Puch Mistral EL- 1984
Mars módosította - 2013. október 30. - 14:30
max ha a cross sokkal gagyibb, akkor városinak, vagy görgőzni
a 29 is profi,de a cross meg eletronyos ktm.városban nem bringázom
arpi07 módosította - 2013. október 28. - 15:41
Van értelme párhuzamosan tartani egy crosstrekkinget meg egy merev 29-et?Szerintem nincs,de hátha valaki más véleményen van
max ha a cross sokkal gagyibb, akkor városinak, vagy görgőzni
Van értelme párhuzamosan tartani egy crosstrekkinget meg egy merev 29-et?Szerintem nincs,de hátha valaki más véleményen van
Köszönöm! Menni is jó vele, meglepően 26-osos. És persze kösz a tippet a kerékre, telóra*!
Igen, hongfu váz, de senkinek nem javaslom őket, halálosan k.cs.g társaság. Hazudoztak egy hónapig (kb. nem tudjuk küldeni, mert a csomagolóember szabadságon van) úgy, hogy csak akkor fizettem, mikor azt mondták, hogy van készen ilyen vázuk. Nem kaptam meg mindent amit kértem, utólag letagadták, hogy mit ajánlottak korábban. A végén még ők voltak megsértődve. Mindegy, el vannak felejtve.
---
Matt finissel kértem, bár gondolkodtam festésben, nem azzal akartam kezdeni. De olyan minősíthetetlen volt a váz színe, hogy nem volt más választásom, kerestem itthon egy fényezőt. Sokat vaciláltam, matt legyen vagy fényes, mert a matt az gyönyörű, de szerencsére meggyőztek a hozzáértők, hogy felejtsem el, kell a fényes lakk. Azóta írta a srác az mtbr-en (akitől a matt sárga ötlet jött), hogy már ő is bánja a válsztását, még kész sincs a bringája, de már látszik, mennyire nem praktikus.
---
A váz 1330g volt, a teló nem könnyű ~1.8kg, a kerekek meg különösen nem pihék. De konkrétan lesz.r.m, a 90 kilómmal olyan vidáman mentem át a köves részeken, hogy csak na!
---
* érdekes ez a slide. Elsőre, mikor csak az uccában próbáltam nem igazán tetszett, nem olyan vajpuha, mint a fox. Leengedtem csutkára, felfújtam megint, igaz a saját súlyomnál kisebbhez ajánlott nyomásra, és semmi gond nem volt vele. Jó lesz ez, nincs cserebere!
Fotó alapján elég jó lett, sokezer problémamentes km-t vele! :-) Színezés már saját, vagy így jött? Ez HongFu váz, ugye? Mérted a váz tömegét?
mgy módosította - 2013. október 23. - 18:40
Fotó alapján elég jó lett, sokezer problémamentes km-t vele! :-) Színezés már saját, vagy így jött? Ez HongFu váz, ugye? Mérted a váz tömegét?
Elkészült végre, ma megvolt az első rendesebb menés is vele, nagyon bejövős.
Karbon váz, inkább erős, mint könnyű alkatrészek.
Nagyon TRENDI a bicód,arn..
pedig keves dolog all tavolabb tolem, mint a bringaval valo hipszterkedes szimplan ez volt a legolcsobb alternativa. bar a fekete bringak a gyengeim.
Canyon Grand Canyon AL SLX 29 9.9 (M)
Full Shimano XT
DT Swiss Spline M1700
Fox Float32 Factory Racing Tarralogic
karakoram módosította - 2013. október 20. - 17:47
Már régen vettem Bike-ot, rászoktam az honlapjukra, ahol sok teszt fönt van de sajnos csak a régebbiek olvashatóak, a frissek fizetõsek. Nekem az a teszt van meg, mikor a Transalpon megy a 2 Scale, (29 + 26) 4-4 szakaszt mennek a tesztelõk és utána cserélnek. Ugyan olyan fölszereltség, gumi,...minden, mindkét gépen watttmérõk. Minden nap 4-6 órát mentek, a végén egészen mnimális watt különbségek jöttek ki, inkább az érzés más szerintük.
Amúgy 2 hete én is a csapatban voltam, akikhez csatlakoztál a Pilisben. A Canyon fully géppel voltál.
A Q-faktor is azóta zavarja az embereke, mióta olvastak róla egy cikket az MBAH újságban. Haverom legalább is ilyen típus, mindent szentírásnak vesz, amit olvas valahol. Nekem egyszer 107mm helyett 122es középtengely volt egy ideig a bringámban, ránézésre elég durván álltak a karok de kb. semmit nem éreztem.
Szerintem két külsõ gumi között a különbséget ezerszer jobban megérzel, mint az alig hozzáérõ fékpofát.
Egyébként a német Bike-Magazin csinált ilyen tesztet 26 vs. 29 témakörben, ugyan olyan felszereltségû géppel, wattmérõvel szerelt bringákkal. Nem emlékeztem, hogy le volt töltve a teszt vagy a papír újságban olvastam valahol. Nem tudom már mi volt a végeredmény de õk pl. mániákusan mérnek, tesztelnek mindent, amit lehet.