Deore XT hátsó váltó
- Satori SP-366N nyeregszár
mint:
- Suntour XCR LO villa
- Deore LX hátsó váltó
- Ritchey OE V3 nyeregszár
(A többi eltérõ cucc számomra nem lényeges.) A kétszázezres ár nálam a lélektani határ, és ugye 183-187e körül mozog az Ultra Line, amihez még vennem kell ezt-azt, ami biztos lesz plusz 8-10 ezer kõkemény HUF.
Na meg arra gondoltam, utánaérdeklõdök 2006-os verzióknak, hátha úgy olcsóbban kijönnék, és beleférne egy Ultra Cross - feltéve, ha tényleg annyival többet "tud". ;)

Egy apróság. Lopásvédelemhez van már frankó vastag gumírozott acélhuzalom (amihez odahaza van olyan szerszámom, amivel 3 mp alatt elvágom, szóval annyit is ér:)), de arra gondoltam, UV-gravíroztatom a vázam. Mondjuk bele a nevemet, vagy egyéb azonosítómat. Hülyeség?