http://www.trickstuf...entriker_KL.php
verti módosította - 2013. november 09. - 18:58
ott van a harmadik képen egy normál monoházba beépíthető excentrikus középrész, de nem tudom, hogy mi lehet a típusa.
köszi, srácok! a P2-vel különösebb bajom (funkcionálisan) nincs, inkább csak jobban tetszene valami csicsásabb mondjuk egy salsa cromoto (bár azon furán néz ki a V-fék) vagy méginkább egy pace rc31. utóbbin - mint ITT - hátrafelé állna a konzol.
az egyik kedvencem, mint "újrahasznosított" régi kona EZ. később rakott bele a tulaj egy cromoto-t, leszedte a V-fék tüskéit és kapott könnyű kerekeket is, ezüst mavic 717-tel. erről viszont nem találom a képeket...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Újonnan vetted? Isteni...
Akkoriban csak a csupasz vázat vettem (szétbontották nekem a boltban), az eredeti villát és kormánycsapágyat tavaly vadásztam össze aranyárban az ebayről...
Igen, egy '94-es Lava Dome. 1994 óta van meg, már nagykorú.
Újonnan vetted? Isteni...
Fülee, mintha neked is lenne valamilyen békebeli Kona-d ha jól rémlik... Talán Lava Dome. Egyébként a régi P2-esek jobbak voltak. Háromszorosan húzott, a Spiner gyártotta nekik. Könnyebbek voltak, komolyabb papuccsal.
Igen, egy '94-es Lava Dome. 1994 óta van meg, már nagykorú.
Wow, gratulálok hozzá!
Nagy rajongója vagyok a régebbi merevvázas Konáknak.Mi a bajod a P2-vel? Bár messze nem az a minőség mint az eredeti '94-ig gyártott villa, de szerintem nagyon beleillik az összképbe.
Fülee, mintha neked is lenne valamilyen békebeli Kona-d ha jól rémlik... Talán Lava Dome. Egyébként a régi P2-esek jobbak voltak. Háromszorosan húzott, a Spiner gyártotta nekik. Könnyebbek voltak, komolyabb papuccsal.
Jó kis gép lett! Mi ez a perverzió? Az ahead kupak? A Kona felirat? Tudjad, hogy min ülsz....
Wow, gratulálok hozzá!
Nagy rajongója vagyok a régebbi merevvázas Konáknak.
Mi a bajod a P2-vel? Bár messze nem az a minőség mint az eredeti '94-ig gyártott villa, de szerintem nagyon beleillik az összképbe.
No hallod, ez finom kis gép, sokezer problémamentes km-t vele!
Az egysebességes hegyibringákkal kapcsolatban egy dolgot nem értettem soha. Mi lehet benne a jó? Két rövid, türelmetlenségem miatt kudarcba fulladt kísérlettől eltekintve nem volt velük tapasztalatom, de nem is láttam rációt a dologban. Felfelé a szokottnál is jobban megszakadni? Lefelé és síkon pedig pikk-pakk elfogy a tekerhető áttétel? Ez tök hülyeség, gondoltam. Aztán szép lassan beférkőzte magát a fejembe a gondolat (köszi Meki! ), hogy mégiscsak, lehet ebben valami, ha ennyien csinálják és láthatóan élvezik. Ki kellene próbálni, ezúttal komolyabban nekikészülve. Ha bejön az jó, hiszen új lehetőség, új módja ugyanannak a szórakozásnak amit annyira szeretek. Ha nem jön be, legalább elmondhatom, hogy kipróbáltam és még mindig hülyeségnek tartom. Szorgosan figyeltem az aprót, minden használható és jó árú alkatrészt begyűjtöttem, amire várhatóan szükségem lehet. Szerencsére sok dolog nem hiányzott, a fiókban lapult pár régi, de jó állapotú alkatrész. Hiányzott viszont egy váz. Van ugyan az inbredem, de egyrészt nem akartam, hogy a "mindenes" montimat kelljen megbontani, másrészt hogy legyen "egérút", azaz váltós használatra lehetőség a vázon. Nézegettem a lehetőségeket, láttam a 29-es bringákat, de nem találtam elfogadható (értsd olcsó és jó) vázat, illetve a jóöreg 26-os V-fékes kerekeim is csak arra vártak, hogy újra használatba kerüljenek. Aztán feltűnt egy kona unit a megfelelő méretben. Egy ilyen vázat pár éve szerettem volna már magamnak, de akkor nem jött össze - bár nem is eröltettem. Az eladó egyben hirdette, de sikerült meggyőznöm a bontás előnyeiről. Ami persze inkább számomra előny, de ezt hagyjuk. Pár hét egyezkedés és némi szervezés után végre kezembe került a váz és a hozzá tartozó P2 villa. Utóbbira épp csak a szokásos minimális szintű figyelmet fordítottam, mert az alku részeként "árukapcsolás" keretében került hozzá, talán tovább is adom, ha sikerül. A váz viszont az előzetesen képeken látottaknál is szebb állapotban volt, ami 2005-ös évjáratát figyelemebe véve meggyőző volt. A vásárlást követő kötelező tisztítás, átnézés, "lögybölés" után jött az építés és az első néhány próbakör, melyek során sikerül a megfelelő kormányt (ezzel mindig sokat nyűglődök:) ) is megtalálni. Bár "igazi" hegyibringázást, azaz herkulesi nagy mászásokat és "vérbenforgószemű" lejtőzéseket nem tervezek vele, a környékbeli, változatos dombokon, erdőkben és szántók mellett eddig elkövetett bringázásaim alapján azt tudom mondani, mégis jó dolog ez. Egyetlen bringának ugyan nem ezt tartanám meg, de elfér a többiek mellett és igazi élmény vele menni.
Nem szervesen idetartozó dolog, de érdekes látni, mennyi mindent lehet az apróból olcsón venni, ha türelmes és figyel az ember. Nem hiányzott túl sok alkatrész, de semmiből sem akartam "mégéppenjólesz" alapon választott darabot, viszont újonnan, boltból horror lett volna, bele sem kezdtem volna.
A "végleges" állapot:
Egyik és másik oldal:
Az árukapcsolt Kona P2 villa, BR-M600 fékkel, réges-régi LX aggyal:
KTM Line kormány (olcsó és széles), Thomson stucni és a szintén régi, de NOS XT karok:
Shimano FC-M470 hajtómű, 118mm-es octalink (kedvencem) középcsapággyal, harcedzett 540es spd a fiókból és FSA SS lánckerék 34 foggal:
Hátul szintén nyugdíjaskorú XT agy 17 fog társaságában:
Specialized enduro nyereg és a csőszettet jelölő plakett, ezt még vissza kell ragasztanom a helyére:
Kisherceg módosította - 2013. november 08. - 15:52
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Hu!Bazzz!Ki vagy combosodva!:-D Az a nagytanyer!
Jó lesz az, majd rak hátra egy 40 végű sort
még rá kell erősödjek
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Én meg szereztem a télre egy ilyet
Hu!Bazzz!Ki vagy combosodva!:-D Az a nagytanyer!
Vaoo ahead adapterrel van megoldva v menettelen a villanyak?
Adapteres megoldás, menetes a nyak.
Én meg szereztem a télre egy ilyet
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Puch Mistral EL- 1984
Vaoo ahead adapterrel van megoldva v menettelen a villanyak?