Most tervezik az útvonalat. Szerintem elég jó lesz:Srácok, Bükkmaratonon jobb út várható?! (Van ott agyagos rész?) Mert ott is kéne menni egy karistot
Jelentkezz be Regisztrálj
Duna Maraton -- 2006. július 2.
#61
Írta 2006. július 07. - 17:11
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#63
Írta 2006. július 07. - 12:47
de sztem legyenek a maratonok kedden és akkor nincs vita
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#64
Írta 2006. július 07. - 12:37
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#65
Írta 2006. július 07. - 11:13
Láttam én is valakit, 1.3 körüli gumval és csodálkoztam is, hogy vajon jó helyre jött-e?Láttam olyan profit,aki slickkel indult és nyomta végig a hosszún. Az se semmi!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#66
Írta 2006. július 07. - 10:49
Tárcsásra váltottam, 'vissza már nem mennék'. Középtáv, BB-7, utána kellet volna állítani, de így is fogott, igaz elég harapósan indul. BB-7 egyébként pont könnyû állíthatóságával nyújt többet mint BB-5 (már ha jól tudom,mert 7esem van). Egyébként ha összejön másik bicó azon is BB-7 lesz. Hidrás csodák meg majd késõbb...
Hétfõi szabi optimális, de ha már szabi, akkor lehetne péntekre is és akkor szombaton verseny, vasárnap buli lehetne.
Ez nekem is tetszene Olyan szempontból tényleg jobb lenne, hogy ha valaki a hosszúról (esetleg a középrõl) alkonyatkor ér be, akkor a rajt-cél helyen még áll a parti és a célkapu nincs lebontva.
Persze azokat is megértem, akiknek a szombat nem jönne be... tényleg nem lehet mindenkinek a kedvére tenni.
#67
Írta 2006. július 07. - 09:53
Hétfõi szabi optimális, de ha már szabi, akkor lehetne péntekre is és akkor szombaton verseny, vasárnap buli lehetne.
Hát én is a bulizósabb fajtához tartozom, ezért osztom véleményed
#68
Írta 2006. július 07. - 08:13
#69
Írta 2006. július 07. - 08:08
a Zalaszentgróti iszapbrkózást Conti Explorerrel szenvedtem el ez ahoz képest semmi sem volt. Nem is kellett nagyon leszálnom a bicóról. A gumi jól tisztul és nem 2,1-es kevesebb sarat gyûjt.
Bár az biztos ,hogy sárgumival lehetett a legjobban haladni.
#70
Írta 2006. július 07. - 07:18
Gumi: conty exp pro 2.1, két sárdagasztós rész kivételével nekem használható volt (már ahol nem terveztem eleve tolást), D.Kõrõl lefele pedig meglepõen jó, de hogy milyen lehetett volna sárgumi arról még nincs tapasztalatom. De lesz!
Egyébként meg meg kell tanulni (gyakorolni), 20cm-s, agyagos sárban haladni. Profik, hosszútávosok valahogy megoldották, volt aki semislickkel. Horror rész végére dübõl elindultam és - haladtam.
De azért Black Shark Mud tuning lesz. Csak hol találok mostanság ilyen jóféle mély saracskát? Talán a következõ maratonon?
Nyomokból úgy láttam hogy aki nyeregben haladt, azoknak mind sárgumija volt... Akkor még nem is hittem hogy annyi különbség lehet, egyszerûen nem tudtam én miért nem tudok tekerni/tolni, meg a lila ködtõl utána nem láttam
Én is úgy hallottam hogy a jobb -toolfree- állíthatóságával több (meg másik betét) a BB7, ezért maradtam végülis BB5nél. Amennyit ilyenkor utána kell álltani, még lehet akár a fékkaron is, vagy elõ a szerszámot, teker egyet, kész...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#71
Írta 2006. július 07. - 00:29
Egyébként meg meg kell tanulni (gyakorolni), 20cm-s, agyagos sárban haladni. Profik, hosszútávosok valahogy megoldották, volt aki semislickkel. Horror rész végére dübõl elindultam és - haladtam.
De azért Black Shark Mud tuning lesz. Csak hol találok mostanság ilyen jóféle mély saracskát? Talán a következõ maratonon?
#72
Írta 2006. július 07. - 00:18
Tárcsásra váltottam, 'vissza már nem mennék'. Középtáv, BB-7, utána kellet volna állítani, de így is fogott, igaz elég harapósan indul. BB-7 egyébként pont könnyû állíthatóságával nyújt többet mint BB-5 (már ha jól tudom,mert 7esem van). Egyébként ha összejön másik bicó azon is BB-7 lesz. Hidrás csodák meg majd késõbb...Szerintem ne add el a BB-7-est! Én shimano deore hidraulikusról váltottam, elõtte volt magura clara hidraulikusom is. A magura nagyon állat volt, csakhát ugye a magura egy idõ után beszarik (átengedi a dugattyú az olajat, vagy mi) Az avid nagyon fasza kis fék, annak ellenére, hogy ilyen extrém esetekben (Zalaszentgrót, Duna Maraton idén) utána kell (kéne) állítani menet közben. Nekem arra nem volt pénzem, hogy hidraulikus avidot (juicy7) vegyek. Mert szerintem avidon, hopeon kívül mást nem szabad venni.
Az utazás meg sehogy sem jó, hétfõre szabit kell kivenni, aztán kész.
Hétfõi szabi optimális, de ha már szabi, akkor lehetne péntekre is és akkor szombaton verseny, vasárnap buli lehetne.
#73
Írta 2006. július 06. - 21:49
bõven elég lessz elõrehátra a 160. elsõ fékkarnál állísd a fékerõ modulációt kicsit harapósabbra míg hául tejesn adagolhatóra és akkor az babalessz.
Hehe, háátul V fék powa, már asszem kifejtettem hogy miért... (az a 25-30% ami a hátsó kerékre (ha) jut, oda elég a vfék is, pláne az új pofával) Oda ilyen triple pofa megy, ami jelenleg elöl teljesít szolgálatot -ma vettem- mert nem bírom ki ilyen gyenge fékekkel amilyen lett marci után... Ez viszont azt mondják esõben/sárban is faca lesz, úgyhogy hátra 1750,- Ftból oldom meg hogy jobabn fogjon és minden idõjárási körülmény között . És ne romlik a fékhatás sézrevehetõen ha melegszik
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#74
Írta 2006. július 06. - 20:22
bõven elég lessz elõrehátra a 160. elsõ fékkarnál állísd a fékerõ modulációt kicsit harapósabbra míg hául tejesn adagolhatóra és akkor az babalessz.Na, BB6/160, BB5/185, BB7/185 és BB7/160 között vaciláltam. Kielemeztük telóm, fékerõt, hol-mire, különbséget BB5 és BB7 között...
Mivel mindegy hogy BB7hez nagyobb kínálat van ha van 2,1-2,2ért gyári BB5ös fékpofa, toolfree állítás nem izgat, telót nem fogok sokáig cserélni, így a nagyobb tárcsával enm kísértem, eléggé fog fogni a 160as, Visegrád/Dömösrõl lefele a többperces fékezéseket meg beosztom hogy ne izzon, meg jó hátsó pofáim lesznek, azok is segítenek majd...
BB7 plussz dolgai így nem játszanak, nagyobb tárcsa nem fontos, mert eléggé fogni fog a 160as is szvsz, de kíméletesebb. Egész nap ezen filóztam, végre meggyõztem magam. Viszont ipari csapágyas agyat veszek.
:bananadanén oldalam:bananadan
#75
Írta 2006. július 06. - 19:50
hogy nyugodt legyél nekem a mázsámhoz elég a 160-as tárcsa......Na, BB6/160, BB5/185, BB7/185 és BB7/160 között vaciláltam. Kielemeztük telóm, fékerõt, hol-mire, különbséget BB5 és BB7 között...
Mivel mindegy hogy BB7hez nagyobb kínálat van ha van 2,1-2,2ért gyári BB5ös fékpofa, toolfree állítás nem izgat, telót nem fogok sokáig cserélni, így a nagyobb tárcsával enm kísértem, eléggé fog fogni a 160as, Visegrád/Dömösrõl lefele a többperces fékezéseket meg beosztom hogy ne izzon, meg jó hátsó pofáim lesznek, azok is segítenek majd...
BB7 plussz dolgai így nem játszanak, nagyobb tárcsa nem fontos, mert eléggé fogni fog a 160as is szvsz, de kíméletesebb. Egész nap ezen filóztam, végre meggyõztem magam. Viszont ipari csapágyas agyat veszek.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#76
Írta 2006. július 06. - 19:41
Így van. Szerintem próbáld ki a 185-ös tárcsát, aztán legfeljebb veszel egy másikat. Végülis nem olyan nagy anyagi ráfordítás, ha el tudod adni a régi tárcsát.
Na, BB6/160, BB5/185, BB7/185 és BB7/160 között vaciláltam. Kielemeztük telóm, fékerõt, hol-mire, különbséget BB5 és BB7 között...
Mivel mindegy hogy BB7hez nagyobb kínálat van ha van 2,1-2,2ért gyári BB5ös fékpofa, toolfree állítás nem izgat, telót nem fogok sokáig cserélni, így a nagyobb tárcsával enm kísértem, eléggé fog fogni a 160as, Visegrád/Dömösrõl lefele a többperces fékezéseket meg beosztom hogy ne izzon, meg jó hátsó pofáim lesznek, azok is segítenek majd...
BB7 plussz dolgai így nem játszanak, nagyobb tárcsa nem fontos, mert eléggé fogni fog a 160as is szvsz, de kíméletesebb. Egész nap ezen filóztam, végre meggyõztem magam. Viszont ipari csapágyas agyat veszek.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#77
Írta 2006. július 06. - 16:05
160as gondolom annyival jobban, amennyivel gyengébb...
Így van. Szerintem próbáld ki a 185-ös tárcsát, aztán legfeljebb veszel egy másikat. Végülis nem olyan nagy anyagi ráfordítás, ha el tudod adni a régi tárcsát.
#78
Írta 2006. július 06. - 15:53
Jól érted. Amúgy avid juicy 7-t vettem volna, csak hát a pénz az nagy úr. Jobban szeretem a hidraulikus adagolhatóságát. Ha a BB-7-t avid sl fékkarokkal veszed, akkor azért jól be lehet lõni az adagolhatóságot is. Válaszolva a kérdésedre: Attól függ, hogy mire használod: én a cross-countryzok. elõre 185-ös tárcsát vettem elõször!, de az nagyon durva volt, nagyon hirtelen harapott (orfûn estem is miatta faszát). Nekem a 160mm-es elõre és hátra is bõven elég. Hozzáteszem, hogy 12 éve montizok, járok versenyekre, és mások elmondása szerint jól megyek lefelé, úgyhogy szerintem nem velem volt a probléma. Szóval ha te is cc-zel, akkor elég a 160-as tárcsa elõre, hátra (hacsak nem vagy nagyobb súlyú rider, én 75kg wok). Ha DH-ra kell akkor meg az elsõ kereked/bicajod súlyától függõen 185-ös vagy 203-as tárcsa. De szerintem csakis elõre kelhet nagyobb tárcsa.
75-80 kg vagyok, és elég sokmindenre használom a gépet hangulattól függõen . CC, egy kis DH, de mindenféle útfelületen a 45°os lejtõ és melekedõtõl a köves/földes egyenes útig megyek mindenen.
Azt mondod hogy nehezen adagolható a 185ös? (160as gondolom annyival jobban, amennyivel gyengébb...)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#79
Írta 2006. július 06. - 15:02
Ha jól értem akkor te 2 nem is olcsó olajos után vettél bowdenes tárcsát, ugye? Ahogy elnézegettem a BB7 azért nem rossz zsuga...
185 vagy 203ast vegyek? Tudom, nagyobb jobb, de hamarabb beleér a sárba is, etc... Ha van mindkettõ, akkor egy ezres a különbség...
Jól érted. Amúgy avid juicy 7-t vettem volna, csak hát a pénz az nagy úr. Jobban szeretem a hidraulikus adagolhatóságát. Ha a BB-7-t avid sl fékkarokkal veszed, akkor azért jól be lehet lõni az adagolhatóságot is. Válaszolva a kérdésedre: Attól függ, hogy mire használod: én a cross-countryzok. elõre 185-ös tárcsát vettem elõször!, de az nagyon durva volt, nagyon hirtelen harapott (orfûn estem is miatta faszát). Nekem a 160mm-es elõre és hátra is bõven elég. Hozzáteszem, hogy 12 éve montizok, járok versenyekre, és mások elmondása szerint jól megyek lefelé, úgyhogy szerintem nem velem volt a probléma. Szóval ha te is cc-zel, akkor elég a 160-as tárcsa elõre, hátra (hacsak nem vagy nagyobb súlyú rider, én 75kg wok). Ha DH-ra kell akkor meg az elsõ kereked/bicajod súlyától függõen 185-ös vagy 203-as tárcsa. De szerintem csakis elõre kelhet nagyobb tárcsa.
#80
Írta 2006. július 06. - 14:44
Üdvözlettel:
Sportaktív