Jó lesz a fogkrém is
Egyértelmű. Főleg, hogy a bringa színvilága amúgy is aquafresh inspirálta, de nyeregcsőnél mindegy lesz, ha nem csíkos az a paszta.)
Jó lesz a fogkrém is
Egyértelmű. Főleg, hogy a bringa színvilága amúgy is aquafresh inspirálta, de nyeregcsőnél mindegy lesz, ha nem csíkos az a paszta.)
Jó lesz a fogkrém is
Jó hát, csak Sensodyne legyen az érzékeny csövekre.
Ridley Noah Fast
Jó lesz a fogkrém is
Köszönöm, a RED lassan de ott van, hajtómű hibádzik már csak a szettből.
Ridley Noah Fast
Gyöngymasine Red hajtást neki. Amúgy a Mavic kerékszetten a felirat szinte 1 az egyben megy a Ridley matricákhoz, teljes a harmónia
Tényleg lehet ízléses is egy magas profilú felnis kerékszett, csak a megfelelő vázba (túlméretes csövek) kell tenni
Nekem sikeresen generálódott egy új probléma (fr....ke2.0 leszek lassan). Nem csekkoltam a nyeregcsőrögzítő csavart, aztán a nyeregcső becsúszott alattam szépen. Mikor kilazítottam a csavart s újra kihúztam a csövet, nem tetszett a látvány:
Vejne módosította - 2014. február 15. - 17:47
jó béna képek.
viszont megnéztem a fotóidat, ott szépen lejön, hogy szép bringa lett, gratula!
volt ilyen concor light nyergem réges-régen. nagyon jó, hogy már nem ilyenen ülök.
Mindenki azt hiszi, hogy kényelmetlen, pedig nem az, csak kemény. Cserébe nem zsibbaszt meg nem nyom. : -)
Köszönet érte egyébként, most erősen törekednem kéne a gumik lepusztítására-koptatására, hogy minél hamarabb kaphasson feketét. Abból is 25 vagy 28 széleset (bár utóbbi kétséges, hogy elfér-e a villában-hátul a fékhíd alatt.) és jó magas szövetsűrűségűt, mert utóbbi tulajdonság tapasztalatom szerint a kényelmet és rezgéscsillapítást igencsak facilitálja.
alakuloban:
Kiváncsi vagyok mekkora erő kell a kormányozáshoz, vagyis mekkora a fordulóköre.
letelt a szerkesztésbe beleeső intervallum, szóval kénytelen vagyok új posztot közzétenni.
Szóval változás, hogy sikerült eladnom régi Monoplanar és Veloce fékszetteket, valamint sikeresen lecsaptam egy pár Centaurra. A gyorszárak még megvannak, de a dizájn kedvéért kék J&L zárakat kapott, amiket 1 dolláros aukcióban sikerült még korábban szereznem (volt egy másik pár is 1 dollárért, azt ma adtam el, hál'égnek).
A nyeregcső sajnos.. Hát, ezt már nem fogom tudni eladni, lévén, hiába volt kimaszkolva a nyeregvázcső, homokszórás közben valami sz.r mélyen letapadt, s sajna nem volt annyi ész nálam, hogy egy régi rozsdás nyeregszárral előbb "kitisztítsam" a nyeregvázcsövet.. Jól összekarcolódott sajna a nyeregcső alsó 2-3 cm-e (33 cm hosszú egyébként).
A bowdenszett szintén kínai fogás, ezres alatt volt a bowdenek-végek-házak-kupakok.
Tajvani webshopból még tavaly tavasszal vásárolt shimano HG50-es lánc is felkerült.
a komplett kép így most.. Campa Athena agyak, hátsó váltó. Record Titanium fékváltókar, Centaur fékek, pezsgő 105 1056 első átdobó, Deore LX kormánycsapágy, Mirage Ultra Torque hajtás, Jagwire bowdenszett, BBB kormány és betekerő, 3ttt kormányszár, BDW X-series nyeregcső, San Marco Concor nyereg, Vittoria Rubino Pro3 Slick gummik. Remélem, a mostani lánc többet bír majd, mint az előző (egy olcsó, 1900 ft-os kmc lánc 2000 km után meghalt, az előző HG40 kb. 4000-et bírt, remélem, ez többet fog.. Pedig pörgetek, gyenge áttéteken hajtok, a láncot le szoktam venni, benzinben mosni, újrakenni, s mégis.. kopik a.. de a lánckeréksornak bírnia kell : ) )
PS: a nyeregbeállítást ne nézzétek, természetesen vízszintesbe lesz hozva
jó béna képek. viszont megnéztem a fotóidat, ott szépen lejön, hogy szép bringa lett, gratula!
engedelmeddel:
volt ilyen concor light nyergem réges-régen. nagyon jó, hogy már nem ilyenen ülök.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Úgy legyen
en is ketelkedtem de ketten is ugraltunk az elso traktuson es meg sem nyikkant.
egyebkent ez valami kisipari cucc es a villaja is "gyari".
regi/hibas agyvaltokat veszek.
Egészséges lesz az a első villa egy tandemben?
Miért, tavaly nem volt eső?
Erre próbáltam célozni.
Köszi, ismét! Nem, kicsi vagyok én még hosszúzni, középtávokra készülök. Kivéve a Salz, bár igaz ott meg a 120 a közép.
Pont a napokban gondolkodtam rajta amúgy, mit csinálnék idén, ha ugyanaz lenne a meteó, mint tavaly volt. Lehet nem lenne kedvem két fokban esőben kóricálni a hegytetőn.
Mgy, gratulálok a géphez, sok ezernyi problémamentes km-t vele!
Szilvás hosszú táv, éles bevetés? Reméljük idén már lesz végre eső is, mert anélkül nem az igazi!
Mgy, gratulálok a géphez, sok ezernyi problémamentes km-t vele!
Szilvás hosszú táv, éles bevetés? Reméljük idén már lesz végre eső is, mert anélkül nem az igazi!
Miért, tavaly nem volt eső?
A sebesség mindent megold.
Mgy, gratulálok a géphez, sok ezernyi problémamentes km-t vele!
Szilvás hosszú táv, éles bevetés? Reméljük idén már lesz végre eső is, mert anélkül nem az igazi!
Mifelénk nem volt sár! Igaz, ilyen időben igyekszem kerülni a felfedező túrákat. :-D
Nagyon bejön a bringa, fordul, jó vele felfelé menni (lefelé meg úgyis fosok), teccik!
Ez a havas fagyott jobban tetszett volna nekem is
Mifelénk nem volt sár! Igaz, ilyen időben igyekszem kerülni a felfedező túrákat. :-D
Nagyon bejön a bringa, fordul, jó vele felfelé menni (lefelé meg úgyis fosok), teccik!