Elkészült!!
Specialized Stumpjumper '98 (Tange Prestige)
Egy kicsit alakítgatva, (v-fékszem le, tárcsa fel, felsőcső ejtve, fékkábel rejtve).
Elkészült!!
Specialized Stumpjumper '98 (Tange Prestige)
Egy kicsit alakítgatva, (v-fékszem le, tárcsa fel, felsőcső ejtve, fékkábel rejtve).
RC, Spider, Karakoram.
Baromi nosztalgikus nekem, ekkor kezdtem montizni.
Remek gép!
A nővérem most ezzel nyomul:
A mai trendnek megfelelő pilótafülkét és a külsőket leszámítva eredeti állapot.
https://plus.google....082586173166977
Rabbit módosította - 2013. november 11. - 23:46
Nekem is MarshGuard van, sőt az addon is megvan hozzá és annyira tetszik, hogy az új bringára is raktam. Sőt azt bánom, hogy egy métert is kimentem a Reba-val enélkül és rögtön az első úton kavicsot kapott a becsúszó... Száraz időben is jó, portól is védve vannak a becsúszók. Egyébként eléggé felveszi a villa formáját, nem gondolom, hogy emiatt ne férne el a sár. Hacsak nem szeret valaki úgy dagonyázni, hogy a villákba és teleszkóp becsúszókba gyúrni lehet a sarat.
ebbe a kanyonba van saját ötlet vagy így jön le a szalagról?
Nem pont így jön le, de a képekről nem látod igazán a különbséget. Itt van egy rövid leírás a változtatásokról, nem akartam itt offolni:
http://forum.bikemag...nyon/?p=1189246
A pálcás sárvédő mellett lesz elég hely a sárnak ?
Ez http://www.rei.com/p...seatpost-fender jobb ilyen szempontból.
Biztosan nem lesz hely, kis lakatolás kellene majd.
Neked is egy ilyesmi van, mint amit linkeltél, ugye?
A pálcás sárvédő mellett lesz elég hely a sárnak ?
Ez http://www.rei.com/p...seatpost-fender jobb ilyen szempontból.
Tegnapi fotó:
A MarshGuardot ajándékba kaptam, jól működik, becsúszókat is egészen hatékonyan védi, ebből a szempontból biztosan jobb, mint a korábban használt RRP MudGuard.
Egy hátsó pálcás MTB sárhányón és egy alsócsőre szerelhető sárvédőn túl az utolsó upgrade is megtörténik hamarosan: a jó öreg és nálam eddig szuper megbízhatóan működő, de már lassan 6 éves Magura Louise BAT-ok helyett kapott új fékeket, egyik este felszerelem.
Szép bringa. Mekkora váz ez? Olyan kicsinek tűnik.
29-es bringa, M-es váz a 178-179 cm-es magasságomhoz.
tetszetős ez a canyon, szépek a részletek is. kivéve a topicjában bemutatót első váltó bovdenezést. a direct mount rögzítés még oké, de a belül vezetett bovden és a váltó girbegurba bekötése, megfejelve a bovdenház végének rögzítésére egyébként kialakított kis lyukkal (ebben van benne a bovden túllógó vége, jól látom, ugye?) nekem nagyon idegen.
Igen jól látod, engem eddig nem zavart. Sőt legalább szépen el van vezetve a bovden vége, a váltó meg alul/felül húzós (ha jól tudom nincsen mást direct mount-ból) tehát a boveden útjára nincsen más választás. Pontos, az a fontos.
A Unit nagyon szép!
tetszetős ez a canyon, szépek a részletek is. kivéve a topicjában bemutatót első váltó bovdenezést. a direct mount rögzítés még oké, de a belül vezetett bovden és a váltó girbegurba bekötése, megfejelve a bovdenház végének rögzítésére egyébként kialakított kis lyukkal (ebben van benne a bovden túllógó vége, jól látom, ugye?) nekem nagyon idegen.
...Esetedben csak az "egérút vissza a váltóshoz" kritérium nem teljesül. A makszibájkban nekem ugyan azt mondták a 29-es scandium Unit vázra, hogy van hozzá váltófüles papucs is, de én olyat élőben még nem láttam. Ami ezt tudja gyárilag, az az Explosif lenne ugye...
szempont volt, hogy NE legyen egérút, csak nem egyértelműen fogalmaztam azt hiszem, így visszaolvasva.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Szép bringa. Mekkora váz ez? Olyan kicsinek tűnik.
Ép nézni akartam, hogy írtatok-e valamit a bringámra de valami oknál fogva törlődtek a képek nem tudom mikor, újra...
2014 Canyon Grand Canyon AL SLX 29
Ide töltöttem még fel részletes képeket, nem akartam itt offolni:
http://forum.bikemag...nyon/?p=1189246
stp1, zscs:
Az effektív láncvillahossztól és a használni kívánt áttételtől függ, hogy kell-e hozzá a félszem. Számos netes kalkulátorral le lehet szimulálni, az én kedvencem a FixMeUp.
Kisherceg:
Jó lett a bringa, gratula. (És irigység.)
Én a fiam dirt mongúzát szoktam elcsaklizni, ha terepen kívánok singlespeedezni, azzal is szórakoztató, képzelem, akkor milyen lehet ezzel. (Én sem tartanám egyetlen bringának, mert nem tudok vele mindenhol felmenni, meg kell tervezni az útvonalat. De ahol el tudok menni vele, dinamikusabban mozgok, mint a váltóssal. Felfelé ugye muszáj, lefelé meg jobban neki merem ereszteni, mert laposabb a geoja.)
Esetedben csak az "egérút vissza a váltóshoz" kritérium nem teljesül. A makszibájkban nekem ugyan azt mondták a 29-es scandium Unit vázra, hogy van hozzá váltófüles papucs is, de én olyat élőben még nem láttam. Ami ezt tudja gyárilag, az az Explosif lenne ugye...
Egyébként nekem is ilyen Ritchey OCR Rock/Comp párossal fűzött kerekeim vannak egy Pahoehoe vázban, de az váltós.
azt írja, hogy 6mm-nyi láncvillahossz változás enged, szóval félszem nélkül az nem mindig elég.
Ha nem használ valaki félszemet a lánchoz, vajon mennyire használható ez? Számomra - eltekintve attól, hogy macerás lehet az állítgatás - ez tűnik az tűnik ezzel a leginkább kritikusnak; vagyis, hogy szükséges-e a félszemet használni a lánchoz vagy normál lánccal is működőképes. Ha nem, akkor csúszópapucs...
ott van a harmadik képen egy normál monoházba beépíthető excentrikus középrész, de nem tudom, hogy mi lehet a típusa.