Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#17681
Írta 2006. június 28. - 18:28

#17682
Írta 2006. június 26. - 03:00

Nagyon szép gép Milo!
Köszi! Sok idõbe és pénzbe telt míg ilyen lett. De mostmár Fun Fun Fun!

#17683
Írta 2006. június 25. - 19:14

#17684
Írta 2006. június 25. - 19:05

#17685
Írta 2006. június 24. - 22:45

váz: On-One The Gimp 2004 (átalakított papucs és tárcsakonzol)
villa: Scamp Dirt
kormánycsapágy: FSA The Pig DH Pro
stucni: Truvativ Holzfeller 40mm
kormány: Truvativ Hussefelt (60 cm-re vágva)
kormányvégdugó: FlyBikes
markolat: ODI Longneck
fék: Avid BB7, Magura 4 tárcsával 160 mm
fékkar: Avid SD7
bowdenház: Jagwire Rattler MAC
nyeregcsõ: Bike+ csõ, Zoggie 2 csavaros fejjel, 27.0
nyeregcsõ bilincs: FBM Hose Clamp
nyereg: WTP Slim
hajtókar: WTP Royal, 155mm-es FSA tengellyel
lánctányér: WTP 5 Star Delux, 30T
lánc: KMC K710 Kool + félláncszem
pedál: Premium Products
e. kerék: Macneil 10mm agy + DT küllõk/anya + 24" Single Track + Specialized Compound Sport 24x2.0
h. kerék: Bike+ SS kazis agy(alutengelyes,10-es imbuszora alakítva,Odyssey Hazard rugó és kalapácsok) + 13-as KHE lánckerék + DT küllõk/anya + 24" Single Track + Specialized Compound Sport 24x2.0
Egyenlõre így marad. Ami változik hamarosan: alu anyák az elsõ agyhoz és KMC K710 Super Light lánc
Képet mutatok holnap!
#17686
Írta 2006. június 24. - 21:58

#17687
Írta 2006. június 24. - 21:47

#17688
Írta 2006. június 24. - 21:45



A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ajánlom figyelmetekbe a cigánykurvákat a háttérben!
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
#17689
Írta 2006. június 24. - 00:18

#17690
Írta 2006. június 24. - 00:17

04 Specialized Hardrock,
és ami már nem a gyári:
Raceface Prodigy korm.szár
XT elsõ váltó
Deore hátsó váltó
XT váltókarok (3x8as)
Deore 555 elöl hátul, 160as tárcsák
Hope XC - DT - XM321 elöl
DMR Revolver - DT - XM321 hátul
DMR V8 pedál
Speci Telluride BG nyereg
Holnap majd tolok képet is..
#17691
Írta 2006. június 23. - 23:51

de azért azt Te is tudod András, hogy a 2 nem egy kategória....a tied egy közepesen gagyi aluváz, TOM-é pedig egy egyedileg készült, kissé más csõszettbõl ......ugyanez aluból kb 1400-1500 gramm lenne.....ami ott a konából hasonló versenyzö a kula, kb semmi árelõnyöd nem lenne...
teljes mértékben egyet értek. nem azért írtam, h kötekedjek. csak mivel ez egy ilyen topic, megjegyeztem.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17692
Írta 2006. június 23. - 23:22

kb ugyanezt próbáltam kifejezni, bár lehet lusta vagyok minden szót leírniNe keverjuk mar az alut az acellal.... termeszetesen deda acel sat csoves konavazzal kell osszehasonlitani, bar a katalogus nem tul reszletes. Oda annyi van irva h 2,2 kg. Szoval nem tudom pontosan melyik csoszett. A SAT 14,5 -nel egy jobb van, de az mar marha kemeny anyag ...
Ennel a vaznal nem az anyagot kell megfizetni, hanem a raforditott emberi munkaorat. Ugyanis itt nehezen lehet automatizalni. Persze nezheted ugyis hogy kilora mit kapsz a penzedert... na de ne menjunk ebbe bele ez nem az a topic. Gyonyoruek az alu giant ek meg cannondale ek is.

/da ha már, egyébként az explosif van deda sat 14,5 böl, és 1,9 a katalog adata

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#17693
Írta 2006. június 23. - 23:19

Magellan Pyxis, 1830 gr, acélváz
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#17694
Írta 2006. június 23. - 23:06

Ennel a vaznal nem az anyagot kell megfizetni, hanem a raforditott emberi munkaorat. Ugyanis itt nehezen lehet automatizalni. Persze nezheted ugyis hogy kilora mit kapsz a penzedert... na de ne menjunk ebbe bele ez nem az a topic. Gyonyoruek az alu giant ek meg cannondale ek is.
#17695
Írta 2006. június 23. - 22:49

1.
Ez festessel csavarokkal egyutt ertendo. Karcsinal mertuk. Nyiss ki egy Kona katalogust, es meglatod hogy a hasonlo vazak mind 30 dekaval nehezebbek. ...
amelyik ugyanabból a csõszettbõl készül, az kb súlyra is +egyezik.....persze én is jó eséllyel a yasecet venném.....
az én vázam 19"-os és 1950gr körül van. kona cinder cone.
kb. 100ezer ft a különbség a két váz között, az enyém javára.
ezzel nem leszólni akarlak, mert ha tehetném, én is szívesen vennék YASEC-ot, mert szimpatikusak az egyedi cuccok.
de azért azt Te is tudod András, hogy a 2 nem egy kategória....a tied egy közepesen gagyi aluváz, TOM-é pedig egy egyedileg készült, kissé más csõszettbõl ......ugyanez aluból kb 1400-1500 gramm lenne.....ami ott a konából hasonló versenyzö a kula, kb semmi árelõnyöd nem lenne...
persze csak ha jól emléxem hogy a deda sat 14,5 cro-mo csõ

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#17696
Írta 2006. június 23. - 17:27

Kész az új montim.
Kicsit gagyi, de neked jo lesz. Mondtam hogy a karbont vedd, de sosem halgatsz ram, inkabb fillereskedsz...

I`m as fast as nobody!
#17697
Írta 2006. június 23. - 17:18

Kész az új montim.
Ez kib*szott jo bicikli! Grat!
#17698
Írta 2006. június 23. - 16:17


Na de ez tényleg OFF, nem akarok vitatkozni, használd egészséggel és tekerj vele jó sokat mert azt úgy kell!!!!
#17699
Írta 2006. június 23. - 15:38

1.
Nyiss ki egy Kona katalogust, es meglatod hogy a hasonlo vazak mind 30 dekaval nehezebbek.
az én vázam 19"-os és 1950gr körül van. kona cinder cone.
kb. 100ezer ft a különbség a két váz között, az enyém javára.
ezzel nem leszólni akarlak, mert ha tehetném, én is szívesen vennék YASEC-ot, mert szimpatikusak az egyedi cuccok.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17700
Írta 2006. június 23. - 15:23

Ez festessel csavarokkal egyutt ertendo. Karcsinal mertuk. Nyiss ki egy Kona katalogust, es meglatod hogy a hasonlo vazak mind 30 dekaval nehezebbek. A regi vazam is kb 10 dekaval nehezebb volt.
Van aki egy olyan vazat szeret hasznalni, ami szinte el alatta, jo a geometriaja, es nem razza ki a lelket. Van aki teljesitmenyorientalt es egy szezonra vesz egy nagyonmerev konnyu vazat es cc versenyzik. En biciklizek.
12 kilo? Ebben szerepe van a telonak is, illetve hogy nem vagyok 60 kilo, igy ultrakonnyu cuccokat se vettem.
2
elotte LX em volt, most SRAM. Az alkatreszek gyakrabban cserelodnek mint a vaz, es mindegyik elsovaltonak mashol van a szeme. Ez a szem automatikusan 'beall' es nem surlodik a bowden a hazban.
Az xtr ev lehet hogy ilyen hajtokarral meg q faktorral nem lett volna jo, a sram viszont bevalt.
a papucsot ne tolem kerdezd, nekem az elozo is eros volt, de lehet hogy valakinek nem.
3
a sarat nem tudom, nem szeretek nagy sarban menni. mellesleg az egesz garnitura valtas 17 ezer volt /vkarral/ mig ennyiert egy xt hv t kapsz... talan ezert. Volt egyebkent xt m is...
A bringa nagyon tetszik, az alkatrészek is jók, végre valami egyedit látunk, de had legyek hülye (csak leírom amire gondolok)!
1. Az 1910 gramm nem sok egy kicsit egy ennyibe kerülõ vázért? Meg a 12kg a végén?
2. Minek rá az „elsõváltószembizgentyû”? Veszel egy xt, xtr-t, és 8 évre megvan az elsõ váltód (mellesleg más gyártóknak nincsen ilyen, mégis tökéletesen mûködnek az átdobók). Minek egy hátsó váltópapucsot kõzúzógépekhez használatos anyagból készíteni? Nekem, másnak egy rendes alu van, mégsem törik….. cc használatra gondolok
Egy kicsit OFF
3. Miért olyan jó a Sram X9 stb. sárban? Végigmentem a Buda Maratonon abban a sárban amiben mindenki, és az xt váltórendszerem elég rendesen váltott. A Sram váltóval szerelt bringákat mosogatták a gazdáik a kútnál, váltottak kézzel a bringáról leszállva.
ON