
Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#17721
Írta 2006. június 21. - 20:08


RAUH-Welt
B E G R I F F
#17722
Írta 2006. június 21. - 19:55

Kicsi onnen... Attól hogy valamit erõvel rá lehet tekerni a kormányra, az még nem jelenti azt, hogy nem fog a fék. Ha teljesen bekopik végre BB7, akkor jól fog még jönni az a rugalmasság az adagolhatóság miatt.
Nem akarod megmutatni a népeknek a "fantasztikus" CCéd?Hadd nevessünk egy jót. 186cm, 16,5"-es PolarX, túlhúzott nyeregcsõ, JEEEE
Majd fölrakom mind3 gépet, csak holnap lesz stucni, pénteken váltó és bowdenek.
Aztán lehet majd ótani, mert télleg nem szép:D
Ez volt itthon...
Az a fék akkor sem fog fogni a teszkós karral

#17723
Írta 2006. június 21. - 19:51

"Na, elkészült a bestia! VÉÉÉGRE!!!"
Csaj a mûjanyag fékkart kéne kicserélni, mert mégis..
Kicsi onnen:D... Attól hogy valamit erõvel rá lehet tekerni a kormányra, az még nem jelenti azt, hogy nem fog a fék. Ha teljesen bekopik végre BB7, akkor jól fog még jönni az a rugalmasság az adagolhatóság miatt.
Nem akarod megmutatni a népeknek a "fantasztikus" CCéd?

#17724
Írta 2006. június 21. - 19:46

ez szép lett
súly mérve vagy összeadva ?
Megvan minden külön is, de mivel a mérleg 1g-ra pontosan kerekít, ezért a 3kg-ig (addig mér a mérleg) a nagyobb darabokat egybe mértem le, így kisebb a hiba. Pl. kerekek gumival-tárcsával-gyorszárral is le lettek mérve, meg kormány stucni + a rajta lévõ cuccok stb... így a nagyobb darabokkal számolva 12272g összesen, a 12,28kg-mal valószínûleg nem tévedek túl sokat. (mondjuk a kábelkötegelõket is lemértem vágatlanul, aztán visszamértem a levágott felesleget:) , bár ez inkább a grammozós topikba illene...)
#17725
Írta 2006. június 21. - 19:43

Csaj a mûjanyag fékkart kéne kicserélni, mert mégis..

#17726
Írta 2006. június 21. - 19:28

mindig is gondolkodtam piros (bordó) felnin...
egyszer még lehet belevágok

daci: ha gondolod, akkor 1centivel rövidebbet is levághatsz, mint ami kell, és utána MÉG levághatod külön azt a centit...
gyaa....
amúgy telótopic.
de ne bonyolítsd túl. leméred, levágod, fejcsapágy átrak, örül.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#17727
Írta 2006. június 21. - 19:28

#17728
Írta 2006. június 21. - 19:27

ez szép lettNA, itt a recept:
![]()
- 19"-es Trans Mission Speed váz
- RS Reba Race 115mm-en
- WTB kormánycsapágy
- Pazzaz XC Light stucni
- B+ kormány
- B+ szivacsmarkolat, de gumira lesz cserélve, mert nem zárt cellás a hab és esõben lemászik a kormányról
- Pro nyeregcsõ
- Acor titánpálcás nyereg
- nyeregbilincs vázhoz volt
- B+ ISIS-es monoblokk (153gramm, de olyan is...)
- Truvativ Firex Team hajtómû
- Shimano 540es pedál
- Sram 7.0 fogsor 11-32-ig
- PC-69-es lánc
- Sram 7.0 fékkarok
- Avid BB7es tárcsafékek, elöl 185ös, hátul 160as tárcsával
- Jagwire fékbovdenházak
- ócsó váltóbovdenházak
- köszörült bowdenek
- Sram X.0 markolatváltó
- Sram X-Gen elsõváltó
- Sram 9.0 SL hátsóváltó, középkanalas
- DT Hügi elsõagy
- B+ hátsóagy
- Mavic X317 Disc felnik
- DT küllõk alu anyával
- Maxxis Flyweight felniszalag
- Maxxis Ultralight belsõ
- Continental Flow kevláros külsõk
Minden le van mérve 1g-ra pontos mérlegen, kivétel a kerekek, mert azok csak kompletten lettek megmérve. 12,28kg szerintem nem annyira rossz, 12kg alá csak irreálisan drágán tudnám levinni a gépet.
súly mérve vagy összeadva ?
de lesz egyszer egy Yasec vázam is....

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#17729
Írta 2006. június 21. - 19:22

hamarosan egy ilyen veszi át az rst helyét a polar x-emben
ma vettem 40ért egy zsírúj 2006os stance flow-t gyorsszárasban
de még kell tárcsa fék addig nemtudom berakni, mivel nincs így elsõfék.. remélem lesz mielõbb és akkor kész lesz a bicó, már alig várom mehessek vele egy pár kört
amit furának találtam elsõ ránézésre h sokkal hosszabb a felsõ szára mint az rst-nek, így be fér a bicómba vagy le kell fûrészelni a telóból egy kicsit? bocs a béna kérdésért.. de fogalmam nincs
A telóból inkább ne fûrészelj le... :scared:
Amire te gondolsz az a villanyak. Azt meg új teló vásárlásakor méretre kell vágni. Ha a régi telód magassága megfelelt, akkor vágd ugyanakkorára.
Meg ne kérdezd mivel! (vasfûrész, flex) Igen, be szabad fogni a satuba.

#17730
Írta 2006. június 21. - 19:11

75 kg-ig tesztelve.
szerintem kényelmes nagyon.
olcsó, könnyû, jó - és nem kellett kettõt választanom!
Azér kérdeztem mert én 85-90 kilaj vagyok és nem mindegy hogy mit bír a nyergem.....de mint McGywer írta priviben, nagyon sokat rugózik és alattam megnyulna a nyeregtest.....
http://ebike.hu/termekek/nyereg/2970
http://ebike.hu/termekek/nyereg/2971
....meg arról a Selle nyeregrõl ami az ehavi BM-ban van....
Ezekrõl mi a vélaménye a szakértõ uraknak?
#17731
Írta 2006. június 21. - 19:06

Mekgájver!!
Hány kiló vagy?
Érdekelne mit bír az Acor nyereg....én is fenem rá a protkóm....
75 kg-ig tesztelve.
szerintem kényelmes nagyon.
olcsó, könnyû, jó - és nem kellett kettõt választanom!

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17732
Írta 2006. június 21. - 19:01

ma vettem 40ért egy zsírúj 2006os stance flow-t gyorsszárasban
de még kell tárcsa fék addig nemtudom berakni, mivel nincs így elsõfék.. remélem lesz mielõbb és akkor kész lesz a bicó, már alig várom mehessek vele egy pár kört

amit furának találtam elsõ ránézésre h sokkal hosszabb a felsõ szára mint az rst-nek, így be fér a bicómba vagy le kell fûrészelni a telóból egy kicsit? bocs a béna kérdésért.. de fogalmam nincs
#17733
Írta 2006. június 21. - 18:45

Hány kiló vagy?
Érdekelne mit bír az Acor nyereg....én is fenem rá a protkóm....

#17734
Írta 2006. június 21. - 18:43

erre akár még én is feltenném a seggem

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17735
Írta 2006. június 21. - 18:37


- 19"-es Trans Mission Speed váz
- RS Reba Race 115mm-en
- WTB kormánycsapágy
- Pazzaz XC Light stucni
- B+ kormány
- B+ szivacsmarkolat, de gumira lesz cserélve, mert nem zárt cellás a hab és esõben lemászik a kormányról
- Pro nyeregcsõ
- Acor titánpálcás nyereg
- nyeregbilincs vázhoz volt
- B+ ISIS-es monoblokk (153gramm, de olyan is...)
- Truvativ Firex Team hajtómû
- Shimano 540es pedál
- Sram 7.0 fogsor 11-32-ig
- PC-69-es lánc
- Sram 7.0 fékkarok
- Avid BB7es tárcsafékek, elöl 185ös, hátul 160as tárcsával
- Jagwire fékbovdenházak
- ócsó váltóbovdenházak
- köszörült bowdenek
- Sram X.0 markolatváltó
- Sram X-Gen elsõváltó
- Sram 9.0 SL hátsóváltó, középkanalas
- DT Hügi elsõagy
- B+ hátsóagy
- Mavic X317 Disc felnik
- DT küllõk alu anyával
- Maxxis Flyweight felniszalag
- Maxxis Ultralight belsõ
- Continental Flow kevláros külsõk
Minden le van mérve 1g-ra pontos mérlegen, kivétel a kerekek, mert azok csak kompletten lettek megmérve. 12,28kg szerintem nem annyira rossz, 12kg alá csak irreálisan drágán tudnám levinni a gépet.
#17736
Írta 2006. június 21. - 18:33

nagyon csecse!!!!
szééépek a felnik!
Ha jol tippelek Te sem vagy alacsony, mekkora is ez a váz?
használd egészséggel!
Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!
#17737
Írta 2006. június 21. - 18:17


"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17738
Írta 2006. június 21. - 18:13

Na, elkészült a bestia! VÉÉÉGRE!!!:bananadan
http://pix.bikemag.h...192413&cat=2672
http://pix.bikemag.h...192414&cat=2672
http://pix.bikemag.h...192415&cat=2672
12,28kg úgy ahogy a képen látható. Egyéb biszbaszokkal és üres kulaccsal is 12,5 körül lehet.
Még mielõtt valaki megkérdezné, a rugóstagon a rugón az egy belsõ, elég nagy szívás volt rá felkûzdeni, de hátha megérte ha kevésbé koszolódik így a tag.
Hmm jo kis bicaj, gratulalok!
#17739
Írta 2006. június 21. - 18:12

#17740
Írta 2006. június 21. - 17:46

http://pix.bikemag.h...192413&cat=2672
http://pix.bikemag.h...192414&cat=2672
http://pix.bikemag.h...192415&cat=2672
12,28kg úgy ahogy a képen látható. Egyéb biszbaszokkal és üres kulaccsal is 12,5 körül lehet.
Még mielõtt valaki megkérdezné, a rugóstagon a rugón az egy belsõ, elég nagy szívás volt rá felkûzdeni, de hátha megérte ha kevésbé koszolódik így a tag.