ez egy whippet, ugye?
akár
ZSCS majd megmondja.
ez egy whippet, ugye?
akár
ZSCS majd megmondja.
az idei kilómétergyüjtő
low budget project. ami lehet a dawg ról jött. a ahjtómú terven felűli extra beruházás, a 44es tányér nem fért el.
részletek
on one múanyag váz
recon teló
ryde zac felnik
e formula agy, h deore 525
sapim küllők
kelliz kormány/stusni
bbb nyeregcső
alivio integrált hmú 40/30/22
11-28 hg61 sor
deore karok
xt váltók
conti contact 37/622 hátul
veee rubber 32/622 elől
https://plus.google....041594854901501
https://plus.google....041594854901501
Bikertigger módosította - 2015. március 31. - 12:33
Az idei:Titus El Guapo 29.Revelation,XO,Crossride.Aztán ha marad,meglátjuk.
Saját gépem.
torma99: mennyire vagy elégedett a Zonda szettel? Nagyon gondolkozom rajta hogy arra váltsak.
Karácsonyra sikerült beszerezni, úgyhogy még nem próbáltam ki élesben. Görgőn a korábbi kerékhez képest (Egyedi fűzött Cyclocross kerék) jóval jobb eredményeket mutat, de érdemi összehasonlítási alapom nincs. Alkatrész hozzá nem olcsó, első+ 2 hátsó küllőszett 58 euró, szóval a DT küllőknél jóval drágább. Amit meg nem írnak le, csak a használatijában van benne, hogy 109 kg a súlyhatára, de már azt írják, hogy 82 kg felett fokozott odafigyelést igényel. Ennek ellenére ha megnézed van aki 100 kilóval is hajtott bele 10-15k kilométert hiba nélkül.
A piacon talán a legjobb ár/érték arányú kerékszett 309 EUR.
a két alu (??) canga nem néz ki olcsónak, mégis befogjátok fix görgőbe?
Táncoló talpas Elite görgő jól csillapítja az oldalirányú csavarásokat, ennyit kap szerintem a jó magyar utakon is.
@Vejne: nem félsz, hogy a hátsó gyors-zár egyszer felnyitja a vádlidat? illetve a hátsó kerék tengelyének előretolásának van bármiféle gyakorlati haszna? esetleg a váltó miatt kell?
a két alu (??) canga nem néz ki olcsónak, mégis befogjátok fix görgőbe?
csak qa pumpa miatt van előre fordítva a fülcséje, illetve, elég hosszú a láncvilla, így szerencsére lehet játszani a kerékkel.
@Vejne: nem félsz, hogy a hátsó gyors-zár egyszer felnyitja a vádlidat? illetve a hátsó kerék tengelyének előretolásának van bármiféle gyakorlati haszna? esetleg a váltó miatt kell?
a két alu (??) canga nem néz ki olcsónak, mégis befogjátok fix görgőbe?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nekem is van ilyen csak kisebb váktozatban. Nekem szorult a szája, majd kitörte a fogaimat. Tiédnek a mérete brutális, azért írtam. Nem tudom mennyire lehet kényelmes kezelni, ha tele van?
mivel nem nagy, (1 literes) így semmi probrem nincs vele.
könnyen kézbe esik, kézre áll, nagyon jól befekszik a kulacstartóba, nem szorul, nem akad...
kb, 4-5 másik kulacs "failed to pass the test" az évek során, ez tartja magát stabilan. Nem büdös, nem ereszt, nem szorul, nem lötyög.
szóval a következő shopbuilderes rendeléshez csapok.
az egyetlen kulacsom, ami 1.5 év használat után sem ereszt, nem lötyög a kulacstartóban, hanem PONT belefér, és mellék-utóíz sincs a beletett italoknak.
890 ft volt.
kérdés?
Az a kulacs, mint valami állatfarmi inszeminációs kellék.
Itt ma jó rossz idő volt. Tegnap relatíve jó, így a takonylabdás-lázas-szédülős betegség ellenére is elcsaptam 2 órát, illetve, készítettem pár fotócskát.
Jé, ugyanolyan nyergünk van
aránytalanul rövidnek hat a stucnim képen, hmm..
Vejne módosította - 2015. március 01. - 19:56
végre volt egy pár perc napsütés,így lefotóztam végre normálisan a Bianchi-m
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
MAJD! Ha lesz TP-od a rubena főnix gumikkal, szívesen olvasom.
A Red fékek gyönyörűek. A hajtásod se csúnya Legjobb ár-érték arányú hajtányok a Fulcrumtól.
Nokon bowdenház?
A kormány RItchey? Illetve: nagyon tetszik a két fehér küllővel jelzett szelep. A váz se csúnya, bár kicsit emlékeztet valamelyik OEM vázra, talán
Szia !
Van már tapasztalat a gumival kapcsolatban ez már a 2.szett: súlya szinte ugyan annyi mint az schwalbe ultremo az ára kb.harmada,futása kiváló viszont elég hamar repedezik a széle de mire ez bekövetkezik addigra álltalában le is cserélem a kopottsága miatt.
A bowden alligator szett,kormány WCS evo cruve,ez a Ktm egyik csúcs váza persze ez nem zárja ki hogy ugyan ott készül ahol az álltalad említett tapered fejcső,press fitt stb....súly 1010g
MAJD! Ha lesz TP-od a rubena főnix gumikkal, szívesen olvasom.
A Red fékek gyönyörűek. A hajtásod se csúnya Legjobb ár-érték arányú hajtányok a Fulcrumtól.
Nokon bowdenház?
A kormány RItchey? Illetve: nagyon tetszik a két fehér küllővel jelzett szelep. A váz se csúnya, bár kicsit emlékeztet valamelyik OEM vázra, talán
Vejne módosította - 2015. február 05. - 13:06
Qpi módosította - 2015. február 05. - 12:25
Hogy jön be a merev villa?
Maga a villa (Salsa CroMoto 29) szuper, nem gondoltam volna hogy ilyen csillapítása van, bár utána olvastam mielőtt vettem és csak jó véleményeket olvastam róla. Az egyedüli gondom az, hogy 80-as telóhoz van korrigálva és 100-as volt a Focuson ami mérve 110 volt, így egy kicsit lejjebb van az eleje és még keresem a helyemet rajta. A stucni átfordítása kevésnek bizonyult, kell bele egy 2 4 centi emelésű kormány, azzal már megtalálom. Az üléscső is meredekebb lett így, de hátra tudtam tolni az ülést annyira hogy ezt kikorrigáljam. Elsősorban aszfalton fogom ezt használni Schwalbe Kojak 35-ös gumikkal, arra szerintem elég jó lesz.
Hogy jön be a merev villa?
Kísérlet képpen merev villásra alakítottam a Focus Black Forest-et:
Kísérlet képpen merev villásra alakítottam a Focus Black Forest-et:
Nagyon bejön! Szép darab, na!
Haver ma újított be:
https://www.dropbox....QxNom_pFNa?dl=0
Zero9, Ultegra6800-Ksyrium SL
Bár az 53-39 11-28 párosítás nem az én kenyerem..