Talán nem a véletlenül "tarkabarka" sok embernek...
Talán igen, talán nem...
Rocsipeti! Biztos jó 5let volt az a nyereg? Az egy dolog h. könnyû, egy másik meg, hogy naaagyon ki fog lágyulni a nyeregtest, és ha nem full lapos a nyeregcsõ feje, hanem a rögzítésnél valami bumszli van, akkor frankón ráül a nyeregtest mikor felülsz rá. Nemtom hogy az Eastonod feje milyen, de gondok lehetnek a nyereggel ilyen téren.
Aztat nemtom mi van a bikkmagba, de én 85(+) vagyok, és egy selle flite titanium bírja alattam, mondjuk hajlik rendesen a pálca
McGywer: Gratula a géphez, csodaszép, de könyörgöm a kötegelõket cseréld le feketére, mert a szívem megszakad...
Aztat nemtom mi van a bikkmagba, de én 85(+) vagyok, és egy selle flite titanium bírja alattam, mondjuk hajlik rendesen a pálcaAzér kérdeztem mert én 85-90 kilaj vagyok és nem mindegy hogy mit bír a nyergem.....
....meg arról a Selle nyeregrõl ami az ehavi BM-ban van....
Ezekrõl mi a vélaménye a szakértõ uraknak?
Majd fölrakom mind3 gépet, csak holnap lesz stucni, pénteken váltó és bowdenek.
Aztán lehet majd ótani, mert télleg nem szép:D
Ez volt itthon...
Az a fék akkor sem fog fogni a teszkós karral
RAUH-Welt
B E G R I F F
Kicsi onnen... Attól hogy valamit erõvel rá lehet tekerni a kormányra, az még nem jelenti azt, hogy nem fog a fék. Ha teljesen bekopik végre BB7, akkor jól fog még jönni az a rugalmasság az adagolhatóság miatt.
Nem akarod megmutatni a népeknek a "fantasztikus" CCéd?Hadd nevessünk egy jót. 186cm, 16,5"-es PolarX, túlhúzott nyeregcsõ, JEEEE
"Na, elkészült a bestia! VÉÉÉGRE!!!"
Csaj a mûjanyag fékkart kéne kicserélni, mert mégis..
ez szép lett
súly mérve vagy összeadva ?