letelt a szerkesztésbe beleeső intervallum, szóval kénytelen vagyok új posztot közzétenni.
Szóval változás, hogy sikerült eladnom régi Monoplanar és Veloce fékszetteket, valamint sikeresen lecsaptam egy pár Centaurra. A gyorszárak még megvannak, de a dizájn kedvéért kék J&L zárakat kapott, amiket 1 dolláros aukcióban sikerült még korábban szereznem (volt egy másik pár is 1 dollárért, azt ma adtam el, hál'égnek).
A nyeregcső sajnos.. Hát, ezt már nem fogom tudni eladni, lévén, hiába volt kimaszkolva a nyeregvázcső, homokszórás közben valami sz.r mélyen letapadt, s sajna nem volt annyi ész nálam, hogy egy régi rozsdás nyeregszárral előbb "kitisztítsam" a nyeregvázcsövet.. Jól összekarcolódott sajna a nyeregcső alsó 2-3 cm-e (33 cm hosszú egyébként).
A bowdenszett szintén kínai fogás, ezres alatt volt a bowdenek-végek-házak-kupakok.
Tajvani webshopból még tavaly tavasszal vásárolt shimano HG50-es lánc is felkerült.
a komplett kép így most.. Campa Athena agyak, hátsó váltó. Record Titanium fékváltókar, Centaur fékek, pezsgő 105 1056 első átdobó, Deore LX kormánycsapágy, Mirage Ultra Torque hajtás, Jagwire bowdenszett, BBB kormány és betekerő, 3ttt kormányszár, BDW X-series nyeregcső, San Marco Concor nyereg, Vittoria Rubino Pro3 Slick gummik. Remélem, a mostani lánc többet bír majd, mint az előző (egy olcsó, 1900 ft-os kmc lánc 2000 km után meghalt, az előző HG40 kb. 4000-et bírt, remélem, ez többet fog.. Pedig pörgetek, gyenge áttéteken hajtok, a láncot le szoktam venni, benzinben mosni, újrakenni, s mégis.. kopik a.. de a lánckeréksornak bírnia kell : ) )
PS: a nyeregbeállítást ne nézzétek, természetesen vízszintesbe lesz hozva
Vejnecske módosította - 2014. február 03. - 19:07