Ez festessel csavarokkal egyutt ertendo. Karcsinal mertuk. Nyiss ki egy Kona katalogust, es meglatod hogy a hasonlo vazak mind 30 dekaval nehezebbek. A regi vazam is kb 10 dekaval nehezebb volt.
Van aki egy olyan vazat szeret hasznalni, ami szinte el alatta, jo a geometriaja, es nem razza ki a lelket. Van aki teljesitmenyorientalt es egy szezonra vesz egy nagyonmerev konnyu vazat es cc versenyzik. En biciklizek.
12 kilo? Ebben szerepe van a telonak is, illetve hogy nem vagyok 60 kilo, igy ultrakonnyu cuccokat se vettem.
2
elotte LX em volt, most SRAM. Az alkatreszek gyakrabban cserelodnek mint a vaz, es mindegyik elsovaltonak mashol van a szeme. Ez a szem automatikusan 'beall' es nem surlodik a bowden a hazban.
Az xtr ev lehet hogy ilyen hajtokarral meg q faktorral nem lett volna jo, a sram viszont bevalt.
a papucsot ne tolem kerdezd, nekem az elozo is eros volt, de lehet hogy valakinek nem.
3
a sarat nem tudom, nem szeretek nagy sarban menni. mellesleg az egesz garnitura valtas 17 ezer volt /vkarral/ mig ennyiert egy xt hv t kapsz... talan ezert. Volt egyebkent xt m is...
A bringa nagyon tetszik, az alkatrészek is jók, végre valami egyedit látunk, de had legyek hülye (csak leírom amire gondolok)!
1. Az 1910 gramm nem sok egy kicsit egy ennyibe kerülõ vázért? Meg a 12kg a végén?
2. Minek rá az „elsõváltószembizgentyû”? Veszel egy xt, xtr-t, és 8 évre megvan az elsõ váltód (mellesleg más gyártóknak nincsen ilyen, mégis tökéletesen mûködnek az átdobók). Minek egy hátsó váltópapucsot kõzúzógépekhez használatos anyagból készíteni? Nekem, másnak egy rendes alu van, mégsem törik….. cc használatra gondolok
Egy kicsit OFF
3. Miért olyan jó a Sram X9 stb. sárban? Végigmentem a Buda Maratonon abban a sárban amiben mindenki, és az xt váltórendszerem elég rendesen váltott. A Sram váltóval szerelt bringákat mosogatták a gazdáik a kútnál, váltottak kézzel a bringáról leszállva.
ON