A kiskerekű:
Asszem igazi "méltó" környezetben még nem volt, csak szobai fotó ...
(remélem jó a link,elvileg public)
Kívánatos darab!
Friss beszerzés, vagy régebb óta megvan? Merre jártál vele, milyenek az első tapasztalatok?
Túl tiszta... :-))
ennek két oka van
1,sarat messze elkerülöm
2,életem második járműve amit igyexem tisztán tartani
Asszem igazi "méltó" környezetben még nem volt, csak szobai fotó ...
(remélem jó a link,elvileg public)
Túl tiszta... :-))
Asszem igazi "méltó" környezetben még nem volt, csak szobai fotó ... (remélem jó a link,elvileg public)
https://photos.app.g...uoTDGjLfx9UcKH7
Ha nem kell majd írj rám, tennék rá egy normális pedált
![]()
. Még mindig tetszik!
egyelőre biztosan marad, egyrészt van valami érdekes "bája", másrészt megtanultam, hogy érdekes bicajt nem adunk el.
a gr500 nem jó? szerintem jó kis pedál, én szeretem. tízen év spd-zés után váltottam pár éve platformra, egyáltalán nem hiányzik a becsatolás. a vége felé már kifejezetten utáltam.
edit: annyiban pontosítanám a pár napja írottakat, hogy családi tekerésekre nem a legalkalmasabb, de azért mindig ez kerül elő, ha közös gurulásra kerül a sor, vagy csak kerülök egyet a környéken, szóval jó ám azért!
Kisherceg módosította - 2021. augusztus 18. - 20:06
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
...és még mindig ezzel.
Még mindig nem tudom, tetszik-e.
Érdekesnek érdekes, gyors is (már úgy hozzám képest, illetvea free-speed tetszik nagyon) de családi tekergésekre nem a legalkalmasabb. A guminyomásra legalább annyira háklis (vagyok ezzel is), mint a többi. Ha kevés, oda sebesség, ha sok, akkor meg a legkisebb egyenetlenség is büntet. ...és valszeg kelleni fog egy másik nyereg. @Zolkow, eddig az Aventador volt legkényelmesbb, asszem.
Ha nem kell majd írj rám, tennék rá egy normális pedált
. Még mindig tetszik!
...és még mindig ezzel. Még mindig nem tudom, tetszik-e.
Érdekesnek érdekes, gyors is (már úgy hozzám képest, illetvea free-speed tetszik nagyon) de családi tekergésekre nem a legalkalmasabb. A guminyomásra legalább annyira háklis (vagyok ezzel is), mint a többi. Ha kevés, oda sebesség, ha sok, akkor meg a legkisebb egyenetlenség is büntet. ...és valszeg kelleni fog egy másik nyereg. @Zolkow, eddig az Aventador volt legkényelmesbb, asszem.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ez engem is izgat, az ilyesmi cserék vagy fordítva szoktak történni, vagy kiegészíteni szokták a gépparkot. A "nyugdíjazásnak" van egy rossz mellékíze.
Amúgy tetszik a műanyag is, de a vas jobban.
Remélem hamarosan megtudjuk a részleteket.
mayor módosította - 2021. június 10. - 00:41
ritchey p29er custom
A Ricsivel mi történt?
Ez engem is izgat, az ilyesmi cserék vagy fordítva szoktak történni, vagy kiegészíteni szokták a gépparkot. A "nyugdíjazásnak" van egy rossz mellékíze.
Amúgy tetszik a műanyag is, de a vas jobban.
Remélem hamarosan megtudjuk a részleteket.
Rabbit módosította - 2021. június 09. - 11:51
szörnyű dolog történt, ma végleg feladta a harcot a régi, kedvenc kulacsom, a csere-kupak is ereszt orrán-száján.
pedig ez a rózsaszín-fehér kombó azé' ütős volt...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Egyszeres témakörben is tudom borzolni a kedélyeket, a minap beszéltem le magam ezekről (talán nem untalak velük):
https://www.microshi...ls/bs-sr-m12-r/
https://trpcycling.c...duct/rrl-alloy/
És ugye az XD kazetta sem kötelező ebben az esetben, és mivel a sor mehet 50-ig, így a 40-es lánckerék is tutti (lehet venni kínaít még olcsón nyárig).
A TRP fék hogy tetszik, harap eléggé?
Egy bajom van, ami nem a fék hibája, hogy a teljes tokozás miatt bénácska az érzés. A Uniton a bb7 szintén végig házban van bovdenezve, de sokkal jobb, hiába legolcsóbb ház+köszörült bovden. Ezen még valami jagwire van, de elég tompa és nehezen mozog (főleg a a hátsó), szóval erre még rá kell nézzek.
A Merida nekem is végig van tokozva, gyárilag valami nagyon durung, hosszirányban erősített szálas jagwire tokkal az is. Hitványul mozgott, hosszúra volt hagyva, levágtam a végeiből, tettem bele rendes köszörült bowdent és alu tokvéget rá, teljesen jó lett a fékkar mozgása. Gondolom spóroltak 100 forintot valami ócska bowdennel.
Nem tudok TRP-re rosszat mondani, hosszabb távon sem, szerintem szeretni fogod. Fékbetétből is van választék, olcsón is akár. (Mondjuk én felraktam egy 180-as tárcsát előre.)
Drukkolok, hogy végre rákapj az országúti, akarom mondani gravel kormányos érzésre!
Egyszeres témakörben is tudom borzolni a kedélyeket, a minap beszéltem le magam ezekről (talán nem untalak velük):
https://www.microshi...ls/bs-sr-m12-r/
https://trpcycling.c...duct/rrl-alloy/
És ugye az XD kazetta sem kötelező ebben az esetben, és mivel a sor mehet 50-ig, így a 40-es lánckerék is tutti (lehet venni kínaít még olcsón nyárig).
A TRP fék hogy tetszik, harap eléggé?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nem tűnik rossznak, és gondolom 11-esben is létezik.. Sramból még nézegettem is annó, ilyen fékkarjaim -fekete karral- vannak, szerintem teljesen rendben vannak.