Asszem igazi "méltó" környezetben még nem volt, csak szobai fotó ... (remélem jó a link,elvileg public)
https://photos.app.g...uoTDGjLfx9UcKH7
Asszem igazi "méltó" környezetben még nem volt, csak szobai fotó ... (remélem jó a link,elvileg public)
https://photos.app.g...uoTDGjLfx9UcKH7
Ha nem kell majd írj rám, tennék rá egy normális pedált . Még mindig tetszik!
egyelőre biztosan marad, egyrészt van valami érdekes "bája", másrészt megtanultam, hogy érdekes bicajt nem adunk el.
a gr500 nem jó? szerintem jó kis pedál, én szeretem. tízen év spd-zés után váltottam pár éve platformra, egyáltalán nem hiányzik a becsatolás. a vége felé már kifejezetten utáltam.
edit: annyiban pontosítanám a pár napja írottakat, hogy családi tekerésekre nem a legalkalmasabb, de azért mindig ez kerül elő, ha közös gurulásra kerül a sor, vagy csak kerülök egyet a környéken, szóval jó ám azért!
Kisherceg módosította - 2021. augusztus 18. - 20:06
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
...és még mindig ezzel. Még mindig nem tudom, tetszik-e. Érdekesnek érdekes, gyors is (már úgy hozzám képest, illetvea free-speed tetszik nagyon) de családi tekergésekre nem a legalkalmasabb. A guminyomásra legalább annyira háklis (vagyok ezzel is), mint a többi. Ha kevés, oda sebesség, ha sok, akkor meg a legkisebb egyenetlenség is büntet. ...és valszeg kelleni fog egy másik nyereg. @Zolkow, eddig az Aventador volt legkényelmesbb, asszem.
Ha nem kell majd írj rám, tennék rá egy normális pedált . Még mindig tetszik!
...és még mindig ezzel. Még mindig nem tudom, tetszik-e. Érdekesnek érdekes, gyors is (már úgy hozzám képest, illetvea free-speed tetszik nagyon) de családi tekergésekre nem a legalkalmasabb. A guminyomásra legalább annyira háklis (vagyok ezzel is), mint a többi. Ha kevés, oda sebesség, ha sok, akkor meg a legkisebb egyenetlenség is büntet. ...és valszeg kelleni fog egy másik nyereg. @Zolkow, eddig az Aventador volt legkényelmesbb, asszem.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ez engem is izgat, az ilyesmi cserék vagy fordítva szoktak történni, vagy kiegészíteni szokták a gépparkot. A "nyugdíjazásnak" van egy rossz mellékíze.
Amúgy tetszik a műanyag is, de a vas jobban.
Remélem hamarosan megtudjuk a részleteket.
mayor módosította - 2021. június 10. - 00:41
ritchey p29er custom
A Ricsivel mi történt?
Ez engem is izgat, az ilyesmi cserék vagy fordítva szoktak történni, vagy kiegészíteni szokták a gépparkot. A "nyugdíjazásnak" van egy rossz mellékíze.
Amúgy tetszik a műanyag is, de a vas jobban.
Remélem hamarosan megtudjuk a részleteket.
Rabbit módosította - 2021. június 09. - 11:51
szörnyű dolog történt, ma végleg feladta a harcot a régi, kedvenc kulacsom, a csere-kupak is ereszt orrán-száján.
pedig ez a rózsaszín-fehér kombó azé' ütős volt...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Egyszeres témakörben is tudom borzolni a kedélyeket, a minap beszéltem le magam ezekről (talán nem untalak velük):
https://www.microshi...ls/bs-sr-m12-r/
https://trpcycling.c...duct/rrl-alloy/
És ugye az XD kazetta sem kötelező ebben az esetben, és mivel a sor mehet 50-ig, így a 40-es lánckerék is tutti (lehet venni kínaít még olcsón nyárig).
A TRP fék hogy tetszik, harap eléggé?
Egy bajom van, ami nem a fék hibája, hogy a teljes tokozás miatt bénácska az érzés. A Uniton a bb7 szintén végig házban van bovdenezve, de sokkal jobb, hiába legolcsóbb ház+köszörült bovden. Ezen még valami jagwire van, de elég tompa és nehezen mozog (főleg a a hátsó), szóval erre még rá kell nézzek.
A Merida nekem is végig van tokozva, gyárilag valami nagyon durung, hosszirányban erősített szálas jagwire tokkal az is. Hitványul mozgott, hosszúra volt hagyva, levágtam a végeiből, tettem bele rendes köszörült bowdent és alu tokvéget rá, teljesen jó lett a fékkar mozgása. Gondolom spóroltak 100 forintot valami ócska bowdennel.
Nem tudok TRP-re rosszat mondani, hosszabb távon sem, szerintem szeretni fogod. Fékbetétből is van választék, olcsón is akár. (Mondjuk én felraktam egy 180-as tárcsát előre.)
Drukkolok, hogy végre rákapj az országúti, akarom mondani gravel kormányos érzésre!
Egyszeres témakörben is tudom borzolni a kedélyeket, a minap beszéltem le magam ezekről (talán nem untalak velük):
https://www.microshi...ls/bs-sr-m12-r/
https://trpcycling.c...duct/rrl-alloy/
És ugye az XD kazetta sem kötelező ebben az esetben, és mivel a sor mehet 50-ig, így a 40-es lánckerék is tutti (lehet venni kínaít még olcsón nyárig).
A TRP fék hogy tetszik, harap eléggé?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nem tűnik rossznak, és gondolom 11-esben is létezik.. Sramból még nézegettem is annó, ilyen fékkarjaim -fekete karral- vannak, szerintem teljesen rendben vannak.
Köszönöm a tippet, észben tartom, de egyelőre jó lesz ez az 50T. Nem mondom, hogy nem kell a kistányér, mert volt hogy le kellett tegyem rá a láncot, de az 50T is egészen "élhető". Anno pár éve a canyon országútin (talán) 54T volt, azt még arrébbtolni se mindig sikerült nagytányéron... Nem titok, azon is filózok, hogy legyen inkább 1xvalami, de azért azt eléggé meg kellene tudni indokolni...
A Treket volt szerencsém élőben is megtapizni (és menni vele). Tényleg szenzációs, zavarbaejtőn sokat lehet nézegetni, annyi érdekesség van rajta. Pedig ugye egy rendes biciGli acélból készül...
Egyszeres témakörben is tudom borzolni a kedélyeket, a minap beszéltem le magam ezekről (talán nem untalak velük):
https://www.microshi...ls/bs-sr-m12-r/
https://trpcycling.c...duct/rrl-alloy/
És ugye az XD kazetta sem kötelező ebben az esetben, és mivel a sor mehet 50-ig, így a 40-es lánckerék is tutti (lehet venni kínaít még olcsón nyárig).
A TRP fék hogy tetszik, harap eléggé?
Az én gravelemről már volt kép, és nagyon utálom az első váltókat, de totál meg tudom érteni, hogy ha már van, akkor maradjon... volt, amikor úgy képzeltem, hogy ha valahol, akkor a gravelen lenne létjogosultsága a szélesebb tartománynak, de főleg azért, mert akkor többet próbálkoztam vele terepen. Oda egy igazán csörlőzős áttétel talán hiányozna, de a mostani állapottal már frankón elközlekedek, ezt is "véglegesnek" tekintem: 38T + 10-42 sor..
így nagyjából, ránézésre (számolás nélkül és azt sem tudva (elfelejtettem), hogy ez 11-es rendszer-e (gondolom igen)) ez a tartomány kb nekem is megfelelne, talán csak a 38T helyett lenne 40T. mert nagyon erős vagyok nincsenek itt nagy meredélyek.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Köszönöm a tippet, észben tartom, de egyelőre jó lesz ez az 50T. Nem mondom, hogy nem kell a kistányér, mert volt hogy le kellett tegyem rá a láncot, de az 50T is egészen "élhető". Anno pár éve a canyon országútin (talán) 54T volt, azt még arrébbtolni se mindig sikerült nagytányéron... Nem titok, azon is filózok, hogy legyen inkább 1xvalami, de azért azt eléggé meg kellene tudni indokolni...
A Treket volt szerencsém élőben is megtapizni (és menni vele). Tényleg szenzációs, zavarbaejtőn sokat lehet nézegetni, annyi érdekesség van rajta. Pedig ugye egy rendes biciGli acélból készül...
"Pedig ugye egy rendes biciGli acélból készül... " - Ez nekem tetszik, tudok vele valamiért azonosulni.
Az én gravelemről már volt kép, és nagyon utálom az első váltókat, de totál meg tudom érteni, hogy ha már van, akkor maradjon... volt, amikor úgy képzeltem, hogy ha valahol, akkor a gravelen lenne létjogosultsága a szélesebb tartománynak, de főleg azért, mert akkor többet próbálkoztam vele terepen. Oda egy igazán csörlőzős áttétel talán hiányozna, de a mostani állapottal már frankón elközlekedek, ezt is "véglegesnek" tekintem: 38T + 10-42 sor..
Köszönöm a tippet, észben tartom, de egyelőre jó lesz ez az 50T. Nem mondom, hogy nem kell a kistányér, mert volt hogy le kellett tegyem rá a láncot, de az 50T is egészen "élhető". Anno pár éve a canyon országútin (talán) 54T volt, azt még arrébbtolni se mindig sikerült nagytányéron... Nem titok, azon is filózok, hogy legyen inkább 1xvalami, de azért azt eléggé meg kellene tudni indokolni...
A Treket volt szerencsém élőben is megtapizni (és menni vele). Tényleg szenzációs, zavarbaejtőn sokat lehet nézegetni, annyi érdekesség van rajta. Pedig ugye egy rendes biciGli acélból készül...