Ami azért is érdekes mert az üléscsövön is vannak kulacstartó szemek, amik ugye átmenő menettel szoktak leni, ráadásul a középcsapágy háznál is illenék egy furatnak lennie az üléscső felé, szóval érdekes, hogy létrejön az a túlnyomás a csőben...
zsákfurat, hogy a víz itt se tudjon bejutni. kicsit komolyabb acélvázaknál nem ritka. az viszont érdekes, hogy a nyeregvázcső nem szellőzik középcsapágyház felé. 1:35-nél látszik, hogy nincs a középcsapágyházon furat és már itt fenn vannak a kulacstartónak a szemek.
egyébként lehet, hogy a fejcsövön sincs lyuk, pont a víz kizárása miatt. a FAQ-ban írja is, hogy:
"We?ve spent a lot of time figuring out ways to make our frames more rust/corrosion resistant: sealed tubes, forward-facing seat tube slots, stainless braze-ons, blind water bottle bosses, double-coat powder paint with phosphate pre-treatment, rust inhibitor inside the seat tubes, and o-rings seals for your seat post, to name a few."