Olee Dzsájente is nagyon ott van!
Ha látni is lehetne belõle valamit...
Olee Dzsájente is nagyon ott van!
Rocsipeti! Biztos jó 5let volt az a nyereg? Az egy dolog h. könnyû, egy másik meg, hogy naaagyon ki fog lágyulni a nyeregtest, és ha nem full lapos a nyeregcsõ feje, hanem a rögzítésnél valami bumszli van, akkor frankón ráül a nyeregtest mikor felülsz rá. Nemtom hogy az Eastonod feje milyen, de gondok lehetnek a nyereggel ilyen téren.
Aztat nemtom mi van a bikkmagba, de én 85(+) vagyok, és egy selle flite titanium bírja alattam, mondjuk hajlik rendesen a pálca
McGywer: Gratula a géphez, csodaszép, de könyörgöm a kötegelõket cseréld le feketére, mert a szívem megszakad...
Aztat nemtom mi van a bikkmagba, de én 85(+) vagyok, és egy selle flite titanium bírja alattam, mondjuk hajlik rendesen a pálcaAzér kérdeztem mert én 85-90 kilaj vagyok és nem mindegy hogy mit bír a nyergem.....
....meg arról a Selle nyeregrõl ami az ehavi BM-ban van....
Ezekrõl mi a vélaménye a szakértõ uraknak?
Majd fölrakom mind3 gépet, csak holnap lesz stucni, pénteken váltó és bowdenek.
Aztán lehet majd ótani, mert télleg nem szép:D
Ez volt itthon...
Az a fék akkor sem fog fogni a teszkós karral
RAUH-Welt
B E G R I F F
Kicsi onnen... Attól hogy valamit erõvel rá lehet tekerni a kormányra, az még nem jelenti azt, hogy nem fog a fék. Ha teljesen bekopik végre BB7, akkor jól fog még jönni az a rugalmasság az adagolhatóság miatt.
Nem akarod megmutatni a népeknek a "fantasztikus" CCéd? Hadd nevessünk egy jót. 186cm, 16,5"-es PolarX, túlhúzott nyeregcsõ, JEEEE
"Na, elkészült a bestia! VÉÉÉGRE!!!"
Csaj a mûjanyag fékkart kéne kicserélni, mert mégis..
ez szép lett
súly mérve vagy összeadva ?
ez szép lettNA, itt a recept:
- 19"-es Trans Mission Speed váz
- RS Reba Race 115mm-en
- WTB kormánycsapágy
- Pazzaz XC Light stucni
- B+ kormány
- B+ szivacsmarkolat, de gumira lesz cserélve, mert nem zárt cellás a hab és esõben lemászik a kormányról
- Pro nyeregcsõ
- Acor titánpálcás nyereg
- nyeregbilincs vázhoz volt
- B+ ISIS-es monoblokk (153gramm, de olyan is...)
- Truvativ Firex Team hajtómû
- Shimano 540es pedál
- Sram 7.0 fogsor 11-32-ig
- PC-69-es lánc
- Sram 7.0 fékkarok
- Avid BB7es tárcsafékek, elöl 185ös, hátul 160as tárcsával
- Jagwire fékbovdenházak
- ócsó váltóbovdenházak
- köszörült bowdenek
- Sram X.0 markolatváltó
- Sram X-Gen elsõváltó
- Sram 9.0 SL hátsóváltó, középkanalas
- DT Hügi elsõagy
- B+ hátsóagy
- Mavic X317 Disc felnik
- DT küllõk alu anyával
- Maxxis Flyweight felniszalag
- Maxxis Ultralight belsõ
- Continental Flow kevláros külsõk
Minden le van mérve 1g-ra pontos mérlegen, kivétel a kerekek, mert azok csak kompletten lettek megmérve. 12,28kg szerintem nem annyira rossz, 12kg alá csak irreálisan drágán tudnám levinni a gépet.
hamarosan egy ilyen veszi át az rst helyét a polar x-emben
ma vettem 40ért egy zsírúj 2006os stance flow-t gyorsszárasban
de még kell tárcsa fék addig nemtudom berakni, mivel nincs így elsõfék.. remélem lesz mielõbb és akkor kész lesz a bicó, már alig várom mehessek vele egy pár kört
amit furának találtam elsõ ránézésre h sokkal hosszabb a felsõ szára mint az rst-nek, így be fér a bicómba vagy le kell fûrészelni a telóból egy kicsit? bocs a béna kérdésért.. de fogalmam nincs
75 kg-ig tesztelve.
szerintem kényelmes nagyon.
olcsó, könnyû, jó - és nem kellett kettõt választanom!
Mekgájver!!
Hány kiló vagy?
Érdekelne mit bír az Acor nyereg....én is fenem rá a protkóm....
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu