Most tervezik az útvonalat. Szerintem elég jó lesz:Srácok, Bükkmaratonon jobb út várható?! (Van ott agyagos rész?) Mert ott is kéne menni egy karistot



Most tervezik az útvonalat. Szerintem elég jó lesz:Srácok, Bükkmaratonon jobb út várható?! (Van ott agyagos rész?) Mert ott is kéne menni egy karistot
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Láttam én is valakit, 1.3 körüli gumval és csodálkoztam is, hogy vajon jó helyre jött-e?Láttam olyan profit,aki slickkel indult és nyomta végig a hosszún. Az se semmi!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Tárcsásra váltottam, 'vissza már nem mennék'. Középtáv, BB-7, utána kellet volna állítani, de így is fogott, igaz elég harapósan indul. BB-7 egyébként pont könnyû állíthatóságával nyújt többet mint BB-5 (már ha jól tudom,mert 7esem van). Egyébként ha összejön másik bicó azon is BB-7 lesz. Hidrás csodák meg majd késõbb...
Hétfõi szabi optimális, de ha már szabi, akkor lehetne péntekre is és akkor szombaton verseny, vasárnap buli lehetne.
Hétfõi szabi optimális, de ha már szabi, akkor lehetne péntekre is és akkor szombaton verseny, vasárnap buli lehetne.
Gumi: conty exp pro 2.1, két sárdagasztós rész kivételével nekem használható volt (már ahol nem terveztem eleve tolást), D.Kõrõl lefele pedig meglepõen jó, de hogy milyen lehetett volna sárgumi arról még nincs tapasztalatom. De lesz!
Egyébként meg meg kell tanulni (gyakorolni), 20cm-s, agyagos sárban haladni. Profik, hosszútávosok valahogy megoldották, volt aki semislickkel. Horror rész végére dübõl elindultam és - haladtam.
De azért Black Shark Mud tuning lesz. Csak hol találok mostanság ilyen jóféle mély saracskát? Talán a következõ maratonon?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Tárcsásra váltottam, 'vissza már nem mennék'. Középtáv, BB-7, utána kellet volna állítani, de így is fogott, igaz elég harapósan indul. BB-7 egyébként pont könnyû állíthatóságával nyújt többet mint BB-5 (már ha jól tudom,mert 7esem van). Egyébként ha összejön másik bicó azon is BB-7 lesz. Hidrás csodák meg majd késõbb...Szerintem ne add el a BB-7-est! Én shimano deore hidraulikusról váltottam, elõtte volt magura clara hidraulikusom is. A magura nagyon állat volt, csakhát ugye a magura egy idõ után beszarik
(átengedi a dugattyú az olajat, vagy mi) Az avid nagyon fasza kis fék, annak ellenére, hogy ilyen extrém esetekben (Zalaszentgrót, Duna Maraton idén) utána kell (kéne) állítani menet közben. Nekem arra nem volt pénzem, hogy hidraulikus avidot (juicy7) vegyek. Mert szerintem avidon, hopeon kívül mást nem szabad venni.
Az utazás meg sehogy sem jó, hétfõre szabit kell kivenni, aztán kész.
bõven elég lessz elõrehátra a 160. elsõ fékkarnál állísd a fékerõ modulációt kicsit harapósabbra míg hául tejesn adagolhatóra és akkor az babalessz.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
bõven elég lessz elõrehátra a 160. elsõ fékkarnál állísd a fékerõ modulációt kicsit harapósabbra míg hául tejesn adagolhatóra és akkor az babalessz.Na, BB6/160, BB5/185, BB7/185 és BB7/160 között vaciláltam. Kielemeztük telóm, fékerõt, hol-mire, különbséget BB5 és BB7 között...
Mivel mindegy hogy BB7hez nagyobb kínálat van ha van 2,1-2,2ért gyári BB5ös fékpofa, toolfree állítás nem izgat, telót nem fogok sokáig cserélni, így a nagyobb tárcsával enm kísértem, eléggé fog fogni a 160as, Visegrád/Dömösrõl lefele a többperces fékezéseket meg beosztom hogy ne izzon, meg jó hátsó pofáim lesznek, azok is segítenek majd...
BB7 plussz dolgai így nem játszanak, nagyobb tárcsa nem fontos, mert eléggé fogni fog a 160as is szvsz, de kíméletesebb. Egész nap ezen filóztam, végre meggyõztem magam. Viszont ipari csapágyas agyat veszek.
:bananadanén oldalam:bananadan
hogy nyugodt legyél nekem a mázsámhoz elég a 160-as tárcsa......Na, BB6/160, BB5/185, BB7/185 és BB7/160 között vaciláltam. Kielemeztük telóm, fékerõt, hol-mire, különbséget BB5 és BB7 között...
Mivel mindegy hogy BB7hez nagyobb kínálat van ha van 2,1-2,2ért gyári BB5ös fékpofa, toolfree állítás nem izgat, telót nem fogok sokáig cserélni, így a nagyobb tárcsával enm kísértem, eléggé fog fogni a 160as, Visegrád/Dömösrõl lefele a többperces fékezéseket meg beosztom hogy ne izzon, meg jó hátsó pofáim lesznek, azok is segítenek majd...
BB7 plussz dolgai így nem játszanak, nagyobb tárcsa nem fontos, mert eléggé fogni fog a 160as is szvsz, de kíméletesebb. Egész nap ezen filóztam, végre meggyõztem magam. Viszont ipari csapágyas agyat veszek.
Így van.
Szerintem próbáld ki a 185-ös tárcsát, aztán legfeljebb veszel egy másikat. Végülis nem olyan nagy anyagi ráfordítás, ha el tudod adni a régi tárcsát.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
160as gondolom annyival jobban, amennyivel gyengébb...
Jól érted. Amúgy avid juicy 7-t vettem volna, csak hát a pénz az nagy úr. Jobban szeretem a hidraulikus adagolhatóságát. Ha a BB-7-t avid sl fékkarokkal veszed, akkor azért jól be lehet lõni az adagolhatóságot is. Válaszolva a kérdésedre: Attól függ, hogy mire használod: én a cross-countryzok. elõre 185-ös tárcsát vettem elõször!, de az nagyon durva volt, nagyon hirtelen harapott (orfûn estem is miatta faszát). Nekem a 160mm-es elõre és hátra is bõven elég. Hozzáteszem, hogy 12 éve montizok, járok versenyekre, és mások elmondása szerint jól megyek lefelé, úgyhogy szerintem nem velem volt a probléma. Szóval ha te is cc-zel, akkor elég a 160-as tárcsa elõre, hátra (hacsak nem vagy nagyobb súlyú rider, én 75kg wok). Ha DH-ra kell akkor meg az elsõ kereked/bicajod súlyától függõen 185-ös vagy 203-as tárcsa. De szerintem csakis elõre kelhet nagyobb tárcsa.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Ha jól értem akkor te 2 nem is olcsó olajos után vettél bowdenes tárcsát, ugye? Ahogy elnézegettem a BB7 azért nem rossz zsuga...
185 vagy 203ast vegyek? Tudom, nagyobb jobb, de hamarabb beleér a sárba is, etc... Ha van mindkettõ, akkor egy ezres a különbség...