A BM-en én is mentem egy nem egészen egész kört, a HHH-ra már nem másztam fel mert nem láttam értelmét, hanem visszatekertem a célba. Nekem a fékemmel itt sem volt semmi gond, tavalyi fékbetétek vannak benne, nem tömõdik tele sárral, nem kopik szét, mûködik. Az amortizációról is amiket olvastam!!! A hajam az égnek állt. A BM után megmostam a gépet (egyedi giant nrs) megolajoztam a bowdeneket és azóta is használom.
A DM után ma szedtem szét a bringát, ill, nem kellett szétszedni, csak egy órahosszáig mosogatni , a bowdenezést rendbe rakni, és holnap már el is húzok is Ausztriába bringázni egy hétre!
A tárcsafék igenis el tud kopni, mert mikor belemész egy egy pocsolyába, vagy híg saras részbe, akkor felcsapódik rá a trutyi, és koptatja rendesen. Nekem itt a Duna Marcin egyszer kellett utánállítanom az Avid BB-7-es fékeimen, de a sípálya elõtt is jó lett volna, mert fék nélkül nem mertem annyira menni lefelé. Mondjuk abban igazat adok, hogy nem kopik annyira, mint a V-fék. Egy hidraulikus tárcsaféknél meg nem veszed annyira észre a kopást, mert az utánállítódik.
ZASKARRACE!
Én meg az IRC NOTOS XC-t tudnám ajánlani 1,7-es méretben vagy a Panaracer Fire XC-t 1,8-as méretben. Ezek még nem túl vékonyak (én például a notossal tavaly elõtt végignyomtam a Duna Maraton középtávját), de pont jó a szélességük, hogy ne tömõdjenek el a kerekek a sárban.