Ezt meg hol látod?enté!
Csúnyán fel van ütve a hátsó felni. Mit kapott?
Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#14741
Írta 2007. június 09. - 23:12


#14742
Írta 2007. június 09. - 22:58

nem kell.Sztem a tiedbe se kellet volna csak nem volt elég bevétel:D.Én fogtam azt az imbuszt amit mindegyik belülrõl állithatós marzohoz adnak,de a a boltosok lenyujják, és egyszerüen beállitottam, de egy kis visszaütés van mert ha ugy állitom be hogy ne üssön vissza akkor csak letöréseket mozog, dh-semmit, szal egy kis kiütés belefér.A COLT 40cm-es~15.7coll
te kaptál kulcsot is a telóhoz?
ebiken rendelted vagy hol?
majd kíváncsi leszeek élõben is hogy mozog az enyémhez képes
bár az enyém ost álom, ennyire jól mozgó telóm soha nem volt még. 66 se sokkal jobb ennél már sztem csak több minden állítható.
amúgy a juicynál én is pont azt éreztem amit 07aszp
bár sztem hozzá leet szokni, csak nem a speeden kell kezdeni:D de nekem az elöl hátul 203as bb7nél jobb fék nem kell, próbáltam vmi hayes hidraulikusat a sashegyen hát azt porig alázza sztem a bb7:D
#14743
Írta 2007. június 09. - 22:39

#14744
Írta 2007. június 09. - 22:19


a 3-ason a gyári 5.0-ás juci volt.
síkon fogott mint a disznó, lefelé is hasonlóan, de messze adagolható volt.
csak aki hozzászokott pl egy full takony fékérzéshez - pl régi fémcsöves xt, annak fura lesz hogy nem a fékkar út felénél blokkol a kerék, hanem kõkemény nyomáspont, ahol fékez.
megszokás kérdése, manapság minden fék hasonlóan kemény nyomásponttal rendelkezik. (shimanok, hayesok, avidok is)
#14745
Írta 2007. június 09. - 21:15

RMX bicójáról:
most ezt RMX persze cáfolni fogja, de az Avid fék irgalmatlanul adagolhatatlan...
...ja a bicó hiába 17.3 kg, sokkal többnek érzõdik... kb annyinek mint az enyém ami olyan 20 körül van... bunnyzásnál is a hátulját felhúzni egy szenvedés....valamiért rendkívül farnehéz..
mind a 2 kritikába van valami.. de
a féket majd meglátjuk hogy milyen a jánoshegyen. (én már megszoktam és úgyérzem tudom adagolni)
szerintem nem nehéz. baninál nekem nem tûnt fel, szvsz azért tûnik nehéznek mert pogózik és nagyon nehéz vele a-ból a b-be jutni.
de 100 szónak is 1 a vége; kompromisszum :uklon:
#14746
Írta 2007. június 09. - 20:25

ismerõs a teló
olaj a telóban stimmel? nem volt naon híg vagy kevés? enyémbe kellett olajcsere is ahoz h jó legyen
bár most az enyém is jó lett így beállítva
egyébként mindegyik szép gép különösen a bighit
asszem ideje lenne már nekem is egy rendes vázra váltani
nem kell.Sztem a tiedbe se kellet volna csak nem volt elég bevétel:D.Én fogtam azt az imbuszt amit mindegyik belülrõl állithatós marzohoz adnak,de a a boltosok lenyujják, és egyszerüen beállitottam, de egy kis visszaütés van mert ha ugy állitom be hogy ne üssön vissza akkor csak letöréseket mozog, dh-semmit, szal egy kis kiütés belefér.A COLT 40cm-es~15.7coll
#14747
Írta 2007. június 09. - 20:06

#14748
Írta 2007. június 09. - 19:42

mivel nekem van már tapasztalatom rendes DHgéppel ezért tudok viszonyítani. a váz elképesztõen jó, érzékeny, meg minden. a teló gyönyörûen mozog kívülrõl nézve, belülrõl meg semmit nem érzel az útból (ez nem teccik annyira, de mindenesetre halál kényelmes). a többi alkatrész közül a féket emelném ki...
most ezt RMX persze cáfolni fogja, de az Avid fék irgalmatlanul adagolhatatlan... egész egyszerûen vagy fog, vagy nem. ha fog, akkor azonnal fejreállsz. betonon gurulgatva, nyugisan persze óvatos húzással lehet használni, de DH közben amikor tépsz lefele, és egy kanyar elõtt akarnál egy nagyobbat fékezni akkor nem tudsz fél milimétereket húzni a karon, hanem egyszerûen meghúzod... na akkor állsz fejre mint a huzat... a speeden garantált halál... én mentem vele gyorsan az erdõben, egy ujjal picit rápöccintettem, erre azonnal blokkolt az elsõ kerék... remélem egy pofa csere segít rajta, mert én nem fogom látogani a Jánosban az öcsit...
ja a bicó hiába 17.3 kg, sokkal többnek érzõdik... kb annyinek mint az enyém ami olyan 20 körül van... bunnyzásnál is a hátulját felhúzni egy szenvedés... valamiért rendkívül farnehéz.. valszeg a belenemillõ teló miatt...
összességében egy fantasztikus gép, pár apró hibával. bárkinek szívesen ájanlanám... a legjobb benne az az érzés, hogy nem egy tecsó bike-t fejlesztgetsz 5 éven keresztül amíg DH gép lesz belõle(az összes cucc cseréje után) hanem bemész a boltba, fizetsz, és elhozol egy olyan gépet amin minden mûködik, és semmit nem kell lecserélni... ez pótolhatatlan... bár így kevésbé személyes a bicó, de elõbb-utóbb úgyis az emberheznõ...
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#14749
Írta 2007. június 09. - 17:48

#14750
Írta 2007. június 09. - 17:40

amúgy ez gyárilag így néz ki?
a nyereget elfogadnám..
#14751
Írta 2007. június 09. - 17:28

#14752
Írta 2007. június 09. - 17:24


babakék

:cool2:
jam hogy ONabb legyen; ez mostan egy Mányitú Marssal fut, meg még pár helyen kicsit módosult
#14753
Írta 2007. június 09. - 17:16

#14754
Írta 2007. június 09. - 16:50

ha azt mondom hogy babakék (mint valami fütyinek az sxtrail) vagy neonzöld/rózsaszín kombó akkor megvernétek
egy halványrózsaszínnel nem lenne rossz amúgy, vagy égkékkel
imádtam az agangem

#14755
Írta 2007. június 09. - 16:45


egy halványrózsaszínnel nem lenne rossz amúgy, vagy égkékkel
#14756
Írta 2007. június 09. - 16:44

#14757
Írta 2007. június 09. - 16:42

az élénk barna sem jön be.
he? :wtf:
kezdem nem érteni.
RMX: újra: külöNbözõ
#14758
Írta 2007. június 09. - 16:41

viszont a villa álomszép, meg az agyak is
....asszem ilyen kerékpárt láttam a probike-ban is, pár színt leszámítva szívesen látnám a sufniba

#14759
Írta 2007. június 09. - 16:38

#14760
Írta 2007. június 09. - 16:38

elöbb utóbb mindenki kinövi....én sem szeretem a matt-sötét színeket
de ez az ép perverzióm hogy szeretem az élénk/buzis színeket, hát hiába, mindenki nem lehet úgye éppelméjû.....