Jelentkezz be Regisztrálj
Duna Maraton -- 2006. július 2.
#81
Írta 2006. július 06. - 13:49
#82
Írta 2006. július 06. - 13:48
en a balaton maratonon adtam kolcson egy sracnak a pumpamat es egy belsot.ne felj nem keresett meg utana...még mindíg visszavárom a maratonon kölcsönadott pumpámat.
rövid táv 2. itatónál láttam utoljára...
#83
Írta 2006. július 06. - 13:25
rövid táv 2. itatónál láttam utoljára...
#84
Írta 2006. július 06. - 13:23
Szerintem ne add el a BB-7-est! Én shimano deore hidraulikusról váltottam, elõtte volt magura clara hidraulikusom is. A magura nagyon állat volt, csakhát ugye a magura egy idõ után beszarik (átengedi a dugattyú az olajat, vagy mi) Az avid nagyon fasza kis fék, annak ellenére, hogy ilyen extrém esetekben (Zalaszentgrót, Duna Maraton idén) utána kell (kéne) állítani menet közben. Nekem arra nem volt pénzem, hogy hidraulikus avidot (juicy7) vegyek. Mert szerintem avidon, hopeon kívül mást nem szabad venni.
Az utazás meg sehogy sem jó, hétfõre szabit kell kivenni, aztán kész.
Ha jól értem akkor te 2 nem is olcsó olajos után vettél bowdenes tárcsát, ugye? Ahogy elnézegettem a BB7 azért nem rossz zsuga...
185 vagy 203ast vegyek? Tudom, nagyobb jobb, de hamarabb beleér a sárba is, etc... Ha van mindkettõ, akkor egy ezres a különbség...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#85
Írta 2006. július 06. - 13:06
avid bb7-et vettem a hokibájkomra, Kisnánára . Hogy majd a tárcsa fasza lesz a sárban....hát csalodás.3. körre (ox pálya~5km) már érezhetöen sokkal tovább kellett huzni a féket,és 4. körre a hátso fékhatás NULLA lett!
Ennyit a tárcsafékröl.Most adom el.(nem kell vkinek avid bb7 elsö:185mm,és hátso 160mm: 25.000.-Ft)
Szerintem ne add el a BB-7-est! Én shimano deore hidraulikusról váltottam, elõtte volt magura clara hidraulikusom is. A magura nagyon állat volt, csakhát ugye a magura egy idõ után beszarik (átengedi a dugattyú az olajat, vagy mi) Az avid nagyon fasza kis fék, annak ellenére, hogy ilyen extrém esetekben (Zalaszentgrót, Duna Maraton idén) utána kell (kéne) állítani menet közben. Nekem arra nem volt pénzem, hogy hidraulikus avidot (juicy7) vegyek. Mert szerintem avidon, hopeon kívül mást nem szabad venni.
Az utazás meg sehogy sem jó, hétfõre szabit kell kivenni, aztán kész.
#86
Írta 2006. július 06. - 10:46
Szombaton szinte mindig dolgozom és ezzel szvsz nem vagyok egyedül, ha meg nem akkor legalább rátudok pihenni a versenyre.
#87
Írta 2006. július 05. - 15:28
Halihó
A pumpát még mindig elküldeném a hosszútáv 9-es veteránjának......
Egy hosszúújjas Answer kesztyût este nem talált valaki a célterületen??
Nem volt a mosandó cuccok között.........
Erre a hozzászólásra szerettem volna reagálni.
Bocsesz...
Trek...\<,
XC..( )/ ( )
#88
Írta 2006. július 05. - 15:24
Egyéb ötletem nincs...
Nem talált valaki véletlenül egy rudy project áttetszõ lencsés szemüveget?
Az egyik lencse fölött hiányzott egy dísz rész a sarokban...
Köszi elõre is!
Trek...\<,
XC..( )/ ( )
#89
Írta 2006. július 05. - 15:01
Ezt utánfutos kisteherautoval csináltátok? Mert átlagos személykocsival sztem 5 ora alatt simán kihozhato.Ha Siofok felé mész,és M7-es,nem pedig Dunaujvásros felé.
Majdnem
Bringákkal a kocsi tetején nem 160-al megyek autópályán.
Egyébként meg hogy 5 vagy 6 óra az már tök mindegy, lényeg hogy Szilvásvárad, Bükk, Zemplén maraton helyszínek - Pécs utazás nem 2-3 óra, hanem a duplája.
#90
Írta 2006. július 05. - 14:46
Hát azért Szilvásvárad-Pécs pl közel 6 óra, .
Ezt utánfutos kisteherautoval csináltátok? Mert átlagos személykocsival sztem 5 ora alatt simán kihozhato.Ha Siofok felé mész,és M7-es,nem pedig Dunaujvásros felé.
#92
Írta 2006. július 05. - 14:35
Franci, nem egy kék 307essel voltál DMen halálfejes szelepsapival Kellys vázzal?
[quote]
Sajnos nem 307-esem van
halálfejes szelepsapka stimmel,de a kellys váz megint nem.
#93
Írta 2006. július 05. - 14:11
Verseny: szombat nagyon nem jo. Hogy akarsz elutazni?Péntek este nekiindulsz munka után? És aki szombaton dolgozik? Telj.Túrákra is azért nem járok mert szombaton vannak,és szabit kivenni macera.
Verseny után meg simán haza lehetérni, ez a DM most kivétel volt,de normális esetben 5-re beérsz a célba.
És 3 órán belül el lehet érni bárhová általában. Például Pilisvörösvár->Orfû 2 óra 30 perc ( 220 km ). 16 éves dizel citroennel. Szoval csak kicsit meg kell rakni nyélen ,és az auto pálya után is 100-110-el menni és böven 3 órán belül vagy:)
Hát azért Szilvásvárad-Pécs pl közel 6 óra, de ezt valamikor el kell szenvedni, vagy közvetlen maraton elõtt, vagy közvetlen hétfõ reggeli meló elõtt.
Igazából két rossz megoldás közül lehet választani: szombat reggeli rajt, elõzõ napi meló és esti utazás után, vagy vasárnapi maraton és esti utazás utáni melókezdés hétfõ reggel.
Én a másodikat még mindig jobbnak tartom. Egy melós napot könnyebben átvészelek rendes pihi nélkül mint 3-6 óra dzsuvás tekerést.
#94
Írta 2006. július 05. - 13:42
Tárcsafékröl: ha felcsap odáig a viz/sár akkor az is lekopik.De ha nincs esö ,és nincs folyos sár akkor valoban védettebb egy V-féknél.
Én zsir uj avid bb7-et vettem a hokibájkomra, Kisnánára . Hogy majd a tárcsa fasza lesz a sárban....hát csalodás.3. körre (ox pálya~5km) már érezhetöen sokkal tovább kellett huzni a féket,és 4. körre a hátso fékhatás NULLA lett!
Ennyit a tárcsafékröl.Most adom el.(nem kell vkinek avid bb7 elsö:185mm,és hátso 160mm: 25.000.-Ft)
Nagykovácsiban is volt egy srác, aszondja nincs fékje, kérdezem,milyen fék? erre: XTR !Az is lekopik,mindegyik ugyanugy lekopik mint egy v-fék ha odáig felcsap a viz/sár!
Aki igazán tartosat akar: kerámiás felni,és V-fék. pl: MAVIC.Az nem kopik le esöben, csak kicsit romlik a fékhatás.
Verseny: szombat nagyon nem jo. Hogy akarsz elutazni?Péntek este nekiindulsz munka után? És aki szombaton dolgozik? Telj.Túrákra is azért nem járok mert szombaton vannak,és szabit kivenni macera.
Verseny után meg simán haza lehetérni, ez a DM most kivétel volt,de normális esetben 5-re beérsz a célba.
És 3 órán belül el lehet érni bárhová általában. Például Pilisvörösvár->Orfû 2 óra 30 perc ( 220 km ). 16 éves dizel citroennel. Szoval csak kicsit meg kell rakni nyélen ,és az auto pálya után is 100-110-el menni és böven 3 órán belül vagy:)
Hozzátok a kedvem a tárcsához :|.
Mindegy, ahol nincs addig felcsapó sár (ez volt az elsõ nálam, _ilyen_ sárban itthon nem tekerek, ilyen rendezvénykre meg már tudom hogy számoljak már, az más), ott a vizes, light sáros úton azért jóval kraftosabb, és nem sokkal drágább a betét hozzá, nem? (1500-2500 normális V fékbetét, 2000-2800 tárcsafékbetét)
Országutival is hozzászoktam anno az elsõ keréken megállós fékhez - míg olyan volt, már nem tudom ezt megcsinálni vele - és minden jármûvön szeretem az erõs, tartalékkal rendelkezõ fékeket, így remélem jó döntés. Hogy iylen helyeken az is eléggé kopik, az IJ. Most a V fékemet ette meg a DM, máskor másik fékbetétet fog...
Franci, nem egy kék 307essel voltál DMen halálfejes szelepsapival Kellys vázzal?
U.I.: Bowdenbe egyelõre kis csavarlazítót fújtam, nem volt kéznél más kenõanyag egyelõre, de minden a helyén volt, befújtam és mozgattama bowdeneket. Szét kellene szedni, és belecsorgatni vmi rendesebb kenõspaybõl, vagy ennyi elég lesz neki? Mert a marci óta eléggé xarul mozognak szegények...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#95
Írta 2006. július 05. - 12:47
Akkor a következöben...Köszi!nem volt benne a Dm, csak a balaton marci, meg valami dh, meg trial
#96
Írta 2006. július 05. - 12:46
Én zsir uj avid bb7-et vettem a hokibájkomra, Kisnánára . Hogy majd a tárcsa fasza lesz a sárban....hát csalodás.3. körre (ox pálya~5km) már érezhetöen sokkal tovább kellett huzni a féket,és 4. körre a hátso fékhatás NULLA lett!
Ennyit a tárcsafékröl.Most adom el.(nem kell vkinek avid bb7 elsö:185mm,és hátso 160mm: 25.000.-Ft)
Nagykovácsiban is volt egy srác, aszondja nincs fékje, kérdezem,milyen fék? erre: XTR !Az is lekopik,mindegyik ugyanugy lekopik mint egy v-fék ha odáig felcsap a viz/sár!
Aki igazán tartosat akar: kerámiás felni,és V-fék. pl: MAVIC.Az nem kopik le esöben, csak kicsit romlik a fékhatás.
Verseny: szombat nagyon nem jo. Hogy akarsz elutazni?Péntek este nekiindulsz munka után? És aki szombaton dolgozik? Telj.Túrákra is azért nem járok mert szombaton vannak,és szabit kivenni macera.
Verseny után meg simán haza lehetérni, ez a DM most kivétel volt,de normális esetben 5-re beérsz a célba.
És 3 órán belül el lehet érni bárhová általában. Például Pilisvörösvár->Orfû 2 óra 30 perc ( 220 km ). 16 éves dizel citroennel. Szoval csak kicsit meg kell rakni nyélen ,és az auto pálya után is 100-110-el menni és böven 3 órán belül vagy:)
#97
Írta 2006. július 05. - 12:35
Ma volt a sport1-en a m.bike-magazin!Nem vette fel valaki,sajnos elfeledkeztem róla?! Gondolom volt benne a dm is.
nem volt benne a Dm, csak a balaton marci, meg valami dh, meg trial
#98
Írta 2006. július 05. - 12:03
#99
Írta 2006. július 05. - 11:07
Erõsnek kell lenni Nekem a Schwalbe Black Shark Muddal (1,5-ös) nem volt semmi gondom, faszán mentem, a végén a sáros részen jó sok mindenkit megelõztem.
Hmm, akármelyik 1,5-1,6os sárgumi faszányos, vagy keressük konkrét ezt...
idáig te írtad hogy a végén a ragadós agyagban is jól haladtál - és ez az ami számít nekem, mert a nem agyagos részen az IRC-m elég jól teljesített, állandóan be kellett felfele-lefele várni a 2 másik embert mert az õ gumijuk (és óvatosságuk) nem bírta így... Ha ott tudtam volna tekerni az isteni lett volna, de tolni sem tudtam!
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#100
Írta 2006. július 05. - 11:00
Mélyeb sáros részeken is jól lehetett vele haladni ha a hátamon vittem a 20 kilósra hízott bringát.
Speedmax biztos jobb lett volna, mivel az keskenyebb, csak otthon hagytam. az szilváson jól teljesített, igaz ott egész más volt a sár.
Szóval a lényeg: fast track nem alkalmas ilyen terepre.