Nem tűnik rossznak, és gondolom 11-esben is létezik.. Sramból még nézegettem is annó, ilyen fékkarjaim -fekete karral- vannak, szerintem teljesen rendben vannak.
Nem tűnik rossznak, és gondolom 11-esben is létezik.. Sramból még nézegettem is annó, ilyen fékkarjaim -fekete karral- vannak, szerintem teljesen rendben vannak.
Köszönöm a tippet, észben tartom, de egyelőre jó lesz ez az 50T. Nem mondom, hogy nem kell a kistányér, mert volt hogy le kellett tegyem rá a láncot, de az 50T is egészen "élhető". Anno pár éve a canyon országútin (talán) 54T volt, azt még arrébbtolni se mindig sikerült nagytányéron... Nem titok, azon is filózok, hogy legyen inkább 1xvalami, de azért azt eléggé meg kellene tudni indokolni...
A Treket volt szerencsém élőben is megtapizni (és menni vele). Tényleg szenzációs, zavarbaejtőn sokat lehet nézegetni, annyi érdekesség van rajta. Pedig ugye egy rendes biciGli acélból készül...
Egyszeres témakörben is tudom borzolni a kedélyeket, a minap beszéltem le magam ezekről (talán nem untalak velük):
https://www.microshi...ls/bs-sr-m12-r/
https://trpcycling.c...duct/rrl-alloy/
És ugye az XD kazetta sem kötelező ebben az esetben, és mivel a sor mehet 50-ig, így a 40-es lánckerék is tutti (lehet venni kínaít még olcsón nyárig).
A TRP fék hogy tetszik, harap eléggé?
Az én gravelemről már volt kép, és nagyon utálom az első váltókat, de totál meg tudom érteni, hogy ha már van, akkor maradjon... volt, amikor úgy képzeltem, hogy ha valahol, akkor a gravelen lenne létjogosultsága a szélesebb tartománynak, de főleg azért, mert akkor többet próbálkoztam vele terepen. Oda egy igazán csörlőzős áttétel talán hiányozna, de a mostani állapottal már frankón elközlekedek, ezt is "véglegesnek" tekintem: 38T + 10-42 sor..
így nagyjából, ránézésre (számolás nélkül és azt sem tudva (elfelejtettem), hogy ez 11-es rendszer-e (gondolom igen)) ez a tartomány kb nekem is megfelelne, talán csak a 38T helyett lenne 40T. mert nagyon erős vagyok nincsenek itt nagy meredélyek.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Köszönöm a tippet, észben tartom, de egyelőre jó lesz ez az 50T. Nem mondom, hogy nem kell a kistányér, mert volt hogy le kellett tegyem rá a láncot, de az 50T is egészen "élhető". Anno pár éve a canyon országútin (talán) 54T volt, azt még arrébbtolni se mindig sikerült nagytányéron... Nem titok, azon is filózok, hogy legyen inkább 1xvalami, de azért azt eléggé meg kellene tudni indokolni...
A Treket volt szerencsém élőben is megtapizni (és menni vele). Tényleg szenzációs, zavarbaejtőn sokat lehet nézegetni, annyi érdekesség van rajta. Pedig ugye egy rendes biciGli acélból készül...
"Pedig ugye egy rendes biciGli acélból készül... " - Ez nekem tetszik, tudok vele valamiért azonosulni.
Az én gravelemről már volt kép, és nagyon utálom az első váltókat, de totál meg tudom érteni, hogy ha már van, akkor maradjon... volt, amikor úgy képzeltem, hogy ha valahol, akkor a gravelen lenne létjogosultsága a szélesebb tartománynak, de főleg azért, mert akkor többet próbálkoztam vele terepen. Oda egy igazán csörlőzős áttétel talán hiányozna, de a mostani állapottal már frankón elközlekedek, ezt is "véglegesnek" tekintem: 38T + 10-42 sor..
Köszönöm a tippet, észben tartom, de egyelőre jó lesz ez az 50T. Nem mondom, hogy nem kell a kistányér, mert volt hogy le kellett tegyem rá a láncot, de az 50T is egészen "élhető". Anno pár éve a canyon országútin (talán) 54T volt, azt még arrébbtolni se mindig sikerült nagytányéron... Nem titok, azon is filózok, hogy legyen inkább 1xvalami, de azért azt eléggé meg kellene tudni indokolni...
A Treket volt szerencsém élőben is megtapizni (és menni vele). Tényleg szenzációs, zavarbaejtőn sokat lehet nézegetni, annyi érdekesség van rajta. Pedig ugye egy rendes biciGli acélból készül...
Sokan 40-esre teszik, és Mavicból volt ugyanilyen árban (mint a 30-as) 35-ös is, de az már a 2 kilós lélektani határ felett volt súlyban
Nem tudom, itt szélesség-arányokat mennyire van értelme nézni (szvsz van), de ez kb ugyanaz az arány, mint amikor 25-ös felnire teszünk 2,25-ös vagy 2,35-ös külsőt, amit épp ideálisnak is tartok.
A váz hivatalosan 29-es, de kerestem előtte a témában, és 2,8-as gummákkal találtam képet ilyne Trekekről. Ehhez az kell, hogy középcsapágynál kellően szélesen induljanak a csövek, ebben meg segít az, hogy boostos tengelyszabvány, és 92-es pressfites a csapágyház. De normál hajtómű kell bele, ez egy 172-es Q-faktorú GX.
Ezekhez egyébként nem kéne igazából sem boost, sem pressfit, de úgy látom, így kevésbé kell trükközni a hajlításokkal, meg speckó elemekkel a vázgyártónak. A Vitusnak menetes középrésze volt, szokásos 73-as. Amikor azt a vázat vettem, hirdettek egy acélt is, ami meg 142-es hátsó tengelyű volt, mégis belefért a 3,0-ás külső is.
Ha már: a villa hivatalosan 650B-s, a gyártó úgy listázza, de ugyanolyan magas, mint a 29-es. Ebben is egész normálisan elfér mindkét kerékméret, ha feljebb lépnék 29-es gumiméretben, akkor először a hídba érne bele (kéne is rá egy normálisabb sárvédő, csak a becsúszók miatt, mert ennek a felfogatásán módosítanom is kellett, hogy ne lógjon bele semmibe)
Kössz, ez hasznos infó, azt hittem, ide már szükséges a 35-40 mm is akár, de ez így nagyon jól hangzik.
A váz mennyire speciális méretezésű a duci gumi miatt? Pl hajtóműből szélesebb kell bele, mint egy szabvány 73mm-s középrészű vázba kéne? A nyeregvázcsőnél az a lapítás őrületes, nagyon szép megoldás, és a férőhely szempontjából is elég előnyös.
Ha marad az első váltó, akkor a 46-os lánckereket jó szívvel ajánlom.
Mindkét bemutatott kerékpárral szívesen járnék én is. Gratulálok a tulajoknak.
Kisherceg módosította - 2021. május 04. - 23:01
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Köszi! Úgy tűnik, újabban valahogy megtaláljuk egymást ezekkel a "gazdátlan" szamurájokkal, a Unitom is sokat várt, mire lett gazdija.Mindig is nagyon tetszett ez a konkrét ronin generáció, gratulálok hozzá! Ez a kapható legnagyobb (tán 58-as?) vázméretű verzió? Gyönyörűen megmunkált ez a váz+villa szett, milyen csőszettből van pontosan?
Kisherceg módosította - 2021. május 04. - 15:53
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
felavattam
Mindig is nagyon tetszett ez a konkrét ronin generáció, gratulálok hozzá! Ez a kapható legnagyobb (tán 58-as?) vázméretű verzió? Gyönyörűen megmunkált ez a váz+villa szett, milyen csőszettből van pontosan?
30-ason.
Kössz, ez hasznos infó, azt hittem, ide már szükséges a 35-40 mm is akár, de ez így nagyon jól hangzik.
A váz mennyire speciális méretezésű a duci gumi miatt? Pl hajtóműből szélesebb kell bele, mint egy szabvány 73mm-s középrészű vázba kéne? A nyeregvázcsőnél az a lapítás őrületes, nagyon szép megoldás, és a férőhely szempontjából is elég előnyös.
30-ason.
Milyen belső szélességű felnin vannak ezek a 2,8-as gumik?
*Na jó, az ing nyilván nem. Persze azon már pörgök, mit lehetne még "tuningolni", de egyelőre próbálom türtőztetni magam.
Ha marad az első váltó, akkor a 46-os lánckereket jó szívvel ajánlom.
Mindkét bemutatott kerékpárral szívesen járnék én is. Gratulálok a tulajoknak.
Én szeretem, ha valami fenntartható, szóval zavar, ha úgy kell vadászni még készleten ragadt példányokat a korábbi NN-ből, inkább váltottam most. Pedig azt bírtam, bár nekem inkább overkill már az is, legalábbis hátul biztos. Ez szerintem jó váltás volt, talán minden téren jobbnak is érzem, ahelyett, hogy kompromisszum lenne. Rendes száraz időre van jobb, de ez egész évben jó lehet.
NN egyébként van 2,6-osban egy pár, de egyetértek azzal, hogy 2,8 körül kezd megjönni a duci érzés, a 2,6 arra volt jó, hogy rájöjjek, hogy ez tetszene
Tudom, mások szerint meg a 2,6 az arany középút..
Milyen belső szélességű felnin vannak ezek a 2,8-as gumik?
Én szeretem, ha valami fenntartható, szóval zavar, ha úgy kell vadászni még készleten ragadt példányokat a korábbi NN-ből, inkább váltottam most. Pedig azt bírtam, bár nekem inkább overkill már az is, legalábbis hátul biztos. Ez szerintem jó váltás volt, talán minden téren jobbnak is érzem, ahelyett, hogy kompromisszum lenne. Rendes száraz időre van jobb, de ez egész évben jó lehet.
NN egyébként van 2,6-osban egy pár, de egyetértek azzal, hogy 2,8 körül kezd megjönni a duci érzés, a 2,6 arra volt jó, hogy rájöjjek, hogy ez tetszene Tudom, mások szerint meg a 2,6 az arany középút..
27,5x2,8.
És az új kedvenc gumijaim, eddig a Nobby volt a sarasabb időkre félretéve, ez univerzálisabb, de mégis tapadós. Ekkora méretben meg olyan helyeken sem kapar el felfelé, ahol az erőm már elfogy..
Kisherceg módosította - 2021. május 03. - 21:17
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Köszi, nyilván taposó pedál, hiszen szakál is van, a favágó ing pedig megrendelve*.... 😁@Kisherceg: na de taposópedál!?!?
@ZolkoW: ezek mekkora gumik?
Szép gépek, gratulálok mindkettőtöknek!
Kisherceg módosította - 2021. május 03. - 21:14
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
27,5x2,8.
És az új kedvenc gumijaim, eddig a Nobby volt a sarasabb időkre félretéve, ez univerzálisabb, de mégis tapadós. Ekkora méretben meg olyan helyeken sem kapar el felfelé, ahol az erőm már elfogy..
@Kisherceg: na de taposópedál!?!?
@ZolkoW: ezek mekkora gumik?
Szép gépek, gratulálok mindkettőtöknek!
"Véglegesedünk", bár ez a télinek szánt szetap, most a kerék variálás miatt vannak a ducigumis kerekek a helyükön.
A vádakat, miszerint tulajdonképpen egy vázat vettem, cáfolom, ugyanis a váz mellett eredeti még a nyeregcsőbilincs, és a kormánycsapágy is.
Hogy az apróságokról, mint az A-HEAD kupak, vagy a váltótartó fül, ne is beszéljek.
Ha hozzáveszem a hátsó tengelyt, akkor itt véget is ér a lista..
ZolkoW módosította - 2021. május 03. - 08:53
felavattam
igen taposópedál és igen, marad is rajta. viszont a nyereg helyett kelleni fog másik, ez a Uniton még elment, de itt nagyon kényelmetlen. mondjuk a gyári még kényelmetlenebb volt, szóval nem is értem mit panaszkodok... amúgy ez az 50/34 nem rossz, bár szokatlan, hogy megint van első váltóm.
Kisherceg módosította - 2021. május 01. - 19:07
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"