Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Nyereg, ülés, sámli, fotel etc....

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
2933 hozzászólás a témában

#281
masta_dry

masta_dry

    vendég

  • fórumtag
  • 27 hozzászólás

Ezt a használom, nem igazán jött be........


600km? Brutális. Ennyi után szerintem valahol érthetõ a kényelmetlen érzés. Az én hátsóm is 96kg, de nekem a zsibbadás a bajom. Azt még elviselem valahogy, hogy szétülöm a tomporomat, csak ne zsibbadnék...

@_A: szólj, ha megveszed a nyerget, mert az egyik potenciális célpontom pont ez a nyereg, és örömmel olvasnék róla véleményt.

#282
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.654 hozzászólás
Azzal bármi. Még a névtõl is hidegrázást kapok....Nekem pl. eltört a B+ kétcsavaros. Hogy ott mit úsztam meg, Jézusom !!!
Marci

#283
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
azért egy wtb nyereg pálcája nem hiszem hogy el lenne mérve, a b+ csõ viszont a dzsunkáról jött, azzal bármi elképzelhetõ.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#284
Papszi

Papszi

    vendég

  • fórumtag
  • 203 hozzászólás
Én is jártam már hasonlóképp. Már nem emlékszem pontosan, de a bilincs alsó, vagy felsõ része elhajlott(mivel bili anyagból volt), és hiába húztam meg a csavart, csúszkált benne a nyereg. A csiszolást nem erõltetném, ha segítene, az is ideig-óráig tartana. A helyedben megvizsgálnám elõször a nyeregcsõ bilincset, hogy nincs-e elhajolva, repedve.

WTB nyergem állandóan hátracsúszik a Bikepositive nyeregcsövem rögzítésében agyonhúzott csavarnál.Arra gondoltam kicsit megcsiszolom dúrva papírral a pálcákat,hátha az érdes felületet jobban tartja a nyeregcsõ.Szerintetek érdemes,jó lesz így vagy van más megoldás?



#285
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

WTB nyergem állandóan hátracsúszik a Bikepositive nyeregcsövem rögzítésében agyonhúzott csavarnál.Arra gondoltam kicsit megcsiszolom dúrva papírral a pálcákat,hátha az érdes felületet jobban tartja a nyeregcsõ.Szerintetek érdemes,jó lesz így vagy van más megoldás?


Ott valami méretbeli eltérés lehet vagy a pálcánál, vagy a nyeregcsõ befogójánál, ha azt még csiszolod még inkább vékonyodik ergo még kevésbé tudja megfogni. Megnézném a nyeregcsõnél nincs e az összefekvõ felületeknél túl sok festék esetleg ami nem engedi kellõen megszorítani a pálcákat, esetleg ezen a felületen csiszolnék, tolómérõvel megmérném a nyeregpálcát és összehasonlítanám más nyeregpálcák méretével, ilyesmikkel próbálkoznék.

#286
(ex)Cat

(ex)Cat

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 357 hozzászólás

WTB nyergem állandóan hátracsúszik a Bikepositive nyeregcsövem rögzítésében agyonhúzott csavarnál.Arra gondoltam kicsit megcsiszolom dúrva papírral a pálcákat,hátha az érdes felületet jobban tartja a nyeregcsõ.Szerintetek érdemes,jó lesz így vagy van más megoldás?


Én elõtte megpróbálnám megtisztítani mindkét felületet - zsírtalanítani - aztán a nyeregcsõ rögzítésnél már bevált fogkrémes megoldást, hátha.

#287
silboy

silboy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 428 hozzászólás
WTB nyergem állandóan hátracsúszik a Bikepositive nyeregcsövem rögzítésében agyonhúzott csavarnál.Arra gondoltam kicsit megcsiszolom dúrva papírral a pálcákat,hátha az érdes felületet jobban tartja a nyeregcsõ.Szerintetek érdemes,jó lesz így vagy van más megoldás?


#288
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 hozzászólás

Errõl a nyeregrõl van valakinek tapasztalata?: Selle Italia SLR SuperFlow

Egész jónak tûnik, szép nagy kivágással középen.


Ezt a használom, nem igazán jött be. Utoljára egy 600km-es ultrahosszú távot tekertem vele, szenvedtem. Valószínûsítem, ebben az is belejátszott, h a 96kg-os hátsómat hordoztam ezen a távon. Az apróra feltettem, nem nagyon tolonganak érte szerintem a magas ára miatt, de sajnos ez nem egy olcsó nyereg még újkorában sem. Elképzelhetõ, ha fogynék akkor kényelmesebb lenne, ezért nem is zavar, h nem viszik el. A kivágás viszont remek, mert nincs zsibbadásom. Egy kicsit döntöttem az orrán, így még kényelmesebbnek tûnt. Azt gondolom nem lehet rossz, de én többet vártam tõle.

Ridley Noah Fast 


#289
_A

_A

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 hozzászólás
Sziasztok!
mi a véleményetek errõl a nyeregrõl? A márka ugyanis nekem nem mond semmit de alakra nem tûnik rossznak, felhasználási terület országúti kerékpár, amin van könyöklõ, amin értelemszerûen elfekve szoktam lenni.
A jelenlegi nyergemet egy kerékpárboltban az eladó ránézésre azt mondta hogy biztos keskeny, s hogy rossz magasságban és rossz szögben van.
Miután beállítottam a neten található okosságok alapján a nyerget, hogy miképpen legyen vízszintes pozícióban meg hogy egy tengelybe essen a térdem meg a pedálozási tengely, és a sarkam van kb nyújtva a nyergen és mindezt az spd cipõmmel amivel használom...
Nos ezek után egy 150kmes túrát megejtve, hát, hogy is fogalmazzak.. eddig nem tapasztalt módon sikerült feltörnie az amúgy eddig kényelmes nyergemnek.
Az eladó számomra elég vaskos árcédulákkal bíró úgynevezett idõfutamnyergeket mutatott, amikre alakra az ebikeos nyereg nagyon is hasonlít, ezért érdekelne a véleményetek errõl a linkelt nyeregrõl:
DDK 3250 Race Z3 | Nyereg | Nyereg | Kerékpár Webshop

Lehet egy ilyen nyereggel "szokásos" országúti kormányfogásban kényelmesen hajtani, szimultán kényelmes pózt eredményezve könyöklõn? Vagy csak vagy-vagy szituációk a járhatóak? Egyáltalán van értelme ezeknek az úgy nevezett idõfutamosok számára készített nyergeknek, egy amatõrnek, aki heti 200 km-eket teker csupán?

Mennyire szentírás ez a nyereg legyen mindenképpen vízszintes és úgy elõretolt hogy pont fedje egymást a pedál és a térd tengelye? 7 évig nem így használtam, s egyszer tört fel mindig évente a nyereg és ennyi volt, onnantól már több baj nem volt, csak nem volt szabad leszállni a kerékpárról.

#290
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.654 hozzászólás

Mátra maratonon elreped a nyergem titánpálcája, mivel nagyon bevált modell számomra ezért megpróbáltam menteni a menthetõt és egy régebbi azonos márkájú nyerget kineveztem donornak. Némi küzdelem árán sikerült ,,kibányásznom" mindkét nyeregbõl a pálcát és a kíváncsiságtól hajtva mérlegre tettem õket, az eredmény igen vicces lett, az üreges titán pálca 83g, az üreges Cr-Moolibdén 101g, kõkemény 18g a külömbség köztük. :D

Majd számolj be lécci, hogy sikerült a szervátültetés !
Láttam a tv-ben a SelleItalia gyárat, amint egy gép rakja be a pálcát a nyeregbe. Elég kemény meló lehet gép nélkül.
Marci

#291
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Mátra maratonon elreped a nyergem titánpálcája, mivel nagyon bevált modell számomra ezért megpróbáltam menteni a menthetõt és egy régebbi azonos márkájú nyerget kineveztem donornak. Némi küzdelem árán sikerült ,,kibányásznom" mindkét nyeregbõl a pálcát és a kíváncsiságtól hajtva mérlegre tettem õket, az eredmény igen vicces lett, az üreges titán pálca 83g, az üreges Cr-Moolibdén 101g, kõkemény 18g a külömbség köztük. :D

óvatosan a pálcacserével, mert azokat géppel rakják össze és nem tervezik szétszedésre õket...

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#292
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás
Mátra maratonon elreped a nyergem titánpálcája, mivel nagyon bevált modell számomra ezért megpróbáltam menteni a menthetõt és egy régebbi azonos márkájú nyerget kineveztem donornak. Némi küzdelem árán sikerült ,,kibányásznom" mindkét nyeregbõl a pálcát és a kíváncsiságtól hajtva mérlegre tettem õket, az eredmény igen vicces lett, az üreges titán pálca 83g, az üreges Cr-Moolibdén 101g, kõkemény 18g a külömbség köztük. :D

#293
masta_dry

masta_dry

    vendég

  • fórumtag
  • 27 hozzászólás

Bocsi, csak most vettem észre. A Proathlon-ból kaptam tesztere a nyerget kaució ellenében 1 hétre. Egyébként a múlt hétvégi 2 napos 520 km-es kirándulás egyértelmûvé tette, hogy új nyereg kell. Nekem ost az ISM Adamo Attack tûnik a befutónak, csak az ára elég húzós sajna.


Próbáltam privát üzenetet írni, de be van telve a fiókod.
Azért kerestelek, mert én is nyeregvadászaton vagyok, és szintén Vásárhelyen lakom. Folyamatosan csereberélem a nyergeket, keresve az igazit. Küldenél privátban egy elérhetõséget? Esetleg a Zrínyi végén is összefuthatnánk a kútnál, ha van kedved tapasztalatot cserélni.

#294
masta_dry

masta_dry

    vendég

  • fórumtag
  • 27 hozzászólás
Errõl a nyeregrõl van valakinek tapasztalata?: Selle Italia SLR SuperFlow

Egész jónak tûnik, szép nagy kivágással középen.

#295
(ex)Cat

(ex)Cat

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 357 hozzászólás

Tegnap volt 2 hónapja (=1987,1 km; benne 4 mezõnyverseny), hogy átraktam a versenybringámra az ISM Road-ot. Ezzel versenyzek, a plusz súly ellenére. Szerintem jó. :)

Tesztelésre kitõl, hogy kaptál nyerget?


Bocsi, csak most vettem észre. A Proathlon-ból kaptam tesztere a nyerget kaució ellenében 1 hétre. Egyébként a múlt hétvégi 2 napos 520 km-es kirándulás egyértelmûvé tette, hogy új nyereg kell. Nekem ost az ISM Adamo Attack tûnik a befutónak, csak az ára elég húzós sajna.

#296
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.654 hozzászólás
Help plíz !
Az egy éves nyergemen elkezdett foszlani a varrás, lassan el fog válni az oldalkoptató és a nyeregborítás.
Van valakinek ötlete, hogyan lehetne ezt megjavíttatni ? Mert a nyerget amúgy imádom. Mit lehet csinálni egy nyereg borításával ? Kárpitos esetleg ?? Ötlet valakinek ?
Marci

#297
ivancso.isti

ivancso.isti

    vendég

  • fórumtag
  • 268 hozzászólás

Megérkezett az ISM Racing nyereg. Hát így elsõre nem szerettem bele. :)

Persze még javulhat az együttélési mutató, bár a cég ajánlását tekintve ez nem épp ideális országúti felhasználásra. Egy Pódiummal jobban jártam volna, de sebaj. Tesztnek ez is megfelel.


Tegnap volt 2 hónapja (=1987,1 km; benne 4 mezõnyverseny), hogy átraktam a versenybringámra az ISM Road-ot. Ezzel versenyzek, a plusz súly ellenére. Szerintem jó. :)

Tesztelésre kitõl, hogy kaptál nyerget?

#298
(ex)Cat

(ex)Cat

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 357 hozzászólás
Megérkezett az ISM Racing nyereg. Hát így elsõre nem szerettem bele. :)

Persze még javulhat az együttélési mutató, bár a cég ajánlását tekintve ez nem épp ideális országúti felhasználásra. Egy Pódiummal jobban jártam volna, de sebaj. Tesztnek ez is megfelel.

#299
mgy

mgy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.091 hozzászólás
Nem tudna valaki kölcsönadni egy 30.9-es hosssssszzúúúúú nyeregcsövet hétvégére? Legalább 400-as kéne, mindegy milyen állapotú, márkájú, színû, etc.
Szentendre-Bp-Gödöllõ-Eger útvonalon lenne könnyû találkozni.
Adok érte cserébe... Nem tom, amit szeretne a kedves kölcsönadó. :)

#300
(ex)Cat

(ex)Cat

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 357 hozzászólás

Én pl. szívesen kipróbálnám, de sajna Csongrád megyében nem vagytok elérhetõek. :(


No a jövõhéten - kaució ellenében - kipróbálok egy ISM nyerget. Továbbra is azt gondolom, hogy ez a legcsúfabb nyereg a világon :) de nagyon kíváncsi vagyok rá, pont azért mert eléggé eltér a megszokottól. Ami kicsit szkeptikussá tesz, hogy szerintem az Attack lenne a megfelelõ választás, de ilyenbõl nincs teszt verzió, a többi pedig mindegyik szélesebb, rövidebb. Persze egynek akkor is érdemes kipróbálni, csak attól félek, hogy ha a 130mm-es jó, akkor nem tuti uez a 110-esre is.