Jelentkezz be Regisztrálj

KTM Bikes
#161
Írta 2007. május 05. - 19:46

Köszi a választ. Én igazából túrázgatásra vettem, meg városba betekerni néha. Erre a célra nekem is jónak tûnik, a telóval lehet hogy lesznek gondok:)
Azt látom te is cserélted egy komolyabbra. A fék eddig tetszett, nem kell sûrûn állítgatni, mert tom hogy automata, de én már visszavittem mert súrolt kicsit.
#162
Írta 2007. május 05. - 17:28

Hali!
Nekem egy ilyen termett hétvégn:
http://pix.bikemag.h...&what=allfields
Valakinek van már esetleg vmi tapasztalata a bringával kapcs?
Szia! Nekem is ilyen bringám van, meg vagyok vele elégedve. Igazából én túrázni vettem és arra igy ahogy van tökéletes. Viszont elkapott a gépszíj és elkezdtem komolyabban terepen bringázni, ezért azóta átépitettem,csak a váz, a fék és a kormány maradt az eredeti felállásból. A vázat szeretem mert szerintem nagyon szép, brutálisan túlépített és nagyon jól lehet vele mászni. Nem egy grammániás, sörösdoboz váz, viszont a több súlyt remélem hoszabb élettartammal hálálja meg. Ja! És kevés fut belõle! A fékkel abszolut semmi baj nem volt, bárhol megállított egy ujjal. Van aki fikázza, nekem bejött.
Ihun a paci: http://kep.tar.hu/krimih/50466892#2
#163
Írta 2007. május 04. - 13:47

Nekem egy ilyen termett hétvégn:
http://pix.bikemag.h...&what=allfields
Valakinek van már esetleg vmi tapasztalata a bringával kapcs?
#164
Írta 2007. május 03. - 08:13

http://www.ktm-bikes...7&iPageBack=120
Csak mint érdekesség.

#165
Írta 2007. április 28. - 10:19

Tegnap vettem egy Ultra Sportot. Délután mindjárt ereszkedtem is vele és eddig nagyon jónak tûnik. Mondjuk elõtte 2 hétig egy - ne tessék kiröhögni - Genesis Theseus-t használtam. Dúrva a különbség. Mondjuk árban nem nagyon, mert a Theseus-t az InterSportban vettem 2db-ot 115-k ért. Abból az egyiket megtartottam a feleségemnek, a másikra pedig fizettem 80k-t a KTM-ért. Megérte!!
#166
Írta 2007. április 16. - 15:08

Valami olyasmire gyanakszom, hogy mivel tényleg nagyon közel van a felnihez a bal fékpofa, és tuti kavics mehetett a fékbetét három barázdájának egyikébe, s persze amikor néztem, nem láthattam - egyszer csak kiesett, és ismét minden rendbe jött.
Módosítás, 15:13-kor: ja, ez a tünet tegnapi túrámon jött elõ elõ ízben, de akkor mindjárt háromszor is. Remélem többször nem fog!

#167
Írta 2007. április 16. - 08:37

Meglehet, nem ebben a topikban kellene feltennem e kérdést, de ha már KTM (Ultraline'06) a bicajom...
Szóval, két hét és kb. 250 km használat után lassan aktuális a váltók és egyebek finomhangolása, és semmi probléma eddig nem adódott bicajommal - egy furcsaságot leszámítva. Az elsõ V-fékem valamikor gondol egyet és a bal felén folyton hozzáér a felnihez, és még akkor is, ha a fékkar állítócsavarján lazítok vagy három fordulatot. Ha menet közben kézzel megigazírom (eltolom az egész V-féket balra), akkor egy darabig abbamarad, s aztán kezdni elölrõl. Majd 10 km után hirtelen megszûnik; sõt vissza tudom állítani feszesebbre a bowdent, nem ér hozzá. Arra gondoltam, talán valami kavics mehetett a fékpofa bordáiba, mert néha olyan érzés volt fékezni, mintha marná fel a felnit valami, de amikor megálltam, persze sehol semmi kõ (a felnin mégis látható egy kis bemaródás).
Szóval, ez nem tudom, mi a fene lehet. Vagy csak egyszerûen a por okozhatja?
ne a fékkart állítgasd hanem a kis csavart a féken, az
szabályozza, hogy milyen messze legyen a fékpofa a felnitõl.
próbáld úgy belõni hogy minél kisebb távolság maradjon a pofák
és a felni között és hogy mindkét pofa ugyanolyan távolságba legyen
#168
Írta 2007. április 16. - 08:09


Szóval, ez nem tudom, mi a fene lehet. Vagy csak egyszerûen a por okozhatja?
#169
Írta 2007. április 02. - 14:32


#170
Írta 2007. április 02. - 12:12

#171
Írta 2007. április 02. - 11:51

No mindegy, a lényeg, hogy ezt a villa "le lesz tesztelve", rendesen. A hétvégén adtam neki bemelegítésképp úgy 90-100 km rossz minõségû aszfaltozott bicajutat bitangsok kátyúval, földes erdei utat gödrökkel és néhány járdaszegélyre fel-le szökkenést (persze csak ésszel:)), kisebb ugratásokkal. Különben baromira tetszik ez az Ultra Line! A 2006-os modellt vettem meg, valamivel kedvezõbb ára miatt; na meg azért, mert szinte csak a színe más a 2007-esnek, ahogy néztem.
#172
Írta 2007. április 02. - 09:49

A Suntour XCR már egy elég jó kis villa.
Körbenézve a fórumon én arról sem vagyok meggyõzõdve, hogy jobb lenne, mint a Dart.
#173
Írta 2007. április 01. - 13:48

modjuk én nem ilyen versenyzõsre, hanem inkább egy baráti társaságra gondoltam
#174
vendég_Berger_*
Írta 2007. március 30. - 17:16

#175
Írta 2007. március 30. - 16:15


motorosból van bõven, de biciklist nem találtam

#176
Írta 2007. március 30. - 11:25

1. Leszurkoltam 2 ojrót és megvettem a teljes tesztet (ingyé' csak a pontozást lehet elolvasni a neten...) Mondhatnám a hír igaz, csak nem Jerevánban hanem Moszkvában... Tehát: a tesztelt Prowler nem is 2006-os volt hanem egy elõszéria, gyakorlatilag fényezetlenül, és nem a végleges felszereltséggel. Ezek után lepontozták a fényezését (is)... Azért becsületesebb lett volna feltüntetni a pontozásban hogy mi a helyzet, így a szerencsétlen ember aki rákeres a Prowlerre úgy jár mint én.
2. A 2007-es modell vázgeometriája és felszereltsége megváltozott (link), nem is kicsit. A 06-ost már szinte sehol nem találtam, egy (link) osztrák kereskedõ visszamaradó készletébõl sikerült kibogarászni a tavalyi speckót. Hogy ezt miért nem kommunikálja a nyomorult gyártó?!
Konklúzió: a 07-es Prowler egyáltalán nem az a gép (és vszleg nem olyan rossz) mint a németek által kiadott "befriedigend" osztályzat alapján gondolni lehet...
#177
Írta 2007. március 29. - 13:52

Végigfutottam a topikon, sõt szétgugliztam az agyam, de semmi értékelhetõt nem találtam a 07-es Prowler(ek)rõl. Eltekintve egy naggggyon lehúzó teszttõl a bikemag.de tavaly márciusi számában (szidják a vázgeometriát, nem tudom hogy a 07-esben változott-e...) Ezek tényleg ennyire vacak / népszerûtlen gépek vagy csak kevés van belõlük?! (Esetleg a kettõ összefügg...?)
#178
Írta 2007. március 29. - 08:09


Ezúton is köszönöm szépen a választ. Az Ultra Line mellett döntöttem, és lehet, hogy a hétvégére már meg is lesz!
(Remélem, hétvégén nem lesz esõ.

#179
vendég_Berger_*
Írta 2007. március 29. - 07:52

Szerintem Ultra Line.
#180
Írta 2007. március 28. - 08:08

Azzal kapcsolatban tudtok valamit javasolni; szóval, szerintetek barátkozzam a gondolattal, hogy plusz 30ezer egy:
- Rock Shox Dart 3 LO villa
- Deore XT hátsó váltó
- Satori SP-366N nyeregszár
mint:
- Suntour XCR LO villa
- Deore LX hátsó váltó
- Ritchey OE V3 nyeregszár
(A többi eltérõ cucc számomra nem lényeges.) A kétszázezres ár nálam a lélektani határ, és ugye 183-187e körül mozog az Ultra Line, amihez még vennem kell ezt-azt, ami biztos lesz plusz 8-10 ezer kõkemény HUF.
Na meg arra gondoltam, utánaérdeklõdök 2006-os verzióknak, hátha úgy olcsóbban kijönnék, és beleférne egy Ultra Cross - feltéve, ha tényleg annyival többet "tud".

Egy apróság. Lopásvédelemhez van már frankó vastag gumírozott acélhuzalom (amihez odahaza van olyan szerszámom, amivel 3 mp alatt elvágom, szóval annyit is ér:)), de arra gondoltam, UV-gravíroztatom a vázam. Mondjuk bele a nevemet, vagy egyéb azonosítómat. Hülyeség?